Jump to content

Probleme motor (posibil ceva infundat)


OvidiuB52

Recommended Posts

Salutari,

Am si eu o problema cu un Polo 6n 999 cc 37 kv ALL din '99. Am mers o perioada mai lunga cu foarte putina benzina in rezervor si cred ca a tras un gunoi pe undeva. Motorul scoate un zgomot ciudat cand in mers, se opreste in mers, porneste din a 10-a incercare, indicatorul http://imageshack.us/photo/my-images/210/martor.jpg acesta s-a aprins si imi palpaie tot timpul plus avertizarea audio. de asemenea nici motorul nu mai trage bine, si se tureaza destul de greu.

Am mers cu masina la servici si seara am plecat cu taxi-ul asa ca am lasat-o in parcare peste noapte unde a fost f.f. frig. Nu mi-a facut absolut nici o problema pe drumul spre munca, dar a doua zi cum am pornit motorul cum a pornit si martorul din link-ul de mai sus.

A mai patit cineva asa ceva?

Multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites

indicatorul acela e de ulei.ai verificat in prima faza nivelul uleiului? sincer daca tragea ceva din rezervor pornea greu,trepida,se intrerupe la ralanti dar nu suna motorul in mers.

Link to post
Share on other sites

Pt inceput...baga benzina mai multa,cumpara un aditiv de benzina antiinghet,verifica nivelul uleiului.Dupa toate astea vezi cum sta treaba.

Link to post
Share on other sites

Am sa cumpar niste aditiv pentru benzina sa vad ce se intampla. Nivelul uleiului l-am verificat dupa ce mersesem aproximativ 1 km cu masina si era in parametrii. Acum, sunt aproape sigur ca citirea nu a fost buna pt ca mersesem putin cu masina. Am lasat aseara masina in parcare si toata dimineata a batut soarele pe ea (Cu toate ca temperatura aerului era de minus cateva grade), am pornit-o pe la ora 14:30 si a plecat ca de obicei la cheie. Am bagat-o in viteza si am dat sa o plec de pe loc sa vad daca se aprinde iar si dupa 5 cm miscati s-a aprins iar martorul de la ulei. Voi verifica maine dimineata nivelul uleiului sa vad daca e ok. Uleiul este Liqui Moli 10w40 si am vreo 9000 km cu el. Imi puteti recomanda un aditiv pentru benzina si un mecanic bun care lucreaza fara factura ? nu de alta dar TVA-ul vietii ma omoara si in tara nimanui nu mai vreau sa dau bani statului, prefer sa-i las tipului care-mi repara masina ceva in plus decat sa hranesc cohorta de lipitori sugatoare de viata.

Multumesc pt ajutor.

Link to post
Share on other sites

verifica traseul firelor de la mufa de sonda de ulei,eu am patit,mi-au ros sobolanii firele,becul se aprinde imediat cum treci de 1500 rot/min,nu e de scos din calcul nici pompa sa aiba vreo problema,de obicei problema nu vine de unde te gandesti prima data,si e foarte probabil sa fie o intamplare ca ai mers cu putina benzina in rezervor,ca de exemplu eu am bagat odata motorina de la cineva si in 3 km masina smucea din toate suruburile,automat m-am gandit ca e proasta zeama,era de la o mufa d ela un injector care exact atunci s-a gasit sa se slabeasca,deci cauta si in alta parte,poate fi de oriunde,o diagnoza ai facut?

Link to post
Share on other sites

Am sa cumpar niste aditiv pentru benzina sa vad ce se intampla. Nivelul uleiului l-am verificat dupa ce mersesem aproximativ 1 km cu masina si era in parametrii. Acum, sunt aproape sigur ca citirea nu a fost buna pt ca mersesem putin cu masina. Am lasat aseara masina in parcare si toata dimineata a batut soarele pe ea (Cu toate ca temperatura aerului era de minus cateva grade), am pornit-o pe la ora 14:30 si a plecat ca de obicei la cheie. Am bagat-o in viteza si am dat sa o plec de pe loc sa vad daca se aprinde iar si dupa 5 cm miscati s-a aprins iar martorul de la ulei. Voi verifica maine dimineata nivelul uleiului sa vad daca e ok. Uleiul este Liqui Moli 10w40 si am vreo 9000 km cu el. Imi puteti recomanda un aditiv pentru benzina si un mecanic bun care lucreaza fara factura ? nu de alta dar TVA-ul vietii ma omoara si in tara nimanui nu mai vreau sa dau bani statului, prefer sa-i las tipului care-mi repara masina ceva in plus decat sa hranesc cohorta de lipitori sugatoare de viata.

Multumesc pt ajutor.

De unde ai cumparat ulei Liqui Moli si la ce pret e?

Link to post
Share on other sites

@OvidiuB52

- ca aditiv am folosit STP (am pus aseara asa ca nu pot sa-mi dau seama exact de efecte), asta l-am luat de la Practiker cu 26 lei. Se gaseste si pentru benzina la Carefour si Practiker la vreo 16 lei (eu am vrut fix dinasta si de asta a fost mai scump). la mine problema era ca pe la 1800 ture simteam parca ma impingea cineva din spate, adica mergea cam in hopuri. Aseara am bagat sticluta minune in rezervor si am facut plinul cu Moll evo diesel de -30grade. Dimineata a pornit la sfert desi bateria este cam in coma (e din 2002), sper sa ies din iarna cu ea (pe frigul asta porneste bine dimineata numai daca fac un drum de vreo 7 km seara pe la 20)

post-40889-0-50660800-1328794906_thumb.j

post-40889-0-34756600-1328794914_thumb.j

Link to post
Share on other sites

Salut,

@stealth

Ulei liquy moli am cumparat de la service-ul din capatul la 13 Decembrie, iar pretul era undeva la 120 Ron 4 litrii, tot pe acolo se invarte si pe autokarma, la mine sticla e neagra dar nu sunt sigur daca e cu MoS2.

@lupo_bv

E bun si pentru benzinare ?

Astept sa rasara ghioceii sa pot sa ajung cu ea la un service sau macar la peco :)).

Edited by OvidiuB52
Link to post
Share on other sites

Buna,

Sfatul meu este sa duci masina la un service. Mie mi s-a aprins martorul de presiune scazuta la ulei in bord(s-au auzit si niste sunete de avertizare), am mers incet si s-a stins iar dupa 20-30 de secunde s-a aprins din nou si s-a oprit motorul. Din acel moment nu a mai vrut sa porneasca deloc. Din fericire am scapat doar cu cuzinetii de palier si de bilela, dar puteam s-o patesc mult mai rau. Si NU mai porni masina deloc daca iti arata martorul la ulei, caci risti sa-ti strici motorul!

Link to post
Share on other sites

salut!Am de ceva timp o problema la un polo 6n,benzina,motor de 999 cmc,ALL,fabr 98 care nu se mai accelereaza deloc dupa pornire.Am facut azi o scanare si am descoperit 4 probleme la adress 01 Engine,deci la motor respectiv codurile 00518 senzor throttle position (G69),00519 (G88),00519(G71),00537(sonda lambda).cine ma poate ajuta cu informatii legate de resetarea acestor senzori sau a clapetei de acceleratie sau chiar cu locurile unde sunt pozitionati acesti senzori?

Incerc sa atasez si scanarea cu VAG com.

Log-154800km-96188mi.txt

Link to post
Share on other sites

@OvidiuB52

Aditivii sunt diferit pt diesel si benzen, dar du-te pe la Carefour si Practiker si arunca un ochi sau da un search pe google.

Si cam are dreptate Ionut, sigurul drum care trebuie sa-l faci acum cu masina ar fi la service si inca remorcat.

@tai pan

- sensor trotle position - este senzorul de pozitie a clapetei - se gaseste in corpul clapetei(pe clapeta sunt mai multi senzori si un actuator - adica un fel de motoras care o manevreaza)

eroarea 00518 se refera chiar la acel senzor de pozitie

eroarea 00530 se refera la motorasul ala care raspunde de turatia la ralanti (idle speed actuator)

- eroarea 00519 se refera la manifol absolute presure-asta este un senzor pe undeva pe tubul dintre filtrul de aer si corpul clapeta (nu stiu sigur dar pe acolo in stanga filtrului de aer) - si s-ar putea sa fie un senzor dublu sa aiba incorporat si un senzor de temperatura a aerului admis

Sonda lambda este infipta in galeria de evacuare inainte de catalizator

Avand in vedere ca la toate erorile in log scrie Intermitent probabil ca este o problema cu ceva oxizi pe la contacte (pot fi si defecti senzorii respectivi, dar asta este ultima varianta), asa ca ar fi bine sa te inarmezi cu un spray de contacte (magazine piese auto) si sa cureti mufele respective si mufa ECU (calculatorul care se gaseste sub parbriz - acces din exterior) - atentie fara nimic abraziv, sprayul, niste bete de chibrit si o carpa curata din bumbac sunt suficiente,

Apoi sterge erorile cu aparatul cu care ai facut diagnoza (de obicei dupa ce iti arata erorile, orice aparat din asta iti ofera posibilitatea sa le stergi) si vezi ce se mai intampla.

Ne tii la curent si daca mai stim cate ceva cu placere

Link to post
Share on other sites

mersi pt raspuns,azi incerc sa iau masurile de mai sus ,dar as mai preciza ca aceste probleme au aparut dupa ce am schimbat garnitura de la galeria de evacuare si o bujie,si am facut o pornire cu galeria departata din prezoane.Intradevar actuatorul misca putin clapeta de acceleratie dupa care tiuie permanent,binenteles ca dupa ce am observat acest lucru am dat clapeta jos si am verificat acest motoras si probabil de asta trebuie recunoscuta din nou.Am gasit o postare pe forum in care este explicat modul de readaptare a clapetei sper sa reusesc!

Link to post
Share on other sites

Vezi pe aria de golf III ca este topic pe aceasta tema, mi se pare ca asa trebuie sa tiuie, nu stiu exact, dar oricum adaptare trebuie facuta.

Link to post
Share on other sites

Salut,

Am aruncat o privire ici colo pe la motor azi ca a fost putin mai cald si am gasit urmatoarele:

- ulei hidraulic pe cutie (asta se poate sa fie de la semeringul de la timonerie ca am mai avut probleme cu el)

- Urme de scurgeri pe baia de ulei

- urme de scurgeri de ulei pe marginea motorului in spate la distributie

- ceva vapori de ulei in filtru de are (din cate am inteles e normal)

de asemenea, am dat sa pornesc motorul sa vad ce se intampla. A pornit, s-a turat pana pe la 2000 rpm s-a stabilizat la 1000 - 1200 (asa face de obicei cand e motorul rece de la socul automat) pentru cateva secunde dupa care motorul a murit si asa a ramas, nu a mai pornit de nici o culoare. Totusi se aude sunetul de la elecromotor care ar da sa invarta si dupa vreo 5 - 10 - 15 insistari, cand dadeam la automat mi se reseta ceasul di trip km-ul (probabil am descarcat bateria).

O voi duce la un mecanic saptamana viitoare.

Link to post
Share on other sites

revin din nou cu informatia ca nu mai porneste deloc.Am golit o baterie incercand, asta in conditiile in care pornea,dar nu se accelera!sa se fi ars vreo siguranta ceva sau la ce sa ma uit?ce sa verific?Am adus azi un mecanic si am facut o readaptare a clapetei,are un unghi foarte mic 4 grade DK,dar cand sa o pornim nu a m reusit.

Edited by tai pan
Link to post
Share on other sites

Salut tuturor,

Am dus azi masina la mecanic, iar testerul nu a gasit nici o eroare. Concluzia mecanicului, defect mecanic, posibil cuzineti / ax cu came etc. etc. Mai revin cu noutati cand voi avea.

Cuzineti axiali sunt vreo 50 de Ron, cuzineti biela am gasit cu 130, stie cineva cam cat ar costa un ax cu came? Incerc sa-mi fac un cost estimativ :)))

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Salut! Am cumparat clapeta de acceleratie noua si am montat-o.Din pacate tot nu porneste.Acum intreb pt ca nu mai stiu ce sa zic:clapeta noua trebuie recunoscuta din nou sau nu?Mecanicul care a fost ultima data a zis ca daca este noua nu trebuie readaptata,dar parca nu prea cred daca dupa o simpla demontare si curatare trebuie adaptata daca am pus alta noua de ce ar fi recunoscuta fara readaptare?Ce spune-ti?

Si totusi de ce nu porneste?Ce sa mai verific?clapeta noua,benzina vine la injectoare,scanteie la bujii este,nu stiu ce sa mai verific.

Link to post
Share on other sites

diagnoza mai intai de toate. vezi daca nu ai siblocaj de imobilizator.

da, trebuie facuta adaptare cu vcdsul ,nu cu borna scoasa etc.

Link to post
Share on other sites

DAr da sa porneasca vre-un pic? ceva semna de pornire are?

Desfa galeria de evacuare dinainte de catalizator si vezi daca asa porneste.

Link to post
Share on other sites

Daca nu ma insel, sa porneasca cu colectorul scos de pe chiulasa poate duce la inecarea motorului,sonda de oxigen comandand imbogatirea excesiva a amestecului.Dar care este ideea cu desfacutul galeriei? Sa verifice daca e blocat catalizatorul? Atunci sa scoata mufa sondei de oxigen.

Sper ca nu ai uitat sa bagi la loc in corpul clapetei furtunul ala de la canistra de carbon.

Link to post
Share on other sites

Am gasit polo cu motor de 1.2 cu catalizatior infundat si nu pornea motorul, dadea ceva semna dar atat. Si nu aveam nici o eroare pe masina.

Link to post
Share on other sites

Am facut o noua diagnoza,si cu sonda lambda si fara,toti parametrii sunt ok.Am readaptat clapeta ,furtunul este pus la clapeta.Intradevar da impresia ca este ceva infundat.Oare catalizatorul nu are nici un senzor nu se poate verifica la diagnoza? La actionarea cheii da sa porneasca dar foarte scurt,imobilizarea am verificat-o si este ok.Scanteie am la toate bujiile.Ma gandesc sa dau capacele de la distributie si sa vad oare nu a sarit cumva de la punct?ceva dinti rupti pe curea sau vreo fulie miscata de pe axe?Ideea este ca daca refac filmul din urma ar fi c-am asa:

- initial nu trage motorul in sensul ca nu pot trece de 3900 rot/min si nu are nerv la demaraj(atat cat ar trebui sa aiba un motor de 1.0 benzina)

- scade puterea si mai mult si da impresia ca patineaza ambreiajul

- pornirea la sfert de cheie

- in aceste conditi intro sambata in garaj vad niste ulei scos pe la galeria de evacuare cil 1 langa distributie

- desfac galeria sa schimb garnitura

- schimb si bujia respectiva

- pornesc cu galeria departata si porneste fara probleme

- montez galeria cu garnitura noua

- pornesc!porneste la sfert dar nu se mai accelereaza,dar sta la relanti

- la vreo 4 5 porniri se opreste si gata nu mai porneste de loc.

Am sa verific pozitia reperelor la cureaua de transmisie. Catalizatorul cum pot sa mi dau seama daca este bun sau nu?

Am descarcat un autodata si am observat ca la aproape toate cauzele de probleme cu motorul este trecut un senzor:Manifold intake pressure MAP senzor care l-am indentificat in galeria de admisie sub clapeta.

@ Al Bundy ce spui tu este exact ce se intampla la al meu polo!!

M ati pus pe ganduri in legatura cu catalizatorul si n-ar fi de mirare sa fie el de vina.Credeti ca simptomele care au dus in final la nepornire sa fie induse de el?

Edited by tai pan
Link to post
Share on other sites

Neavand sonda lambda dupa catalizator, nu se poate verifica prin diagnoza.

Cand este imobilizatorul de vina porneste bine dar se opreste dupa cateva secunde.

Tot in adata zice la Lack of power, la Engine start and stops si la Engine will not start (ai zis ca la un moment dat nu mai porneste deloc) drept cauza catalizatorul, deci poate fi si el de vina, mai ales ca nu ai erori pe calculator.

Uite aici o intamplare

http://vwforum.vwfor...ost__p__1770889

Cum sa verifici?

daca intre sonda lambda si catalizator ai o portiune de teava dreapta, atunci tai-o si vezi, daca nu este asta cauza le imbini la loc cu un colier special pt evacuari

Edited by lupo_bv
Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pt informatii!

Am depistat problema ,Al Bundy si Lupo ati avut mare dreptate.CATALIZATOR INFUNDAT!

Am desfacut putin galeria si a pornit la sfert de cheie! Maine iau un catalizator,250 lei si sambata l-am schimbat.Daca derulez filmul problemei inapoi ar fi c-am asa .Cineva stia de problema cu catalizatorul ,schimba garnitura la evacuare cu o alta care nu era nici pe departe originala si neetansand bine merge si porneste bine dar nu trage motorul.

Eu gasesc ulei aruncat pe la evacuare schimb garnitura strang galeria normal,si nu mai porneste masina.Fac eu o diagnoza,dar neavand experienta cred ca nu am facut ceva bine,aduc un mecanic,face diagnoza si spune ca e dusa clapeta dar ca are el una second la 300 lei.Norocul meu ca nu am vrut sa o iau pe aia sub nici o forma si cumpar una noua VDO la 800 lei.O pun la loc si il chem sa o readapteze,ma frapeaza insistenta lui de a o remorca din garaj la el sa o verifice pe dedesupt si mai mult de atat zice ca este vreo problema cu "senzorul de la vilbrochen"sau "senzorul de la arborele cu came".Macar am pus clapeta noua si o tin si pe cealalta de rezerva.

Acum trebuie sa elimin problema cu infiltrarea de ulei de la cilindrul 1 probabil vreun semering de la supapa.Imi dau acum seama cum sonda Lambda dadea eroare,amestecul era imbogatit excesiv fara nici un sens si toate astea datorita catalizatorului infundat si" aranjat" de "meserias"!

Va multumesc sincer inca o data pt sfaturi !

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • mdinisoae
      By mdinisoae
      Salut,
       
      Recent am desoperit o problema cu nivelul lichidului de racire la Golf-ul 7, motor 2.0 TDI (CRBC). Masina are 1 an si jumatate si ~ 21500 Km.
      Primul mesaj ca lichidul de racire este sub limita minima admisa l-am primit la o saptamana dupa ce m-am intors din vacanta; am facut ~ 4000 Km in 2 saptamani, noaptea erau temperaturi de la 14 grade spre 20 (in functie de regiunile de pe traseu) , iar ziua erau temperaturi peste 30 grade.
      Am dat detaliile astea pentru ca dupa ce am inforrmat dealerul VW mi-a spus ca este normal sa se evapore lichid de racire din cauza temperaturilor inalte ... totusi, sunt ~ 350 ml de lichid completat (pt ca am ales jumatatea intre MIN si MAX).
       
      Acum dupa aproape 6 saptamani constat ca lipseste lichidul de racire, am urmarit si am facut poze pe toata perioada asta (am cautat sa parchez masina in acelasi loc si sa fac poze dimineata cand motorul era rece si peste noapte era oprit).
      Am inceput sa caut pe Internet si descoper ca nu sunt singurul cu problema asta, nu numai la posesori de VW Golf dar si posesori de Seat, Audi si Skoda. Am inteles ca la Golf 6 au fost probleme cu pompa de apa, dar nu am gasit nimic legat de Golf 7.
      Am contactat din nou dealerul, i-am trimis pozele cu diferentele de nivel din August pana azi si in final am obtinut o programare pentru Luni (5 Octombrie).
      Am cerut insistent sa fiu de fata cand or sa verifice masina si fac testul de presiune.
       
      Mai este cineva pe forum care a trecut prin aceeasi situatie?


    • EcklundValentin
      By EcklundValentin
      Salut,am o problema,destul de urgenta,va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi.Este vorba de un VW Caravelle 1994,motor 2.5 diesel fara turbo.In momentul in care motorul se incalzeste se opreste si nu mai vrea sa porneasca pana nu se raceste.Unde as putea sa verific prima data?Pe mine ma duce gandul la un releu de la pompa,dar pe de alta parte ma gandesc ca daca ar fi vorba de releu probabil nu ar fi trebuit sa porneasca deloc.Va multumesc anticipat,sper sa fi postat unde trebuie,daca nu imi cer scuze.
    • glockk
      By glockk
      Nu reusesc de loc sa desfac la plafoniera in fata . In spate am reusit foarte usor si le-am schimbat fara nici-o problema. Dar in fata chiar nu reusesc.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept