Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

as vrea sa stiu senzorii ce trebuie sa-i schimb.e suficient  codul de motor cand ii comand sau sa ma uit ce coduri scrie pe cei care ii am pe masina ?? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi deocamdata cei 2 senzori de tempratura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...avetii idee cand egr ul trebuie schimbat... adica se aprinde siguranta aia..mai are masina si alte simptome.. zgomote?  maine il schimb si eu... ca sunt programat!!!! da la mine acolo  se aude ceva ca un scartait. stiti cand opresti masina se aude de 3 ori  ca si cum scartie ceva..eii..la mine acel  se aude cand este  masina  la  relantii..aveti idee ce este...? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptomele mele nu ar trebui deloc sa schimb EGR-ul. Cel putin la mine in afara de erorarea de pe bord nu am nici un alt simptom. Motorul merge la fel, trage la fel, se aude la fel. Doar ocazional la relanti trepideaza mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai..in curand o sa ti se aprinda din ce in ce mai des..ca  asa am patit si eu! stai linistit nu scapi! cu  parere de rau iti spun..azi am dus o si eu sa o schimb..maine o iau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti...dupa saptamani si saptamani in sfarsit am schimbat EGR ul..! masina parca trage mai bine si motorul  se aude mai incet  s.au cel putin asa mi se pare... !  cost total  781Euro  cu tva plus  manopera la reprezzentanta VW in italia !!! sper sa nu mai am probleme! multa bafta tuturor si va doresc sa nu aveti evenimente!! :icon_confused:  acum de fericire  dar si de tristete ca am dat o carca de bani beau o tuica!  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema, imi clipeste spirala si scrie check service now cand sunt in mers si accelerez mai tare. La stationare in P sau N nu se mai tureaza mai mult de 2500 rot/min. Care ar fi cauza Egr-ul sau turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maryodavid 781 euro pentru un EGR + manopera ? :tuktuk:

Modificat de Alinushu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SaveAD,dute fa-i un test sa vezi ce erori iti da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maryodavid, ma bucur ca ai reusit sa il schimbi. Iti urez egr sanatos pt. muuuulti km :-). Astazi la un drum prin Bucuresti mi s-a aprins de 2 ori spirala, evident motorul nu mai tragea peste 2500. Prin urmare urmeaza sa il schimb si eu. Ma gandeam sa incerc totusi curatarea lui avand in vedere ca tocmai am primit o oferta de 150 lei pentru demontare curatare si montare. Daca nici asa nu dau de cap am sal schimb cu totul. Manopera plus egr nou ma costa 1800. Piesa este originala.

@SavuAD, in stationare din cate stiu, oricum nu se tureaza mai mult de 2500. Cel putin asa stiu ca e la a mea. Acum nu stiu cum e la cele cu cutie automata insa banuiesc ca au acelasi sistem de protectie. Dupa simptomele pe care le are ar fi acelasi lucru, egr-ul batal vina, insa o scanare este primul lucru de facut.

Modificat de Mihai_tgv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maryodavid 781 euro pentru un EGR + manopera ? :tuktuk:

da.... atat am datla reprezentanta aici in Italia.... la ei ora de  lucru este 60 de euro...    piesa este undeva la 360 plus  7 ore de lucru... plus tva22 % as fi putut  merge si eu in alta parte da am preferat reprezentanta.. !!

Salut,

Am si eu o problema, imi clipeste spirala si scrie check service now cand sunt in mers si accelerez mai tare. La stationare in P sau N nu se mai tureaza mai mult de 2500 rot/min. Care ar fi cauza Egr-ul sau turbina ?

EGR ul..asa am patit si eu..trebuie schimbat...

@maryodavid, ma bucur ca ai reusit sa il schimbi. Iti urez egr sanatos pt. muuuulti km :-). Astazi la un drum prin Bucuresti mi s-a aprins de 2 ori spirala, evident motorul nu mai tragea peste 2500. Prin urmare urmeaza sa il schimb si eu. Ma gandeam sa incerc totusi curatarea lui avand in vedere ca tocmai am primit o oferta de 150 lei pentru demontare curatare si montare. Daca nici asa nu dau de cap am sal schimb cu totul. Manopera plus egr nou ma costa 1800. Piesa este originala.

@SavuAD, in stationare din cate stiu, oricum nu se tureaza mai mult de 2500. Cel putin asa stiu ca e la a mea. Acum nu stiu cum e la cele cu cutie automata insa banuiesc ca au acelasi sistem de protectie. Dupa simptomele pe care le are ar fi acelasi lucru, egr-ul batal vina, insa o scanare este primul lucru de facut.

 eu zic ca nu faci mare treaba cu, curatatulll da tu incearca! al tau are si racitor s au este doar valava?? si eu dadeam mai putin la alt mecanic da am preferat sao duc la reprezentanta... am garantie 2 ani si  totusi ei stiu mai bine....

 

 

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt raspunsuri, am sa merg maine sa o pun pe tester sa vad ce are, dar din cate am auzit sunt simptome de egr defect.Revin cu concluzia dupa scanare maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema este un senzor de la alimentarea cu motorina.Sper sa se rezolve dupa schimbarea lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai zis ca este spirala aia...  daca ti sa aprins spirala  este  egr ul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spirala din cate stiu eu inseamna defectiune la motor( senzori, egr, etc...) La diagnoza a iesit un senzor defect ( sper sa fie doar asta) o sa revin cu un comment dupa inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maryodavid, ma bucur ca ai reusit sa il schimbi. Iti urez egr sanatos pt. muuuulti km :-). Astazi la un drum prin Bucuresti mi s-a aprins de 2 ori spirala, evident motorul nu mai tragea peste 2500. Prin urmare urmeaza sa il schimb si eu. Ma gandeam sa incerc totusi curatarea lui avand in vedere ca tocmai am primit o oferta de 150 lei pentru demontare curatare si montare. Daca nici asa nu dau de cap am sal schimb cu totul. Manopera plus egr nou ma costa 1800. Piesa este originala.

 

NU cred ca stia despre ce era vorba. i-ai spus ca 1,6  diesel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar chiar am insistat sa verifice si i-am dat toate detaliile :). Tip motor tip masina an fabricatie, i-am intrebat pana si daca stiu exact despre ce este vorba si mi-au confirmat ca da.

 

Ce stiti despre implicarea VW in aceasta problema, cea a EGR-ului?

Prin forumurile din afara am vazut ca ar acoperi o parte din cheltuielile de inlocuire, fiind un defect foarte cunoscut.

Modificat de Mihai_tgv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te asigur  si  i mi pare rau sa ti zic..ca nu o sa rezolvi mai nimic cu.  curatarea la1.6tdi! si asta daca o sa o rezolvi....nu cred ca ti da nimeni banii  pe egr...doar daca este in garantie masina sa  economisesti ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR la 1.6 se inlocuieste pe culanta, se plateste doar manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a dat erorile astea doua, este vorba de EGR nu?

 

001025 - EGR System: Insufficient Flow
               P0401 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 215247 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.09.18
                    Time: 16:58:25

             Freeze Frame:
                    RPM: 1722 /min
                    Speed: 13.0 km/h
                    Load: 23.5 %
                    Duty Cycle: 14.6 %
                    Duty Cycle: 100.2 %
                    Mass Air / Rev.: 240.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 490.0 mg/str

005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit
               P161B - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 215269 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.09.19
                    Time: 10:24:58

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 14.4°C
                    Bin. Bits: 00110000


Readiness: 1 1 0 0 0

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alinushu2007, exact aceeasi eroare mi-a dat si mie.

 

Cat despre EGR-ul in sine, am sa incerc sa vad daca pot obtine ceva pe culanta de la VW in caz contrar ma bate gandul serios sa il anulez. 200 de euro este oferta pentru aceasta operatiune cu toate ca as opta oricand pentru inlocuire chiar si platind eu direct toate cheltuielile daca as avea siguranta ca nu m-as trezi dupa 10000 de km cu aceeasi problema si cu EGR-ul nou. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa cada la 10 mi.... totusi nu e trabant....  egr ul nu stiu daca se anuleaza..cred ca tu in confunzi putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin,aceleasi erori le-am avut si eu,dintre care mai am pe cea cu EGR de rezolvat,ai o bujie moarta la pistonul 2!Cat despre valva ,care iti da si trepidatii cateodata,schimb-o mai bine si gata ,asta urmeaza sa fac si eu,noi avem avantajul ca nu este asa de complicat ca la CR.

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maryodavid

 

Nu le confund, as vrea eu :)). EGR-ul insa se pare ca se poate anula. Am in privinta asta 2 raspunsuri pozitive dintre care unul chiar de la unul din membri forumului care a mai realizat aceasta operatiune strict pentru acest tip de motor. Insa cum am mai spus, am sa incerc sa rezolv problema pe culanta. Si zic totusi ca, cam are cum sa cada, din moment ce sunt prost concepute si cei de pe forumurile straine se plang ca si dupa ce le-au schimbat au avut probleme. Acum nu vreau sa sperii pe nimeni si stau si ma gandesc ca poate au reusit sa aduca imbunatatiri la noile piese ce au totusi coduri diferite unele fata de altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!