Jump to content

poze montaj/demontaj 6N2


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Merci Allex pentru raspunsuri si urari! :angry:

Este placut sa sti ca poti intreba\conta pe cineva cand ai o problema :offtopic:

Uite, tot sunt inca melamurit, sunt ca Toma necredinciosul. Nu am intales cum sa schimb acel bec la comutatorul de la clima.Poti sa-mi descri pe pasi si in detaliu? Nu de alta dar nu vreau sa rup ceva pe acolo.

Referitor la claxon, am verificat sigurantele si pana ala urma am constatat ca merge claxonul dar doar intr-o parte si trebuie sa insist mult.In partea cealalta nici un sentiment, mort complect :angry: .Deci si aici trebuie sa intervin sa schimb cele doua intrerupatoare, dar nu sunt sigur cum trebuie facut. Am doua carti de service dar sunt in rusa si poloneza( cred) si vad cum se desface cu surubelnita indoita la 90 de grade, dar mai este si airbagul pe acolo si nu vreau sa fac o minune.Poate stie cineva clar ce pasi sunt, si impartaseste experienta cu mine :angry:

Referitor la antigel am luat un sample din lichid si acum sta la congelator, sa vad daca este bun ori ba.Sper sa fie buna metoda mea, sau trebuie sa-l schimb oricum?Mai o nelamurire, ce lichid de curatat parbrizul sa folosesc pe timpul ierni???

Referitor la cartea de la pololicu meu...nu am primit, asa ca nu prea stiu minimul ce trebuie facut, poate ma ajuta cineva si cu asta.Am pus problema aici http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=813390

Cu tetierele ai dreptate, sunt dezmembari vw& skoda chiar la 100m de mine si cred ca ma pot ajuta aia, dar pana o sa intaleaga ei ce vreau eu o sa treaca un car de ani, ca uite am uitat sa precizez aici, eu stau in Cehia, in tara skodei si a taticului vw. Astia sunt bata la limbile de circulatie si eu la fel cu ceha :angry:

Va multumesc anticipat si astept cu nerabdare indicatiile voastre.

Este o placere sa :angry: un polo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Mi-am luat si eu un Polo 6N. E cea mai misto masina pe care am condus-o vreodata.. stie neamtu' sa faca masini :icon_thumright: Problema e ca tipa de la care am luat-o nu prea le avea cu parcarile si, in consecinta, bara spate si panoul inferior sunt zgariate/indoite. Am luat un panou inferior nou si vopsea insa am o problema la demontare. Nu stiu de unde sa ma apuc deoarece e prinsa in suruburi sub bara de plastic. Iar la bara de plastic nu am gasit decat 5 suruburi de-a lungul portbagajului pe care le-am demontat, insa ea tot se tine :(

p1010349ks8.jpg

Daca poate cineva sa ma ajute cu poze sau info, dau o bere :D

Modificat de iuli84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,

oare a salvat cineva pozele de aici cat timp au fost inca pe forum :(? ...ma intreb eu... daca da ar fi nice sa se anuntze si sa ne dea si noua :) daca il rugam frumos :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut!

Mi-am luat si eu un Polo 6N. E cea mai misto masina pe care am condus-o vreodata.. stie neamtu' sa faca masini ;) Problema e ca tipa de la care am luat-o nu prea le avea cu parcarile si, in consecinta, bara spate si panoul inferior sunt zgariate/indoite. Am luat un panou inferior nou si vopsea insa am o problema la demontare. Nu stiu de unde sa ma apuc deoarece e prinsa in suruburi sub bara de plastic. Iar la bara de plastic nu am gasit decat 5 suruburi de-a lungul portbagajului pe care le-am demontat, insa ea tot se tine :(

p1010349ks8.jpg

Daca poate cineva sa ma ajute cu poze sau info, dau o bere :D

daca inca nu ai reusit poate te ajuta asta

http://www.polo9n.info/anleitung-13.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum demontez fata usa spate la golf 3

are geam manual

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

bai baieti va rog sa ma ajutati spunandumi de ce nu vad pozele de pe acest topic

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul reportaj cu poze: CUM SE SCOATE FATA DE USA LA 6N2

Avem poze cu masina cu oglinzi manuale, ceea ce este bine, pentru ca este mai dificil demontajul la oglinzi manuale

VOILA! La cei cu oglinzi electrice se mai scoate si cupla de la butonul de reglaj

Frantuzul nu a mai facut poza si cu scosul tzumburusului de la piedica usii, care se face prin desurubare

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>AVEC LE SOUTIEN DU POLO 6N2 FR (FRANCE)</span>

Deci a fost candva un post, probabil foarte util ca avea poze... nu sunt demult aici si deja nu am apucat sa le vad...

In afara de asta nu am gasit nici un thread similar. (daca stiti vreunul ... voi da vina pe search :-D )

Am un Polo 6n2 variant si nu pot sa dau jos fata de usa pe usa de spate.

Daca puteti sa ma ajutati cu o poza sau o diagrama cam pe unde trebuie sa continui demontarea.

Pana acum am demontat:

- plasticul din jurul clantei

- 3 suruburi de sub plastic

- inchizatorul

- manerul de geam

Am atasat poza de unde am scos cele 3 suruburi

Multumesc,

ZsJoska

post-32062-1234261173_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ZsJoska, daca ai desfacut cele 3 suruburi, usa mai sta in niste clipsuri raspandite pe toata lungimea marginii panoului de usa. Incearca sa tragi de un capat si o sa vezi ca iese.. sa nu te sperie zgomotul, pare ca s-a rupt ceva dar asa iese clipsul respectiv. Ia-le incet si o sa vezi ca ies toate. Apoi, daca ai scos in prealabil tzumburusul care indica usa inchisa/deschise, vei putea sa scoti usa, ridicand-o putin peste sarma tzumburusului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu uita sa scoti si difuzorul, are vreo 3 suruburi, si dupa aplici ce s-a spus mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de usa spate la Variant 6KV5, cred ca nu mai e vorba de difuzor. Cel putin la Polo Classic, difuzoarele erau pe suportul de sub luneta.. Si cum Classic cu Variant imparteau frateste acelasi interior, putin diferit de 6N2..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri, voi incerca...

btw - difuzor nu este asa ca nimic nu-mi sta in cale numai trebuie sa iau un pic curaj ca mi-e frica sa trag ca orbul

-ZsJoska

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles eu gresit, scuze.

Trage cu incredere ca nu pateste nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

:blink:

Help !!!

Revin cu ceva probleme nou aparute la masina mea POLO 1.4 16 v din 2001 . Pentru cei care nu ai citit problemele pe care le-am scris ceva mai demult tot aici, pot sa va zic ca o parte din ele s-au rezolvat iar ceea ce a ramas nerezolvat este sa zicem evacuarea. Am fost cu ea la un mecanic care se ocupa cu sistemele de evacuare in mod special. confectioneaza , repara etc. El mi-a zis ca materialul care mi-l arunca din esapament provine de la ultima toba care cica ar fi gata (deci trebuie inlocuita) desi pe exterior e impecabila nu are nici cea mai mica urma de rugina sau gaura , iar faptul ca masina merge inecat (nu are nici o vlaga) se datoreaza faptului ca am catalizatorul cica infundat.... Acum ce sa cred ? :banghead: asa o fi oare ? de unde stie el ? nu se poate verifica ? el s-a uitat doar sub masina... nu a facut nici un alt test nimic. Mi-a propus , avand in vedere ca am facuta verificarea tehnica de acum 3 sapt sa taie jos catalizatorul si sa il inlocuiasca cu o tzeava normala in care probabil va pune cumva sonda lambda (cea care in mod normal este in catalizator) . Asa zice ca rezolv problema mult mai ieftin ( rog ecologistii sa ma ierte ) avand in vedere pretul unui catalizator + ca cica daca face treaba asta , evacuarea se face mult mai usor iar daca in locul tobei finale punem si o toba sport .... treaba e super...

Ce parere au cunoscatorii ? Sa ascult sfatul ? de unde as putea achizitiona o toba finala sport ieftina dar cat de cat sa fie ok ? Deci ? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci te trezesti cu eroarea http://wiki.ross-tech.com/index.php/16804/P0420/001056 si un bec aprins pe bord. asta e 100%.

al doilea sonda O2 trebuie sa raporteze mai putin oxigen decat cel din fata ca ECU-l sa creada ca e eficient catalizatorul.

Sunt sigur ca exista metode de a simula treaba, dar nu ma pricep. Parca am vazut catalizator sport care era universal si era mai ieftin decat un cat. original, insa nu stiu cum va merge treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bai baieti va rog sa ma ajutati spunandumi de ce nu vad pozele de pe acest topic

multumesc anticipat

nu se vad si punct

cred ca imediat ce trece o luna baietii dau jos pozele ca sa nu plateasca hosting

sau cine stie?...

nici eu nu vad si nimeni cred ca nu le vede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

eu as vrea sa schimb semnalizarea de linga far(stinga)pt ca are clemele rupte arata rau, sti cumva unde pot gasi si un pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

incearca prima data sa o reasezi. si ale mele au clemele rupte dar stau destul de ok.

ca sa le desprinzi nu trebuie decat sa rasucesti la 90 de grade cu mana, surubelnita etc. capul acela negru dintre far si semnalizare si sa tragi de el in sus. semnalizatorul va iesi inspre fata.

succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu unde sa postez următoarea problema... E legat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt mecanic, deci poate nu folosesc chiar termenii corecti, dar am patit-o si eu cu o alta masina marca daewoo

asa ca: la masinile noastre nu prea se poate regla altceva decat din capetele de bara, spre deosebire de vechiile dacii unde se puteau regla mai multe lucruri. si totusi, cu instalatia de verificat geometria rotilor trebuie sa-ti dea atat convergenta (unghiul de deschidere a rotilor) cat si unghiul de cadere atat la rotile fata cat si spate, inclusiv daca o roata e mai in fata decat cealalta (la rotile din fata) precum si daca acestea se incadreaza in parametri.

problema cu unghiul de cadere poate fi de la multe lucruri (fuzeta indoita in urma unui accident, flansa amortizorului, reparatie de tinichigerie indoielnica, etc).

se poate insa "scoate" ceva prin sacrificarea fuzetei. nu e ceva chiar profesionist, dar eu unul am mers 3 ani cu fuzeta prelucrata si nu am avut nici un fel de probleme. ideea e ca la nivelul gaurilor de prindere a amortizorului de fuzeta se alezeaza aceste gauri in sensuri contrare in asa fel incat roata sa se apropie cat mai mult de adevar. de exemplu, daca roata cade cu partea de sus spre interior, atunci se alezeaza 3-4 mm (in functie de cat trebuie indreptata roata) gaura de sus spre exterior si gaura de jos spre interior. strangi suruburile folosind un prelungitor si strangi pana te dor mainile si garantat va rezista si la o groapa serioasa luata in viteza :vaidecapulmeu:

trebuie insa sa verifici si eventual sa schimbi intai toate celelalte posibile cauze: bucse, pivoti, flanse amortizor, poate chiar si amortizorul.

asta presupune insa cel putin inca o tura pe la aparatul de verificat geometria. poti insa scapa de plata ulterioara daca arati hartia printata la bancul de verificare in care apare problema "nerezolvata" in service-ul lor. cel putin la noi in oras am fost de inca doua ori fara sa mai platesc nimic. prima data dupa ce am schimbat bucse, pivoti, etc si tot eram aiurea iar a doua oara dupa operatia descrisa mai sus. ideea e ca la ei in service putin probabil sa fie de acord sa faca asa ceva, pe motiv ca ei nu garanteaza o astfel de lucrare, ca nu prezinta siguranta, etc. de aceea va trebui sa gasesti un "prieten" sau un mecanic de moda veche nu "schimbatori de piese" cu care sunt pline acum service-urile.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene iți mulțumesc ca mi-ai răspuns. Problemele stau cam asa: Am Schimbat amortizoare, bieleta de direcție, bucșe, pivoți, mai puțin flanșele de le amortizoare. 2) Toți "meseriașii", asa cum am mai zis, spun ca nu sunt probleme, gen - caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Am Schimbat amortizoare, bieleta de direcție, bucșe, pivoți, mai puțin flanșele de le amortizoare. "

Tocmai de acea flansa depinde unghiul de cadere daca este uzata ,amortizorul nu mai sta in pozitie normala si asta duce la dereglarea unghiului de cadere si implicit la uzura neuniforma a cauciucurilor.

Legat de alegerea tipului masinii la reglarea pe stand, nu exista diferente de dimensiuni "pe puntea Fata" intre modelele de polo Clasic ,Variant sau scurt. singurile diferente sunt la greutate pe puntea fata din cauza diferitelor motorizari si variante. Poti incerca alt service cu un stand de directie bine reglat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Aici voi posta, prin amabilitatea colegilor francezi (care au pus poze numai pe forum, ca sa nu le vada decat membrii) montaje/demontaje la POLO 6N2.

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>edited by BogMW</span>

cum vad si eu pozele???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!