Jump to content

Probleme Directie - Caseta / Servo / Geometrie (Touareg 7L)


florin23_dodo
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru interes. Sigur a fost destul de mult ulei in pompa, deoarece a curs o gramada jos dupa ce am lasat masina in garaj. Luni am sa incerc sa identific o eventuala cauza, daca nu o sa o duc pe platforma la service. Ma gandeam sa cumpar ulei si sa pun sa mearga pana la serivce (cel mai aproape la 50 km), dar la 40 de lei / litru de ulei, ies mai ieftin cu platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți proba cu un litru de ulei.Completezi și lași masina la ralanti și vezi cât curge și în cât timp.Dacă pierderea e mica poți lua vreo doi litri mai ieftin oricum curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cel G002000, ce as putea pune, provizoriu? Am 1l de G002000 - sticla verde de la febi bilstein cumparat... nu cred ca e de ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de servo nu se duce în cinci km chiar și fără ulei în bidon.

Asta inseamna ca va trebui sa respecte normele impuse de producator.

Daca amesteca ,,mere cu pere", in ideea ca pompa nu este afectata, va trebui curatata toata instalatia....si costurile vor fi pe masura.

Daca respecta specificatiile, se va inlocui doar furtunul, si se va completa cu lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta trebuie curatata instalatia daca amesteca uleiul dar daca calculezi cat costa platforma pentru cei 50 km care se fac vreo 100km ajungi la vreo 300 lei.Daca cumpara ulei la 25 lei /bidon + 100 lei curatarea instalatiei iese mai bine.Plus ca nu mai exista munca cu platforma.

Alegerea e a lui.Noi am venit cu idei / sfaturi.Alegerea e a lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutăți: la service s-a constatat că este spart (sau rupt) axul pompei. Mâine ajunge piesa si atunci o vor demonta pe cea stricata. Am sa pun o poza, poate ajuta pe cineva,  cândva. 

 

Off topic: daca tot e in service, trebuie sa rezolv și problema cu pierderea antigelului. O sa deschid acum un topic si pentru asta. Mulțumesc pentru răspunsurile de pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa doua zile de stat prin service si o gramada de nervi consumati, pentru problema pompei (ca mai am vreo doua, pe celalalt topic), lucrurile stau cam asa:

Compresorul de AC s-a blocat (probabil din cauza lipsei de ulei din freon) si, fiind antrenat de axul pompei de servo, a rupt axul pompei. Am inlocuit pompa si compresorul. Din poze, se poate vedea exact. Sper sa ajute pe cineva si sa nu ajunga in cazul meu, sa aiba in vedere ca, daca reincarca instalatia de AC cu freon sa aiba grija sa fie pus si ulei. Intr-una din poze este interiorul "fuliei" compresorului la care axul blocat al lui a polizat canelurile acelea.

post-101318-0-46875400-1424370456_thumb.

post-101318-0-69111200-1424370459_thumb.

post-101318-0-80580900-1424370462_thumb.

post-101318-0-23168400-1424370481_thumb.

post-101318-0-48866400-1424370485_thumb.

post-101318-0-29066600-1424370489_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 6/24/2014 at 12:57 PM, katalinscrob said:

@voctav: Cand luai de volan pe loc avea si maraitul accentuat aferent? Intreb pt. ca si eu banuiesc a fi o pb pe partea de comanda electronica a servo si anume valva aia sau circuitul electric, deh, 2005 fab.....toti mi-au spus direct ca e pompa si ca trebuie schimbata. De cateva ori am simtit ca merge mai usor pe loc la fel ca si tine....

 

Pt

katalinscrob

 

Nu avea niciun marait.Din pacate,cam dupa un an ,defectul a revenit! Am fost astazi in service cu masina,tensiune de comanda vine pe electrovalva,deci sunt sanse mari sa fi crapat de tot electrovalva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o, definitiv, sper de data asta! Am gasit cablajul care alimenteaza electrovalva oxidat la inaditurile facute la reparatia anterioara. De data asta s-a executat cu mare atentie si profesionalism refacerea cablajului.Merge perfect acum! Pentru cei interesati, valoarea rezistentei bobinei electrovalvei: in jur de 2.8 kiloohmi.

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu se poate comanda electrovalva separat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • 4 months later...

Salut,

Am o problema la un Touareg 2005 R5,masina a stat cateva luni fara a fi pornita,a ramas fara baterie ,am inlocuit bateria si am pornit-o,au ramas aprinsi in bord martorii pentru ESP si ABS,Cruise Control nu mai functioneaza.Am facut o scanare cu VCDS si am eroarea Steering Angle Sensor (G85) 004 - No Signal/Communication.

Apreciez ajutorul vostru.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai mers un pic cu ea ?

fa o scanare completa sa ne uitam peste ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare tuturor

am o problema cu Tiguanul meu 2.0TDI 140 CP an fabricatie 2010 .

De ceva vreme,cind pornesc masina dimineata sau cind este mai frig afara imi apar in bord martorii esp si volan culoare galben ambii .Dupa ce merg cu masina ,o opresc si o las 3 min-1 ora ,se sting si functioneaza normal .A doua zi apar din nou ,sau daca este frig afara nu se mai sting .

Am facut o scanare cu vcds si mi-a dat urmatoarele erori :

00778-stering angle senzor (G85) -005 No or incorect Bassing settings/Adaptation

00566 -stering asistance operation -008 implausible signal -MIL ON

02071 - Local Databus 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100

Am conectat vcds si facut setarile de baza pt G85 .Totul Ok .

La o scanare completa dupa efectuarea setarilor de baza am mai ramas doar eroarea de mai jos :

Address 4F: Centr. Electr. II (J520)       Labels: 1K0-907-532.clb
   Part No SW: 7N0 907 532     HW: 1K0 907 951 
   Component: EZE_2         H25 5603  
   Revision:   H25       Serial number: 181010F1002310
   Coding: 050B0500
   Shop #: WSC 01324 020 00200
   VCID: 6FF4C41FE79DF57AF63A1D1-803A

   Subsystem 1 - Part No SW: 8R0 959 591 A    HW: 8R0 959 591 
   Component: J245EE20SKB13  H02 0220 

   Subsystem 2 - Part No SW: 8R0 959 591 A    HW: 8R0 959 591 
   Component: J394EE20SKB13  H02 0220 

1 Fault Found:
02071 - Local Databus 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 22
                    Mileage: 163091 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.12.11
                    Time: 14:39:46

 

01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
4F-Centr. Electr. II -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Battery Regul. -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

Specific ca am facut de nenumarate ori setarile de baza pt G85 insa a doua zi dimineata sau cind masina sta parcata mai multe ore reapare defectul .

Am facut geometria  de 3 ori ,

Am schimbat bateria acum 1 sapt 

am fost la reprezentanta AVIA Motors Pantelimon ,acestia mi-au spus ca trebuie inlocuita caseta de directie si ar costa undeva la 6700 ron cu a mea la schimb . Refuz sa cred ca ar fi defecta caseta .

Va rog ajutati-ma ! Chiar nu mai stiu ce sa fac .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Am patit ceva foarte asemanator. Am un Touareg R5 din 2005, cu kilometri putini pentru varsta lui (in jur de 170.000) si intr-o seara, la viraje, a inceput sa scoata un scartait. Am ajuns acasa (maxim 5 minute de mers cu masina) si am verificat rezervorul de ulei pentru servodirectie. Era multa spuma in rezervor si uleiul era sub minim. Am completat cu ulei si pana a doua zi deja era gol rezervorul de ulei si balta sub masina. Am completat din nou cu ulei sa pot merge pe roti pana la service. Dupa ce completam cu ulei (si viram pe loc de cateva ori), servodirectia mergea perfect, fara sunete dubioase.

La service au observat ca scapa ulei pe langa axul pompei si in prima faza mi-au zis ca trebuie schimbata doar garnitura pompei. Cand au scos pompa, au aflat ca defapt era rupt axul pompei, cel dinspre compresorul AC. Pentru cine nu stie: pompa are cate 1 fulie pe fiecare capat, una este antrenata de distributia masinii si cealalta este conectata printr-un manson din cauciuc (ca si o "curea" mica) la fulia compresorului de aer conditionat.

Aici intervine problema: in cazul colegului @iustinn se pare ca i-a fost blocat COMPRESORUL AC, dar in cazul meu compresorul nu este blocat, se poate invartii usor axul compresorului cu mana (dupa ce l-au demontat de pe masina), DAR fulia compresorului are clichet! Asta inseamna ca daca tin cu mana rotorul fix (sau axul fuliei) si invart fulia, ar trebui sa se invarta intr-un singur sens. In cazul meu, fulia compresorului NU se invarte independent de rotor (ax), in nici un sens. Am cumparat o fulie noua si asta se invarte intr-un singur sens daca tin axul in mana si invart cu o cheie fulia. Asta inseamna ca fulia e cu clicket. Si se pare ca fulia de pe masina mea a dat chix...Probabil clichetul s-a defectat si a ramas blocata fulia. Si blocajul respectiv a blocat automat fulia pompei servo, ceea ce a dus la ruperea axului pompei.

Asta inseamna ca trebuie sa schimb fulia compresorului AC si pompa servo (pentru pompa nu se gaseste fulie cu ax, ci doar toata pompa). Saptamana asta se va face operatiunea.

P.S. Eu banuiesc ca problemele astea care au legatura cu compresorul AC apar din cauza programarii PROASTE a computerului, care, de fiecare data cand pornesti masina, porneste AC-ul automat pe ultima setare. Chiar daca opresti AC-ul si repornesti masina, se porneste iar AC-ul singur si trebuie oprit manual DE FIECARE DATA cand pornesti masina. Asta duce la o uzura INUTILA a compresorului AC, din moment ce porneste aiurea de sute de ori, cand probabil tu nu l-ai fi pornit nici in 50% din cazuri.

Modificat de GrigB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Gabriel-Iulian

Am si eu o mica intrebare. 

E normal ca atunci cand iau de volan pe loc sa simt un pic de intarziere (foarte mica) , ca si cum ar avea putin gol, iar dupa aceea se rotesc rotile?

Pe langa asta , se aude si un tacanit dupa golul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel-Iulian

vreo parere de la ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta directie,lichid hidraulic din caseta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel-Iulian

Imi spui te rog cum pot verifica lichidul din caseta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un rezervor ca de lichid de frana si are un capac insurubat

 Power assisted steering: Check oil/fluid level Fluid cold – Do not start engine but bring front wheels to straight-ahead position. – Remove reservoir cap with built-in dipstick -arrow-. – Wipe off dipstick using a clean cloth. – Screw cap on hand tight and unscrew again.
Caution The cap must be fully screwed on in order to obtain an accurate oil level.

If the fluid level is above the area specified, the excessive fluid must be extracted.

If fluid level is below specified area, hydraulic system must be checked for leaks (repair measure). It is not sufficient merely to top up with oil.

If the hydraulic system is not leaking, replenish oil “G 002 000”.
– Screw cap on hand tight. Oil at operating temperature (from approx. 50 °C): – Do not start engine but bring front wheels to straight-ahead position.
– Remove reservoir cap with built-in dipstick -arrow-. – Wipe off dipstick using a clean cloth. – Screw cap on hand tight and unscrew again.
Caution The cap must be fully screwed on in order to obtain an accurate oil level.
– Check fluid level: The fluid level must be between MIN. and MAX. marking.
Note

If fluid level is above MAX. marking, fluid must be extracted.

If fluid level is below MIN. marking, then hydraulic system must be checked for leaks (repair measure). It is not sufficient merely to top up with oil. If the hydraulic system is not leaking, replenish oil “G 002 000”.
– Screw cap on hand tight.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel-Iulian

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Gabriel-Iulian

Am verificat lichidul si revin la problema mea care pur si simplu ma obsedeaza si careia nu reusesc sa ii dau de cap. Am fost la 2 service-uri si nu i-au dat nici ei de cap (nu prea cunosc eu mecanici, m-am dus unde am gasit sa imi fie in drum, la 1 service ca nu stiu care e treaba, iar ceilalti ca e posibil sa fie mai multe piese, dar nu au zis nimic concret si ma puneau sa cheltui bani pe presupunerile lor).

Deci, treaba sta in felul urmator:

Cand rotesc de volan stanga, dupa vreo 20-30 de grade se aude o pocnitura destul de nasoala pe care o simt putin si in volan. Treaba e ca se intampla doar atunci cand masina e pe loc (cand vreau sa parchez sau sa ies din parcare spre ex) , in mers nu am nicio problema inafara de un scartait mic la trecerea peste limitari de viteza mai "robuste". 

Masina e varianta cu suspensie pneumatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!