Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

am aflat si cealalta problema 1 bujie stricata....foarte rapid de rezolvat acuma merge ceas masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu pornirea la masina din semnatura daca ma puteti ajuta. Porneste greoi, trebuie sa tin destul de mult pe automat ca sa porneasca. Bateria e noua, anul trecut am luato de 75 AH, bujiile leam verificat alimentandule pe fiecare si observand ca se inrosesc. Ce am observat, becul de bujii sta aprins in functie de temperatura de afara, se stinge mai dureaza cateva secunde si se aude cum decupleza si un releu din bord. Ma gandesc ca o fi releul de la bujii, e posibil sa nu mai fie in parametrii bujiile (le am de 3 ani de cat am si masina + decand le are vechiul proprietar? Asa porneste doar cand e mai frig afara, adica temperaturi cu minus. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo cum pot verifica bujiile care sunt bune si care nu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ass1

Mai conteaza si cum se inrosesc. Se intampla ca in video de mai jos?

Asa si trebuie sa stea aprins becul, el este comandat de ECU care preia informatia despre temperatura de la senzorul de temperatura al lichidului de racire. Scoate-l pe acesta din urma si o sa vezi ca becul sta aprins vreo 40 secunde, nu stiu exac cat dar mult oricum (cu senzorul scos ECU se comporta ca si cum temperatura ar fi de vreo minus 50 grade).

Daca pana aici este ok ramane de vazut daca bujiile primesc curent si pt asta trebuie sa masori tensiunea pe ele cu nu instrument de masura sau o lampa de control

@chicii

prin ispectare vizuala. distanta intre electrozi ar trebui sa fie undeva la pana intr-un milimetru, corect ar fi 0.8 mm, daca este cu mai mult electrozi macar unul sa fie la distanta asta de electrodul central.

Iti trebuie lere pt asta, am vazut parca pe la bricostore sau hornbach nu mai stiu exact.

Mai poti verifica asa: scoti releul de benzina (ca sa nu ineci motorul), scoti cate o bujie si o pui sa stea cu corpul exterior pe carcasa motorului ( o apesi cu un material izolant , rigla de plastic ceva, sa faca bine contact - ai grija sa nu pui mana goala pt ca este tensiune periculoasa), apoi pui pe cineva sa dea la automat si tu observi scanteia.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,am si eu doua probleme la un golf3 1,8 ABS cu GPL in timp ce mergeam pe benzina sa oprit motorul si nu a fost posibil sa-l mai pornesc,am trecut pe gaz a pornit fara probleme ,mentionez ca am instalatie secventiala am schimbat filtru de benzina tot nu porneste,am verificat daca vine benzina am scos furtunul de tur si nu vine,am zis ca e pompa dar pana sa o schimb am zis sa masor tensiunea daca se alimenteaza cu curent si cand pun contactul pret de o secunda are curent .Si a doua problema pornesc pe gaz dimineata la sfert daca o accelerez si iau piciorul dupa acceleratie moare motorul si porneste foarte greu dupa ce se ridica temperatura la 30-40 de grade merge si functioneaza perfect pe gaz. VA ROG RESPECTOS SA MA AJUTATI CU CEVA IDEI

MULTUMESC

Modificat de danielmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si o problema .......de ceva timp masina porneste fff greu la rece apoi cand in sf porneste sta greu la relantiu moare motoru de cateva ori apoi in sf sta la relantiu dar apare o noua problema la plecarea de pe loc cand accelerez motoru da sa moara si trebuie sa o turez ffff mult sa plec de pe loc.....cand in sf plec de pe loc in mers nu trage motorul trebuie sa las sa mearga singura masina apoi sa accelerez usor usor sa nu moara iar motorul..........ceva sfaturi?? bujii schimbate recent filtru de ulei schimbat deloc schimbat rotor schimbat bobina in stare ff buna .....

Exact aceleasi simptome le am si eu la masina, i-am facut si diagnoza si tot, nu am decat o singura eroare"g39 oxigen senzor" short to ground(insa o am de vreun an jumate, si a persistat si dupa ce am schimbat sonda lambda). Mai nou insa, nu mai porneste deloc pe benzina si sunt nevoit sa o pornesc pe gaz(am gpl pe masina), nici nu mai stiu ce sa ii fac, am capac delcou nou, lulea noua, bujii ngk bur6et noi, am cumparat azi si filtru de benzina nou(trebuie sa il schimb) .... astept poate se schimba ceva....cam multe probleme iarna la golf 3-urile astea...

asa i-mi facea si mie si pana la urma nu a mai vrut sa o ia de nici o culoare pe benzina si merg doar pe gaz,sunt in pana de idei nu stiu ce sa-i mai fac

Modificat de danielmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce merge bine pe gaz inca sustin ca problema e din alimentarea cu benzina. acolo trebuie sa verificati prima data. dup-aia sa va apucati sa faceti teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal am si eu un golf 3 din 93 1.6 benzina 55kw.am o problema .are momente cand imi porneste la a 3-4 cheie si are momente cand porneste la prima cheie.precizez ca motorul se invarte normal dar nu porneste.care ar putea fii cauzele.io ma gandeam sa fie de la carbunii de la electromotor cumva?nu stiu astept pareri ??va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de apa si vezi daca porneste la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc la problema mea ca nu pot sa-o pornesc decat pe GPL,e posibil sa fie o elecrovalva de la instalatia de GPL care taie curentul la pompa de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa fie aia? A fost montata prost sau? Nu a mers pana acuma si pe benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mers pe benzina dar sa oprit din mers si nu a mai fot posibil sa o pornesc decat pe GPL,am schimbat filtru de benzina,am verificat daca vine benzina am scos furtunul de tur si am pus contactu si nu vine benzina.Am banuit pompa dar mai intai am verificat siguranta care era buna apoi am verificat daca ajunge tensiune la pompa, si surpriza cand pun contactu pret de maxim o secunda vine tensiune si de aici ma cam blochez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate releul care opreste pompa de benzina si las-o sa mearga tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca scoti releul pompa de benzina nu va mai fi alimentata cu curent.

Ca sa mearga tot timpul trebuie sa confectionezi un strap (pe mijloc poti sa pui si o siguranta de 10 pentru orice eventualitate), scoti releul, si pui strapul intre contactele 30(+ permanent) si 87 (+ care merge la pompa).

relay_connections.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de apa si vezi daca porneste la prima cheie.

precizez ;are momente cand porneste perfecft dar are mamente cand porneste la a 2-3-4 cheie,mi se intampla rar poate sa fie la interval de cateva luni sau de 2 - 3 ori intr-o zii.bateria e aproape noua nu are 1 an.daca scot mufa de la senzorul de apa ar trebuii sa urmaresc ceva anume??sau numai cand nu imi porneste?de cand am postat mai sus despre problema nu mia mai facut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am avut probleme acum cateva luni cu motorasul de relanti. Dupa ce l-am schimbat, a mers masina bine cam o saptaman dupa care a inceput sa imi dea rateuri dimineata. De la o dimineata la alta mergea tot mai greu. Am sunat la mecanic si mi-a spus ca bujiile alea noi (bosh) sunt de vina. Cica alea ar fi de vara :) . Am schimbat bujiile din nou, a mers masina bine aproape o saptamana dupa care a inceput sa/mi dea din nou rateuri. Asta se intampla fie dimineata, fie daca las masina mai mult de cateva ore nepornita.

In ultimul timp am schimbat la masina capac delcou + lulea, bujii, fise bujii, motoras relanti. uleiul si filtru de ulei l-am schimbat acum doua luni. filtrul de benzina l-am schimbat in vara.

Sper ca voi sa nu patiti ca mine, insa, daca ati avut problema asta sau ati auzit de ea, spuneti-mi si mie ce ar trebui sa mai fac.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masina pe un vag com si vezi ce erori ai stocate in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca scoti releul pompa de benzina nu va mai fi alimentata cu curent.

Ma referam la releul care il pun cei care monteaza instalatia de gaz ca sa opresca pompa de benzina cand se merge pe gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit azi sa fac diagnoza pentru masina. Sper sa nu fie foarte grav.

Vcds 11.11.0 - 17.12.2011

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 032 906 026 G

Component and/or version 1.61 R4 MONO 1.2.3 D7B

Software Coding: PMC 01

Work Shop Code:

VCID: 132VCEE8616E976

3 Faults Found:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

30-00 - Open or short to Plus

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-00 - No Signal

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00522

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00515

00516 - tre3buie sa cureti clapeta de acceleratie si dupa aia sa ii faci o readaptare cu vag com sau manual

00515 - daca ai facut scanarea cu motorul oprit tot timpul iti va aparea aceasta eroare, daca totusi apare si cu motorul pornit aceasta eroare atunci trebuie sa schimbi senzorul asta ca nu iti mai porneste masina din cauza lui.

00522 - schimba senzorul de temperatura al agentului de racire

E clar ca toate aceste erori iti dadeau peste cap motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, am scos senzorul de temperatura al agentului de racire si masina a plecat la prima cheie.

Imi poti da, te rog, cateva detalii despre curatarea clapetei de acceleratie si readaptarea manuala?

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti clapeta de pe masina, cel mai bine si ii dai cu spray de curatat carburatoare bine prin interior, pune accent pe zona unde "calca" clapeta si pe axul clapetei, iar readaptare ii faci din cate stiu scotand pentru cateva minute borna la baterie, dupa aia pui contact fara sa pornesti motorul, fara sa atingi pedala de acceleratie si fara sa ai consumatori electrici, tii contactul un minut, iei contactul, pui din nou contactul si pornesti masina in aceleasi conditii spuse mai sus si o lasi putin sa mearga. Toate astea le faci cu motorul cald la 90 grade. Din cate stiu se readapteaza si singura clapeta in timp dar acum depinde de motorizare, de ECU si daca sunt alte probleme de senzoristica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cum nu pot sa fac un topic nou am sa postez aici problema mea.

Am bagat masina in service pt. o reparatie componente chiulasa si dupa ce au montat chiulasa la loc, masina nu mai vrea sa porneasca. Arunca cateva scantei bujiile, dupa care bobina nu mai primeste curent. Meseriasul spune ca, fiind demontata si firele de la baterie timp de doua saptamani, probabil ca s-a sters codul chipului din memorie si din acest motiv nu mai recunoaste cheia si intrerupe curentul de la bobina de inductie. Are cineva vreo idee, cum se poate reprograma s-au reseta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca s-a sters codul cipului, poate doar memoria meseriasilor la care duci masina pentru ceva si iese cu mai multe bube. Vezi sa nu ai probleme cu senzorul hall de pe capacul delco, poate nu face bine contact in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!