Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

furtunele sunt schimbate si sunt fierbinti pompa de apa e noua in schimb nu stiu ce sa spun despre clapete se poate sa nu mai aiba burete de ala pe el intr-un timp imi tot arunca pe la grilele de aer burete.sa incerc sa schimb tot mecanismul ala de sub bord cu tot cu clapete?Credeti ca merita am vreo sansa sa rezolv ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai desfacut panoul? Ma gandesc sa nu iti mai lucreze sarmele alea otelite care dirijeaza clapetele. Asa a patit un prieten, i-a ramas pe rece si iti degerau picioarele in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand pornesc motorul , motorul merge cu 900 rot/min ,dar dupe ce se incalzeste ,coboara la aprox 400 rot /min . Ce as putea sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor ABU 75 cai , 1994 , 170.000km .Masina am luat-o din Germania in urma cu 3 ani.

Vorbind despre motor pot sa spun ca se intretine usor , dupa propria experienta ,schimbamdu-i multe chestii la motor si platind pe piese ,cateodata si mai ieftin decat 1310 . Cu toate ca face pe smecherul (motorul) cateodata , isi face treaba.

Am ocazia sa il testez aici in zona Milano (ext+int) si nu m-a lasat niciodata (exclud pana prostului de 2 ori pe autostrada :))).

Ca minusuri pot sa adaug destule , dar are si scuze. Nu poti sa ceri de la un motor de aproximativ 17 ani perfectiunea.

Pot sa spun ca daca ii pica ceva , e ca la 6/49 , trebuie sa ghicesti ce nu merge. La mine , murea in mers si dupa ce i-am schimbat pompa benzina , injectia , fisele cu totul , bateria , am decoperit ca defapt era bobina de inductie crapata ceea ce m-a costat doar 160 de lei fata de piesele care le-am schimbat degeaba de peste 2000 de lei.

In rest e OK , sper sa prind 250.000 km cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, primul post pe forum....

Golf 3, ABD, multumit cu o exceptie: consum de 10 in oras si minim 12 pe timpul sezonului rece (tot in oras)

Am schimbat sonda lambda, flansa injector, ambreiaj, distributie, ulei si filtre la timp...

nu mananca ulei, la vag-COM nu da erori...

unde sa umblu pentru a reduce consumul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica senzorii de temperatura (senzor temperatura lichid racire si senzor temperatura aer) si senzorul de pozite a clapetei de acceleratie.

Temperatura lichidului de racire cum este in timpul mersului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am motor 1.9 d tip 1Y / Ce marca de termostat lichid racire este recomandat / Am luat masina fara acel termostat montat / Care este probabilitatea ca termostatul sa se blocheze pe pozitia inchis si sa nu mai ajunga antigelul la radiator?Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti on topic. Topicul despre termostat este altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apostol.danielcristian

buna seara si ma scz ca deranjez.am o problema pe care,se pare,nici un mecanic nu o poate rezolva.Am un golf 3 din 1993 care nu mi-a facut mari probleme ,de cateva luni(mentionez ca masina nu a fost folosita f des) in momentul in care o pornesc merge o.k.dupa cateva min cand incepe sa se incalzeasca incepe sa se inece si se opresete,Am aceeasi problema si in trafic,Merg si este o,k cand o accelerez dar daca opresc la un semafor incepe sa se inece si se opreste.Cineva(un mecanic mi_a spus ca ar fi pompa care nu baga cu presiune si asa mai departe.Cineva ca senzorul de temp, si nu mai stiu ce sa cred,Imi poate spune cineva care sa fie problema.Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an este masina ta? Din cate cunostinte am si eu, am inteles ca motoarele 1.4 nu ar avea senzor de temperatura pe injector. Poate fi clapeta de acceleratie dereglata. Daca era pompa, pornea numai cand vroia ea :) Crede-ma ca am trecut prin asta. Cel mai probabil este vorba de vreun senzor. Mergi la un tester cu ea. Daca vrei iti dau un om capabil sa iti spuna exact ce are. Eu am avut problema ta si la rece si la cald. Si mi-a zis unde trebuie sa umblu. M-a costat 50 de lei o verificare pe calculator. Contacteaza-ma daca vrei si iti spun.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apostol.danielcristian

Masina este din 1993.Senzor de temp pe injector nu are dar are un senzor cum te uiti la motor sub capacul de la delcou un senzor care citeste temp apei care circula prin motor.in momentul in care il scot al imi tureaza motorul cum trebuie si un pic il accelereaza.as misca masina numai ca nu mai am numere valabile la ea si nu o pot misca decat cu platforma.stima

Un "mecanic"mi-a spus ca pompa nu ar mai baga cu aceeasi presiune si ca monstra mi-a gatuit returul ca sa imi arate ca are turatie normala si ca merge o.k.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall dragi colegi..am un vento 1.9 tdi si in timpul mersului apa imi sta la 90 grade si imi baga foarte bine caldura...cand ma opresc si stau la relanti apa scade aproape de tot si nu mai baga caldura..mentionez ca anul trecut am schimbat distributia si termostatul si tot degeaba..va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiator incalzire colmatat !!!

Pt. 70 ron cat e recomand schimbat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall gioni2006.adica radiatorul de sub bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 ABU motor destul de fiabil 205.000 km pana acu si e ok, numai ca mai face oscilatii in mers cateodata sau chiar se opreste si din ce am vazut e de la senzoru hall pe care il si da ca eroare pe vag-com sau nu vrea sa porneasca cateodata..daca scot mufa la senzor si o bag la loc problem solved. in alt delcou second nu prea am incredere pentru ca la mai multe am vazut aceeasi problema...Au probleme cu noxele nu prea iasa chiar daca nu scot fum ori sonda lamba ori catalizatorul dar nou parca e vreo 1000 de lei :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....am si eu o problema cu un polo din 2002... caldura merge ok ...comutatoarele sunt ok doar ca atunci cand dau caldura spre parbriz simt miros de plastic ars...stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.am si eu o problema.am caldura dar cand dau pe dezaburire nu merge.imi baga la piciore si in fata .are cineva v reo schema cu clapeta ce comuta spre dezaburire sau cum se ajunge la acea clapeta sau unde e situata.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da panoul de caldura jos si o sa ai o surpriza. Nu iti trebuie schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apostol.danielcristian

Buna ziua si ma scz ca va deranjez cu problema mea.Am un wv golf 3 din 1993 1.4 si am o problema la care nimeni si nimic nu ii da de cap.Mentionez ca am incercat si cu diagnoza si oamenii se feresc de acest model pt ca,ar arde interfata diagnozei.Vb in necunostiinta de cauza pt ca nu stiu daca se poate face cu adevarat diagnoza la o masina din 1993.Prloblema:pornesc masina si cat timp motorul este rece merge minunat.nu am nici ce-a mai mica problema cu ea.Cum incepe sa se incalzeasca incepe sa se inece si motorul se opreste.Mentionez ca acest defect il are si in mers si pe loc.Daca merg cu ea si o accelerez merge o.k dar in momentul in care apas frana incepe sa se inece si se opreste motorul.daca in momentul in care incepe sa se inece apas acceleratia masina isi revine pt 20 30 de secunde...si tot asa.astept un sfat si va multumesc anticipat

PS: Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu arde nici o interfata . Putini stiu cu ce se mananca cu adevarat o diagnoza. Se poate face fara probleme si la masini mai vechi golf 2etc. Ideea e ce la golf 3 mai vechi de 94 au nevoie de o alta mufa de diagnoza care foarte putini o au. In service spre exemplu eu nu am vazut la nimeni pana acum.

Daca ai drum prin brasov te pot ajuta eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@apostol.danielcristian

legat de problema ta am intalnit si eu problema asta la un golf 3,exact asa se manifesta si la recomandarea cuiva am schimbat chestia aia rotunda neagra in care intra pompa centrala de frana.(nu i-mi aduc aminte cum se numeste) dar e ceva legat de vacum,pentru ca are inauntru o membrana care daca e sparta asa se manifesta.stiu ca am luat-o de la dezmembrari cu aprox 100 de lei.masina mergea perfect dupa ce am schimbat piesa respectiva.

Modificat de neag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Kimifan1977,nu dispera , in golful meu am bagat 85 de milioane pe facturi ,fara manopera si tot m-a lasat,iti dau un sfat ,ia si vinde-l si aia e , momentan nu mai am golf,am scapat de o gura in plus ,mi-a mancat buget,mi-a mancat vise,calatorii ...i-am pus cele mai bune piese si tot s-a [cenzurat] in poteca...asa ca vinde-l si data viitoare sa fie cu noroc, app eu schimbasem la abd meu urmatoarele,amortizoare fata-spate ,toba ,distributie ,kit ambreiaj ,discuri -placute , franele pe spate la tambure ,bucse pivoti,suporti motor ,suport cutie , senzori presiune ulei,ulei,filtre ,filtru de benzina de 5 ori in 6 luni,radiator ,ventilator,saboti de frana,garnitura + semering cutie,delcou tot delcoul ,bobina de inductie,sonda lambda,senzor temperatura motor, in ultima instanta vroiam sa-i schimb motorul ,am renuntat si am vandut-o ,noul proprietar mi-a zis ,,''super masina ,,extra mega ,..'' bla bla ,,il cred ,la cati bani am bagat in ea , sfatul meu inca o data e s-o dai si sa nu te uiti in urma altfel vei fi tentat sa schimbi toata masina pana la urma

@apostol.danielcristian si la mine facea la fel , senzor temperatura motor ..ala e buba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are legatura cu frana. Daca o scoti pe liber si nu apesi frana nu face tot asa?

Foarte posibil sa fie senzorul de temperatura al lichidului de racire cum zice colegul mai sus. Ia incearca sa mergi cu el scos si spune ce observi in functionarea masinii.

Cum adica isi revine pentru 20-30 secunde? sa deducem ca are mers neregulat cand ai acceleratia apasata, sau ai vrut sa zici ca-si revine in 20-30 secunde?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai el zice clar ca in momentul in care apasa frana incepe sa se faca figuri.care e legatura intre senzorul de temperatura si frana ca eu nu inteleg?(am intalnit 2 cazuri unu la un mk3 si unu la un polo cu aceleasi simptome)si am schimbat si senzorul si nu era de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca este posibil, nu neaparat de acolo, dar trebuie verificat.

Eu banuiesc ca este o problema de corectitudinea amestecului de carburant la ralanti si de asta am intrebat ce am intrebat mai sus sa vad daca face la fel si la alte turatii.

Problema este ca atunci cand apesi frana nu mai apesi acceleratia si atunci de unde este problema? ca apesi frana sau ca s-a redus turatia motorului?

Poate fi si ce ai zis tu mai sus referitor la frana, dar poate fi si ce am spus eu numai ca trebuie stabilite exact conditiile in care se petrec fenomenele. Practic orice senzor care influenteaza amestecul de carburant poate fi de vina (senzor temperatura lichid racire, senzor temperatura aer, senzor pozitie clapeta, motoras pas cu pas, valva de la canistra de vapori).

Pentru asta trebuie ceva mai multe date, de exemplu:

- in mers cand se ineaca la apasarea franei, masina este in viteza sau pe liber?

-cam pe la ce turatie incepe sa se inece.

-consumul cum este (dar nu impresii ci masurat cat mai exact gen plin la plin)

-scoate fum mai mult decat de obicei

-cum trage cand este calda fata de cand este rece

-cum porneste la cald dupa ce incepe sa faca probleme

Si or mai fi si alte intrebari care pot ajuta la stabilirea cauzelor

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!