Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Am facut ceva investigatii si pare sa se auda din dreptul curelelor si creste in ritm odata cu acceleratia.

Fraiul de la alternator asa face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca se modifica sunetul/ritmul odata cu conectarea mai multor consumatori electrici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci azi am fost chemat la service, cica masina ar fi gata - turbina schimbata: joc in ax, carcasa perforata, mare noroc ca nu s-a rupt pana acum. Au zis ca de aici si noxele ce se simteau.

La proba turbina se aude ok dar in schimb noxe, atat in compartimentul motor cat si pe evacuare.

Zgomotul de care mentionam mai sus au spus ca e din cauza garniturii dintre turbina si galerie, la proba nu am mai auzit nimic.

Masina a ramas in service pentru a identifica sursa noxelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am luat masina: noxele erau din cauza a 2 garnituri montate aiurea, acum e ok.

S-a schimbat enorm comportamentul: motorul merge rotund, fara zgomote suspecte sub motor si putere. Am venit de la service pe autostrada si placuta senzatia, dar scumpa: 754 Euro (50% din turbina - piesa, si schimbul de ulei), cu totul a fost factura mult peste 1500 (a inclus si demontatul tubulaturii, intercooler, egr, curatat, remontat cu garnituri si cleme noi).

Garantie 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca s-a rezolvat si ai scapat de problema.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, poti sa imi spui unde erau garniturile montate defectuos?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan.marian

Salut colegi,

astazi am observat o scurgere de ulei de la turbo pe planetara si un suierat pe evacuare in momentul schimbarii vitezelor, prima impresie a mecanicului : turbo defect trebuie schimbat; este vorba despre un passat /2006/1.9 BKC/144000km ,alte probleme nu sunt ,ma refer la faptul ca masina demareaza bine , nu fruiera, iar fum negru scoate doar la accelerari puternice . Intrebarea mea este daca turbo chiar trebuie inlocuit ,daca se poate repara sau poate fi de la chestii gen tubulatura ,ceva preturi ar fi de folos mai ales ca sunt plecat la drum cu ea si orice verificare la reprezentanta necesita programare cu 2-3 zile inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina se poate reconditiona total, mai ramane doar carcasa, restul se schimba! Pret orientativ: ~1200 ron, cu manopera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan.marian

multumesc frumos pt rapiditatea raspunsului, am luat decizia sa schimb turbina pt ca pierderea aceea de ulei continua si imi este teama sa nu provoace si alte defectiuni la motor. treaba cu reconditionatul este un pic mai complicata pt ca depind de masina si nu pot sa o tin in service prea multe zile,mi ar creste prea mult costurile de deplasare. Astazi am dat cateva telefoane si am gasit turbina noua BorgWarner la un pret de 2300 ron cu reducere maxima si o pot avea in 24 ore ,ideea este ca nu stiu cat de ok este turbina de la acest producator si as mai vrea un pret informativ pt manopera de inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbinele de pe Passat sunt ori KKK sau ceva de genul asta (parerile sunt ca ar fi proaste) ori Garrett. Astea Garrett sunt produse in Bucuresti la Turbomecanica. Sunt calitativ mai bune (ce spun altii) si poti gasi undeva pe la 450 euro bucata. Cred ca Cipos avea preturile astea.

Tot la pretul asta ar fi si turbina de motor 2.0L ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am turbina KKK si pot spune ca sunt multumit de turbina asta. Am ~166.300km cu masina si ~1000km remapata si probleme la turbina nu au fost si sper sa nici nu fie probleme la turbina sau la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan.marian

Salut, eu am comandat BorgWarner , a venit si am si schimbat piesa , era varianta cea mai rapida. Manopera m a costat 200 ron ,cea veche avea ceva uzura si automat si pierderi de ulei , cea noua este ok pana acum ,am facut cam 800 km de cand am schimbat o. Diferente nu sunt doar ca acum nu mai am pierderile de ulei si nici zgomotul la schimbatul vitezelor,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mars01: probleme au fost la traseul de sub baterie (furtunul cel lung si curbat in S de jos de la intercooler spre turbina a fost schimbat dar prost imbinat).

PS: Masina merge excelent acum, mai alina supararea din contul bancar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare la toata lumea,

am si eu urmatoarea problema...pe noua mea masina(cumparata SH) cu turbo defect. am trimis turbina la reconditionare la o firma din bucuresti. a venit inapoi si dupa vreo 2-3zile de la montarea pe masina a inceput sa fluiere...si are momente cand fluiera destul de urat adica la o acceleratie mai puternica intre 2000-3000rpm face ca si sirena de politie.am mers cu ea asa vreo 1 luna si am plecat in croatia...dupa vreo 700km mi s-a aprins un bec(rezistenta galbena) si nu mai aveam putere/turbo. .am pus VAG-ul si

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 3

Mileage: 163031 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 20:28:53

Freeze Frame:

RPM: 2058 /min

Speed: 107.0 km/h

Load: 35.7 %

Voltage: 14.06 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 1632.0 mbar

Absolute Pres.: 1999.2 mbar

....asta de vreo 5 ori. am ajuns inapoi in romanica noastra si dupa inca vreo saptama in care nu s-a mai aprins martorul ....surpriza ...s-a spart furtunul rosu de la intercooler la turbo. intrebarea mea este...intrucat nu prea le am cu vag-ul v-as ruga sa-mi spuneti ce parametri ar trebuie sa urmaresc si mai ales pe ce canale. si a doua intrebare...credeti ca are legatura faptul ca fluiera turbina cu faptul ca s-a spart furtunul??? ideea e ca respectivul furtun e si destul de scump vreo 300ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Boost Pressure too high
  • Reduced Power Output

Possible Causes

  • Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
  • Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
  • Boost Pressure Sensor (G31) faulty
  • Turbo Charger stuck/faulty

Possible Solutions

  • Check Charge Pressure Control System
    • Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
    • Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
    • Perform Pressure Test to locate Leaks

    [*]Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)

    [*]Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)

    [*]Check/Replace Turbo Charger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are soft?

Mi se pare mare valoarea ceruta de ECU\.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e resoftata?? nu...cel putin nu de catre mine de cand am cumparat-o. si putine sanse sa fie facut ceva la ea in franta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina are soft?

Mi se pare mare valoarea ceruta de ECU\.

colegu' ma poti ajuta oare? a facut un log in mers...nu stiu cat de corect...pe canalele 3,10,11...poti sa mi-l interpretezi tu te rog? eventual sa ti-l trimit pe mail?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri? Ale voastre cum fac, comparativ cu clipul de mai jos?

A mea face la fel de ceva vreme. Se aude acel sunet cand accelerez mai ales in primele viteze, in rest masina merge ca si inainte, nu scoate fum etc. Tu mergi mai departe cu ea asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude "miorlaiala", suficient ca cei pe langa care trec in primele viteze sa tresara :lol: . Dar nu ma deranjeaza, masina trage, log-ul in mers pe turbina este OK asa ca pana crapa turbina (limp) asa ramane.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un clip cu modul in care se aude la mine cand accelerez pe loc. Asa se aude si in mers.

Prima parte a clipului e cu usa deschisa, apoi in a doua cu usa inchisa (se aude si acolo deranjant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel se aude si la mine. Asa ca nu esti singurul.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de deranjant zgomotul, se aude inclusiv afara tare, adica il auzi peste motor. Masina nu facea inainte asa, e drept nu are probleme de putere sau functionare aparent, dar e deranjant cum fluiera asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare ciudat. Nu cred ca e motiv sa-ti faci griji. Si al meu face, poate nu asa tare, dar ceva suierat tot se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fii gresit tipic-ul. Ajutati-ma si pe mine cu un sfat. Acum 2 zile am plecat cu masina si la un moment dat nu mai tragea . Am oporit-o si dupa cca 2-3 ore am plecat iar cu ea si mi sa aprins martorul motor si tot nu trage. Am lasat-o in parcare ca mi-a fost teama sa plec cu ea sa nu ma lase in strada. Tind sa cred ca nu ar fi turbina pt ca nu scoate fum nici alb nici negru, insa mi se pare ca a cam sarit la consum si trepideaza dar nu foarte tare. Tremuratul stiu ca este in principiu de la volant, dar este exclus sa fie volant ca am schimbat acum 10.000 km chitul de volant si amvreiaj. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, cam de la ce ar fi sau daca a mai avut cineva problema asta? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!