Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

E bunicel consumul. In afara totusi (nu bag mana in foc) ar putea sa fie putintel mai redus. Eu am acelasi motor. Consuma la mers normal cam tot atat in oras poate chiar mai putin iar in afara la mers 90-100 km/h 5.2-5.5 l/100 km. Dar a mea e mai usoara fiind hatchback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A benzina sigur nu miroase. Nu situ exact cum sa explic, miroase a ceva incins, din cate cred eu zic ca e de la ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul miroase.Fososesti prea mult ambreiajul sau necorespunzator.Nu este indicat sa misoase a ambreiaj deoarece il/se distruge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Vin si eu cu o intrebare in legaura cu golfu-ul meu 1,6 ABU . De cate ori folosesc marsarierul mai mult vine un miros ciudat, banuiesc eu, de la cutie.E normal asa ceva? Am o curte cam stramta si trebuie sa fac cateva manevre pana in garaj.

In plus am observat o scurgere de ulei din cutia de viteze pe la semeringul tijei care merge la schimbator.Multi mi-au zis sa nu schimb semeringul pentru ca nu o sa tina prea mult eventual sa mai completez cu ulei iar altii m-au spus ca ambreajul meu merge ciudat. Nu mai stiu ce sa cred, de unde vine mirosul?, are legaura cu scurgerea de ulei?, oare am probleme cu ambreajul?

Salut

Legat de scurgerea de ulei.Schimba semeringul.Am avut si eu o scurgere pe la acel semering, si l-am schimbat (de vreo 6 luni) si de atunci nu mai curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se schimba usor semeringul acela sau trebuie sa desfac cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu un golf3 1.6 AEA, ii mai dau din cand in cand suturi de 5800-6000rpm la drum intins(a3-a cu 140km/h), e posibil sa creasca uzura motorului excesiv la astfel de turatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, stiti careva cum ii zice la cauciucul ala rupt de la directie(vezi poza).

Si in poza 2, nu trebuia sa fie nici o protectie acolo?

Modificat de kapaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se schimba usor semeringul acela sau trebuie sa desfac cutia?

Se schimba destul de usor si nu trebuie desfacuta cutia. Din ce am vazut la mecanic a desfacut articulatia aceea de la tija si a tras de semering pana a iesit (sa chinuit un pic cand a desfacut surubul de la cutie pentru a completa cu ulei ).

Modificat de liwiu 19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Brighidau-Cumperi semeringul din reprezentanta pe or. costa 30 lei cu dim. 15/24/7 cod 085301227 ;se schimba foarte usor -dai drumul la ulei din CV (aici trebuie sa desfaci inainte de a da drumul la ulei si busonul de umplere,la cutiile CHL se desface foarte greu din lipsa spatiu si risti sa nu poti reumple cutia),demontezi legatura dintre selector si schimbator cu o cheie de 10 (are un singur surub)dupa care scoti semeringul vechi-eu l-am scos cu o surubelnita subtire si tare)si il montezi pe cel nou.Nu e cazul sa mai strangi arcul semeringului ,asta nu conduce decat la distrugerea prematura a semeringului,in schimb il poti umple cu vaselina la interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu la lupo semeringul si cred ca se face cam la fel.

In afara de ce a spus colegul mai sus trebuie sa ai mare grija sa nu zgarii tija aia ca e de rau dupa aia. De asta in atasament spune ca trebuie invelita in banda izoliera inainte. S-ar putea ca oringul ala sa iasa destul de greu, eu m-am chinuit ceva. Cauza este ca nu poti baga prea mult surubelnita pt ca in spatele invelisului de plastic este un inel metalic. Poate ca ar fi mai bine sa ai doua surubelnite sa tragi din parti diametral opuse.

La montare iti trebuie o teava cu dimensiunile din atasament (este important sa aiba dimensiunile corecte), o cheie inelara cu care sa impingi teava si un levier care sa te ajute sa faci parghie.

Atentie sa pozitionezi oringul perfect, pt. ca daca-l bagi stramb degeaba il schimbi o sa curga mai rau ca la asta.

Vezi ca nu ai voie sa bati cu nimic in teava, se introduce numai prin presare.

Spatiul dintre cele doua margini care culiseaza pt tija se umple cu vaselina, eu am folosit vaselina cu litiu, acolo zice parca sa fie cu MoS2, cred ca-i buna si cea pe care am pus-o eu.

Acum stau si ma gandesc daca chiar era necesar sa scot uleiul din cutie pt ca am vazut ca in spatele semeringului tija trece printr-un rulment sau ceva asemanator si nu cred ca ar fi curs cine stie ce ulei....dar daca la carte zice sa-l scoti, l-am scos.

O alta observatie: eu am avut cutia umezita in zona aia de cand am cumparat masina, l-am schimbat acum pt. ca incepusera sa se formeze picaturi. Una peste alta in aproximativ 40 000 km am pierdut cam 50 maximum 100 grame de ulei

Rezultatul operatiunii o sa-l vad peste o saptamana cand fac revizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, sunt nou pe forum.Imi pare rau ca trebui sa scriu dupa aparitia unei probleme, dar nah... pana acu nu s-a ivit ocazia.

Am avut si eu o patzanie weekendu asta de 1 mai.Mi s-a dus ceva pe la pompa de ulei si nu imi mai baga ulei in rampa, am remediat problema astazi, dar a lasat ceva amprente, si asta pentru ca am mers cu masina cam 50 km fara ulei in rampa.Am vazut ca imi palpaia becul in bord, era si normal, unde mai pun ca imi si tziuia ingrozitor, dar am verificat nivelul uleiului si am zis ca nu e grav, o fi doar sonda...se pare ca nu a fost asa.

Am pomenit ceva mai sus de amprentele lasate, inainte de avea acest incident motorul se auzea foarte bine(1.4 benzina 60 caluti), acuma a cam schimbat placa, se aude mai tzacanit, probabil de la cuzineti.. sau eu stiu:-??.Rugamintea mea este daca imi recomandati ceva??? sa schimb uleiul(acum folosesc 15W40) sau un aditiv ceva, sa il ung putin pe suflet :blah:

Modificat de Andrey11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e un zgomot metalic ca de mitraliera atunci sunt cuzinetii. Evident ca si axul cu came s-a uzat daca nu ai avut presiune de ulei dar cuzinetii sunt vitali.

Parerea mea este ca trebuia sa schimbi cuzinetii cand ai dat jos baia sa demontezi pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acu am montat tot la loc, pentu ca am nevoie de masina.Dar pana sa schimb cuzinetii, imi recomanzi ceva?un anumit aditiv, sau al ulei care ar face bine cuzinetilor?:-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare legata de 1.4 60 CP ...am impresia ca franele sunt spabute sau numai la mine e problema asta? cum as putea sa le imbunatatest tinand cont ca nu am nici ABS dar nici nu as vrea sa fac o asemenea modificare, doar apdate la frane mai mari 256 sau 280. Ce modificari implica aceste modificari si ce piese trebuie schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul se refera la motoarele de 1.4 si 1.6. Nu discutam despre problemele Golfuri-lor echipate cu aceste motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! sunt nou pe forum deci nu prea stiu cum sta treaba..

am un golf 1.4 aex si la peste 2000 turatii se aude ca o bataie dar nu-mi dau seama de unde?(cutie sau motor). bataia se aude si pe loc si in viteza... mentionez faptul ca motorul are 310000km si nu consuma ulei.

ma poate ajuta cineva cu vreun sfat? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am tot citit acest topic,interesat,deoarece si eu sunt posesor de G3,1.6 ABU,'94 Pink Floid.Eram curios sa vad cam ce probleme ar putea avea acest motor,deoarece cand am cumparat-o,nu aveam idee ca este un model diferit fata de alte motoare.

Ce pot sa spun despre el:

-de consum sunt foarte multumit,nu i-am facut un consum exact,dar cred ca este cam 6-7% mixt,ceea ce cred eu ca este OK

-nu-mi place demerajul,1-a si 2-a mi se par cam incete,dar din a 3 a isi da drumul si la drum intins,acest motor isi face treaba foarte bine.

-spatiul interior este net superior fata de alte masini care au aceeasi varsta,confortul este destul de bun si tinuta de drum este la fel.

-de umblat la el nu am umblat foarte mult,am facut schimb de ulei,am bagat ELF 10w40,pe care se pare ca nu-l mananca deloc,fata de castrol,care nu prea i-a placut,am inlocuit senzorul de ulei,prin care tasnea ulei si am schimbat cureaua de servo.Distributia nu i-am schimbat-o inca,nu are nevoie,dar trebuie schimbate telescoapele,care sunt praf.

-de pornit porneste aproape la cheie,invarte cam de 2 ori la prima pornire,dar dupa aceea,pleaca la sfert.

-ma inebuneste un zgomot in timpul functionarii,este un fel de zgomot metalic,ca un lant ruginit,zgomot pe cae l-a avut de la inceput si nu prea a stiut nimeni sa-mi spuna despre ce este vorba,dar am trecut peste.

La cat este de "stufos" acest forum,in legatura cu G3,se pare ca totusi este o masina care are cateva probleme,unele care sunt din fabricatie si altele care sunt din cauza varstei lor.

Per total,este o masina foarte buna,care merita sa investesti in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat la fel, ca motoarele de 1.4 si 1.6 au spre deosebire de cele de 1.8 un zgomot metalic.

Probabil ca explicatia e ca aceste motoare (1.4 si 1.6) au pompa de ulei actionata de un lant.

Cred ca acel lant e cauza zgomotului specific.

Din toate golfurile 3 cu motoare mici, unul singur am vazut cu motor 1.6 ABU la care nu se auzea deloc acel zgomot, era silentios si torcea la fel ca motorul de 1.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am sesizat nici un sunet de lant..... sau ma rog poate nu imi dau seama.

Sesizati in filmul acesta ceva de genul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude acel zgomot in acest filmulet,este un zgomot asemanator cu cel de la o motocicleta,la care se aude lantul.Este un zgomot specific,care se aude si in mers daca nu merge muzica.Prima data am crezut ca este o fulie,un rulment ceva,dar se pare ca este acel lant de la pompa de ulei.Sunt curios daca pot sa-l schimb si daca da,va disparea acel zgomot?Ce spuneti?

Uitasem sa spun cel mai important lucru,ca mi s-a oprit masina in mers de cateva ori,nu am ramas in "pana prostului",dintr-o data s-a taiat gazul si am ramas fara frane si directie.Am mai auzit de aceasta problema,ba avea probleme la contact,ba filtrul de benzina infundat,dar se mai intampla si fara o explicatie.Norocul meu a fost ca s-a intamplat cand demaram din intersectii,de fiecare data,la 30 KM/h si am putut face ceva,dar daca aveam o viteza mai mare?iti da de gandit!!!Problema nu a fost rezolvata definitiv,dar se intampla foarte,foarte rar si eu cred ca este din cauza gunoiului din rezervor,parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare asta sa fie zgomotul de care spui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este acesta zgomotul.La tine se aude altceva,cred ca un rulment ceva,poate la rola de intindere(daca ai una).Ar trebui sa se auda ca un fel de fasait,ceva de genul acesta.Am sa incerc sa pun un filmulet cu ea,sa auziti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un golf 3 1.4 abd din `92

Cand il pornesc, indiferent daca a stat oprit mai mult timp sau este motorul cald, se subtureaza pana se opreste. Cand este cald sau dupa 2-3-4 incercari nou se mai opreste dar se aude ca se subtureaza tare. Problema apare exact dupa ce iau mana de pe cheie(adica revine la normal, nu mai sta pe electromotor) si desigur, daca accelerez putin, porneste normal.

A mers bine o bucata de timp, acum iar nu mai porneste decat daca o tin accelerata.

Avand in vedere ca uneori imi face electromotorul figuri, am crezut ca el e de vina, dar masina porneste normal, doar dupa ce porneste moare motorul.

Este posibil sa fie din cauza la contact?

Ce ar trebui sa schimb prima data: motorasul pas cu pas (din cate am inteles eu ala este defapt socul automat nu?) sau contactul?

Apropo de fasitul ala:

http://www.youtube.com/watch?v=-aH9R7cDI9M

Mie mi se pare ca se aude mai tare cand motorul e rece si e frig afara.

Aici am prezentat si problema scartaitului sabotilor din spate, care la fel a disparut dupa ce am schimbat placutele, acum a aparut iara. O sa incerc sa ung putin arcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU primeste informatia de la senzorul de temperatura al lichidului de racire si da comanda catre clapeta de acceleratie pentru a tine turatia mai sus daca motorul este rece. Verifica intai acest senzor, iar clapeta de acceleratie se verifica cu vag com, daca nu da erori nu aici este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!