Jump to content

Rechemare VW pt. update de soft la modelele cu motor 1.6 TDI si 2.0 TDI intre 2009-2012


Geisterfahrer
 Share

Postare recomandată

12 hours ago, EEXCALADE said:

B6 2.0 2010 CBDB suporta downgrade soft (testat )

Multumim pentru update. Asteptam si altele pe masura ce reusesti downgrade-ul si la alte modele.

Cei care ati facut update-ul de soft, toti ati primit ceritifcat de la deler pentru acest?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

VW Polo 1.6 TDI 2009 90 CP, 132 000 km

Pe 8 feb am fost programat pt resoftare actiunea diesel EA189, dupa ce am primit acea scrisoare.

Dupa 1000 de km , motorul imi trepideaza numai la relanti la exact 900 rpm.

Cred ca e de la egr dupa resoftare.

Ce parametrii trebuie sa verific cu VCDS-ul(am versiunea 12.12.3 en, este o interfata mai noua)?

Multumesc,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intelegeti ca dupa update incep problemele nu l-ati mai face , am refuza cu totii si gata , dar riscati pe banii vostri si uite asa ajungeti sa platiti reparatii pentru "scula" VW -nului ... Si ei s-au scos , apar cu solutia data omenirii sa nu fie problema pentru ei , simplu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au am achiziționat de cateva zile un 2.0 tdi. La verificare ni s a spus ca exista o acțiune pentru tipul asta de motor. 

Am.rugat proprietara mașinii sa refuze. 

A fost pusa sa scrie treaba asta...și gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am dat mail in germania, uite ce mi-au easpuns:

 

Dear Mr Eparu,

Thank you for your e-mail, in which you notify us of an engine bucking of your Volkswagen Polo since the software update. We
apologize for the inconvenience.

Volkswagen confirms that our customers will not be disadvantaged by the technical measures of the software update.

The German Federal Motor Transport Authority (KBA) has confirmed for all models approved to date, that the implementation of the
measure will not lead to any deterioration in fuel consumption, CO2 emissions, engine output, torque or vehicle acoustics. All
figures relevant to type approval for the vehicle will continue to apply.

The software update takes into account the latest findings in the development of the
Diesel combustion system over the last few years.

However, in view of the described issue, we strongly recommend staying in close touch with your local Volkswagen dealership for
a recheck and further clarification in this regard. Further to this recommendation, we have sent a copy of this correspondence
to our importer Porsche Romania for their information and consideration.

Yours sincerely,
i. V. Maurizio Meloni i. V. Karin Gaedecke

Volkswagen AG
38436 Wolfsburg
Tel        +49 (0) 1806 890000**
Fax        +49 (0) 1805 329865*
Mail to        customercare@volkswagen.de
Homepage    http://www.volkswagen.com

** 0,20 €/Verbindung aus dem dt. Festnetz, max. 0,60 €/Verbindung aus dem Mobilfunknetz
* 0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus dem Mobilfunknetz


VOLKSWAGEN AG
Sitz/Domicile: Wolfsburg
Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig
HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484
Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Hans Dieter Poetsch
Vorstand/Board of Management: Matthias Mueller (Vorsitzender/Chairman), Karlheinz Blessing, Herbert Diess, Francisco J. Garcia
Sanz, Jochem Heizmann, Andreas Renschler, Rupert Stadler, Hiltrud Werner, Frank Witter

Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den
Rechtscharakter der E-Mail zu.
Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a
representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.1.2017 at 16:59, Ungureanuion a scris:

pana nu vor face un soft fara sa afecteze cu adevarat masina si performantele ei , nu va exista " obligatia" de a accepta update-ul , da , va exista peste cativa ani aceasta " obligatie" , ca atunci posibil dupa multe masini care sunt pe post de cobai acum , sa reuseasca sa faca un soft care chiar nu va afecta nimic la masina , inclusiv performantele , iar atunci o duc de drag la update , momentan dupa update cad injectoarele , cad egr-uri , cade calculatorul masinii , deci cine vrea sa riste , eu imi stiu drepturile si nu sunt obligat de absolut nimeni sa fac acest update , cine se "sperie" asa usor de niste vorbe sa se duca linistiti la update , fiecare alege cum sa cheltuie banii lui , eu nu il cheltui cu firma VW pentru greselile lor ! 

cand s-a descoperit scandalul "dieselgate" ? in 2015 corect! Oare de ce a trebuit mai bine de un an pana la primele updat-uri?

s-au cautat soluti si s-a testat.........

vreau sa mentionez ca si urmatori au manipulat emisile:

in 1995 General Motors  470.000 masini

1998 Ford 60.000 masini

tot in 1998 Honda 1,6 milione masini printre care Accord, Prelude, Civic, etc

al treilea caz din 1998, 7 producatori de camioane au manipulat emisile la 1,3 milioane de masini, Volvo, Renault, Navistar, Mack, Detroit Diesel, Cummins Engine, Caterpillar

...sursa Wikipedia.

Toate firme cu renume care mai exista si astazi. Binenteles ca nu tot ce straluceste este aur dar eu nu vad vreo problema la updatul oferit de VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar crezi ca e ok sa ca motorul sa-si faca regenerari la fiecare 200 km ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, cocosound a scris:

cand s-a descoperit scandalul "dieselgate" ? in 2015 corect! Oare de ce a trebuit mai bine de un an pana la primele updat-uri?

s-au cautat soluti si s-a testat.........

vreau sa mentionez ca si urmatori au manipulat emisile:

in 1995 General Motors  470.000 masini

1998 Ford 60.000 masini

tot in 1998 Honda 1,6 milione masini printre care Accord, Prelude, Civic, etc

al treilea caz din 1998, 7 producatori de camioane au manipulat emisile la 1,3 milioane de masini, Volvo, Renault, Navistar, Mack, Detroit Diesel, Cummins Engine, Caterpillar

...sursa Wikipedia.

Toate firme cu renume care mai exista si astazi. Binenteles ca nu tot ce straluceste este aur dar eu nu vad vreo problema la updatul oferit de VW.

Nu iti inteleg raspunsul ! Adica tu crezi ca update-ul este ok nu ? Pai atunci pune-l pe masina ta , poate va fi ok , eu nu fac acest update nici peste 2 ani daca nu se remediaza problemele care apar in urma lui , eu nu bag bani in masina pentru a intra VW in legalitate cu manevra care a facut-o ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am verificat si eu,iar cayc-ul meu face parte din scandal.Cu toate ca am tot citit ca update-ul afecteaza masina,daca se strica vreun injector,dupa update,iti acorda discount,ceva?Sau nu ai niciun beneficiu pe partea asta?In momentul de fata imi tremura destul de rau la regenerare si am tot auzit de baieti carora le-au picat injectoare,speram sa evit asa evenimente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, EEXCALADE a scris:

Chiar crezi ca e ok sa ca motorul sa-si faca regenerari la fiecare 200 km ? 

As vrea sa știu de unde sti ca regenerează la 200 km? Pe unde circuli? Ultima regenerare a fost făcută complet ? Cat scrum este depus in DPF? 

în urmă cu 10 ore, Ungureanuion a scris:

Nu iti inteleg raspunsul ! Adica tu crezi ca update-ul este ok nu ? Pai atunci pune-l pe masina ta , poate va fi ok , eu nu fac acest update nici peste 2 ani daca nu se remediaza problemele care apar in urma lui , eu nu bag bani in masina pentru a intra VW in legalitate cu manevra care a facut-o ! 

La Q5 nu este cazul. In schimb la Tiguan am făcut-o, fără probleme. Eu ți-aș propune sa o schimbi. Eventual cu un Toyota ?

în urmă cu 10 ore, 12seven12 a scris:

Salut,am verificat si eu,iar cayc-ul meu face parte din scandal.Cu toate ca am tot citit ca update-ul afecteaza masina,daca se strica vreun injector,dupa update,iti acorda discount,ceva?Sau nu ai niciun beneficiu pe partea asta?In momentul de fata imi tremura destul de rau la regenerare si am tot auzit de baieti carora le-au picat injectoare,speram sa evit asa evenimente

Sursa unde ai citit? Sursa de unde ai auzit? Se poate dovedi acest lucru ca acest update afectează injectoarele?

nu este încă nici un caz asimilator in Germania. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am fost joi in service pentru revizie, m-au anunțat ca sunt pe lista de actualizare a softului și au intrebat dacă vreau să opereze acest update. Ei m-au asigurat ca nu modifica cu nimic performantele motorului și am acceptat, din spirit de ecologist convins. Mare greseala! Masina nu mai trage, am impresia ca e subturata mereu, zgomotul este de asmenea cel al unui motor subturat, schimba mai jos treptele decat inainte, raspunde intarziat la pedala. Intr-un cuvant merge prost rau. Luni ma duc direct in service in incercarea de a reveni la softul anterior. Prognozez o discutie contradictorie dar imi voi incerca norocul.

Stie cineva, dacă îi fac chip tuning scap oare de aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intelegeti oameni buni ca nu poti face din **** bici cu un update de software,fara hardware suplimentar si sa nu existe consecinte negative iar r&d-ul pt asa ceva se face cu cativa ani buni inainte de lansarea unui motor . Daca era asa usor era facut de mult timp nu intr-o luna de ochii lumii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minute în urmă, ed0401 a scris:

Salut,

Am fost joi in service pentru revizie, m-au anunțat ca sunt pe lista de actualizare a softului și au intrebat dacă vreau să opereze acest update. Ei m-au asigurat ca nu modifica cu nimic performantele motorului și am acceptat, din spirit de ecologist convins. Mare greseala! Masina nu mai trage, am impresia ca e subturata mereu, zgomotul este de asmenea cel al unui motor subturat, schimba mai jos treptele decat inainte, raspunde intarziat la pedala. Intr-un cuvant merge prost rau. Luni ma duc direct in service in incercarea de a reveni la softul anterior. Prognozez o discutie contradictorie dar imi voi incerca norocul.

Stie cineva, dacă îi fac chip tuning scap oare de aceasta problema?

Esti un caz nefericit sau ai o falsa impresie. Motorului ii trebuie cateva mii de km ca sa isi faca adaptarile, in fine.

acum, fabrica 100% nu va reveni la softul initial.

insa, in ultimul update din 12.2016 la fisierele de flash apar deodata toate sgo-urile ale motoarelor cu "probleme".

deci singur poti sa iti faci flashback la softul initial.

pana acum, din ce stiu eu, nimeni nu a avut curaj. Pt ca nimeni nu stie exact daca dupa flash nu mai trebuie facute niste setari de baza care se pot face numai online cu fabrica. Deci nu au vrut sa fie cobai.

poate casele de tuning care stiu mapele f bine la edc17/edc16 pot face soft back.

in principiu, motoarele CBBB sau CBAB merg f bine pe ultimul update. Nu creste consumul, zgomotul acelasi, nr de regenerari mai mare deci filtrul de particule pe mers excesiv pe oras teoretic nu se mai infunda.

acum ramane de vazut peste 1 an care va fi situatia. Analizam si comentam

Modificat de mona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in topic se tot vehiculeaza asta,fara dovezi,ce-i drept,dar toti afirma ca nu fac asa ceva,cei care au facut ca pierd putere si tremura la regenerare.Banuiesc ca e un motiv intemeiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cocosound

Fa update-ul dieselgate si o sa ai regenarari la fiecare 200 km indiferent de drum ,caz monitorizat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna,implicit,un stres mai mare pe filtru,durata de viata scazuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura normala in turbo si dpf 160-200°C

Temperatura in regenerare turbo si dpf 600-700°C

Fiecare ciclu dilatare/contranctare afecteaza toate elementele inclusiv uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta doar din cauza ca nu-și face regenerarea completa. Ea va încerca tot mereu pentru ca așa este programată. Depinde și cât de încărcat este deja filtrul. Și totuși m-ar interesa cât volum-scrum este deja depus in filtrul tău de regenerează atit de des. 

 

NU mai cita postul anterior!

Este contrar regulamentului.

Multumesc pentru intelegere.

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul meu se regenereaza foarte rar,am softul de fabrica al masinii.

Cei care au facut update la softul dieselgate au aceste regenerari la fiecare 200 km ,indiferent de incarcarea filtrului sau a distantei parcurse.

Temperatura de la 200-la 600 se ridica la fiecare regenerare,indiferent daca e finalizata sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun mod prin care pot vedea daca masina are deja softul nou(pus de vechiul proprietar),asta excluzand mersul pana la reprezentanta?Pentru ca eu deja parca am simptomele descrise,si anuame,regenerari dese(eu merg si foarte mult in oras si pe distante foarte scurte),iar la regenerare tremura motorul destul de rau la semafor.

Modificat de 12seven12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare ca face parte din lotul cu probleme,mersi,o sa incerc sa ma informez asupra lucrurilor negative pe care le aduce update-ul si sa iau o decizie.Mersi

 

NU mai cita postul anterior!

Este contrar regulamentului.

Multumesc pentru intelegere.

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..ieri eram la spălătorie aici in it unde sunt am vazut nu  nene cu un g7.am intrat în vb cu el..Din vb în vb am ajuns sa îl întreb cum merge masina etc.. mi.a spus ca lucrează la vw ..si cand am auzit am i întrebat de diselgate. .mi.a confirmat ca după noul update masina își face mai des regenerarile. El mi.a spus ca pe viitor sa trec pe benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate să ai dreptate cu perioada de adaptare, dar pana atunci imi macin nervii...Ce e mai trist e ca am cumparat o masina noua, cu specificatii măsluite și acum singura despagubire este downgrade-ul in performanță. Noi, europenii, am acceptat prea usor minciuna lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian locked şi unlocked this topic
  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!