Jump to content

consumul real


PassatB7
 Share

Postare recomandată

nu eu personal, am fost la cineva :) eu doar i-am spus care e diferenta intre bord si gps si a manevrat el ceva pe acolo, acum bate bine (ma rog +/- 1-2 km). Oricum e valabil pt anvelopele de acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate reusesti sa afli secretul de la baiatul respectiv si ne spui si noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din pacate se pare ca trebuie sa trec pe la el ca s-a aprins martorul DPF, am avut 2 saptamani exclusiv in oras drumuri scurte si trafic de rahat.

incerc sa o scot la alergat intr-a 4-a peste 70 la ora (parca asa zice la manual), daca nu se stinge trebuie sa ma duc la regenerare la el si intreb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai pus motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omv, ca de obicei, doar ca de data asta am pus sortimentul obisnuit nu maxxmotion.

posibil si asta, coroborat cu traficul neobisnuit de aglomerat din saptamanile astea care m-au fortat sa merg mai subturat decat de obicei, drumuri scurte acasa - gradinita - magazin - munca - gradinita din nou etc, cu temperaturile mai scazute, cred ca nici nu a ajuns apa la temperatura necesara unei regenerari.

De fapt, de cand am masina am sesizat o singura regenerare, chiar cand am ajus in fata blocului a avut un declic scurt / tremurat, au pornit ventilatoarele si a crescut turatia, vreo 10 minute, am lasat-o pana s-a oprit ventilatorul. in mers nu am sesizat niciodata nimic.

Daca nu se stinge la drum, voi incerca sa merg la acest om sa imi vada nivelul de incarcare si sa vedem o regenerare statica. Pana la urma se apropie de 190000 km.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca baietii cu benzinarele nu prea se arunca in acest topic, fac un intro...

Dupa aproximativ 2 si 1/2 luni de folosire prezint si eu consumul scos cu masina din semnatura (nu la pompa - sunt prea comod sa fac acest lucru).

Pe ultimii 3655km (cei pe care i-am facut eu) am un consum mediu de 7.7l, din care aproximativ 1400 km sunt in afara. 

Saptamana asta am facut un drum la Brasov si am avut consum pe bord 5,8% la dus si 5,3% la intors in regim de condus normal 110-120 afara si 70-80 in localitati cum permite DN1. Plecarea din Bucuresti zona Gradina Icoanei la 8,30 si ajuns la apoximativ 11 in Sanpetru. Sosirea a fost la ora 18 tot in zona Gradina Icoanei.

Consumul in oras este foarte variabil de la 11-12% dimineata "pe racoare" vorba cantecului, pana spre 9-10% ziua si cand se ruleaza mai mult de 5km.

In weekend si seara cobor regulat la 8-9%, iar de principiu nu ma feresc ca o si "calc" cand se cere :)!

Sunt absolut incantat de consum, avand in vedere placerea si zgomotul redus dat de banzinara.

WP_20160519_16_47_04_Pro.jpg

Modificat de zuma80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos consum pt 1.8 tsi. :)

Băieții nu prea se înghesuie pt ca benzinarele sunt mult mai puține un tara lui tdi. Eu până la urmă am luat diesel deși inițial căutasem exact motorizarea ta, dar nu am găsit cu dotările pe care le doream, variant.

La băiatul cu tester nu am mai ajuns, întrucât la fix 5 minute după ce am scos-o la alergat intr-a 4-a la 80 la ora s-a stins. Cu ocazia asta mi-am dat seama cât de repede se circulă prin tara noastră, ma depășea toată lumea cu 80... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai pui 10%, o sa iasa un 8.4 l/100km real :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare pune ce considera!

Eu stiu cata benzina pun si cat merg cu ea prin oras.

Drumul pana la brasov a dus undeva la 120 de lei (de atat am pus pe traseu), dupa cum arata acul la plecare si la sosire (poti pune si aici 10-20%).

Stiu ca doare dar in ziua de azi motoarele  pe benzina nu mai sunt ce erau la capitolul consum, si totodata motoarele diesel, pe langa consum "mic" mai vin si cu tot pachetul allincusiv (regenerare dupa capul lor, etc.).

Personal am amici satui de diesel care se gandesc serios sa treaca la benzina (bineinteles pastrand caracteristica masinii, niciodata un suv sau offroad nu o sa fie rentabil pe benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am un passat break  B7, 2.0TDi 140CP  cutie automata, de vreo câteva luni. Ca sa spun asa, abia m-am familiarizat cu diesel-ul, eu find un mare fan al motoarelor mici, benzina. Trageam de ele la maxim.

In fine, mi-a căzut fata când am vazut consumul  mediu de vreo 12% urban la passat. Nu va zic de consumul instant. Închid ochii...:)). Da știu, am mersul sportiv, oricât m-as retine. Abia scot 10-11%.

Dar de vreo luna am inceput sa merg prin oras cu pilotul automat. Da, știu ca suna aiurea, dar merg  pe liniile lungi care îmi permit. Unde prind mai liber, trag de maneta si gata. Ca e 40km/h, ca e 60km/h, nu conteaza, cat se poate  de des. 

FInal: consum oras 7,5% , max 8,5%. 

Daca plec eu de pe loc , consumul instant duce intre 20% si 40%, dar cu pilotul automat, duce maxim 20% si are demaraj bun, pe  care personal nu mi-l explic (ca raport putere/consum)

Cred ca pilotul automat ma  temperează si imi induce un mers mai lejer (cu toate ca eu rămân la fel de agitat)

Folosiți pilotul automat prin oraș?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumurile in oras care le faci au sub 1-2KM? Mie numai asa im iese consumul pe CB de 10-11. In semnatura mea poti vedea consumurile de la pompa in diferite circumstante si nu a sarit niciodata de 8. 

Referitor la consumul instant nu e de speriat cat arata la plecarea de pe loc, acum sunt limitate la 49.9% dar inainte erau la 99.9% :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are importanta cu ce merge masina, dar ca regula generala, consumul real este cam cu 10% mai mare fata de cel indicat de BC. Daca o sa folosesti programe de monitorizare al consumului pe distante mari, o sa vezi realitatea, asta este un forum pe care incercam sa dam informatii cat mai corecte celor interesati. Spre exemplu mie pe BC imi indica un consum de 5.6 iar cel real este de 6.2 pe ultimii 50.000 km. Eu am si masina pe benzina din alt grup, asa ca nu ma intereseaza discutiile diesel vs benzina.

Eu cu Passatul fac cam 35.000 km pe an, asa ca o diferenta de 2l/100km ar insemna ceva.

 

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am decis sa postez si eu in acest topic, cu toate ca nu sunt un fan al acestui fenomen. Am tot urmarit mai multe posturi in legatura cu consumul Passat-urilor de 140/170 CP, si pot sa spun ca in functie conteaza de modul in care fiecare-si conduce masina, stil. Ca sa rezum pe scurt consumul masinii mele precizez doar anumite aspecte. Detin un Passat B7 de 140 CP CFFB, de care sunt extrem de multumit in legatura cu consumul... Fac destul de multi Km saptamanal, atat extern, urban si extraurban, ceea ce este destul de aiurea daca vrei sa-ti faci o idee cam cat consuma masina in toate situatiile. Extern, in situatii de graba, depasiri, mers mai "agresiv", consum de 5,6-6. Tot extern dar mai linistit si constant ( 90-109 km/h ) de fiecare data scot un consum intre 4,8 - 5,2 l/100km. Am scos si consum de 3,8 in regim foarte linistit, constant ( 90 km/h ). In trafic de oras, cu o aglomeratie relativ mica consumul e undeva intre 6-7, iar daca e aglomeratie mare se incadreaza intre 7-8 ( trafic de Cluj ). 

E doar o prezentare scurta, pe viitor o sa vin si cu cateva poze. O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stefa92: de parca eu as fi scris aceasta relatare despre consumul masinii mele. Motor 2.0TDI - 150CP EU6. Deci suntem doi la care scoate aceste consumuri masina/motorizarea lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.05.2016 at 9:05 PM, Andrei1980 said:

@Stefa92: de parca eu as fi scris aceasta relatare despre consumul masinii mele. Motor 2.0TDI - 150CP EU6. Deci suntem doi la care scoate aceste consumuri masina/motorizarea lui...

Suntem 3 cu aceste consumuri ;)

La mine media pe masina, neresetat demult, este de 6.1l. Mers 40% oras si restul in afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

patru chiar,motor 2.0 140 cp Euro 6. media 6.1-6.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Birmingham - Iasi  = 2820 km. Consum pe bord : 5,1 l/100km  , consum calculat de la plin la plin :5,5 l/100km                                                                               Viteza medie 87km/ora ,( la intrare in Romania 95km/ora ) singur in masina , portbagajul plin, aer conditionat pornit cam jumatate din drum .                                                                                                                                                                                                                     Motor CFFB ,cutie DSG 6.                                                                                                                                                               La intrarea in Iasi :198.jpg199.jpg                                       

Modificat de da ny el
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma bag si eu cu consumul: recent am facut un drum mai lung pe plaiurile mioritice. Bucuresti-Praid-Sighisoara-Turda-Bucuresti. Drumuri tipic romanesti ; drum european ,judetean ,comunal si ce drumuri or mai fi ,ca le-am prins pe toate si un pic de autostrada. Portbagaj plin, doi adulti si un copil in masina ,climatizarea pornita non-stop. Am resetat chilometrajul la plecare si am facut plinul pana am vazut motorina in buza rezervorului. La intoarcere am fost in acelasi loc si am bagat tot pana in buza. 

Pe CB la dus 4.8 , la intors 5.2 . Media 5%.

Am facut 1025 Km cu 57 l motorina. Consum real 5.6 % .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

510km cu 28litri motorina. Calatorie in afara cu 4 pers si bagaj. Mers destul de tare. Nu am mers la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 5/18/2016 at 0:55 AM, macphisto said:

omv, ca de obicei, doar ca de data asta am pus sortimentul obisnuit nu maxxmotion.

posibil si asta, coroborat cu traficul neobisnuit de aglomerat din saptamanile astea care m-au fortat sa merg mai subturat decat de obicei, drumuri scurte acasa - gradinita - magazin - munca - gradinita din nou etc, cu temperaturile mai scazute, cred ca nici nu a ajuns apa la temperatura necesara unei regenerari.

De fapt, de cand am masina am sesizat o singura regenerare, chiar cand am ajus in fata blocului a avut un declic scurt / tremurat, au pornit ventilatoarele si a crescut turatia, vreo 10 minute, am lasat-o pana s-a oprit ventilatorul. in mers nu am sesizat niciodata nimic.

Daca nu se stinge la drum, voi incerca sa merg la acest om sa imi vada nivelul de incarcare si sa vedem o regenerare statica. Pana la urma se apropie de 190000 km.
 

isi face regenerare la fiecare 800 km

 

Consumul meu este 6,2 pentru mai multe mii de km in Romania

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1.4 TSI, 122Cp, 170k km.

Pentru Bucuresti: Maxim 14% in traffic infernal cu AC pornit si 35 de grade afara. Consum de 10-11% cand e mai omeneste si 8-9% cand e lejer. Pot ajunge si pe 7-8% daca e seara si liber, cu semafoare pe verde.

In afara intre 5 si 6%, undeva 90-100kmh cu aer si tempomat. Conduc si 1.9 TDI PD 105cp pe Octavia 2 insa ma apropii cu consumurile de diesel de benzina. Cu Octavia ajung maxim 9 % pe caldura si AC pornit iar media o am la 7.7% pentru capitala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI, 140cp

Am facut un circuit prin tara de 2100 km (pitesti-maramures-partea nordica a moldovei-retur). Aer conditionat 80% din traseu, 2 persoane, portbagajul plin, drumuri de toate felurile (ca in romania) consumul pe bord 5.0 (nu am menajat-o, nu merg subturat ba din contra), consumul la pompa (am plecat plin...am facut plinul cand am ajuns) 5.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ceva consumuri la masina din semnatura (1.8 TSI).

Am atasat pozele facute pentru un consum anormal,  specific ca am prins poate idealul pentru acest consum (din punct de vedere al climei), cat despre circulatie reiese din cei 66 km/h (nu am reusit sa ma abtin sa nu imortalizez momentul). 

Revenind la conditii normale!

Concediu cu familia 4 pers. si bagajele din dotare.

Drum cu plecare noaptea de langa Tg-jiu si condus aproximativ 1000km (pana in apropiere de Belgrad pe drum national) apoi autostrada pana in Istria (Croatia). Aici cu viteza de 120- 130km/h am ajuns cu un consum de 5.8%.  

La intoarcere nu am mai menajat-o dar am ales ruta cu intrare prin Nadlag (unde am stat 1,5h in vama). Autostrada pana la Lugoj si viteza de 130-140km/h iar in romania 140-150km/h. Total aprox. 1100km consumul a fost 6.5% (aici am avut AC peste 80% din drum, iar la dus poate 40%).

Personal ma declar foarte multumit de masina. 

WP_20160719_14_45_28_Pro.jpg

WP_20160719_14_45_46_Pro.jpg

WP_20160719_14_49_51_Pro.jpg

WP_20160719_14_50_01_Pro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este real,(ma refer la faptul ca CB-ul e cam mincinos...) ai un consum f.bun pentru un benzinar !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, AdySpecie said:

Daca este real,(ma refer la faptul ca CB-ul e cam mincinos...) ai un consum f.bun pentru un benzinar !

 

Sunt de acord ca e posibil sa nu poata tine evidenta corecta a consumului (in special cand nu ai un condus liniar si ai perioade cu accelerari apoi perioade limiare), sau pur si simplu de a ne prezenta un alt consum. Eu nu rezist niciodata tentatiei ca pe zone cum e Dealul Negru, sau Posada/Timisul de Sus sa nu incerc sa depasesc cat mai mult pe urcare unde sunt 2 benzi.

Nu fac consum pompa pompa ca nu pot vedea benzina in gura rezervorului sa fiu 100% sigur de un reper fix, alimentarea e si ea in functie de tehnologia pompei cu mai mult sau mai putin pana se opreste. Din ce am observat pe timp de vara se creaza o presiune in rezervor (evaporarea benzinei) si se poate intampla ca pompa sa vada diferit alimentarea si un 5 litri in minus sau plus dau un consum categoric diferit.

Referitor la consumul prezentat anterior retin ca am alimentat la Turnu Severin iar la destinatie (dupa via michelin 920km) mai aveam ceva benzina.

Un calcul arata ca 5.8 * 920/100 = 53,4 l - rest in rezervor 16,6l (dupa capacitate de 70 litri).

daca iau in calcul +0,5l pe care ii vehiculeaza colegii pe forum rezulta 6.3 * 920/100 = 58 l - rest 12l. Aici devin sceptic pentru ca m-am mai fatait cu masina cateva zile pe acolo pana am alimentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!