Jump to content

Pregatiri de iarna


pabloescobar
 Share

Postare recomandată

Am si eu o intrebare .....am un Golf din 2000....antigelul este roz si nu este sub nivel.....este necesar sa ma duc sa-i verific temperatura de inghet???

nu ma pricep si ma gandeam ca dupa 5 ani isi mai pierde din caracteristici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DragosR

    25

  • BogdanS

    13

  • istef

    9

  • shimano

    7

daca erai din Buc te puteam ajuta ca am un fel de densimetru care indica temperatura minima.

E bine sa il verifici totusi.

Modificat de Evergreen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa-mi iau o alarma cu porinrea motorului din telecomanda. E sau nu indicat? Daca nu, de ce? Pornesti motorul din telecomanda, pana cobori la masina motorul e caldut (la temperatura normala oricum ajunge doar in sarcina) si chiar si habitaclul e ok. Ce minusuri ar avea? Cum e treaba cu preincalzirea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe TDICLUB.COM parca nu incurajau tinerea motorului la relanti, asa, in fiecare zi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nelro:

Eu mi'am luat cu 10 RON un densimetru. Vezi ca se gasesc la magazinele mai serioase. Si e foarte simplu de utilizat, are instructiuni.

Si eu sunt la fel de afon in astea, dar asta chiar e ceva simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa-mi iau o alarma cu porinrea motorului din telecomanda. E sau nu indicat? Daca nu, de ce? Pornesti motorul din telecomanda, pana cobori la masina motorul e caldut (la temperatura normala oricum ajunge doar in sarcina) si chiar si habitaclul e ok. Ce minusuri ar avea? Cum e treaba cu preincalzirea?

<{POST_SNAPBACK}>

gasesti detalii aici:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=703

daca ai parcarea in panta nu e folositoare pornirea asta din telecomanda.(motorul nu porneste daca nu e cutia pe N si frina de mina trasa) :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam si eu... mai ales ca e prima iarna cu masina si e prima mea masina...

Ce stiu eu:

1. anvelope corespunzatoare anotimpului

2. ABS (ESP) fara probleme

3. antigel cu volum si concentratie corespunzatoare (G12 in concetratie min 40% max 60%)

4. verificat bujiile incandescente

5. apa pt parbriz in concentratie de iarna

6. ... ... ...

Orice alte indicatii de la cei mai bine cunoscatori sunt bine venite... eu altceva nu mai stiu.

Despre partea cu cartonul, ma cam bufneste rasul... am pretentii de la masinuta asta, sper ca nu e cazul...

<{POST_SNAPBACK}>

6. lanturi, nisip, o lopata si manusi de protectie

7. aprinderea pt benzinare(bujii platina fise capac delco)

8. injectia in yale a solutiilor antiinghet si ungerea chederelor cu antigel

9. ACUMULATORUL sa fie in perfecta stare

10. un spray care ajuta la pornire ( similar cu shomoiogul camionagiilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Evergreen n-am inteles faza cu parcarea in panta... vrei sa zici ca motorul nu porneste daca e frana de mana trasa?? pai chiar daca nu am casa in panta... crezi ca las masina fara frana de mana si pe neutru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Evergreen n-am inteles faza cu parcarea in panta... vrei sa zici ca motorul nu porneste daca e frana de mana trasa?? pai chiar daca nu am casa in panta... crezi ca las masina fara frana de mana si pe neutru?

<{POST_SNAPBACK}>

motorul porneste doar daca e frina trasa (iarna eu nu folosesc frina asta din motive de inghet ) si e in pct mort (asa zic unii colegi/postul 62 al lui sharanel de pe linkul de mai sus/ pe linkul despre alarme)

eu stiu de unu care s-a dat mare cu alarma lui (prin 94 95 ) si a proptit jeepu in gard (masina era in viteza si a pornit ...)

Modificat de Evergreen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa, am inteles. credeam ca zici ca nu porneste daca are frana de mana trasa... ok, si revenind cat de cat ontopic... frana de mana poate sa inghete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa, am inteles. credeam ca zici ca nu porneste daca are frana de mana trasa... ok, si revenind cat de cat ontopic... frana de mana poate sa inghete?

<{POST_SNAPBACK}>

Am patit-o la fosta mea masina (Audi 100). Nu stiu exact cum e la Golf (presupun ca e aceeasi treaba), dar daca ai apa in camasa cablului prin care actionezi frana de mana, si peste noapte ingheata, chiar daca eliberezi manerul, cablul nu revine si rotile raman "infranate". Totusi, daca masina e relativ noua (Audi-ul meu avea 20 de ani), cablul e gresat cum trebuie si camasa izolata, apa nu patrunde, asa ca nu-s probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu de unu care s-a dat mare cu alarma lui (prin 94 95 ) si a proptit jeepu in gard (masina era in viteza si a pornit ...)

<{POST_SNAPBACK}>

Din cate stiu eu , cand se monteaza asa ceva se umbla si un pic la partea electronica pt a Nu se intampla asa ceva.Deci ciene a montat alarma nu a avut habar ce sa faca sa evetie astfel de lucuri.

Cel mai in cauza sa ne raspunda poate e electricu' sau vioelectricu? (sper ca am scris bine :scratch: )

De ce zic asta? PT ca am un amic care a avut un pasat si avea asa ceva instalat pe masina si daca masina era in "D" NU pornea masina !

Modificat de K
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch:

jeepul ala era un cherooke, cutie manuala, si fara multe smecherii electrice/electronice din ce imi amintesc, si posibil ca sa nu aiba atitea protectii la utilizarea necorespunzatoare a pornirii de la distanta. Oricum in perioada aia era ceva nemaintilnit (cel putin de mine) prin capitala, (exact ca si alarmele cu sinteza vocala), probabil de aia si cel care umbla cu masina aia ii placea sa se dea grande ;).

Revenind la subiect, nu stii niciodata in ce stare sint camasile de la cablul frinei de mina, drept pentru care prefer sa evit blocarea astora pe timp de iarna.

si

11. Uleiuri noi atit in motor cit si in CV sau diferential (cine are)

Modificat de Evergreen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: Sper ca info' pusa de mine pe forum nu a fost luata drept "o tragere de urechi" :) ..pt Evergreen ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ce ar fi considerata asa?

in ce zicea sharanel cu atitea contacte, ce spui tu este justificat :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6. lanturi, nisip, o lopata si manusi de protectie

8. injectia in yale a solutiilor antiinghet si ungerea chederelor cu antigel

9. ACUMULATORUL sa fie in perfecta stare

10. un spray care ajuta la pornire ( similar cu shomoiogul camionagiilor)

<{POST_SNAPBACK}>

6. nu as recomanda lanturi, nici manualul masinii nu le recomanda, din ce imi aduc aminte

8. asta cu injectia de antigel in yale nu am mai auzit-o, oricum nu folosesc deschiderea masinii cu cheia. pt chedere stiam ca se foloseste o alta substanta, nu antigel. nu stiu cum se numeste, poate ne ajuta cineva

10. ce spray si ce se face cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6. nu as recomanda lanturi, nici manualul masinii nu le recomanda, din ce imi aduc aminte

8. asta cu injectia de antigel in yale nu am mai auzit-o, oricum nu folosesc deschiderea masinii cu cheia. pt chedere stiam ca se foloseste o alta substanta, nu antigel. nu stiu cum se numeste, poate ne ajuta cineva

10. ce spray si ce se face cu el?

<{POST_SNAPBACK}>

6. manualul masinii recomanda cumva chip tuning? :P legile sint facute sa fie incalcate :salut:

8. antigelul e varianta ieftina (o cirpa imbibata dai cu ea f usor pe cheder)

10. explic mai tirziu ca ma cheama sefii :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa-mi iau o alarma cu porinrea motorului din telecomanda. E sau nu indicat? Daca nu, de ce? Pornesti motorul din telecomanda, pana cobori la masina motorul e caldut (la temperatura normala oricum ajunge doar in sarcina) si chiar si habitaclul e ok. Ce minusuri ar avea? Cum e treaba cu preincalzirea?

<{POST_SNAPBACK}>

Eu consider nefolositoare alarma cu pornirea motorului:

1. nu este recomandat sa se lase masina sa se incalzeasca motorul la relanti. Motorul trebuie incalzit in mers in sarcina moderata. Astfel uzura motorului este minima.

2. Pentru a porni masina din telecomanda trebuie sa lasi schimbatorul de viteze pe punctul mort + fana de mana trasa => nerecomandat deoarece, citant un coleg forumist, niciodata nu stii daca ai sau nu apa in camasa cablului de la frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cineva a dat un click greist. postez eu intrebarea lui aici.

lan Reported Post from pregatiri de iarna, Today, 10:11 AM

voinea,

You have been sent this communication from lan via the "Report this post to a moderator" link.

------------------------------------------------

Topic: pregatiri de iarna

------------------------------------------------

Link to post: http://vwforum.ro/index.php?act=ST...=0entry134131

------------------------------------------------

Report:

cind se folosesc (monteaza) lanturi de iarna, in ce conditii meteo.

------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lanturile de iarna se monteaza pe zapada tasata, sau strat de zapada afanata dar mica, si de obicei daca drumul care trebuie parcurs are portiuni in rampa.

Pe gheata, polei sau zapada afanata si adanca sunt inutile.

Se recomanda folosirea lanturilor strict pe portiuni scurte (cat sa depasesti obstacolul) si la viteze cat mai reduse.

Se evita folosirea lanturilor "scarita" cu distanta mare intre lanturile transversale. Solicita prea mult planetarele. Adica cel putin 2 sau 3 lanturi transversale sa fie calcate de roata pe pata de contact.

Atentie la montaj. Un montaj prea lejer poate duce la ruperea lantului si deteriorarea elementelor de caroserie sau transmisie.

Cei care nu au jante de otel pe rotile de iarna (cum sunt si eu), atentie la montajul lanturilor sa nu deterioreze janta.

Spray-ul de pornire nu este recomandat, este chiar periculos. O doza prea mare de spray poate duce la ruperea bielei sau arborelui cotit. Cei are auavut de-a face cu diesel-ul in perioada neagra (Aro Campulung, Saviem, Raba :) cunosc cazuri cu vilbrochen rupt de la pornirea cu spray.

Daca bujiile incandescente functioneaza, nu vad de ce un diesel OK, cu injectie directa ar avea nevoie de spray.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu alarma, ca sa poti pune o alarma care sa porneasca motorul trebuie deconectat imobilizatorul electronic si nu cred ca este bine sa faceti asta:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu alarma, ca sa poti pune o alarma care sa porneasca motorul trebuie deconectat imobilizatorul electronic si nu cred ca este bine sa faceti asta:)

<{POST_SNAPBACK}>

Nu se deconecteaza imobilizatorul ci se scoate cip-ul dintr-una din chei si se "include" in alarma. Eu iarna tin in masina o lanterna multifuncionala(proiector, neon, lumina intermitenta galbena+rosie de balizaj), lanturi-romb, manusi cu 5 degete de iarna(utile incepand de la o simpla pana de cauciuc si pana la montarea lanturilor sau deszapezit-curatat masina)si o lopata mai mica, plianta. In rest, rotile de iarna si lista cu membrii care si-au oferit ajutorul in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se deconecteaza imobilizatorul ci se scoate cip-ul dintr-una din chei si se "include" in alarma.

Si cu ce ma ajuta asta? :) Ca sa aiba efect, chip-ul trebuie sa fie aproape de contact... presupunand ca-l montezi acolo, repet... cu ce ma ajuta asta? vine hotul cu cheia lui, pune contactul si chip-ul deblocheaza imobilizatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:

Cam ceata.... :D

Pana acum minusul pare a fi ideea de mers a motorului rece la relanti. Din cate stiu eu motorul se incalzeste cel mai bine in sarcina. Ideea cu imobilizer-ul: nu stiu... poate sa fie o problema... Cred ca cei care monteaza astfel de alarme stiu mai bine. motorul ar trebui sa porneasca si in P, nu? Sau in P porneste doar cu frana calcata? Poate fac o greaseala dar eu intotdeauna trag frana de mana. De asta mi-am luat VW si nu Dacia. E masina de 3 ani. Ar trebui sa fie in stare buna si sa permita lasarea masinii la -20 cu frana trasa. Nu?

Despre motor pot sa va spun ca eu am avut un Golf III 1.9 TDI si la -20 de grade a pornit. E adevarat, mai greu, dar a pornit. Ce am auzit si facut eu e ca la temperaturi foarte foarte joase sa las bujiile de 2 ori sa se incalzeasca. Pun contactul pana se stinge becul si se aude acel mic pocnit (nu stiu sa-l descriu mai bine) adica s-a intrerupt alimentarea bujiilor si apoi repet si dau contact. Las 2-3 minute in relanti si apoi plec usor de pe loc. Nu turez motorul peste 2200.

In masina am avut un spray pt contact. Adica pentru masina. Daca il lasi in masina mai bine nu il cumperi. E bine sa-l lasi in geaca si sa dai un jet seara dupa ce incui masina. Substanta din spray e una uleioasa si impiedica inghetul. Eu am avut ceva probleme cu usile. La -20 descuiam usa dar nu puteam sa o deschid, nici din afara nici dinauntru. Manerele mergeau in gol. Noroc ca usa din dreapta se mai deschidea. Cand se incalzea masina isi dadeau drumul si mergeau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!