Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Problema e exact cum am spus. Da jos baia,pompa de ulei si convige-te.Axul nou avand muchii acutite a rotunjit hexagonul din arborele de balansare .Scoate furunul dintre filtru de aer si turbina si vezi cum arata elicia.

Succes!


Distribuitorul autorizat Garret Romnaia :https://garrett.honeywell.com/distributor/distributor-locator/europe/romania/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mecanic,este dusa doar turbina,am gasit turbina noua TURBORALI 570€, ati auzit de aceasta marca???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

la dezmebrari dc nu cauti?se controleaza f usor o turbina ,ii cureti geometria inainte sa o montezi si e mai ieftina.. personalarrow-10x10.png nu pun pe masina o turbina daca nu e garett..

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt in tara si aici la dezmembrari nu se gaseste passat sau turbina.

am gasit si garett 715 euro si merg pe garett pana la urma(noua)

acum stau si ma gândesc la ce spune EEXCALADE de ce sa aprins martorul de ulei rosu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Geoland, am avut 2 episoade de pierdere presiune ulei, prima data am schimbat hexagonul de la pompa, a doua oara, hexagonul era ca nou în schimb gaura în balansier era rotunda, am avut noroc sa nu stric nimicc altceva pentru ca am orpit motorul, dacă nu ignoram sfatul lui eexcalade și facam reparație din prima scuteam ceva bani, timp și nervi..deci schimbarea hexagonului chiar și preventiv nu rezolva kktul inginerilor de la Vw.... bafta oriunde te-ai afla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula schimbarea imbusului (preventiv) duce la uzura mai accentuata si rapida a balansierului deci ... nici preventia asta nu este tocmai o garantie si aparent face mai mult rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geoland87

Vorbesc singur si offtopic.Mai citeste odata ce am scris.Cum arata paletii turbinei? Sunt praf? Daca da,atunci afla cauza ,ca asa o sa arate si turbina  noua dupa ce o montezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vorbesti singur si offtopic,stai linistit :D maine ma duc la mecanic sa vad pompa desfacuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal ca pentru o turbina noua sa am garantie doar 6 luni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 190k merita sa fac o verificare la turbina ? Unde, cum ? Cei de la reprezentanta Garrett fac ?

Cam la ce kilometraj merita sa dai turbina la reconditionat (de fapt vad ca se practica schimbul) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine este gata masina,turtina garett(noua)850€,rectificarea pompei 130€,400€ mana de lucru,80€ ulei castrol edge 5w30+filtru oem,hai sa pun si platforma 130€

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema, si nu stiu e turbina sau altceva, dar atunci cind accelerz, se aude un suflu la motor, iar dupa un timp imi apare martorul de la bujii, cu o atenti e de eroare la motor, dupa care nu mai pot urca mai mult de 100km/h si nici nu mai trage cum trebuie, ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina este pe duca,daca citesti cele 17 pagine.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"suflul" poate fi de la un furtun sau intercooler spart ,turbina mai degraba "fluiera" ....

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva ce sufla , ca un sisiit, nu "fluierat"si numai atunci cind e in miscare, pe loc cind accelerez nu se aude, si imi iasa ceva gaze pe la turbina,in zona ei, sa fie vreo garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"ertypolts"

e foarte posibil ,controleaza si "teava" ce duce la egr pentru ca am mai gasit crapate linga flansa de prindere pe galerie . 

 

"svg_gabriel10"

esti sigur ca ai Garrett pe masina si nu KKK ?

 ia verifica !?!  

http://www.turbo-shop.net/en/03L253056BX-CBAB-100kw-Turbocharger.html

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Floro, buna intrebare :)) Trebuie sa gasesc un moment cu motorul rece sa ma pot uita pe acolo, ceea ce e cam dificil. Si dupa 3-4 ore de la oprirea motorului...inca arde in zona turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da eu am gasit problema cu acel "suflu" de la motor, e vorba de un frutun de cauciuc care iasa din turbina si se duce la intercooler, e crapt acel cot pe interior, si la service mi-au zis de turbina si tralala... 500 euro, offff mecanicii astia.....

am scos capacul de la filrtru de aer l-am ridicat , am vazut pe unde e ulei, (chiar si la frtunu de la aer care duce spre turbina am ulei cam mult,) si sub el se vede celalalt furtun, care l-am legat provizoriu acum cu sarma :)

intrebarea mea, colierele cum se desfac sau cum se mai pun la loc? ca de desfacut le desfac dar sa le pui pare sa fie cu ceva presa? sau punem coliere normale?

MULTUMESC CELOR CARE M_AU AJUTAT CU IDEI!!!

Modificat de ertypolys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paiii....furtunele la grupul vw ori au coliere normale ori au sertizate "atac rapid" ,fa o poza sa vedem despre ce e vorba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt coliere normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acele coliere le poti monta/demonta cu un "cleste papagal" sau un "cleste coliere cu cablu"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi ,stie cineva unde in vag com vad valorile pentru acuatorul electronic la 2.0 tdi ,am elsa si in elsa spune exact cum vine  reglat problema este ca imi da pas cu pas pentru VAS si nu VCDS ,trebuie sa reglez in functie de tensiunea care o am pe tester :( !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!