Jump to content

Pregatiri de iarna


pabloescobar
 Share

Postare recomandată

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DragosR

    25

  • BogdanS

    13

  • istef

    9

  • GolfSH

    7

Si eu mi-am schimbat la Octavie rotil ..si am pus dunlop m3 cu jante de tabla.La Ibiza caut acum o sursa ptr anvelope 185/65/14 snowtrac 2.Am gasit la 240 ron bucata,cu tva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretzul pt webasto e pt aftermarket ...

Darrr pe ebay.de este umpik mai ieftin ... maine imi trimite un dealer vwaudi pretz pt. o instalare de webasto pt mashina mea ... si va zik cat e !!!

De unde s-au luat 4 buc de snowtrack 2 cu 9 mil noiii ??? ... ca vrea si je ... apco cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma gandesc sa trec la gumele de iarna... cred ca la sfr saptamanii...

In alta ordine de idei, azi am fost la un serv pt ceva si am zis sa verific si bujiile incandescente, ca prea mi se parea ca de la 7-8 gr in jos pleaca prea greu. Rezultatul: primele 3 bujii toate arse :) Pe a 4-a nici nu am mai verificat-o :) oricum trebuiau schimbate toate. Beru - 410.000 rol / buc. (ca tot intreba farfarello cat costa)

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu a mai fost necesar sa schimb cauciucurile pt ca eu am achizitionat masina cu pneuri de iarna :D insa astazi am schimbat antigelul ... si m-a costat 880 de mii :)

Cauciucurile tale de iarna sunt varza , iarta-ma ca iti spun asta , e drept ca au profil de iarna dar in urma folosirii lor vara profilul ala a ramas mult prea putin adanc asa ca mai gandeste-te la faza cu pneurile :) imi pare rau sa iti dau vestea asta .

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pt sfat :) deci tre sa skimb cauciucurile.. ups alti bani :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da , cand le-am vazut eu , adica acum cateva zile ti-am si zis ca nu mai sunt bune pentru iarna dar poate nu am zis-o prea convingator :) daca vrei ne intalnim si le masuram adancimea profilului dar nu parea sa mai corespunda cu o adancime optima :D

nu mai scrie "skimb" ca risti atentionare de la moderatori :) sau pentru scriere irc (mirc) e acelasi lucru :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema. (legata de pregatirile de iarna)

Am pachet de iarna (scaune incalzite, oglinzi incalzite, duze stropitori icalzite, etc). Problema este ca acum de cand a venit frigul nu stiu de ce nu mai functioneaza diuzele incalzite. Apa care vine pe parbriz este rece. La inceput am vazut ca atunci cand stropeam parbrizul ieseau aburi. Acum nu. Trebuie apasat butonul pentru dezaburirea lunetei sau este altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr ce care vor INCALZIRE STATIONARA.

in Canada masinile se echipeaza la cerere cu asa ceva din cauza de friguri crunte care pot surveni peste iarna ( pana la minus 45 grade C).

Sistemul de incalzire sattionara cu care de ex a venit masina mea echipata puteti sa vi-l faceti singuri acasa cu cheltuieli minime si anume: pe baia de ulei am o resistenta electrica ( cca 3000 W) care este in forma de U si parcurge conturul baii de ulei.Aceasta resistenta este prinsa de baia de ulei cu o tabla ( ordinara) prin care trece un colier de metal care la randul lui se prinde de suruburile baii de ulei in doua locuri ( doua suruburi) ..unul in fata si altul in spatele baii de ulei ( motorului) .De aceasta resisitenta este cuplat un cablu electric cu stecher gen SUCO cu impamantare.Lungimea cablului este de cca 4 m la mine si este facut frumos colac ( strans cu colier de plastic gen auto ...stiti voi de care ) si zace frumos langa oala de plastic a bateriei ..intre baterie si farul din stanga fata.Asta e toata "incalzirea stationara" care se face la masinile din Canada.Personal nu am utilizat-o niciodata deoarece uleiul sintetic pe care-l folosesc nu schimba de viscozitate nici la minus 30 de grade ..si oricum motorul pleaca la "sfert".Dar daca chiar vreti sa va faceti asa ceva la masini ...treaba e f simpla dupa cum vedeti.

-my 0.02 cents-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Webasto de care se vorbea la inceputul topicului este cu totul altceva. Este un mic motor, care functioneaza cu benzina/motorina si care incalzeste toata masina, incepand de la baia de ulei, bujii, interior, geamuri. Deci nu are legatura cu acea rezistenta care este tipica pentru Canada. Din cate stiu eu, acele rezistente sunt alimentate la 220V sau 110V la niste prize care se gasesc in parcarile din Canada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi si mie va rog ce acumulator e cel mai potrivit pt golful meu si daca la skimbarea sunt ceva probleme cu comp de bord...trebuie resetat sau asa ceva???? ms

warum, despre acumulator cred ca trebuie sa ai in vedere urmatoarele criterii: amperajul ce se potriveste motorului tau, producatorul bateriei (la masina mea a fost baterie Tudor din fabrica, si dupa 4 ani jumatate merge bine) si nu in ultimul rand marimea bateriei, daca vrei sa iti incapa in cutia de plastic negru.

Nu trebuie facut nimic la computerul masinii (la motorul meu, banuiesc ca si la tine e la fel), doar la radio trebuie reintrodus codul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am fost la dealerul skoda din Pl si mi-am pus baterie pe tester. arata la pornire 128, si e super ok.

Nu stii cu ce aparat a masurat aceasta valoare si ce unitate de masura este ? Deci daca bine inteleg, in functie de aceasta valoare trebuie schimbat sau nu acumulatorul ? :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca era 128 sau 12,8 ... poate ne lamureste Bogdan_wrc... Eu stiu ca se verifica cu vag-ul care e tensiunea data de baterie cu contactul pus, inainte sa pornesti motorul... La mine la ultima verificare arata 12.86 si am inteles de la Dragos ca e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzual starea de incarcare a bateriei se determina cu ajutorul densimetrului, comparand valorile obtinute cu urmatoarele:

Densitate electrolit (gr/cm3) la temperatura de 15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-a pus Vag Com-ul. ci in tester micut pe baza de contact la mufele bateriei. si mecanicul mi-a zis 128% la pronire, deci e foarte bine. atat. am in masina fisa/bonul scoasa/scos (e ca un bon de la magazin). daca vreti, incerc o poza si o atasez aici.

o fi zis el 128...ca si cum s-ar intelege 1,28. nu stiu. ma uit atent pe bon si incerc sa il atasez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzual starea de incarcare a bateriei se determina cu ajutorul densimetrului, comparand valorile obtinute cu urmatoarele:

Si daca bateria e "fara intretinere", capsulata (cum sunt majoritatea bateriilor noi), cum se mai face verificarea ei in cazul acesta? Stii cumva?

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca bateria se incarca inseamna ca e posibil sa mai tina o iarna ? :D . Presupun ca incarcarea se refera la un redresor conectat la baterie pentru vreo 12 ore, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un instrument clasic de verificare a incarcarii bateriei (cu o rezistenta incorporata, si care se conecteaza la cei 2 poli) dar nu mai stiu cum se numeste si am auzit ca exista instrumente de tip mai nou, testere, dar nu le-am vazut la lucru si nici nu stiu principiul de masurare …

In principiu, daca masina e utilizata frecvent nu apar probleme, iar daca "ochiul" verde isi schimba culoarea si ne arata o descarcare putem utiliza un redresor ... cat timp (nu mai mult de 10 ore cu redresoarele uzuale), nu stiu exact pentru ca nu putem masura densitatea, dar presupun ca se poate utiliza un instrument de masura.

@shimano: si doua ierni ... daca se incarca bine, adica daca se fac mai multe cicluri de incarcare descarcare.

Timpul e functie de gradul de descarcare si de amperajul de incarcare care nu trebuie sa fie mai mare de 10% din amperajul bateriei.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razdan descarcarea presupun ca se face prin utilizarea bateriei pe masina, nu?

PS: hmm nu stiu daca merita totusi efortul. Caci o baterie Rombat (care intr-adevar e mai slabutza) cred ca tine vreo 2 ani si e in jur de 100Ron si ceva.

Modificat de shimano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, cu un consumator (bec de obicei) calculat astfel incat sa descarce bateria pana la ceva mai mult de 25% din capacitate (cu densimetrul era usor – 1,16 …) in aproximativ 10 -15 ore … apoi iar incarcare …

Deci e laborious procedeul … era util mai demult cand bateriile se gaseau greu si erau relativ mai scumpe …

Acum intr-adevar nu prea mai merita efortul … asa e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa scanez si eu bonul acela de la testul de baterie. e putin stramb.. :coolpics:... dar se vede...

picture010rk1.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10x. Deci bateria ta e cu 128% mai buna decat cand era noua :) , ma rog capacitatea de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare .....am un Golf din 2000....antigelul este roz si nu este sub nivel.....este necesar sa ma duc sa-i verific temperatura de inghet???

nu ma pricep si ma gandeam ca dupa 5 ani isi mai pierde din caracteristici

Prietene , dupa cinci ani trebuie neaparat sa schimbi antigelul, deoarece" DUPA DOI ANI SE SCHIMBA AUTOMAT ANTIGELUL, PT. CA I-SI PIERDE DIN PROPRIETATI" !!!! lol, lol , dar ce om esti tu de nu ingrijesti de masina !!?-- no ofence , dar iata ca se poate si asa ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit de la nigrin un stick cu unsoare pentru intretinere chedere si alte obiecte cauciucate.

foarte bun si util pentru prevenirea lipirii usilor la inghet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!