Jump to content

consumul real


PassatB7
 Share

Postare recomandată

Geisterfahrer

Pai vezi...deduc ca daca te gandeai scoteai si tu vre-un record. Noroc ca nu te-ai gandit. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos asa.. cam un 6,3 in oras numai cam 100km facuti si cu consumul 1 si 2 resetat. motor bls 105 cp.mentionez ca sunt din iasi si nu am circulat chiar la orele de virf sau pe unde e foarte aglomerat de obicei evit acea zona centrala....ce vreau sa mai intreb este urmatorul lucru....consumul 1 se refera la o distanta de 20...80 km si consumul 2 la o distanta de pina in 1000km? media ma refer? asta nu inteleg eu si vad pareri impartite aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu asta inseamna

Consumul 1 (impreuna cu viteza media, distanta parcursa, etc) se refera la ultima calatorie facuta. Se reseteaza de la buton sau daca masina stationeaza mai mult de 2 ore. Consumul 2 se reseteaza tot de la buton sau dupa parcurgerea unei distante de 10000 km sau ... nu stiu cat timp de condus efectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Primul drum cu masina: Arad- Timisoara + retur, consum 5,7 - autostrada + oras. Per ansamblu multumit de masina, consumul sper sa mai scada in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Geisterfahrer

Am gasit pe un forum german un test bun de B7 cu 1.4TSI. Pentru cine intelege, merita citit, macar tradus cu nea Gugal: http://www.motor-talk.de/forum/bab-fahrbericht-1-4-tsi-122ps-t3970079.html

Rezumat:

- 1600km autostrada;

- 118km/h viteza medie;

- consum BC: 8.3% si real 8.5%

Pentru cei care dezbateau daca e submotorizat:

- motorul e neasteptat de silentios si nu tremura;

- intre 130-160 km/h trage bine;

- s-a mers mult si cu 220km/h pe ceas (probabil cu 210 reali) - fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un cunoscut care este posesor de b7 1400tsi,si mia spus ca este foarte,foarte multumit.singurul lucru care il regreta este ca nu a comandat variantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUC-BV: 6.8l/100km.

3 persoane in masina, bagaje de weekend, AC la 2-3, viteza70-80 in localitati si 100-120 in afara lor.

Masina noua care cu ocazia asta a atins 500km.

P.S.: cat despre testul cu 1.4TSI, am ceva retineri, mai ales referitor la vmax, care este 203km/h conform VW. :-?

O fi bun motorul pentru autobahn, nu zic, la 130 s-o comporta decent, dar mai sus cred ca e fortat prea mult.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Saptamama care a trecut am fost intr-un concediu scurt o saptamana in nordul Italiei.

Stuttgart - Lago di Garda (~650km prin München - Innsbruck - Brennerpass), 2 adulti + 2 copii, portbagajul plin. Consumul a fost 5.7% la dus (viteza medie 98km/h). La intoarcere am avut 5.5% cu viteza medie de 88km/h. E incredibil traficul in Germania in perioada concediilor, am avut bucati lungi unde am putut sa pun tempomatul pe 180-200, alternand cu ore intregi petrecute in blocaje.

Per total sunt foarte multumit de cum trage masina incarcata si mai ales de consum. La 160km/h intr-a sasea "ciupeam" acceleratia si reactiona prompt, "Schwung-ul" se simtea aproape instantaneu. De la 190 in sus ii trebuie mai mult timp sa urce acul, dar nah, e masina de familie nu de formula 1. Apropo, mi s-a intamplat sa am cam 200 si sa treaca pe langa mine un RS4 rosu cu cel putin 230...si cu zgomotul de rigoare :D

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul drum mai lung pe autostrada Arad-Ungaria-Austria, total 750km, km la bord la plecare 400, 2 persoane, portbagaj plin, consum 5,8%, viteza medie 117 km/h. Masina mi se pare foarte silentioasa, doar vantul se aude, desigur mai accentuat decat la limuzina care o aveam inainte (E90). De tras trage destul de bine, si eu sunt multumit de dinamica motorului asa cum zice si colegul dinu_s.

Ce nu prea imi place:

- la viraje se simte ca e cam barca (bine, depinde si cu ce esti obisnuit, dupa 200k km cu E90 senzatiile sunt prea evidente), dar pt un rulaj normal "de familie" e absolut in regula.

- consumul - mi se pare totusi putin prea mare. La 140 pe tempomat consumul oscileaza intre 6,2 si 6,5, iar la 130 intre 5,8 si 6,0. Voi ce consumuri aveti la 130 sau 140 pe tempomat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Well, pai nu prea se compara E90 cu Passatul Variant. BMW-ul sta mai jos, pe drum, e mai usoara si in orice caz nu incape atata "balast" ca in Variant ca sa se lase la viraje :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici motoarele nu par a fi la fel de eficiente, cresterea consumului la B7 e mai accentuata odata cu viteza. Avantajul major pt B7 Variant este spatiul, motivul principal pt care l-am luat.

@dinu_s: cum stai cu consumul la vitezele stabilitaze pe tempomat? Eu ma tem ca nu mai scade consumul si vechea legenda cum ca dupa rodaj consumul mai scade nu se mai aplica, motoarele fiind deja rodate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, voi cat v-ati dori sa consume la 130-140km/h o masina de peste 1500kg, incarcata aproape la maxim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

@dinu_s: cum stai cu consumul la vitezele stabilitaze pe tempomat? Eu ma tem ca nu mai scade consumul si vechea legenda cum ca dupa rodaj consumul mai scade nu se mai aplica, motoarele fiind deja rodate.

O sa ma uit azi cand merg acasa. Faza e ca bucata de autostrada (~15km) unde pot pune tempomatul este destul de "denivelata", urc vreo 3 dealuri si cobor tot atatea vai. Plus ca depinde si de trafic, de obicei nu prea mai pot da mai mult de 120 si aia numai pe distante relativ scurte.

Consumul n-a scazut nici un pic la mine fata de cat era in momentul in care am iesit cu masina pe poarta dealerului. Acum tocmai am trecut de 13 mii km. Am observat ca consumul e mult mai mult influentat de anvelopele folosite, de ce presiune ai in ele, de temperatura exterioara etc decat de asa-zisul "rodaj".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@JUG: eu ma astept ca masinile sa consume din ce in ce mai putin, tehnologia ar trebui sa evolueze si sa vedem ceva rezultate concrete si pe planul asta, nu? La unii producatori se vede o evolutie la fiecare generatie noua, la altii mai putin sau deloc. La B7 m-as astepta la un consum de 5,5% la 140. Poate cer prea mult de la VW :dry:

Off topic:

Ca exemplu concret la 140 cu E90 320d consumul e in jur de 4,8%, iar cu F30 in jur de 4,1%, e drept ambele limuzine. Pe acelasi traseu de 750km in conditii climatice asemanatoare (vara, soare, uscat, fara ploaie), cu E90 320d consumul e undeva intre 4,9 si 5,2, media de viteza 125-129. Cu generatia noua (F30), consumul a fost in jur de 4,4 in aceleasi conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Hmm....asta cu "conditii asemanatoare" nu prea tine. Eu de pilda merg in fiecare zi pe acelasi traseu, la fix aceleasi ore, cu masina fix la fel incarcata. Consumul variaza destul de mult (max 0.7 litri). Concret, am in unele zile consum 4.5, in ziua urmatoare 5.1...si nu vorbesc de zilele in care se regenereaza DPF-ul. BMW au actualmente motoare mai bune ca VW (in sensul ca consuma mai putin ca sa livreze aceeasi putere), totusi mi se pare cam putin un consum de 4.4% pentru o viteza medie de peste 125 km/h...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa precizez ca datele sunt cele observate personal pe distante de 700-750km parcurse in acelasi stil, de obicei noaptea, fara trafic, iar conditiile asemanatoare sunt cele pe care le poate observa un om fara instrumente de masura. Daca ele sunt sau nu echivalente e alta treaba, ochiometric le-am zis asemanatoare. Fluctuatii nu am observat decat daca am prins ploaie sau vant puternic, de trafic nu s-a pus problema, soseaua era libera tot timpul.

Daca aveti ocazia sa dati o tura cu F30 320ed puteti verifica cele de mai sus, la consum nu cred ca sunt prea multe masini care sa o surclaseze. Gata cu BMW-urile, sa revenim la B7 :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la masina mea am consum, in Bucuresti, intre 9.5 si10%. Iar pe ruta bucuresti brasov scot un 6%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ideea insa, mie unul, mi se pare ca Passat-ul sta foarte bine la consum chiar si la motorizarile "mai mari", gen 1.8TSI sau 2.0TDI.

Nu cred ca se va putea reduce consumul mai mult decat atat pentru ca in ritmul asta alde Golf va trebui sa consume 3l/100km unde Passat-ul sau E90/F30 consuma 4.5, iar clasa mica ar trebui sa consume 2l/100km, ceea ce e deja SF.

Efficient Dynamics-ul de la BMW e special creat pentru asa ceva si poate ar fi bine sa fie comparat cu Passat-ul Blue, nu Bluemotion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem totusi in 2012, si daca ma uit la un Passat din 1990, ala saracul consuma tot la fel, poate chiar mai putin. O sa ziceti ca are mai multe elemente de siguranta, ca e mai greu, ca are alte norme de poluare, ca merge mai bine, ca are performante superioare, de acord, dar totusi, o evolutie trebuie sa fie vizibila si la capitolul consum, si poate nu undeva la a doua sau a treia zecimala, ci sa se vada clar si fara ochelari la pompa. Daca asta implica 3l pt Golf foarte bine, e spre binele consumatorilor pana la urma.

Din testele facute de ADAC rezulta ca varianta Blue nu sta deloc mai bine decat Bluemotion la consum (doar norma de poluare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

750km Austria-Arad, consum 5,4%, viteza medie 116 km/h, trafic de noapte, doar o portiune mai aglomerata. Ce am observat este ca Passatul nu e stralucit la aerodinamica: la 130 consumul instant indicat de CB se stabilizeaza pe la 5,2-5,5%, la 140 ajunge la 6,1-6,5%, deci pentru consumuri mai mici nu prea e indicat sa treci de de 130. Nu stiu daca limuzina sta mai bine, pe hartie ar trebui sa fie la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, voi exagerati cu asteptarile astea.

Legile fizicii spun ca la 130 km/h puterea consumata de un motor pentru a invinge rezistenta aerului este DUBLA fata de puterea necesara pentru a invinge rezistenta aerului la 100 km/h.

Nu putin mai mare, ci DUBLA.

La 140km/h vs 100km/h este aproape TRIPLA.

Asta spun legile fizicii, indiferent ca de coeficientul aerodinamic al masinii sau de sigla din fata.

La 130 km/h tie ti se pare mult ca-ti afiseaza 5,2%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, voi exagerati cu asteptarile astea.

Legile fizicii spun ca la 130 km/h puterea consumata de un motor pentru a invinge rezistenta aerului este DUBLA fata de puterea necesara pentru a invinge rezistenta aerului la 100 km/h.

Nu putin mai mare, ci DUBLA.

La 140km/h vs 100km/h este aproape TRIPLA.

Asta spun legile fizicii, indiferent ca de coeficientul aerodinamic al masinii sau de sigla din fata.

La 130 km/h tie ti se pare mult ca-ti afiseaza 5,2%?

Ai pus punctul pe i! Asta incercam si eu sa explic pana acum si anume ca este necesara o aerodinamica iesita din comun pentru ca motorul unui Passat sa fie si suficient de vanjos incat sa traga in orice treapta si sa mai si consume sub 5 dupa 130km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Forta necesara invingerii rezistentei aerului depinde si de coeficientul aerodinamic. Cresterea de consum e mai mult decat sunt obisnuit eu, motiv pt care am subliniat aerodinica specifica Passatului. La alte marci cresterea de consum e mai mica raportat la vitezele indicate de mine.

Pana in 100 km/h pe drumuri judetene, cu traficul specific si drumuri nu prea stralucite, consumul se prezinta destul de bine. Arad-Moneasa in weekend consum 4,4 la dus, 4,0 la intors - nu am depasit 100 km/h si nu am trecut de treapta a 4-a, absolut okay as putea zice. Pe autostrada insa la viteze mai mari s-ar fi putut mai bine, poate generatia urmatoare :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Forta necesara invingerii rezistentei aerului depinde si de coeficientul aerodinamic. Cresterea de consum e mai mult decat sunt obisnuit eu, motiv pt care am subliniat aerodinica specifica Passatului. La alte marci cresterea de consum e mai mica raportat la vitezele indicate de mine.

Ia uite ce coeficient aerodinamic are Passatul tau: http://www.motor-talk.de/blogs/all-about/vw-passat-variant-b7-luftwiderstand-t3937804.html. Prin comparatie, E90 are 0.31, F30-ul are 0,26, deci passatul nu sta chiar asa rau...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suprinzator, nu sta rau deloc. Merci pt info :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!