Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Aici am prezentat si problema scartaitului sabotilor din spate, care la fel a disparut dupa ce am schimbat placutele, acum a aparut iara. O sa incerc sa ung putin arcul.

Scartaitul pe spate vine de la faptul ca freaca sabotul de carcasa tamburului (in interior). Degeaba ungi arcul. Trebuie sa dai cu putina vaselina (rezistenta la caldura) intra sabot si carcasa sabotului. (nu capacul care il dai jos).

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca acceleratia are un "joc" cand este sus.

O sa ma uit maine la ea.

Mersi de sfat tracto, o sa ma uit si la ala cand imi cumpar cauciucuri.

Am uitat sa precizez ca am compresia 6.4 pe un cilidru.

Modificat de kapaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un golf3 abd si se tot opreste in mers.am ob.ca se opreste mai mult cand e cald afara.ma pute-ti ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a masurat compresia? Minimul dat de carte este 7 bar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Poate cineva sa imi spuna daca pot schimba cureaua de distributie fara a schimba si pompa de apa?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De preferat este sa schimbi si pompa de apa. Dar asta este in functie de buget .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a masurat compresia? Minimul dat de carte este 7 bar.

nu este cumva 9,2?

Raportul de comprimare 9,2 (asa scrie in manual)

Modificat de kapaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Multumesc denismoc. Am pus intrebarea asta tocmai pentru ca ma intereseaza si bugetul destul de mult.

Curea de distributie: 60 ron

Pompa de apa: 150 ron

Mana de lucru: minim 80-90 ron (asa cred).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea de distributie: 60 ron

Pompa de apa: 150 ron

Mana de lucru: minim 80-90 ron (asa cred).

De unde le-ai luat ca ma intereseaza si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phun fugi la autokarma ca doar esti din buc

acolo sunt mai ieftine

eu am user la ei si mai verific .parca era pompa si cu 110 ron pt ABU al meu

cel mai bine e daca poti acolo sa faci comanda online dar sa te duci sa le iei de la depozit(ideea e sa scapi de taxa de ramburs)

nus daca e posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a masurat compresia? Minimul dat de carte este 7 bar.

nu este cumva 9,2?

Raportul de comprimare 9,2 (asa scrie in manual)

Uite aici tabelul cu valori.Minim 7!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, oricum am fost pe centura si pe la 130 km/h incepe sa smunceasca(daca sunt singur in masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate scartaie pt. ca s-a uzat furculita dintre saboti...se unge cu vasilina atat la interior cat si in exterior in zona in care intra in contact distantierul(furculita)cu sabotii.Am atasat si o poza unde am incercuit zonele in cauza.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 saptamani am schimbat sigurantele de la placutele de frana, deci cel mai probabil e cum a zis vali zak

Multumesc de raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut revin cu o alta problema.

Acum 3 saptamani am facut schimbul de ulei respectiv filtru, toate bune si frumoase pana acum 2 zile cand in timpul mersului s-a apris becul de la ulei si a porint o alarma in bord.Am repornit masina si totul a revenit la normal. Am verificat uleiul si surpriza e peste nivelul maxim , nu prezinta urme de spuma dar miroase benzina.In schimb motorul merge bine nu tuseste nu se opreste, porneste normal. Aveti vreo idee care ar fi baiul?

Modificat de Brighidau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca exista topic dedicat cu problema ta.

Aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou.

O pentru masini, in general:

Se poate ca compresia proasta sa duca la nivelul scazut al uleiului?

Adica am vrut sa zic ca motorul papa ulei.

Iar pentru golf:

Si, la cutia de viteze, acolo unde este ambreajul are vreo garnitura(adica unde se desface cutia, unde sunt suruburile alea mari)?

Sa traiti!

Modificat de kapaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e compresia proasta, segmenti uzati in special, atunci uleiul patrunde in camera de ardere si evident cu timpul scade nivelul in baie (uleiul este ars).Compresia proasta nu o dau numai segmentii/cilindri uzati ci si supapele care nu mai inchid etans...

La motorul de 1.8 pe care l-am demontat bucata cu bucata era o garnitura de aluminiu subtire intre motor si cutie.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE mine ma intereseaza la 1.4, nu prea cred ca sunt cutiile la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci mergi frumos la un magazin de piese (e plin Sibiul de ele) si intrbi daca exista o astfel de garnitura (ii rogi sa caute), sau mai simplu daca ai acces gasesti in Etka.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Stie cineva ce tip de ulei pentru cutia de viteze se potriveste pe tipul asta de motor?(1,4 ABD 60 de cai)

Imi puteti spune si mie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa respecte norma GL4. Vascozitate 75W-90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cutie CHL trebuie sa iei 4l,are capacitate 3,1 l.Eu am gasit uleiul orice marca la peste 50 lei litrul si am incercat si in reprezentanta unde era 44 ron exact cu indicativul care trebuie-si ar mai fi ceva:avand in vedere ca masina are peste 10 ani se acorda si un discont (evident,celor care il cer)si astfel eu am luat litrul de ulei or. de cutie cu 39 ron/litru.

Pentru toti care aveti tipul acesta de cutie,inainte de a desface busonul de golire asigurativa ca puteti desface busonul de umplere,este dispus intro pozitie unde imbusul de 17 nu prea are acces si este greu de desfacut-eu dupa ce am reusit sa il desfac(pt. ca era strans cel putin ca si cel de golire)nu l-am mai strans atat de tare,nu se desface si nici nu curge pe la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor , cine poate sa imi explice si mie de ce naiba cand dau intr-o balta mai mare imi moare motoru ... ce puii mei e a 4-a, 5-a oara cand patesc si a 2-a oara cand las masina in alt oras sa ma duc acasa cu maxi-taxi ... incepe sa ma enerveze la culme . I-am pus si scut si degeaba , unde sare apa aia de moare motoru in halu asta ? Deci nu inteleg, am hotarat sa o vand deci nu mai pot ma credeti ? Am 1.4 ABD ...ce se intampla ? Schimb fise , bobina , bag silicon in toate mufele si o vand daca nu ii dau de cap eu nu stau sa ma mai fac de ras de fiecare daca cand ploua mai tare ..ori e masina germana ori e caruta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai putea sa faci o diagnoza cand isi da in petec cred ca ai afla destul de sigur. Chiar si cu scut sare apa peste tot daca iei balta tare.

Daca moare instant cel mai probabil delcou sau bobina inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!