Jump to content

RETROFIT: Cruise Control System (Tempomat) - VW Passat 3C


Riddler
 Share

Postare recomandată

Salut 

Am incercat si eu azi sa instalez tempomat (cruise control) pe passatul meu CC 2.0TDI 2009 cod CBBB 125KW. -170cai 6 viteze manuala. (volan pe dreapta)

Operatiunea in sine :demondat volan, inlocuit modul si manete (neavand maneta de cruise control) a decurs ok. 

Problema a intervenit cand a trebuit sa conectez firul de pe pozitia 16 de la mufa de sub volan. L-am "imprumutat" de pe piesele cumparate de la dezmembrari (fir negru cu dunga alba existent tot pe pozitia 16) dar cand am deschis si am ajuns la ECU pinul de pe pozitia 20 este deja ocupat de un fir mov. 

Intrebarea e pe ce pin de la ECU trebuie conectat firul de pe pozitia 16 avand in vedere ca pozitia 20 este deja ocupata? 

Mentionez ca am citit si pe pag7 cum ca un alt coleg cu passat CC conectase pe pinul 64 doar ca el are alt cod motor (CC 2009 Dsg 2.0 CBAB 140)

si nu vreau artificii si nici sa dau foc masinii ca imi e draga inca:))

evident cand am facut codarea prin VCDS eroare pe campul motor cum ca nu gaseste maneta pt cruise control. 

Multumes anticipat!

 

Modificat de AndreiP.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pai nu ai treaba cu pin 20 la ecu.... Este pe 64.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc din suflet maine (azi) le conectez si revin cu detalii. 

scz de dublu post 64 pe mufa mare de la ecu nu?

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

64...da...este un singur 64 pe mufa ecu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 2 mufe ecu asta fermecat .. una mica si una mai mare de aia intrebam. 

20190515_031817.jpg

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Toate ecu începând din anii 2000, la VAG uri.... Au doua mufe. Numerotarea este una singura... De la. 1... Pana la ultimul pin. 64 se afla amplasat pe mufa mare, la acest ecu... Ți-am răspuns mai. Sus.... DA.

Screenshot_20190515_054602.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare la toată lumea. Am și eu o problema daca ma puteți ajuta, am  instalat tempomat pe mașina unui prieten, VW Passat B6, 1.9 105cp sedan 2006. Am cumpărat blocul cu manete de la dezmembrări, provine de pe un break, instalat totul ok, a acceptat codul de activare cruise control pe engine și steering wheel. Mașina are BC. Am tras fir din Pinul 16 din mufa de sub volan către ecu pin 20. Servo merge ok, erorile cu adaptarea angle sensor etc au dispărut după ce am mers cu mașina și am început sa virez de volan. Am intrat și pe grupul 6, la a doua poziție am 110101 ceva de genul, in momentul in care apăs ambreiajul un 0 se face 1 și la fel când apăs frâna alt bit se face din 0 1. La fel și când comut din maneta on off in ultima casuta se schimba din 00000 in 11111. Tempomatul nu funcționează, am semnul exclamării cum sa ma discutat aici. Va mulțumesc și scuzați dacă nu m-am exprimat foarte bine.

Modificat de mortadelo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod motor are masina ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKC Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, mortadelo said:

Pinul 16 din mufa de sub volan către ecu pin 20

este bine.

nu ai nicio eroare stocata pe motor , legata de calculator coloana, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe engine, steering assist, steering wheel nici o eroare stocată. Are la ABS o eroare veche sensor 1/2 break preasure, e un senzor din interiorul modului ABS, acolo nu a umblat pana in prezent căci mașina nu are nici un simptom, ABS ul frânele, parking Brake îs ok. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, mortadelo said:

, in momentul in care apăs ambreiajul un 0 se face 1 și la fel când apăs frâna alt bit se face din 0 1.

La frina trebuie 2 biti sa se modifice din 0 in 1

Cred ca ai switch frina defect.Schimba-l..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In a doua casuta așa e când nu e nici o pedala apăsată, când se apasă frâna ultimul 0 e 1 si la ambreiaj penultimul 0 in 1. Dacă ar trebui sa fie câte 2 de 1 as încerca și cu switch-ul.

6194687E-F92F-4D0A-8BEA-46458CB7E87D.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimii 2 biti din casuta 2 trebuie sa fie 0 cu pedala frina libera.Deci-schimba switchul frina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îți mulțumesc pt ajutor. Îmi cer scuze știu ca nu-i topicul legat de switch-uri frana, știți cumva unde se afla acest switch ? Am căutat pe internet și am văzut ca la majoritatea deasupra pedalei e o tabla cu o gaura unde ar fi trebuit sa fie, la mine nu e nimic acolo!! Va mulțumesc pt ajutor.

D212A2FF-AB59-4BEC-8273-DD1ED1526177.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe pompa de frână. La Passat B6 este cu senzor hall.... Nu cu switch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat senzorul respectiv de la dezmembrări, e același cod ca cel de pe mașina 3c0 945 459 și tot nu funcționează. Senzorul are 4 pini iar mufa are 3 fire. Pe engine grupul 006 pedal monitoring 11001010 penultimul bit tot 1 rămâne mereu cu pedala neapăsata! Mai exista alt senzor switch in afara de ăla?! Va multumesc

Modificat de mortadelo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bănuit ca nu acolo este problema... Fiind un senzor hall, nu acesta era de vina și nu acolo este problema. Dacă era de la el, clipea spira mereu în bord, din cauza faptului ca vedea pe un circuit lucrând și pe cel nu.... 

Nu are alt switch de frana

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...dar conform blocurilor de masura..are un 1 care trebuia sa fie 0.Eu am gasit la o O2FL ceva asemanator...si am schimbat pompa de frina cu totul...

@mortadelo- ia scoate senzorul de pe pompa....dar lasa-l cu mufa in el,cu firele conectate.Vezi cum e in blocurile de masura si asa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă pompa era defecta, da. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat și cu scoaterea senzorului de pe pompa, in cazul asta sta 11 , stopurile aprinse. 

De dimineața sa aprins volanul rosu in bord, lucru care nu sa mai întâmplat pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta-ai o pompa de frina defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai cautat pe alte forumuri si am gasit:

"I've had the same problem on my Passat b6, apart from no Cam Shaft Error.... I get the 00810 Implausible Signal from the Brake Pressure Sensor? It causes my ESP Light, Glow Plug and Parking Break Lights to be on, it also disables the use of my Cruise Control..."

Eroarea asta o am si eu cu brake pressure sensor, am esp ul aprins si probabil din cauza asta nu mi se activeaza pilotul, acum ca e si pompa de frana cu probleme caci nu se schimba penultimul bit o sa mai cercetez. Am gasit o procedura de adaptare a senzorului brake pressure, insa in momentul in care dau pe ON/OFF basic settings imi da Not Ok. Va multumesc frumos pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut , am și eu o întrebare legată de ccs . As dori sa îl montez pe passat ul meu B6 , doar că am ca și calculator de coloana 3c0 953 549 AB am căutat și este varianta lowline dar totuși are mufa in care vin cablurile de la maneta de tempomat ceace ma debusolat și nu știu dacă suporta sau nu tempomat acest calculator de coloana .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr ai macar BC?

Fiind un Low LIne, nu suporta CCS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!