Jump to content

Rechemare VW pt. update de soft la modelele cu motor 1.6 TDI si 2.0 TDI intre 2009-2012


Geisterfahrer
 Share

Postare recomandată

7 hours ago, MariusPD said:

Mai aveti răbdare un pic..vb dupa ceva timp ?

Am vaga impresie ca se cam dramatizeaza. 

Update la consum. 6.2 (pe cb) in bucuresti pe ultimii 100km. S-a circulat destul de lejer azi, dar consumuri de genul asta le vad numai in afara orasului. Promit sa revin si cu alte impresii, dar la prima vedere update-ul este un succes :) 

Iertati-mi ignoranta, dar nu inteleg prea bine partea cu regenerarea ... la ce anume va referiti? Cum se monitorizeaza?

Modificat de shcoada
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti cunosti suficient de bine masina daca nu stii cand isi face regenerarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi,puteam implementa si ei un sistem sa te anunte intr-un fel in cat timp trebuie facuta ca sa nu mai stau cu grija ca facand drumuri scurte o sa apara filtrul in bord sau sa vad daca merge start stop-ul si alte indicii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, 12seven12 said:

Chiar va rog,cei care au facut update-ul,sa reveniti dupa ceva timp sa vedem.Si eu sunt in dubii daca sa o fac sau nu.Deja ma dispera regenerarea(merg numai in Bucuresti)si daca o sa isi faca si mai des,nu stiu ce sa ma fac cu ea.Daca stiti un coleg cu benzina,care vrea diesel,contact me:banghead:

Intradevar regenerarile sunt mai dese decat inainte de update . Prima am avut la 170km . apoi am mai facut 250km - inca nu facuse si am prins un drum de cta -buc -cta Cand am ajuns acasa eram curios daca si cand a facut . Regenerare in urma cu 42 km . Acum nu stiu daca era la 600 km sau mai facuse inca o data pe drum - CERT e ca nu am simtit cand a mai facut o regenerare - daca a facut-o !!

In rest, masina merge foarte ok, (a disparut complet tremuratul la relanti , plus mult mai silentioasa !!). Am si alegat-o putin, la un moment dat arata cu 2 in fata !!! ceea ce inainte de update o singura data am mai vazut pe undeva prin .de, chiar pana atunci nici nu credeam ca poate ajunge pana acolo . Acum am aproape 1000km de la update (30.ian) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, 12seven12 said:

Chiar va rog,cei care au facut update-ul,sa reveniti dupa ceva timp sa vedem.Si eu sunt in dubii daca sa o fac sau nu.Deja ma dispera regenerarea(merg numai in Bucuresti)si daca o sa isi faca si mai des,nu stiu ce sa ma fac cu ea.Daca stiti un coleg cu benzina,care vrea diesel,contact me:banghead:

La tine problema este simpla din moment ce nu ai facut update. Daca esti asa inveraunat/dezamagit de ce te mai gandesti macar la acest update? In mod sigur, chiar daca nu va fi nicio problema, placebo va actiona impotriva ta si vei asocia toate problemele reale sau imaginare cu acest update.

 

Iertati-mi ignoranta, dar nu inteleg prea bine partea cu regenerarea ... la ce anume va referiti? Cum se monitorizeaza?

Acest tpoic ar trebui sa te lamureasca in legatura cu procesul de regenerare si cum sa il recunosti atunci cand apare:

 

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Nu iti cunosti suficient de bine masina daca nu stii cand isi face regenerarea

Cati km faci tu zilnic? Anual? Eu fac in jur de 40-50.000 pe an, din care 80% sunt in Bucuresti, bara la bara. Cred ca imi cunosc foarte bine masina. Sunt satul de expertii in tastatura si de prin parcari care fac 5000 pe an cu masina si care dau diagnostice la ureche.

Singurele lucruri schimbate la masina asta in cei 200k sunt placutele si un ambreiaj. In rest, gaz, ulei si filtre. 

In momentul in care o vei vedea ca ceea ce este, adica un fier care te ajuta sa mergi din A in B, vor disparea toate, inclusiv placebo :). Ma doare la bascheti de regenerare si alte prostii. Merge mai bine ca inainte? da! Consuma mai putin? La prima vedere, da! Motorul mai tacane? Nu! Asta e tot ce conteaza. Restul sunt povesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE s-a referit la un alt mod de a-ti cunoaste masina. Daca ai chef sa citesti mai sus o sa intelegi ce a vrut sa spuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, identitate78 said:

Acest tpoic ar trebui sa te lamureasca in legatura cu procesul de regenerare si cum sa il recunosti atunci cand apare:

Multumesc. Ma gandeam ca despre asta e vorba.

Am observat aleatoriu momente in care turatia ramane in jurul valorii de 1000rpm, dar am pus-o pe seama AC. 

N-am simtit sa-mi afecteze performantele. Becuri aprinse si fum alb niciodata. Poate e dezactivat? :) Glumesc.

Prin bucuresti conduc destul de agresiv, mai ales unde am loc, probabil de asta nici nu s-a aprins.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, andrei8030 said:

salutari tuturor ! Sunt printre cei care din imprudenta,necercetare amanuntita am facut update-ul la insistentele unui angajat vw!!!  Insa  din fericire (datorita colegului EEXCALADE-Catalin-un om cu o educatie ,deontologie si etica profesionala aparte ,cariua ii multumesc din nou pe aceasta cale  ca m-a consiliat si sfatuit ) am reusit sa revin la softul anterior ,recastigandu-mi masina dealtadata care mergea ceas ! Ptr tipul de motor care il detin pe masina ,update-ul facut este dezastruos(eram hotarat sa vand masina ) - puere scazuta ,gatuita intre 1500-2000 ture,consum marit,regenerari din aproapre 200 in 200 km( monitorizat atent in 1000 si ceva de km indiferent ca au fost extern sau intern,zgomot mare la rece al injectoarelor ca de lant plus ca uleiul ca niciodata s-a consumat,ars probabil din cauza regenerarilor dese (de cand am masina niciodata nu a consumat ulei pana la update). Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!! regenerari in oras la 550-600-sper sa nu exagerez insa de la ultima am acum 550 km facuti 70% urban si restul extra ! Deci daca puteti evita update-ul e cea mai buna solutie! Asta este experienta mea pe tipul de motor CBDC 81kw ! pe celelalte nu ma pronunt! O experienta total dezamagitoare! Imi cunosc foarte bine masina , sunt o persoana meticuloasa ! iar cele mentionate au fost constatate cu mare atentie ! Multumesc ! 

Tot CBDC am si eu, probleme cu mersul la rece in intervalul 1500-2000 rpm si regenerari dese, la mine s-a rezolvat cu schimb de ECU(din pacate nu am gasit pe nimeni sa-mi schimbe doar softul).

Acum masina merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, andrei8030 said:

 Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!!

Daca ai timp, detaliaza putin ce a insemnat "desfacere ECU".

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam trecut in cartea de service ca a fost rechemata masina pe care tocmai am achizitionat-o pentru acest upgrade de soft. Eram incantat. Acum dupa ce am citit postarile, mi-a cam palit incantarea. Si am auzit si eu acel "zgomot" ca si cum ar merge ventilatorul sau ceva, dupa ce am oprit motorul, vreo 10-15 secunde. Credeam ca este incalzirea auxiliara, pe care nu o pornisem. Acum inteleg ca era regenerarea... Trist!

 

Modificat de golfaholic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea se facea oricum si inainte. Mai rar, dar se facea.

Problema este ca dupa update se pare ca se face regenerarea mult mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se pare ca regenerarea se face mai des decat inainte de soft ...DAR care mai aveti prin curte g7 cu 1.6 105 cp clha sau 2.0 150cp crbl probabil a.ti observat ca regenerarea se face cam la acelasi interval de km . 

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, identitate78 said:

Daca ai timp, detaliaza putin ce a insemnat "desfacere ECU".

Merci.

salut ! Am fost indrumat catre un tuner profesionist care stia exact ce face! a fost dat calculatorul(ECU) jos de pe masina ,desfacut,dupa care ,cu scule profesionele dat jos update-ul dieselgate ,rescris softul original vw de dinainte ,montat ECU ,pus pe masina si gata! De la prima cheie data dupa aceasta procedura s-a simtit revenirea motorului la felul in care mergea inainte de update( impecabil)!!! Cel ce face aceasta procedura trebuie sa stie bine ceea ce face,si sa aiba aparatura si sculele necesare !!Cu respect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca operatiunea ai facut o la Roman cu o rescriere de fila bdm originala!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiam eu!!??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca voi fi in asentimentul celor care reclama resoftarea, insa tot ce pot sa va spun este ca in urma a doua actiuni pe care le-am facut la masin adin semnatura (Jetta 2012, 1.6 TDI, CAYC, 170.000 KM) aceasta se comporta mult mai bine, Actiunile au fost facute la doua saptamani de la intrarea in vigoare a actiunii cu Dieselgate (asa zice dealerul din Ploiesti), adica undeva pana in sarbatorile de iarna 2016. Cele doua actiuni au fost cea Dieselgate si resoftarea la 9978 (parca).

Masina nu imi facea probleme mari inainte, doar ca in ultima vreme, inainte de actiuni, o data pe saptamana mi se aprindea martorul "bujie" si "motor" si trebuia neaparat sa ajung la un VCSD pentru ca nu mai reusea sa isi faca regenerarea DPF in mers. Dupa actiuni, mi-a scazut vizibil consumul de la cca 9.5% la 5.5-6% (regim de mers turat, schimbat peste 2500 rpm, naveta Bucuresti - Ploiesti + urban); masina merge mai frumos, motorul pare mai "strans", acceleratia mai ferma si de atunci nu am mai avut nicio problema cu DPF-ul (niciun martor aprins).

Eu unul sunt multumit de resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi avand cei din PH noroc.:)

Si eu sper sa nu apara ulterior vreo problema sau simptom in conditiile in care eu nu am observat nici imbunatatire dar nici inrautatire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Dupa actiuni, mi-a scazut vizibil consumul de la cca 9.5% la 5.5-6% (regim de mers turat, schimbat peste 2500 rpm)"

Nu stiu de ce dar parca nu mi vine sa cred!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a scazut consumul cu 4 l/100km eu sunt popa. Eu cred ca este cineva din reteaua VW care incerca sa ne spuna ce buna este resoftarea. Pe mine astfel de abordari ma fac sa fiu si mai reticent la o astfel de rechemare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca nu ma credeti, insa nu pot sa dovedesc cele spuse decat cu un post din mai anul trecut, cand nu se punea problema de resoftari, unde intreb daca 9% este un consum prea mare:

On 5/12/2016 at 3:51 PM, b23840 said:

Adica 9% in regim 90% urban, pentru motor de 1.6 TDI, 152.000 km, e un consum ok?

Voi adauga si o fotografie cu consumul actual.

Sper sa fie cat de cat suficient argumentul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Off topic: Eu am consum de 4.5..si nu am făcut resoftarea minune

..!asa ca cei cu 9 cred ca au avion  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am consum de 9 si nu am avion,tind sa cred ca am o masina cu 90cp,nu de 105.Ce-i drept,la un drum mai lung(tot in Bucuresti)imi scade la 7 maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian locked şi unlocked this topic
  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!