Jump to content

Skoda Rapid 2011


120 L
 Share

Postare recomandată

micuzzu_marius

Daca faci putini km nu are rost diesel, sa faci, stiu eu, minim 20 mii km pe an, de preferat 25-30 mii km/an, atunci da, merita diesel

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil voi fi off-topic, dar la 4500 km pe an, nu vad rostul sa cumperi o masina noua. Devalorizarea va fi foarte mare si tu nu te vei bucura de masina asta decat foarte putin. Oricum ar fi, cheltuielile sunt foarte mari, raportate la numarul de km. Oricum trebuie sa schimbi uleiul o data pe an, lichidul de frana o data la 2 ani, cauciucurile o data la 4-5 ani, vei avea nevoie de cauciucuri de iarna.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

.....bine zis, nu merita masina noua la asa putini km pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am gandit si eu, in prima faza, dar dupa studiul pietei, ce sa intins pe aproximativ 1 an, sa cumpar un sh, ar fi insemnat sa ma insult singur. Si intelegeti la ce ma refer. Al doilea motiv, a fost ca am avut numai masini noi, 4 la numar, 2 dacii, renaultul din dotare, si cu ajutorul celui de sus ( :icon_thumleft:  ) , dupa o asteptare de 13 saptamani, cred ca marti intru si in posesia skodei, dar numai pe acte, "intalnirea" fiind programata pe 27 sept. Asa ca, raman cu privitul la pozele trimise de sotie :dry: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihairobu1985

Greu de luat o decizie in privinta achizitionarii unei masini!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ar trebuii sa zic maine, dar e deja azi :10[1]:  . A sosit fierul, iar "azi", urmeaza a fii colectat, undeva pe dupa amiaza. Si prima "tzeapa", luata verbal frumos si cu zambetul pe buze. Casco mi s-a spus ca este 500 euroi pe an, dar a uitat sa spuna ca este in regim fraciza, asa ca am optat pentru varianta full, dar la 700 pe an. A doua, exatragarantia, prin contract de service, pe aceasi linie mi s-a comunicat suma de 300 de euro , dar iar a "uitat" sa mentioneze perioada, eu deducand ca este vorba de 2 ani ceruti de mine. Sa dovedit ca pretul era pe an, si nu pe intreaga perioada. In fine, bine ca a venit, dupa 3 saptamani de stat la Curtici :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin, cum pana mea 300 de E pe an? Sigur nu e o greseala? In 2010 tot parca asa are, nu am achizitionat-o, dar parca colegi de pe aici au dat 300 E pe 2 ani.!?

 

Si sa intelegem ca skoda rapid cu motor de 1,2 tsi pe lant nu are 4 ani garantie standard? Doar octavia 3?

Pai cu inca 600 de E garantie suplimentara te apropii si mai bine de octavia 3 ca pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noua fabia

"Ca motorizari, cele mai mici sunt preluate de la VW up! si Skoda Citigo, iar la lansare vor fi versiunile pe benzina: 1,0 MPI 60 CP, 1,0 MPI 75 CP, 1,2 TSI 90 CP si 1,2 TSI 110 CP. Motoarele diesel vin in variantele: 1,4 TDI 75 CP, 1,4 TDI 90 CP si 1,4 TDI 110 CP. In versiunea Greenline, la motorul de 75 CP, este comunicat un consum mediu de 3,1 litri/100 km.

Fabia nu are la baza platforma MQB a grupului Volkswagen, ci arhitectura PQ26 utilizata si la noua generatie Volkswagen Polo."

De la ziaristi auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu v-am spus, nu m-ati crezut ca nu vine cu MQB. 1.2 TSI 90 si 110 CP sunt motoarele noi, cu distributie pe curea, fiind Euro 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua Fabia seamana f bine cu prima generatie a Fabiei. Evident, fiind o evolutie, restilizare tinand cont de noul limbaj de design al marcii.

Dar suntem offtopic aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca sper sa ma fii inselat, nu este greseala, astazi sotia achitand, pe rand 175 euro prima transa la casco, 460 ron rca, 160 ron numerele rosii 1230 ron extragarantia (aproape 300), 200 ron presuri, si cred ca atata. Daca tot m-am fript cu extra-garantia, am decis sa achit doar pe un an acuma, urmand sa achit diferenta luna viitoare. Inmatricularea de maine. Lucrul bun, este ca am primit o optiune in plus, pe care sotia la numit "buton care face ceva" ca nu mai tine minte :D .

 

@bogdan  Rapidul vine cu 4 ani garantie, iar eu am mai pus 2 peste. 6 ani nu ma doare capul :icon_thumleft: . Rapidul a costat 13.400 euro, pana la 18.000, e diferenta destul de mare, iar cheltuielile conexe se adauga la orice autovehicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu v-am spus, nu m-ati crezut ca nu vine cu MQB. 1.2 TSI 90 si 110 CP sunt motoarele noi, cu distributie pe curea, fiind Euro 6.

Pot fi si cu lant, dar E 6, stai linistit. Deocamdata sunt informatii de presa, inclusiv cu platforma, vedem pe oficial ce se va monta si cum.

 

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unlike the MQB modular transverse matrix chassis that underpins its bigger brother, the facelifted Polo still uses the Volkswagen Group's A05 (PQ25) platform.

 

si motorul la Polo facelift este generatia noua, pe curea. Inseamna ca s-au facut eforturi mari sa puna noul motor.

post-17228-0-18039300-1408652066_thumb.j

 

ramane de vazut daca aceeasi soarta o are si Rapid-ul.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant!

Atunci poate se chinuie baietii putin si pentru rapid si toledo. Dar probabil dupa ce termina stocurile de motoare 1.2 tsi pe lant. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca Rapid si Toledo vor primi motoarele Euro 6, cele cu distributie pe curea in toamna, sigur VW nu se chinuie sa modifice motoarele pe lant ca sa indeplineasca Euro 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce modifica foarte mult. A se vedea ex Renault care a facut 1,2 vechi de cand lumea E5, la fel si cu 1,6 8V, etc. 1,2 tsi pe lant e un motor suficient de modern ca sa il mai poti imbunatati.

Dar sa speram ca vor recurge la varianta spusa de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele impresii. Motorul TSi, dupa cum s-a mai spus, trebuie invatat sa-l conduci. Consum de 8,8 in conditiile in care, doamna a mers doar cu viteza a III-a, pe motiv ca tremura motorul :D. Problema remediata ! Rapidul a primit niste inbunatatiri, minore dar practice. Prima, ar fi insertia de pe bord, culoare gri, la care chiar nu ma asteptam. Busonul de la rezervor, nu mai este pe cheie, ci clapeta pe inchiderea centralizata. Plafoniera de la locurile din spate se aprinde odata cu usile din spate. Sau montant difuzoare si tweetere pe portierele din spate (ar venii 8 la numar la cum calculeaza ei ). A aprut un buton langa frana de mana, pentru setarea presiunii rotilor (se tine 2 sec apasat si citeste noile valori). Urmeaza navigatia, schimbatul becurilor din faruri si plafoniere. 

 

O intebare pentru cei mai vechi de pe forum, sau mai activi. Daca este cineva din Constanta cu tester, un nr de telefon, sau adresa mail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Luni ridic masina, o Skoda Rapid 1.6 TDI DSG.

Revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic activitate aici. Pana la urma cum e cu 1.2 tsi. Astept si eu sa imi vina masina 1.2 86 cai cu toate optiunile pe ea imp xenon, scaune negre cu rosu incalzite pedalier volan sport roti pe 16 etc. Garantia este scris clar 4 ani sau 120 mii. Dar au trecut abia 3 sapt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptare "placuta", si sa nu ai bafta mea, ce s-a intins pe 13 saptamani. Misto scaunele sport, optiune pe care am defifat-o, pentru ca depasea bugetul alocat.

Si vin cu o lamurire la  o "neclarificata" : extragrantia, este prin contract de service, am specificat asta; tradus inseamna un contract de prestari servicii cu reprezentanta din Constanta, si nu are nici o legatura cu firma mama. Practic doar acolo este valabila extragarantia, nu in alta parte. Poate de aici costul mai mare, dar luand in calcul destulele probleme scrise si vorbite pe forumuri, merita. (asta sa nu se mai supere prietenul Bogdan) :icon_thumleft: .

 

In rest, masina a venit cu anvelope Nexen la origine, consumul a scazut la o valoare de 7,6, doar regim urban; e acceptabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul scade. Eu am avut smart nou care consuma 10% in primimii 3000 km. Radeau de mn toti la consumul ala pt asa masina. Dupa a ajuns la 4 5%. Cand am comandat masina am pus conditie sa nu vina cu cauciucuri nexen sau alte bombe si m.au asigurat ca vin cu dunlop. Acum sa vedem. Nu m.ar deranja 13 sapt de asteptare ca am masina numai sa vina fara prb si sa fie o masina revizuita fata de vechile probleme pe care le stim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am luat masina ...de la Piatra Neamt, pentru ca reducere 1350 euro :), cu tot cu rabla masina iesind sub 15000.

Vorbim de 1.6 TDI DSG, nivel de echipare Ambition, la care s-au mai adaugat pachet confort, doua difuzoare suplimentare, climatronic, cotiera, radio 2din Swing, senzori de parcare si culoarea neagra.

Masina era pe stoc la dealer, vineri am platit, luni am ridicat-o.

Observatii dupa drumul Piatra Neamt - Bucuresti: consum 4.8 incluzand traversarea Bucurestiului, viteza medie 72 km/h, mers in afara cu 120-130 iar in localitati cu coloana.

Alte observatii, in drive nu prea reusesc sa dozez puterea in oras, ori e lesinata (la 60 km/h e in a 7-a), ori face kickdown si tasneste ca nebuna. In modul sport, se comporta normal la accelerare, dar merge mai turat.

Ps: la 130 km/h in treapta a 7-a are 2300 rpm

Ps2: franele groaznice, de doua ori am oprit dupa trecerea de pietoni.... Sper ca dupa ce se aseaza placutele sa-si revina

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o folosești sănătos și fără probleme. Altceva motorină ieftină și drumuri reabilitate. Ești printre puținii pe forumuri cu rapid tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos! Eu tocmai ce am revenit din concediu cu noua achizitie :-) Drum Timisoara-Grecia (aprox. 820 km dus si tot atata la intors) consumul a scazut la 5.4 , viteza medie 80 si clima pornita 3/4 din drum. Nu sunt genul care sa menajez masina dar nici sa merg ca nebunu' peste tot cu ea deci a fost o utilizare normala ( 130 pe autostrada si 80 in rest care era limita legala). Acum am cam 3000 km facuti in total cu ea si scaderea consumului s-a tot vazut de la trip la trip. Motorul a tras bine ori de cate ori am avuy nevoie de putere. Deocamdata nu am nimic negativ de zis si sper sa nici nu fie cazul! :-) 

 

p.s: scuzati eventualele greseli de ortografie dar scriu de e telefon . Inca nu am incheiat concediul :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!