Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Foarte importanta este clapeta care comuta aer cald-aer rece,este pozitionata langa radiator(este in forma de V),daca este sarit buretele de pe ea aerul trece prin acele gauri din ea si nu se mai duce prin radiator.Eu ma reconditionat toata aeroterma acum 2 ani iar acum cand am schimbat radiatorul am verificat-o si totul era la ok.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi aveti caldura cum trebuie la picioare? la mine merge destul de slab e o problema generala sau doar la mine? mentionez ca parghiile comutatorului funcrioneaza aparent bine, pot schimba la parbtiz, in fata dar la picioare abia se simte un curent de aer foarte slab, ca sa nu mai vorbesc la pasagerii din spate la care nu le merge caldura deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui sa fie. Acum depinde de starea aerotermei, aici ma refer in special la buretii de pe clapete, parghii,radiator din bord, etc. Daca ti-a iesit burete pe gurile de ventilatie, este o problema si trebuie facuta o rezivie. Ii ajung si aerotermei 20 de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect, am aflat motivul pt care abia imi bate aerul in parbriz si la picioare. Nu credeam ca ar fi tot buretii aia de vina.. Vwforum rullz !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am inteles cum sta treaba cu clapetele aerotermei.. :D mie a inceput sa-mi iasa buretele ala pe aerisiri fix dupa ce am cumparat masina..trebuie neaparat o reconditionare a aerotermei si un radiator de caldura nou, daca tot o sa umblu pe acolo.. pacat ca nu e la fel de usor ca la Mk2. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca in orice sistem, daca o piesa nu functioneaza bine, atunci nici sistemul nu functioneaza in parametrii. Ca o comparatie, am un amic cu polo 1.4 aex si la el da o caldura pe treptele 1, 2 de te frige la fata si maini. Mai sus, treptele 3 si 4 nu le-am verificat ca n-am mai putut sta in masina. La mine de exemplu, baga caldura dar nu asa mare, iar motorul este cald pentru ca uneori pe loc porneste termocupla. Deci banuiesc acei bureti ca nu etanseaza clapeta de rece/cald, iar eu tin minte ca acum cativa ani baga caldura mare.

La cei care v-au iesit buretii, o sa vedeti ca indiferent unde selectati comutatorul(parbriz, picioare,etc) va iesi si prin alte parti.

Ma gandesc sa-i fac si eu o revizie aerotermei, poate schimb si radiatorul ca nu-i scump, dar important e sa fie chef pentru ca e foarte mult de lucru si sa prind masina acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un clip pe Youtube am vazut cum cineva demonta bordul la un Mk3 pentru prima data, si a demontat si coloana volanului ce e prinsa in 2 suruburi cam ciudate, pe armatura aceea metalica de sub bord, plus ca s-a chinuit si a scos si cele 2 suruburi ce prind armatura de fiecare parte pe stalpi si inca vreo 2-3 suruburi demontate din maruntaiele chestiei...acum va intreb. nu se poate scoate radiatorul/aeroterma fara a mai slabii si armatura aceea? :( pare cam greu de facut..  :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU,nu merge altfel. mai uita-te la postul #1096,mi-a luat ceva timp pana am gasit pe youtube cum se schimba radiatoru din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a da armatura jos nu se poate,si eu am zis ca o desfac dintr-o parte(partea de langa aeroterma)si poate marge dar nu merge,ea este prinsa in 9 suruburi,4 pe stalpi,4 pe coloana de directie si ansamblul pedalier si unul pe exterior in comparimentul stergatorului,cele doua suruburi de la coloana de directie care au cap rotund se desfac un pic mai greu,dar cu o surubelnita mecanica un ciocan si putina indemanare se desface usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offff.. :( asta e! cineva trebuie sa o faca si pe asta...  :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare pentru cei care au schimbat buretele de la aeroterma, ce ati folosit in locul buretelui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, inca nu am schimbat buretele de la clapeta de caldura,dar intr-un vido de pe youtube cineva a folosit o placa din vibra de carbon(sticla)taiata la dimensiunea clapetei, iar altcineva a folosit o pasla(panza 2-3mm grosime) de temperatura(inca,caut si eu pasla aia de temperatura)pana la primavara mai am timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit folie pt parchet de 5mm din aia cu aluminiu pe o parte,prima data am pus pe toate clapetele alea din tabla o banda adeziva de aluminiu apoi am lipit folia de parchet cu partea din aluminiu spre exterior.Dupa doi ani arata exact cum am pus-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc sa lipesc cu prelandez, credeti ca tine pe fier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am folosit folie pt parchet de 5mm din aia cu aluminiu pe o parte,prima data am pus pe toate clapetele alea din tabla o banda adeziva de aluminiu apoi am lipit folia de parchet cu partea din aluminiu spre exterior.Dupa doi ani arata exact cum am pus-o.

 O poza face cat 1000 de cuvinte. Pls ne poti arata ce ai folosit mihai_mihai, te rog? Sau o poza cu produsul cumparat de tine ....ceva sa ne dea idei

Intr-un clip pe Youtube am vazut cum cineva demonta bordul la un Mk3 pentru prima data, si a demontat si coloana volanului ce e prinsa in 2 suruburi cam ciudate, pe armatura aceea metalica de sub bord, plus ca s-a chinuit si a scos si cele 2 suruburi ce prind armatura de fiecare parte pe stalpi si inca vreo 2-3 suruburi demontate din maruntaiele chestiei...acum va intreb. nu se poate scoate radiatorul/aeroterma fara a mai slabii si armatura aceea?  :( pare cam greu de facut..   :vaidecapulmeu:

Te pot ajuta cu placere, in scoaterea bordului. Mai ales ca suntem parecum vecini. Msg me prv.
Modificat de vwciufulici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci prima data am pus banda de aluniniu din prima poza pe toata suprafata clapetelor,pe ambale parti iar apoi am lipit peste cu prelandez folie ca cea din imaginea a doua.

post-24154-0-07214700-1422603984_thumb.j

post-24154-0-53557500-1422604098_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Andrei Cojocar

Salut,

La golful meul din semnatura, dupa 30 de minute de mers,  zona unde este schimbatorul (plasticul) se incalzeste destul de tare.

Daca merg la drum lung nu se simpte atat de mult, dar cand merg in oras ma omoara.

M-am uitat sub masina si pare totul OK. Are scutul de aluminiu... toba nu este Sparta....

Aveti idee ce ar putea fii? A mai avut cineva o astfel de problema?

 

Multumes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizator infundat? Sau ceramica s-a topit si trec gazele mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre aceeasi problema am postat si eu acum ceva timp si nu s-a gasit rezolvare. In principiu, daca scutul termic este bun, nu prea ai ce-i face.

Ar fi foarte bine daca ar face si iarna la fel, dar din pacate nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, recent am desfacut bordul ( acum 2 luni )  , tot buretele de pe clapete era dus , si iarna trecuta nu am avut aproape deloc caldura :D , am lipit burete / folie  de parchet cu spray prelandez , o sa pun si poze :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , am revenit cu poze

post-13282-0-51945100-1441986567_thumb.j

post-13282-0-47697200-1441986575_thumb.j

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut am si eu problema cu încălzirea in masina la un golf 3 de 1.8 abs, temperatura sta la 90 furtunele tur si retur de la calorifer sunt fierbinti, am schimbat termostatul crezand ca el este buba., dar tot degeaba, daca merg cu caldura oprita cand ii dau drumu baga firbinte pentru cateva secunde apoi ramane molaie...stie cineva care ar fi cauza? Mi.a cam dat de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fie din cauza clapetelor ce dirijeaza caldura. Nu mai au burete pe ele si nu mai dirijeaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales daca ti-au zburat bucati de burete prin fantele de ventilare, atunci sa stii ca nu va mai baga aer fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la bureti, daca sufla bine caldura la inceput, circula apa slab prin calorifer, si nu face fata fluxului de aer, baga presiune de apa pe furtunul de tur sa vezi ce scoti din calorifer pe la retur, fa o spalare pana iese apa curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!