Jump to content

poze montaj/demontaj 6N2


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Vreau si eu putin ajutor.. Aveam caldura pe maxim...in timp ce vroiam sa o dau mai incet.. cand am invartit de butonul de caldura.. "poc" si se aude cum cade ceva metalic pe acolo..care dupa aia l-am gasit pe jos pe podea.. o placuta din metal culoare galbena si cu o forma ciudata rau..Si de atunci mi-a ramas blocata caldura pe maxim...maxim.. si baga caldura nu gluma..chiar daca inchid ventilatorul..si merg peste 80-90 km/h baga caldura mare... si nu pot da pe rece..ca oricat invart de buton invart de geaba tot pe cald sta..

Are idee cineva cum se poate rezolva. ? CUm sa demontez , poate a sarit ceva de pe acolo ?

Am citit topicul asta dar nu mai gasesc nici o imagine..nimic..

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ori s-a rupt piedica ori a cazut de la cablul de actionare al clapetei care controleaza aerul cald/rece.

Uite aici :

post-53719-0-56007300-1322820648_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

doresc daca are cineva poze sau link cu rampa de benzina si injectoarele pentru

vw polo variant 98, 1.4i , cod motor AEX

ma intereseaza toti senzorii care comanda benzina din injectoare pentru pornirea motorului .. sau eventual daca e vreun injector care da sprit odata cu pornirea pompei cand rasucesti cheia in contact ..( sau deschizi usa sofer)

multumesc mult !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor sunt nou p forum si va multumesc anticipat daca ma puteti ajuta cu cateva informatii sau poze.

am un polo di 98, 1,6 benzina 75cp cod motor AEE si acum cateva zile am gasit oglinda de p partea dreapta rupat are cineva idee cum se demonteaza,parerea mea e ca trebuie sa dau fata de usa jos si sa o desfac din interior

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult!deci era cum am zis eu se demonteaza din interiorul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

sal'all

am un polo 2001 1.4 MPI AUD (cred, cum verific???)

problema mea e ca indicatorul de temperatura apa de pe bord nu functioneaza conform, cand da sa cresca temperatura creste foarte repede (1-2 minute) pana la 90 grade si dupa aceea nu mai misca un timp, in conditiile in care am comutatorul ventilator stricat, iar tot dupa un timp ma trezesc cu acul la minim !!!!

ce ar putea fi?

cum verific?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai o eticheta in portbagaj, sub pres, cu toate codurile necesare - cutie viteza, motor, vopsea, etc. Sub delco se afla poansanat pe blocul motor codul si seris si ar trebui sa o ai trecuta si in cartea de identitate.

Vezi sa nu ai defect senzorul de la lichidul de racire si acesta sa dea date eronate catre ceas, la fel poate da date eronate si catre ECU. In aceste conditii o sa ai o pornire grea si un consum marit de combustibil.

S-au termostatul functioneaza prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat astazi senzorul de temperatura

se poate o schita unde se afla si cum se monteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut azi dimineata sa verific daca functioneaza termostatul;

am pornit motorul si am asteptat sa vad daca mi se incalzesc furtunurile de la radiator;

nu s-au incalzit, abia dupa vreo 7 minute a inceput sa se incalzeasca tare conducta de sus de la radiator, iar cea de jos nu mi s-a incalzit deloc inca 3-5 minute cat am mai asteptat, ca a trebuit sa o las pe nevastamea sa plece;

nu inteleg, termostatul nu e montat pe conducta de jos? nu aceasta trebuia sa se incalzeasca prima ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@

bic420545

Termostatul este montat pe conducta de sus ea se incalazeste prima, conducta de jos se incalzeste atunci cant tot lichidul de racire din radiator ajunge la aceeasi temperatura cu cel care intra,iar cand ajunge la 90 de grade porneste ventilatorul.

Daca se incalzeste conducta de sus inseamna ca termostatul functioneaza el ar trebui sa se deschida pe la 70 de grade iar la 87 de grade sa fie deschis complet,asta in functie de temperatura indicata pe el,toate termostatele au pansonate pe ele temperatura la care se deschid complet

Modificat de boogyF1clasic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt un priceput,

dar tin sa te contrazic,eu cred ca termostatul e pozitionat pe conducta de jos de la radiator

rog alte opinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

M-am uitat mai bine, ai dreptate termostatul este montat pe conducta de jos dar circuitul apei din motor in radiator este la fel conducta de sus de la radiator este intrarea in el si pe cea de jos iese din radiator si intra in motor

Din motor iese apa calda se raceste in radiator si se intoarce in motor.

Daca vrei sa vezi si schite intra pe http://www.vagcat.com fa-ti un cont .e gratuit si la sectiuna catalog cauta tipul masinii si motorizarea si gasesti cam 99% din piese si componente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ori s-a rupt piedica ori a cazut de la cablul de actionare al clapetei care controleaza aerul cald/rece.

Uite aici :

Cazuse piedica, am desfacut acolo si am prins cu un colier mic din plastic ca sa ramana mansonul in pozitie fixa (in locul clemei) si s-a rezolvat problema.

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut ma scuza-ti daca am postat unde nu trebuie.va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat am un polo 6n din 96 si caut sa imi pun la aripi fata respectiv spate ornamente de plastic pt a proteja cat de putin aripa sa nu mai rugineasca stii daca exista asa cva pentru acest model?si-a mai pus cineva asa ceva?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

andreipolo , si eu caut de ceva vreme aceste aparatori "arcade" , sincer sa fiu nu prea am vazut polo cu asemenea aparatori. Din cate am inteles se potrivesc cele de la golf 3. Daca gasesti de cumparat asa ceva te rog sa ma contactezi si pe mine.

Ms !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratony84 am vazut la logan ceva finut si ar da bine dar nustiu daca se potrivesc sau poate se pot adapta vreau sa incerc si sper sa imi iesa bine cand o sa incerc o sa te contactez ,cat despre cele de golf 3 sunt cam late...:|.fiecare cu gurstul lui .cauta pe net ornamente aripa logan si vez cum arata si zimi ce crezi sar potrivi?o zi buna;)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa puneti rezultatele aici,sau daca nu iese bine,macar constatarile,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa se faca un pic mai cald ca sa pot termina intr-o zi.Cu siguranta o sa pun cateva poze aici.Iar despre ornamentele de logan nu prea stiu ce sa zic, totusi tind sa cred ca aripile de logan sunt mai mari decat cele de polo si nu prea cred ca s-ar potrivi fizic pe masina. Eu ma gandeam la cele de golf 3 chiar daca sunt un pik mai mai, din punctul meu de vedere , cu cat acopera aripa mai mult cu atat mai bine.Eu vroiam ceva de genul:

-curatat aripa pana la luciu metalic( atat cat acopera ornamentul)

-Grund

-mastic pensulabil (ceva de calitate)

-ornamentul pus peste mastic si prins in poc ninturi

In curand o sa revin cu poze!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se pot scurta daca sunt mai mari?de ce cezi ca e mai bine daca acopera aripa mai mult?crez ca tine cat de cat departe rugina?te astept cu poze.spor la munca,succes;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In princpiu cred ca se pot scurta dar depinde de materialul din care sunt confectionate.Eu asa sper sa tina rugina cat mai departe , acum ramane de vazut daca o sa reusesc!

Bft !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

giurgiucristian

sal,oare de ce nu vad si eu pozele

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!