Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Pai da. Bine ca s-a rezolvat deci: Daca dati la cheie si nu se intampla nimic absolut nici un sunet: o cauza cum a zis si vasy sunt carbunii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana trecuta am schimbat clapeta de acceleratie cu una noua si tot asa facea( atunci nu statea nici cand era cald motorul la relanti si nu pornea deloc) asa ca am puso inapoi pe cea veche, am schimbat pompa de benzina cu una noua in primele zile a pornit bine masina si statea la relanti dupaia a inceput sa faca a figuri in mers nu avea putere motorul si la pornire pornea la a 2 cheie, nu statea la relanti numai la cald , am pus pana la urma pompa de benzina din dezmembrari acuma trage bine motorul dar face figuri la rece.

Poate mama repetat dar am vrut sa trec in vedere majoritatea pieselor schimbate( a, nu am semnal la sonda labda dar nu cred ca de la ea face figuri la rece ar trebui sa faca si la cald daca ar fi ea. nu?)

NU ar trebui sa faca si la cald figuri. Calculatorul merge pe ultimele valori memorate ale sondei lambda inainte de a se strica sonda. La tine s-a stricat ori s-au rupt firele cand era motorul cald, de asta face figuri la rece pt ca computerul face amestecul aer-benzina dupa valorile la cald a motorului. Sonda Lambda are in ea si o rezistenta care incalzeste la aprox. 400 grade Celsius interiorul sondei pt ca in 30 de secunde sa lucreze in parametri indiferent daca motorul nu e cald. Problema asemanatoare am intalnit-o tot la un golf 3, astfel: cat era rece motorul mergea masina brici, cand se incalzea se oprea in mers. O lasa omul sa se raceasca putin apoi pornea iar... La un service aici in oras i-au facut diagnoza cu un tester universal si au ajuns aia la concluzia ca e delcoul. A imprumutat omul un delco si la fel facea masina. A venit la mine de i-am facut un test cu VAG-ul si mi-a dat 2 erori: senzor ax came defect si senzor oxigen... Mam uitat in parametrii senzorului de oxigen si nu se modificau deloc. I-am gasit ambele fire de semnal si un fir de la incalzitor rupte. I-am legat firele inapoi, am facut test iar si am vazut ca senzorul lucra... am plecat cu masina in probe si nu se mai oprea la cald. Deci, senzorul de oxygen e f important.

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Calculatorul merge pe ultimele valori memorate ale sondei lambda inainte de a se strica sonda" - te contrazic la aceasta informatie, in cazul in care senzorul lambda este defect ECU functioneaza in bucla deschisa, adica nu mai tine cont de sonda lambda (la scanare in campul sondei apare valoarea 1). Creste consumul masinii (se vede in timpul de injectie comparat intre masina cu sonda si aceeasi masina daca e se scoate sonda).

Acum faptul ca fara sonda de oxigen masina se opreste la cald inseamna ca mai e si altceva defect care duce la oprirea motorului (cel mai probabil un senzor de temp. decalibrat).

Verifica senzorul de temperatura al apei/aerului, daca sunt decalibrati iti baga benzina prea multa si iti ineaca motorul. Am avut 3 Golfuri cu aceasta comportare si la toate am schimbat senzorul temp (furtunele ardeau, senzorul in bord arata 90 grade, pe vag-com doar 40, timp injectie 2.3-2.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la sonda asta de oxigen. Dupa ce am luat masina prin 2007 primul drum mai lung a fost Cluj - Felix pe care am scos un consum de 6.1 (dupa bord) asta cu firele de la sonda taiate,motorul functiona impecabil. Intr-adevar nu am trecut de 100 km/h iar consumabilele erau schimbate recent. Daca ECU nu vede sonda acesta functioneaza cu niste valori prestabilite din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Nu vrea sa mai porneasca a mea, incearca sa porneasca dar nu stiu de ce nu reuseste. Am incercat cu cabluri ca ma gandeam ca e slaba bateria, am luat bujiile sus si le-am curatat si uscat (sa nu fie umezite). Nu stiu ce sa ii mai fac. Cu o seara inainte am pornit-o din mers in vale si cand a pornit nu statea in relanti, nu statea in turatie, dar azi dimineata nu am reusit cu impinsul. Nu stiu cum sa o duc la mecanic, doar trasa cred.

Stiti care ar putea fi problema?

Modificat de nightrayder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana trecuta am schimbat clapeta de acceleratie cu una noua si tot asa facea( atunci nu statea nici cand era cald motorul la relanti si nu pornea deloc) asa ca am puso inapoi pe cea veche, am schimbat pompa de benzina cu una noua in primele zile a pornit bine masina si statea la relanti dupaia a inceput sa faca a figuri in mers nu avea putere motorul si la pornire pornea la a 2 cheie, nu statea la relanti numai la cald , am pus pana la urma pompa de benzina din dezmembrari acuma trage bine motorul dar face figuri la rece.

Poate mama repetat dar am vrut sa trec in vedere majoritatea pieselor schimbate( a, nu am semnal la sonda labda dar nu cred ca de la ea face figuri la rece ar trebui sa faca si la cald daca ar fi ea. nu?)

NU ar trebui sa faca si la cald figuri. Calculatorul merge pe ultimele valori memorate ale sondei lambda inainte de a se strica sonda. La tine s-a stricat ori s-au rupt firele cand era motorul cald, de asta face figuri la rece pt ca computerul face amestecul aer-benzina dupa valorile la cald a motorului. Sonda Lambda are in ea si o rezistenta care incalzeste la aprox. 400 grade Celsius interiorul sondei pt ca in 30 de secunde sa lucreze in parametri indiferent daca motorul nu e cald. Problema asemanatoare am intalnit-o tot la un golf 3, astfel: cat era rece motorul mergea masina brici, cand se incalzea se oprea in mers. O lasa omul sa se raceasca putin apoi pornea iar... La un service aici in oras i-au facut diagnoza cu un tester universal si au ajuns aia la concluzia ca e delcoul. A imprumutat omul un delco si la fel facea masina. A venit la mine de i-am facut un test cu VAG-ul si mi-a dat 2 erori: senzor ax came defect si senzor oxigen... Mam uitat in parametrii senzorului de oxigen si nu se modificau deloc. I-am gasit ambele fire de semnal si un fir de la incalzitor rupte. I-am legat firele inapoi, am facut test iar si am vazut ca senzorul lucra... am plecat cu masina in probe si nu se mai oprea la cald. Deci, senzorul de oxygen e f important.

la mine nu face figuri numai la cald(la cald porneste brici atat ca mai moare din cand in cand motorul prin intersectii), cand e rece motorul si vreau sa o pornesc nu sta la relanti trebuie sa o tin turata ca sa stea la relanti, ieri iam schimbat delcoul cu tot cu senzorul hall(delcoul meu era dus juca axul) , acum am schimbat din nou clapeta de acceleratie porneste masina pt ca e cald motorul, dar in momentul in care aprind farurile si dezaburire luneta moare motorul nush din ce cauza, acum astept cateva ore sa se raceasca de tot motorul sa vedem cum porneste.

a verificat mecanicul senzorul de temperatura dar merge, am verificat din nou toate furtunele de vacum, toate sunt ok.

Nici nu mai stiu ce sai fac am bagat o gramada de banii si tot nu merge bine masina

e posibil totusi sa fie de la sonda labda?

Modificat de bobo_mihaita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si de la sonda lambda, verifica si cum stai cu incarcarea la alternator. Poate nu mai incarca bine si cand ai consumatori nu mai reuseste sa duca alternatorul tot acest consum

Ovidiu, posibil sa iti fi decedat pompa de benzina, verifica si daca nu ai crapat capacul delco sau este umed in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am asteptat sa se raceasca motorul dar masina face la fel la rece, porneste dar nu sta la relanti daca am tinut-o accelerata putin pana la urma a stat face la fel si cu clapeta asta, deci nu e de la clapeta, maine o so duc inapoi si voi lua o sonda lambda si verific daca are incarcare sa vedem .

Stie cineva un mecanic prim Mures priceput?

Mersi

Modificat de bobo_mihaita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa. La fel sa faci si cu mufa de la sonda lambda. Daca in una din aceste doua situatii merge ok atunci acel senzor este cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si asa dar nici un rezultat, nu se vede nici o diferenta(tot insist cu sonda lambda pt ca pe tester imi apare 0 in momemntul in care vreau sa ma uit la parametri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce problema a avut un amic cu un AEE, dimineata, si in general la rece nu statea la ralanti, dadea sa moara si trebuia sa o tina din acceleratie, dupa ce se incalzea nu mai avea problema asta. Intamplator s-a cam gaurit evacuarea prin zona catallizatorului si a racordului flexibil asa ca a fost nevoit sa le inlocuiasca. catalizatorul era destul de infundat si dupa ce l-a schimbat nu mai are problemele mai sus amintite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e cam gaurit racordul flexibil cel putin invelisul exterior, ne-am gandit si la varianta asta si am desfacut galeria de pe masina, sa vedem cum face fara dar din pacate facea la fel. am lasat in seara asta masina din nou la mecanic sa vadem ce mai gaseste (desi este foarte mirat ca nu e de la la clapeta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald cand masina merge bine, cum se manifesta cand calci frana, da semne ca vrea sa se opreasca. Ma gandesc poate ai probleme la servofrana de unde isi ia vacuum si clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu la cald daca calc frana se accelereaza, am descoperit ca sa nu moara motorul in intersectii cand o scot din viteza calc frana de cateva ori si nu moare,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e clar ca este o problema de vacuum, ma gandesc ca atunci cand calci frana clapeta isi mai ia aer suplimentar din instalatia de vacuum, cu toate ca nu este normal. Deci ca punct de reper incearca sa sapi aici in zona pompei de vacuum de la servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi chestia aia mare si rounda de la motor din spatele volanului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io nu mai stiu ce sai fac la masina asta, au verificat mecanici din nou furtunele de vacum si in jurul pompei de vacum totul pare sa fie ok, pe tester nu mai da nici o eroare, au verificat toti senzori in pare, a zis mecanicul ca poate e de la senzorul de presiune din galerie ceva de genul, cel din partea stanga a motorului.

Pana la urma ajung sa schimb motorul :).

Mai nou face figuri si la cald flucteaza relantiul de numa(intre 600 si 900) cateodata si moare la rece nu vrea deloc sa stea.

Am observat ca e crapata putin galeria de evacuare cea care iese din motor, dar nu se vad urme de fum sau ceva de genu, pare o crapatura "curata" (cam 4 cm) are vreo legatura?

Mai aveti vreo parere ce mai pot verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit problema, senzor de temperatura defect! desi pe tester nu aparea nici o eroare si l-am mai schimbat odata cu unul din dezmembrari iar cand scoteam mufa de la senzor nu era nici o mdificare, am luat unul nou, am facut din nou o readaptare a clapetei si reglat avansul cu un stroboscop ( nu eu ci mecanicul)si acuma merge masina bine, dupa ce am cheltuit 1000 de lei am aflat ca problema mea era un amarat de senzor de 70 de lei.(acuma mam ales cu o clapeta de acceleratie si o pompa de benzina in plus asta e voi avea de rezerva)

Modificat de bobo_mihaita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Verifica senzorul de temperatura al apei/aerului, daca sunt decalibrati iti baga benzina prea multa si iti ineaca motorul. Am avut 3 Golfuri cu aceasta comportare si la toate am schimbat senzorul temp (furtunele ardeau, senzorul in bord arata 90 grade, pe vag-com doar 40, timp injectie 2.3-2.5." - 28.02.2012

Ti-am zis de atunci unde trebuie cautata problema, nu la "erori" afisate la diagnoza ci la parametri reali pe care ii afiseaza vag-ul. Erori apar la defectiuni de natura electrica (fire rupte,senzor defect,mufe oxidate) in rest trebuie facuta o analiza pe parametri reali si de acolo vine rezolvarea, dar asta dureaza si necesita si cunostinte mai "dedicate", e mai simplu sa dai cu presupusul decat sa intelegi programul de diagnoza si sa il stapanesti - ma refer la mecanicii care te-au pus sa schimbi piese de dragu de a le schimba.

Atentie si cu senzorul nou, tot din experienta iti spun, multe fac probleme dupa cca 2 saptamani (anumite marci , 40-60 ron ca si pret) la fel se decalibreaza.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia e ca a mai schimbat odata senzorul de temperatura saptamana trecuta dar cu unul second si de aceea nu sa mai legat de el, acuma de dimineata am fost din nou la mecanic ca sa imi puna pe masina clapeta cea veche sa o pot duce pe cealalta la dezmembrari sa imi recuperez o parte din bani si supriza nu merge clapeta veche si are un sunet ciudat(daca o scutur suna ceva, cred ca rotitele alea) asa ca era stricata si clapeta ( mecanici la care am dus prima data masina au umblat de multe ori in interiorul clapetei si nu ma-si mira sa fi stricat ceva din greseala)

sa speram ca nu imi va face probleme senzorul nou , deocamdata merge masina, acuma astept sa fac ceva drumuri mai lungi sa vedem cum se comporta.

Mersi de ajutor. ;) Data viitoare voi fi mai insistent la mecanici sa ma asculte si pe mine sa nu mai trebuiasca sa schimb atatea piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea de pe forum. va deranjez si eu intr-o problema pe toti colegii dispusi sa ma ajute si pe mine cu un sfat. am un vw vento 1.8 abs 90 cp. intr-o dimineata am rams fara benzina in parcare , am pornit masina , era zapada , am incercat sa ies cu ea din parcare a pornit si dupa ce am turat-o de cateva ori s-a oprit. dupa 1 saptamana , am bagat vreo 5 l de benzina si am incercat sa pornesc si nu mai porneste. urmatoarele lucruri le-am verificat: 1.fisa centrala care vinde din bobina in delcou da scanteie 2.am verificat si celelate fise dau si ele scanteie 3. am desfacut bujiile cu fisele in capul lor si da scanteie si prin bujii , adica ajunge scanteia in capul bujiilor 4. am observat ca bujiile nu s-au udat deloc de benzina in cap 5.am desfacut furtunul de tur care vine in carburator si am observat ca vine cu destul de multa presiune benzina cand pun contactul 6. am desfacut capacul carburatorului si garniturile care vin peste supapa care duce benzina in injector si era putin murdara , am curatat-o am pus-o la loc dar tot nu porneste. Va rog sa imi da-ti si mie cateva sfaturi cum sa continui operatia "pornirea masinii" :)).Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va ramane doar acest post, celelalt l-am sters.

"4. am observat ca bujiile nu s-au udat deloc de benzina in cap 5.am desfacut furtunul de tur care vine in carburator si am observat ca vine cu destul de multa presiune benzina cand pun contactul " - posibil sa fie prea mica presiunea si sa nu deschida injectorul.Curata foarte bine injectorul sau incearca cu altul.Mai este un coleg aici care tot asa, avea toate bune, dar nu ii mai deschidea injectorul

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si injectorul , si pulverizeaza benzina prin el.baga benzina in motor. am verificat si cureaua de distributie si este trasa la puncte.pur si simplu nu vrea sa porneasca. va rog dati-mi un sfat , o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ai ramas fara benzina initial.

O diagnoza cred ca ti-ar fi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta seara am incercat sa o pornesc trasa.(in treapta 2-a de viteze).porneste si urca turometrul la 1.000 de rotatii.dar cand incerc sa accelerez pur si simplu nu accelereaza deloc , nu are nici-un efect. daca apas ambreiajul scade relantiul la 5-600 si se opreste.va rog mult cine poate sa dea o parere pertinenta. ca nu stiu ce sa ii mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!