Jump to content

Probleme motor (posibil ceva infundat)


OvidiuB52
 Share

Postare recomandată

Cu placere.

Catalizator infundat nu apare ca eroare , mai ales daca nu porneste motorul. Acum cateva luni, 3 zile eu si cu un mecanic am sapat dupa problema asta, mai ales ca masina a venit la atelier cu motorul desfacut in portbagaj, si eu nu am avut incredere in mecanic si l-am pus sa masoare compresie, sa verifice din nou distribuiotia, etc. Pana cand ne-a venit in ideea sa desfacem catalizatorul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uakysan123456

Buna ziua,

Va rog sa-mi spuneti daca axa cu came de la evacuare este identica cu axa cu came de pe admisie la un motor 14 16v tip AUA

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hello,

Revin cu un update, problema era cauzata de pompa de ulei, care s-a stricat si nu mai pompa ulei in chiulasa, masina mergand pe uscat. Trebuie sa schimb:

- Pompa ulei

- cuzineti palier

- cuzineti axiali

- simeringuri

- pistoane

- segmenti

- distributie

- axa cu came

- chiulasa etc.

- in principiu tot in afara de blocul motor si arbore cotit.

App, are cineva de vanzare o chiulasa pt motor 1.0 ALL ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in dezmembrari si pe net motor cu totul. Nu prea merita sa ii pui toate matele de noi. Stiu ca e loterie cu alea SH dar daca insisti pe tema, ai toate sansele sa gasesti un motor bun de 150mii km.

Si daca mai ai cateva sute de lei, in plus pt RAR,ti-as recomanda sa ii pui AEX 1.4i . Bineinteles, cu tot cu ECU!

Nu vei avea decat avantaje peste ALL de 1.0

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Stealth dar cred ca raman pe varianta piese noi, mai putina bataie de cap si macar o sa am si o garantie :D. Nu prea reusesc sa gasesc chiulasa aia dar sper sa rezolv pana in paste :D.

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius_Polo_2001

Va salut oameni buni am si eu o problema la masina un polo 2001 1.4.Motorul nu ''toarce' asa cum trebuie si la plecare daca o las la relanti nu sta in 900 t/min ci la 700 -800 .. daca plec si se incalzeste motorul sta bat la 900 de ture pe min.P.s se aude un harjait la relanti si nu stiu cauza.Help me.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, hai s-o luam de la inceput si pentru tine... deci Diagnoza->curatat si adaptat clapeta, fise bujii si apoi vezi ce iti mai zice pe computer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius_Polo_2001

multumesc frumos Stealth asa am sa fac :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@OVUDIU piese noi pe un motor gripat...nu prea merge. la cati bani bagi in piese si manopera, mai bine cumperi alt motor cu 10-20% mai puternic, il omologhezi legal si scapi de reparatii. asta e sfatul meu. plus ca mai scoti un ban din cel dus, ca fier vechi.

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, revin cu problema presiunii de ulei la motorul VW de 1l tip AUC; Anul trecut, in februarie am avut o problema cu filtrul separator de ulei care s-a colmatat si care in final a dus la distrugerea chiuloasei (cam ce a patit si OvidiuB52). Am inlocuit chiulasa si dupa 1 an au inceput sa apara din nou simptomele de anul trecut adica din cand in cand imi apare in bord semnalizarea de presiune joasa de ulei; mentionez ca motorul merge bine si este silentios. Am incercat sa verific senzorul de presine de ulei si pare ca functioneaza adica cu motorul oprit contactul este deschis iar dupa pornirea motorului contactul se inchide semnalizand astfel ca exista presiune de ulei. Ceea ce mi se pare ciudat este ca daca in timpul functionarii motorului scot mufa de pe senzor in bord nu imi apare alarma de presiune de ulei.

As avea 2 intrebari:

1. Pozitia acestui senzor la acest motor este , pe chiulasa, inspre cutia de viteze, sub bobinele de inductie ?

2. Este normal ca daca scot mufa de pe senzor in timpul functionarii motorului sa nu-mi apara in bord alarma de presiune de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu zic o problema tare imi fumega masina si nu stiu cauza. aveti vreo idee ce ar putea fi??? e un 6n 1.3 Benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de fum: negru, alb sau albastru?

Si cand fumega: tot timpul sau numai in anumite momente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un fum asa spre alb sau ca si ceata.. mai mult am observat ca scote fum cand un pic calc pe acceleratie. vreau sa mai adaug ca am descoperit ca mananca si uleiul:( cred ca set motor ar trebui da nu stiu sigur mecanul a zis ca set motor dar din cate am inteles pot fi si simeringurile uzate de la supape.... nu stiu ce parere aaveti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o intrebare: Polonicul meu nu mai trage cum tragea inainte, si in frana de motor / scaderea turatiei la luarea piciorului de pe pedala, se aude ceva in toba, ca si un rateu. Se poate sa fie de la compresie inegala pe cilindrii?

Distributie este noua, garnitura de chiulasa noua, chiulasei i s-a luat o planeitate inainte de a fi montata, buji noi, fise noi, capacul la delcou nou, luleaua din capac nou si ala, Avansul a fost reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna .am si eu un polo 6n din 99 si imi tremura motorul in relantiu chiar daca turometrul este intre 850 si 900 datimi va rog un sfat . multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut!

Sunt nou pe forum si daca am postat gresit imi cer scuze..am si eu o problema care imi da batai de cap de cateva zile incoace:(..mai exact al meu polo 6n din 1998 motor 1.0 37kw, atunci cand il pornesc sta turat la 2000rpm si daca merg cu el face ca si cum sar ineca si nu mai trage si as vrea sa stiu daca ma poate ajuta careva si pe mine..

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ca am curatat clapeta acceleratie si daca i scot mufa de pe ea se comporta normal cat de cat in sensul ca nu mai sta turata..

astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie readaptata clapeta cu vcds sau cu metoda borna scoasa 5 min, pusa inapoi, lasat iar 5 min, pus contactul lasat asa 3 min, pornit motorul si lasat la ralanti fara sa-l accelerezi pana ce ajunge la temperatura optima de lucru (87 grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai depistat o problema apa in bord nu creste mai mult de 70grade oricat si orice as face cu masina..clapeta am inlocuito cu alta si nu mai sta turata la 2000..am inteles ca dupa ce montez alta trebuie sa o readaptez...nu stiu daca exista cineva din brasov pe aici si detine acel soft si ma poate ajuta pls PM..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..nu mai sta turata la 2000rpm cum am mentionat mai sus..dar am intalnit urmatoarele probleme: Apa in bord nu urca mai mult de 70grade orice i'as face, si cum a urcat apa in bord la 70grade masina nu mai trage are momente in care da in nas nu vrea sa mai traga trebuie sa o forjez sa plece din loc dar nu mereu(mai tot timpul)..oare ce are ca innebunesc:(..astept un raspuns as fi recunoscator:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ai adaptat clapeta? clapeta este drive by wire sau cu cablu? adaptarea se face diferit.

fa o scanare, la tine trebuie sa fie mai multe probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.nu am apucat sa ii fac adaptare la clapeta..apa in bord nu indica mai mult de 70 pentru ca e decalibrat ceasul am pus testerul pe ea si aveam 81grade..am schimbat buji,filtre,distributie, mai a ramas uleiul sa il schimb si filtru..problema e ca am schimbat capac delcou si a revenit la cat de cat la o rulare mai normala..clapeta cu cablu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!