Jump to content

Rechemare VW pt. update de soft la modelele cu motor 1.6 TDI si 2.0 TDI intre 2009-2012


Geisterfahrer
 Share

Postare recomandată

Salut,

 Detin un B7 din 2013  2.0, in urma cu circa 1 luna jumate am facut revizia de 75.000 (70.000 la mine), moment la care cei de la PBV mi-au facut update si la softul "ecofriendly".Toate bune si frumoase , masina merge ok, dar azi mi s-a aprins in bord martorul check engine(71.600km),Resoftarea e de vina, egr-ul sau poate altceva.Mentionez ca masina se mai afla in garantie pana in ianuarie 2017.

  Credeti ca poate e de la soft ?

  Joi sunt programat in service la acelasi PBV.

 

O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu nu mai posta in mai multe topic-uri aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, roby79 said:

Salut,

 Detin un B7 din 2013  2.0, in urma cu circa 1 luna jumate am facut revizia de 75.000 (70.000 la mine), moment la care cei de la PBV mi-au facut update si la softul "ecofriendly".Toate bune si frumoase , masina merge ok, dar azi mi s-a aprins in bord martorul check engine(71.600km),Resoftarea e de vina, egr-ul sau poate altceva.Mentionez ca masina se mai afla in garantie pana in ianuarie 2017.

  Credeti ca poate e de la soft ?

  Joi sunt programat in service la acelasi PBV.

 

O zi buna !

Garantat nu este de la soft. In alta parte este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru postarea de aici, problema era la EGR, rezolvata.Dar am crezut ca poate fii ceva legat de softul modificat, de aceea am incercat si aici.

 

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am citit o gramada de posturi pe la nemti si in momentul de fata de la mine un mare NU pentru acest update.

Marile probleme sunt consumul marit si eu nu il am prea mic nici in momentul de fata si regenerarile filtrului de particule foarte dese, spuneau ei pe la 2-300km. EU acum am vazut si 600km pe vcds intre regenerari.

Daca vrea cineva lectura suplimentara gasiti aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dricul din semnatura a fost resoftat acum 3 saptamani la PBV, fiind asigurat ca nu se modifica nimic in privinta performantelor masinii. Nu sesizez nici o modificare in comportamentul masinii, cu exceptia regenerarilor DPF foarte dese. Acum 2 saptamani a pornit regenerarea la un drum de 5-6 km in oras in conditii de trafic redus, am asteptat in parcare la destinatine 15 - 20 de minute sa se incheie, iar la intoarcere, pe acelasi drum a pornit iarasi, invartindu-ma iarasi pe langa masina vreo 10 minute pentru a-si face damblaua. Observand fenomenul, am solicitat azi la PBV sa verifice gradul de incarcare a filtrului de particule, rezultand 18.7 g din maximul disponibil de 70 g, in 53800 km parcursi in proportie de maxim 40% urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.11.2016 at 10:18, Boditza a scris:

Am citit o gramada de posturi pe la nemti si in momentul de fata de la mine un mare NU pentru acest update.

Marile probleme sunt consumul marit si eu nu il am prea mic nici in momentul de fata si regenerarile filtrului de particule foarte dese, spuneau ei pe la 2-300km. EU acum am vazut si 600km pe vcds intre regenerari.

Daca vrea cineva lectura suplimentara gasiti aici

 

Poate gresesc , insa personal cred ca regenerarile mai dese sunt un mare beneficiu pentru filtrul de particule , nu ar mai avea cum sa se incarce rapid , ar fi durata de viata crescuta , zic parerea mea personala care e logica din pct meu de vedere ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare un avantaj regenerari dese. De la putin mers in oras deja iti poate da eroare ca nu s-a regenerat si a fos intrerupt plus consumul marit din timpul lor.

Un alt dezavantaj de la regenerarile dese ar fi faptul ca filtrul de particule e mai mereu infundat deci automat si putere mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.11.2016 at 10:18 AM, Boditza said:

regenerarile filtrului de particule foarte dese, spuneau ei pe la 2-300km. EU acum am vazut si 600km pe vcds intre regenerari.

Asta ar fi dezastru fata de ce am acum.

Eu am ajuns la 079 Particle filter; kilometers since last regeneration 1235101 m si de obicei nu scade mai jos de 500km daca merg numai in oras.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/12/2016 at 3:59 PM, BubuBeshi said:

Dricul din semnatura a fost resoftat acum 3 saptamani la PBV, fiind asigurat ca nu se modifica nimic in privinta performantelor masinii. Nu sesizez nici o modificare in comportamentul masinii, cu exceptia regenerarilor DPF foarte dese. Acum 2 saptamani a pornit regenerarea la un drum de 5-6 km in oras in conditii de trafic redus, am asteptat in parcare la destinatine 15 - 20 de minute sa se incheie, iar la intoarcere, pe acelasi drum a pornit iarasi, invartindu-ma iarasi pe langa masina vreo 10 minute pentru a-si face damblaua. Observand fenomenul, am solicitat azi la PBV sa verifice gradul de incarcare a filtrului de particule, rezultand 18.7 g din maximul disponibil de 70 g, in 53800 km parcursi in proportie de maxim 40% urban.

Daca ai stat 15-20 min parcare cu masina pornita, nu insemna ca s-a terminat regenerarea, s-a oprit pt ca nu a ajuns la temeperatura dorita pt regenerare, 600-1000 grade..

De asemneana daca temeperatura exterioara este sub 10 grade, sunt sanse foarte mici sa se faca regenerarea in oras sau la drumuri scurte, exclus cu masina oprita..

Daca nu ai verificat cu vcds ca s-a finalizat regenerarea , si ai 0 km, si 0 motorina consumata de la ultima regenerare, nu ai certitudinea ca s-a facut.., are si un camp cu nr de incercari de a face/termina regenerarea ..

Personal am facut update-ul de soft, dar imediat am facut si update la 185cp, de atunci am mers doar aprox 100km urban, si nu s-a facut regenerarea, si nu e facuta de aprox 500km.., in saptamana viitoare o sa mai merg cu ea si o sa monitorizez regenerarile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mark21 Multumesc pentru clarificari. Nu sunt ingrijorat de acest fenomen, insa era prea evident pt. a nu-l remarca. Situatia exemplificata mai sus a fost particulara. Regenerarea de 15-20 de minute s-a desfasurat ca de obicei, cu cresterea turatiei si mirosul de evacuare cunoscute... ca a fost sau nu completa, putin imi pasa. Respect ceea ce tine de utilizarea si intretinerea regulamentara a masinii, insa nu-mi complic existenta cu procedurile ei si mofturile software create de oameni cu ochelari. Nu am atatia pitici pe creier incat sa-i leg vcds-ul de fiecare data cand observ vreo ciudatenie. In majoritatea timpului, utilizez masina la drum intins; chiar si catre munca circul pe soseaua de centura, pt. ca nu am rabdare in traficul matinal din Bucuresti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirosul și creșterea turației nu sunt semne sigure de regenerare. Pentru primul, mai ales cine are garaj știe  cum miroase dupa pornire iar turația poate fi data de încărcarea bateriei mai ales la temperaturi scăzute. Dacă se repeta de  multe ori fenomenul ai putea totuși face o scanare pentru siguranța DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sub 5 grade celsius daca indicatorul de la temperatura apei nu ajunge la 90 de grade turatia nu scade la sub 950-1000rpm decat daca opresc clima. Sa nu va induca in eroare si chestia asta crezand ca isi face regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine.

Ideal ar fi fost sa se aprinda un martor in bord cand i-si face regenerarea, sa lasi masina se mearga pana i-si face damblaua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua tuturor,

Dupa cum toata lumea stie povestea "Abgasskandal" am primit scrisoare pentru recall si ca vor sa-mi faca update de soft.

Am mers sa fac update-ul si am intrebat inainte daca o sa fie vreo modificare de consum sau putere dupa acest update iar cei de la reprezentanta m-au asigurat ca NU va fi nici o modificare, totodata mentionand ca s-ar fi facut in prealabil teste pe Passat si ca totul este in regula si fara nici o modificare.

Din pacate nu am primit de la ei nici o hartie semnata prin care sa pot demonstra aceste spuse...

Treaba este ca imediat dupa acest update am observat ca motorul este mai zgomotos...

Am observat o crestere a consumului de pana la 1 litru :), interesant nu?

Legat de putere nu pot spune nimic, pentru ca nu a fost pusa pe dyno  masina insa pare ca s-ar fi modificat ceva si acolo.

Cum este la voi? ati facut acest update? ceva impresii?

Drumuri bune!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. acum doua zile am primit si eu ptr passat cc scrisoare sa ma prezint la VW Seitz in legatura cu softul, pareri noi de la nimeni_?? ce se intampla concret, scade puterea, creste consumul ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog citeste un post mai sus... -_-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie acest topic si am sa rog un moderator al forumului sa il puna unde trebuie. Din 2015 in plin scandal cu normele de poluare de la vw am cumparat un vw passat  1.6 tdi de la reprezentanta vw Frankfurt.  vanzatorul pe atunci imi promitea ca  se va rezolva problema cu norma de poluare si nu va fi nici o problema in viitor.  bun si facut ,eu locuiesc in germania si de 2 saptamani am primit acasa o scrisoare de la vw sa ma duc cu masina sa imi rezolve problema cu un cip,acel cip despre care se vorbeste ca ar fi pacalit testele de norme de poluare. ma poate ajuta cineva cu sfaturi? ce se intampla daca fac acest schimb sau ce mai fac ei acolo.... nu am nici cea mai mica idee despre modificare. afecteaza cu ceva puterea motorului?daca a facut cineva lucrul asta sa imi spuna si mie cum ruleaza masina si motorul.... va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , azi am primit si eu acasa hartia de la Porsche Romania pentru " Campanie de service pentru unitate comanda motor NOx " 

Asta nu imi suna mie numai a update de soft ... Cred ca umbla mai mult decat la soft la cum suna titlul ... Logic ca refuz acest "update" pana nu se mai clarifica situatia mai ales ca exista cam multe plangeri dupa acest "update miraculos" , apar probleme mai mereu deci prefer sa imi tin masina asa cum este atat timp cat nu imi face nici cea mai mica figura !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit si eu eu hartia astazi , nu recomand sincer , numai de rau am auzit dupa asa zisul update ... 

Daca masina iti este ok las-o asa ca e mai bine !

Modificat de Ungureanuion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa  o lasi asa dar nu o sa mai treci urmatorul TÜV,stiu cazuri concrete care au  fost cu masinile la vw si nu sa schimbat nimik sau modificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo problema daca refuzi?nici eu n-as vrea sa ma duc sa mi umble la masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este absolut nici o problema daca refuzi, nici la itp nici la tuv sau la dealer , preot , rabin nu este nimeni curios ca cineva refuza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema era daca refuzam :update-ul" in conditiile in care ei imi dadeau garantie macar 50.000 km ca nu voi avea probleme cu componentele masinii , in conditiile in care acum nu am nici o problema , faceau scanare vedeau ca nu am avut erori si probleme cu ea si atunci acordau garantie , dar cum ei dupa asa zis-ul update nu garanteaza nimic , atat timp cat multi se plang ca au inceput problemele la masini dupa update si ei zic ca nu e de la update , pentru ce sa riscam ? Nu merita !!!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am refuzat update-ul de soft! Din cate am inteles, de fiecare data cand ajungi cu masina in reprezentanta ei sunt obligati sa te intrebe daca vrei sau nu sa-ti faca modificarea. Faptul ca semnezi ca in acel moment nu vrei sa faci update-ul nu inseamna ca nu-l mai poti face niciodata! Te poti duce absolut oricand pt aceasta operatiune. 

Cel putin asa spun cei de la Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian locked şi unlocked this topic
  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!