Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Eu zic sa postezi si in topicul de injectoare. Macar sa stii o treaba!!

Ai citit regulamentul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari!

As dori sa fac si eu o curatare EGR (+ inlocuire garnituri) preventiv si spun asta pentru ca nu am nici un fel de problema sau eroare, dar nu am reusit sa identific exact pozitia EGR-ului la motor BMP 2.0 TDI 2006. Am tot citit topicul asta si am ajuns la concluzia ca EGR-ul la mine nu se afla situat " pe langa" joja de ulei cum am vazut la alte coduri de motor..

Problema este ca am pierderi de ulei, cred, deoarece in partea dreapta acolo unde se afla furtunul ce iese din locasul filrului de aer si intra in turbina , blocul motor este tot murdar cu ulei, ma gandesc oare sa fie de la EGR???

Ma puteti ajuta pleasee , cu o poza ceva , schema sa stiu exact unde sa desfac..??? si ceva coduri pentru garnituri daca necesita sa le schimb.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Excalade

Multumesc de Info..am vazut pozele si DIY tau ..foarte OK

Intrebarea mea era unde se afla situat EGR-ul la BMP... Este cumva in partea de sus si face legatura cu turbina ( partea celalta cu galeria de admisie), asa este??

Poti sa-mi confirmi te rog?..recunosc ca nu prea ma pricep la mecanica, dar din ce-am citit si m-am doc asta am inteles..

Eventual daca poti sa ma ajuti cu o poza as fi fff recunoscator!

multumesc

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspund tot EU:

Atasat aveti poza pentru cei la fel de nepriceputi in ale mecanici..

post-81714-0-65598100-1428322526_thumb.j

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala unde sunt sagetile e EGR,parerea mea e sa nu te apuci singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Excalade

Categoric ma voi duce la un mecanic , dar vroiam sa ma documentez un pic si eu :)... sa stiu ce interventii se fac pe la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Am facut astazi operatia de curatare EGR si clapeta desi nu aveam nicio eroare in bord. Aratau destul de dubios, dar functionale. EGR avea multa depunere pe partea mobila, deci mai mult ca sigur nu mai inchidea cum trebuie.

Am folosit initial benzina '95 dar nu recomand, pentru ca are eficienta 0. Am folosit in schimb o surubelnita mica ca sa raschetez depunerile solide, apoi o solutie de curatat grasimea de pe aragaz si un burete abraziv. Apoi am sters componentele cu hartie sa elimin pe cat posibil solutia de bucatarie si le-am facut baie in benzina pentru a elimina scurgerile. Am pus la loc aceleasi garnituri, toate fiind in stare perfecta. Nu a fost desfacut capacul de plastic al clapetei.

Am montat totul la loc si am dat cheie, a pornit instant, fara perturbari ale motorului, doar ca se auzea putin ciudat. Nu a scos deloc fum, nu s-a oprit singura, dar aveam in bord martorii de DPF, directie, ESP, check engine aprinsi. Am oprit motorul si s-a zdruncinat si s-a oprit parca fortat.

De ce? Pentru ca scapand un adaptor de la o surubelnita undeva sub motor si fiind preocupat de extragerea acestuia, am uitat sa cuplez mufele inapoi :tuktuk:

Finalul a fost cu rezultate pozitive sesizabile la treapta 1. In rest motorul merge parca mai linistit.

Multumesc pe aceasta cale colegilor care au descris operatia si au facut posibila repetarea ei de catre incepatori.

Cu respect! :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti, am tot citit postarile voastre si nu am reusit sa ajung la rezolvarea problemei. Problema este urmatoarea:

Work Shop Code: WSC 80093 222 69422

VCID: 7F0DE5772E08A7E6F47-802A

1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)

P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

S-a inlocuit piesele noi: clapeta si valva EGR, cablaj electric controlat fara rezultate de defect.Dupa inlocuire, scanare si stergere eroare, a reaparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pb la clapetele de dirijare de pe galerie. Vezi si pozitia rolei de ghidaj. Am rezolvat pb asemanatoare prin repozitionarea acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat, dar ptr o indrumare sigura, ma poti ajuta cu link-uri sau poze?

Trebuie facuta adaptare EGR, dupa aceasta inlocuire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca am pierderi de ulei, cred, deoarece in partea dreapta acolo unde se afla furtunul ce iese din locasul filrului de aer si intra in turbina , blocul motor este tot murdar cu ulei, ma gandesc oare sa fie de la EGR???

 

 

La motorul BMP dupa un anumit timp, se prapadeste garnitura de la pompa tandem. Vine numai pe original si costa undeva la 50lei. Am avut si eu aceeasi problema si dupa inlocuire, motorul ramane curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat, dar ptr o indrumare sigura, ma poti ajuta cu link-uri sau poze?

Trebuie facuta adaptare EGR, dupa aceasta inlocuire?

Postez de pe tel. Dar incerc azi cand ajung acasa sa-ti trimit. Ce cod motor ai?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKC - 77KW 105CP / 1,9 TDI/2007(3C5)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Pronet", piese noi inlocuite de mine sunt urmatoarele :


Valva EGR - PIERBURG 03G 131 501


Clapeta EGR - SIEMENS VDO A2C53380146


   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inlocuit ceva ce nu era stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa este, astept senzorul presiune aer admisie si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, ptr postari. Ma voi documenta ptr a plicarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. De curand s-a aprins martorul de check engine in bord si la o eroare apare 

 
1 Fault Found:
008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1 
               P2009 - 000 - Short to Ground - Intermittent - MIL ON
 
Am sters eroarea si apare din nou.
Credeti ca o curatare de egr si clapeta ma ajuta sau sa ma orientez direct spre schimbare ? 
Masina nu prezinta alte simptome, merge ca inainte. Martorul se mai si stinge din cand in cand.
 
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele din compartimentul motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de EGR ci de clapetele de la galeria de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca deranjej pe cineva pe acest forum va rog sa imi spuneti, atentionati ,nu sa mi se steraga postarea ca nu am gresit cu nimic.

aveam aceste doua probleme

001025 - EGR System 
               P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 146686 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2009.14.19
                    Time: 17:37:38
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1541 /min
                    Speed: 14.0 km/h
                    Voltage: 14.29 V
                    Load: 14.9 %
                    Load: 100.0 %
                    Mass Air / Rev.: 250.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 365.0 mg/str
 
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 146705 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2009.14.21
                    Time: 05:00:06
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2323 /min
                    Speed: 120.0 km/h
                    Load: 63.5 %
                    Absolute Pres.: 2295.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1795.2 mbar
                    Lambda: 95.5 %
                    Lambda: 39.5 %
am dat jos egr l-am curatat am verificat partea dintata totul ok dar am ramas cu a doua eroare adica
 000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 146705 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2009.14.21
                    Time: 05:00:06
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2323 /min
                    Speed: 120.0 km/h
                    Load: 63.5 %
                    Absolute Pres.: 2295.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1795.2 mbar
                    Lambda: 95.5 %
                    Lambda: 39.5 %
 
rog daca stie sau a mai intimpinat aceste probleme sa ma ajute
problema este ca am eliminat una din probleme (P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent) dar practic masina face la fel adica se aprinde sirma aia si pierde din putere la o depasire taie din demaraj de te ia frica.
multumesc anticipat pt.ajutor si sper sa nu mi se mai taie postarea.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!