Jump to content

Rechemare VW pt. update de soft la modelele cu motor 1.6 TDI si 2.0 TDI intre 2009-2012


Geisterfahrer
 Share

Postare recomandată

El clon 14.10

22 hours ago, geovwB7 said:

scodita100 spune-mi si mi-e ce inseamna parametrul asta, Component and/or Version: R4 1.6l TDI   H43 9978        vechi        Component: 1,6l R4 CR td H43 9196   

Adica vetsiunea de soft inainte de update era 9196 si dpa update 9978 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu astazi aici in DE .

A durat putin, neasteptat de putin .

Ajuns acasa am deschis capota sa vad schimbarile :

-MAF ul nu pare sa fie nou, sita aia se pune inauntru si nu se vede de la exterior ? Pentru ca dupa urmele de la exterior nu pare sa fie nici o piesa noua pe acolo .

-la conductele care merg spre injectoare nu m-am uitat foarte atent sincer sa fiu, dar nu mi se pare sa fii pus acele piese de amortizare vibratii din pozele de mai sus .

Ca si soft o sa fac un scan cu VCDS cat mai curand .

Motorul trancaneste la fel cand e subturat, nici o schimbare din acest punct de vedere .

Curios ca nr de km partiali parcursi nu mi s-a schimbat in bord, m-as fi asteptat la o softare sa se reseteze ... nush ce sa  zic, posibil sa nu fi facut nimic ?

Mi-au dat sa semnez o hartie si mi-au trecut in cartea de service vizita si cu o stampila si cam atat . Foarte aroganti omuletii de la VW dar asta e tipic ptr reprezentante oriunde .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum merge cu programarea la vw? Urmeaza sa ma programez si eu dar nu prea am timp :) . Sambetele le au disponibile oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În Cluj-Napoca m-au programat la cca. 10 zile din data în care am sunat. Merg săptămâna asta și vedem cum decurge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update, m-am uitat azi din nou si mi-au pus si mie amortizoarele alea de plastic pe conducte .

Ca si comportament al motorului, deja azi dimineata a si inceput sa faca o regenerare si este ingrijorator cum merge motorul in regenerare, s-a balbait de cateva ori puternic pe la 1500 de ture, se simte un tremurat al masinii cand stai pe loc si regenereaza si parca motorul are mult mai putina putere sub 2000 de rpm . Asta sigur nu se intampla inainte, micile vibratii in timpul regenerarii le simtem si inainte dar sa se balbaie niciodata .

Explicatia mea ar fi ca acum regenerarea se face mult mai "puternic" si asta afecteaza motorul in special la turatii joase . O sa fac si un scan cat de curand .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/30/2017 at 7:31 PM, skodita100 said:

citeste si parametrii fara probleme !! Chiar m-am uitat la dpf at are incarcarea si la valorile injectoarelor .

 

2017-02-06 14.58.48.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎04‎.‎02‎.‎2017 at 3:47 PM, bbogdanmircea said:

Curios ca nr de km partiali parcursi nu mi s-a schimbat in bord, m-as fi asteptat la o softare sa se reseteze ... nush ce sa  zic, posibil sa nu fi facut nimic ?

Asta pentru ca ti-au scris ECU iar in ceasuri nu au umblat. Sau te referi la KM din ECU? :D 

5 hours ago, bbogdanmircea said:

Revin cu update, m-am uitat azi din nou si mi-au pus si mie amortizoarele alea de plastic pe conducte .
....este ingrijorator cum merge motorul in regenerare, s-a balbait de cateva ori puternic pe la 1500 de ture...

Eu de aici trag concluzia ca stiau de vibratii de cand au facut softul si de aia se pun protectiile alea sa nu se sparga tevile... oricat de fan VW sunt, mi se pare o magarie "rework-ul" asta, parca-i facut la fabrica Dacia 1300 si dezvoltat de mecanici cu patent si sarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a facut singur masuratorile. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a masurat nimeni nimic . Au fost testate/recalibrate cu vas + soft vw . Dupa aprox 15 min la terminarea programului a dat un mesaj de ok . Daca ceva nu era in regula ar fi mentionat injectorul problema am inteles .

Nu a avut legatura cu update/revizie si nu stiu cat costa oficial acesta actiune . Ulterior am pus eu vcds sa vad ce si cum mai e pe acolo, fiind curios daca mai poate accesa modulul 01 . Engine . Asa cum am mai precizat vcds se poate conecta si citi valorile, dupa update dieselgate, fara nici o problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un update, azi dimineata la ralanti am observat ceva zdruncinaturi ritmice, turatia la 800 rpm, consumul instantaneu varia intre 0.8 si 1.0 l/h turatia nu se misca deloc . (similar cu zdruncinaturile pe care le au unele PD la ralanti )

Am oprit clima si se si auzea cum motorul merge neregulat, data viitoare poate pun si interfata sa vad  ce se intampla de face asa, porneste si opreste EGR intermittent sau altceva ?

Cu siguranta nu era acest comportament inainte de updateul de soft, de 2 ori pe sapt stau vreo 10-15 minute cu masina la ralanti si astept pe cineva si cu siguranta as fi observat . 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerari de 3-5 ori mai dese din cauza noului soft .Toti se plang de acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , confirm si eu ... prea erau toate bune si frumoase dupa update . 

Dupa 170 km - 100% urban  - si cam 1 sapt de la update a facut prima regenerare . Aseara ajuns la job am oprit motorul si am auzit cateva secunde (10-15) zgomotul de la ventilatoare . Dimineata am ocolit putin spre casa si am intrat pe A4 cam 15 km ca sa isi faca regenerarea complet . Am simtit de 2 ori o mica pierdere de putere ptr cateva secunde de fiecare data . Acest lucru nu se simtea inante de update . Consumul de combustibil  insa este mai mic clar !! O fi bine ? o fi rau ca se face regenerarea mai des ? Tot asa des isi face regenerarea si 1,6 tdi de pe Golf 7 !!

Si ca  o observatie - Eu am primit update 9978 (cayc - passat) la 30.01 si am vazut ca unii colegi  au soft 9980 (cayc - g6)  !? Or regla vw din mers problemele care apar ?

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar imi pare rau pentru voi pe cuvant de onoare , insa eu v-am sfatuit sa nu face-ti update-ul pentru ca am purtat discutii cu un sef de reprezentanta si a zis ca sunt probleme , insa am fost "huiduit" de voi pe aici !!! Am zis clar , nu face-ti update-ul , cel putin nu acum cand sunt la inceput cu el si au probleme verificate ... !!! Succes si sper sa va remediati problema , chiar daca sigur nu sunt remedieri ... intrebarea este daca totusi se poate revenii la softul vechi pana nu va cedeaza egr /turbina sau ce va mai ceda ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cel putin doua modalitati de a reveni la softul initial

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim de sfat, dar in unele tari nu se poate fara update sa mai treci revizia tehnica periodica .

Iar referitor la consum, mie mi se pare ca a crescut de la update, nu ca ar fi fost prea grozav nici inainte, dar cred ca ptr rezervorul care a fost consumat jumatate inainte si jumatate dupa update o sa am consum mediu peste 6.5, am 750 km facuti si imi mai arata vreo 70 km, deci abia daca ajung la 800 km cu un plin :( .

Deci fiabilitate scazuta, consum crescut, masina nu o mai poti vinde, ramane sa mai crape ceva si ala esti . Cred ca deja ma apuc sa caut sa vad daca este vreo actiune legala initiata de posesorii din Germania ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am auzit eu...au inceput sa apara din ce in ce mai multe reclamatii la reprezentantele din Romania dupa ce oamenii si-au facut update-ul.

Deocamdata importatorul VW o da de gard, cu teste, ca este normal un comportament diferit.. :))))

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic

bbogdanmircea  Masinile cu dpf off cum trec de tuv in DE ? Sau acolo nu se face dpf off ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, bbogdanmircea a scris:

Multumim de sfat, dar in unele tari nu se poate fara update sa mai treci revizia tehnica periodica .

Asa ceva nu vreau sa aud . Sunte-ti voi speriati , este imposibil , dau in scris ca nu sunt de acord cu update-ul ca imi strica masina , simplu ! Eu am platit masina nu VW , nu statiile ITP sau TUV ! TUV sa reclame VW nu pe mine . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord cu tine, Vw sa nu vina cu dume de genul:injectoarele sunt de vina, etc, pentru ca nu noi am solicitat update-ul și nu noi am cauzat problema. 

Dacă vor sa schimbe ceva sa o facă pe banii lor, nu să ne arunce în față niște rahaturi de vouchere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ultimele informații se pare că asta se încearcă a se face:"mașina este în parametrii"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miercuri sunt si eu programat pentru o verificare la masina si mi s-a spus ca o sa ii faca si update de soft. I-am refuzat politicos cand nu au putut sa imi argumenteze de ce trebuie sa fac si ce beneficii voi avea eu.O tineau una si buna ca sa semnez ca nu vreau :banghead:. O sa le zic ca il fac Miercuri doar daca imi dau 6 luni garantie la masina.

Nici nu o sa il fac nici nu o sa semnez, nu am venit la ei pentru update de soft :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 2.0 2010 CBDB suporta downgrade soft (testat )

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Boditza cred ca au cumva obligatia sa te intrebe si probabil incaseaza ceva de sunt asa insistenti. Eu am semnat pana acum 3 refuzuri in 2 luni :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost programat la Pbn pt update soft ( dar aveam o problema la clapeta de acceleratie ) 

am schimbat clapeta in alta reprezentanta, si am intrebat de update si de soft .

update-ul care vine trage mai putin aer pe admisie , ca urmare polueaza mai putin .

din cate stiu eu daca o masina trage mai putin aer si arderea e mai mica e cam clar ca ceva e putred la mijloc ( sa ramana aceleasi performante ).

chiar tipul mi-a spus si sugerat ca pot sa refuz update-ul . Vazand si unele postari de aici , cred ca -l voi refuza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian locked şi unlocked this topic
  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!