Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

se simte diferenta cand dau de pe rece pe cald se simte ca vine cald, furtunele care intra in habitaclu sunt calde atunci cand e si motorul cald...vreau sa fiu sigur ca nu e caloriferul infundat sa nu ma apuc degeaba de demontat(nu ca ar fi asa simplu) alte teste ce ar mai trebui sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine baga destul de multa caldura nu am probleme in privinta asta.. dar la picioare inghet.. nu stiu ce are daca dau sa bage la picioare nu vrea absolut deloc.. din ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu baga deloc aer la picioare in momentul in care este pus pe picioare, probabil clapeta care directioneaza aerul catre picioare nu se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de la comutator.Trebuie desfacut si tras de cablu sa vezi daca functioneaza clapetele de dirijare a aerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Rg spuneti-mi daca ptr a scoate aeroterma Golf 3 1.8 66KW 1993 e necesar sa dau tot bordul jos ???? Daca m-ati putea ajuta...schema(desen) sau chiar exemplificati... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa dai jos bordul, doar polita din dreptul genunchilor de pe partea pasagerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offf.....multumesc oricum, dar cred ca nu am mentionat bine PIESA !...defapt e caloriferul (radiator interior).

Am observat ca unii folosesc diferite sinonime ! Problema e ca-mi curge lichid de racire pe la gurile de aer, evident de jos, de sub torpedou si am tras singur concluzia, tinand cont si de alte postari aici. Astept cu interes raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta nu scapi fara sa dai bordul jos, fa-ti curaj si da-l acum cat mai este un pic cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nevoie de presa ca sa dai volanul jos...in cazul in care sunt nevoit sa dau bordul jos ptr a schimba caloriferul????????

Ptr cei ce au habar de subiectul asta (montare calorifer), rog detalii, iar cat priveste starea vremii...lucrez acoperit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, de presa ai nevoie doar daca schimbi contactul. Ca sa schimbi caloriferul trebuie demontat bordul, desfaci furtunele de apa, slabesti aeroterma si scoti caloriferul. Este un tutorial detaliat in aria DIY.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu al meu ABU, de ceva vreme mi-am pus un filtru de aer sport conic, toate bune si frumoase masina a mers foarte bine cam 1 luna de zile, consumul a si scazut putin si se simtea mai vioaie, de o saptamana de cand a dat frigul nu mai imi funcitoneaza socul automat, cand e motorul rece sta la 400 de ture, iar cand e cald nu mai sta la 850 ca inainte ci sta la 1000 ture si fluctueaza turatie, daca calc frana si o las, fluctueaza si mai tare turatia la fel si daca pornesc multi consumatori electrici scade turatie, motorul trage mai slab si consuma putin mai mult uneori se aud pocnituri intermitente pe toba, am pus inapoi filtrul stoc al masinii, si a mers bine 1 saptamana iar de o zi a revenit la simptomele de mai sus, ce poate avea? Sunt foarte ingrijorat deoarece motorul acesta nu mi-a facut niciodata probleme tot timpul a mers brici, la rece 1000 ture fix iar la cald 850 ture fix, fara fluctuatii, ce poate avea? Orice sfaturi sunt binevenite, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate fi si altceva? Cineva imi zicea de senzorul de temperatura a apei, poate fi? Si defectiunea are vreo legatura cu filtrul sport? Iar problema cu fluctuatia turatiei cand calc frana si cand pornesc multi consumatori e tot de la motoras?

Modificat de CristyX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de temperatura si vezi daca merge la relanti in 1000 rpm. Daca este asa atunci schimba senzorul. Daca fluctueaza relantiul si cand calci frana vezi sa nu ai vreun furtun de vacuum crapat si ia aer fals. Dupa aia mai vedem ce ar mai fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa schimb caloriferul...dar inca nu am terminat...cand dai bordul jos si mai ales daca e masina ta, o mai aranjezi...schimbi buretii de pe tubulatura de aer, izolezi cablurile electrice, aspiri praful de pe panou electric...ai de munca intrun cuvant...si bagi toate mufele...AICI am intampinat o mica problema, tocmai ca am luat-o in calcul...si am impresia ca ori am uitat sa bag o mufa pe undeva, ori asa era,inactiva...codul ei este KBR 191971993 si este dubla,adica cu doua fire (rosu-negru si rosu-galben). AM NEVOIE DE AJUTORUL VOSTRU !

Poate va dau si eu un mic ajutor, am sa enumar mufele active, in ordinea lor de la dreapta la stanga : mufa aeroterma, mufa lumina torpedou,mufa bricheta,mufa dezaburire,mufa lumina si mufa panou nivele de caldura,mufa lumina suport casete,mufa ceasuri_MOTOMETER, 2 mufe blog lumini,mufe grupate boxe stg-dr, iar cele de semnalizare si stergatoare sunt scurte la volan si sunt OK...mufa care ma intereseaza e ceva mai lunga.......mentionez ca nu am clima,aer cond, geamuri electrice.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa apare ca fiind: flat contact housing / connecting part / switch - brake light

2 pin /

vezi sa nu fie la switch-ul de la pedala de frana sau de la frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a revenit azi subit in mers, acum la cald sta fix la 850, la rece inca nu am verificat, dar se simte ca merge mai bine, nu mai inteleg nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil tragea prea mult aer cu filtrul sport si acum daca l-ai pus pe cel original, al masinii si-a luat mersul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor , nu am inteles ce e "aria DIY " ma refer la un tutorial de schimbare calorifer de caldura , am probleme cu dezaburirea geamurilor (initial am crezut ca e de la filtrul de polen-habitaclu) si sincer am retineri in demontarea bordului ... inca o mica intrebare la demontarea furtunelor de pe radiatorul de caldura trebuie golita instalatia de racire a masinii ? ... oricum as da-o trebuie sa rezolv problema - a frigul

10q

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIY inseamna Do it yourself. Repara singur, mai pe romaneste. Daca umblii la calorifer trebuie golita instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un prieten, mi-a facut un test la motor, pe vag com da ca e motorasul de relanti stricat, am gasit in oras cu 150 RON de pe alta masina, merg azi sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie golita instalatia. De ce ar trebui golita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!