Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

asta cu adusul masinilor pe tir in oradea e o alta poveste,nu aduce nimeni masini ieftine cu tiru aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea este ca masina ca pret este OK dar mai adauga minim 100.000km.Tot ce vine  din Germania, are peste 250K. sau nu vreti sa intelegeti aceasta situatie, o masina corecta similara este cu 1500eur mai scumpa in Germania. Cat timp cumparati o masina adusa va asumati toate riscurile, de ce nu cautati una de Romania unde poate fi verificata, la noi nu se fac mai mult de 20k pe medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caline, aia nu a fost adusa din Germania. Sau, ma rog, a fost, cand avea 0 km. :) E vanduta de delaerul VW din BN si probabil are si garantie SH 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In anunt scrie ca tara de origine este Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti grija cu garantia, weltauto suporta numai 50% din pret pe garantie daca masina are peste 100 mii km si de obicei cam are, iar acei 50% din costul reparatiei abia acopera adaosul de reprezentanta asa ca in final acea garantie e cam 0 barat

cat tine de masina mie mi se pare ok, prefer 250 mii km rulati si cu service in Germania decat 100 mii km rulati si cu service in Romania

distributia daca chiar e schimbata atunci e inca o economie de peste 500 de euro care de obicei esti obligat sa dai atunci cand iei o masina de genul asta

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma ingrijoreaza cutia automata la acesti km, este o investitie serioasa daca te lasa , fata de o distributie sau un kit normal de ambreiaj la una manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia automata e un risc insa e si cel mai mare plus la confort

sunt cutii automate care merg sute de mii de km fara probleme, sunt altele care se strica, pana la urma e un risc asumat

eu am luat masina cu aproximativ 210 mii km, am testat-o la achizitionare si totul era ok, o am de 2 luni, am facut 3 mii km si cutia de viteze automata merge perfect, defapt totul merge perfect dar tot de cutie mi-e cel mai tare frica

sper sa ma tina si sa nu faca probleme pentru ca este un salt imens de confort de la masina veche cu cutia manuala la asta cu cutie automata

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din istoricul masinii inteleg ca masina a fost adusa in tara in 2013 unde a avut un proprietar care pare ca a intretinut-o. Am gasit masina postata de el inainte sa o vanda la dealear si masina arata la fel ca in imaginile acestuia, in plus avea o imagine cu factura de cand a schimbat distributia in reprezentata acum 15000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

e o masina de maxim 9500 eur dupa parerea mea. daca observati, trebuie platit si tva ul in cazul ei in banii afisati. 2008, aproiape 200000 km... eu zic ca e la vreo 250000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

eu mi-am asumat riscurile, am trecut de la G6 la A4, dupa 3 generatii de golf, diferenta e mare, stabilitate, calitatea interiorului, clasa premium ce-i drept, dar trebuie remarcat si stiam ca la 12400E, masina din 2011 nu o sa gasesc cu 130-140km frumoasa foc, desteapta, devreme acasa..

masina are MMI, spalator faruri ,full led, bixenon, etc, etc, dar nimeni nu stie cat si unde a fost trosnita, daca a fost refacuta atat de bine incat sa nu se vada si discutii de genul acesta , ok, exista carte service, intrari iesiri, dar nimic concludent. inainte de a o lua pe aceasta am verificat 5 masini care aveau cartile service manarite (acelasi scris aceasi semnatura la service, de paraca ala care a vazut-o era singurul nemuritor din reprezentanta Audi...), am luat-o cu 167400 km pe bord, samsarul mi-a recunoscut ca a dat-o inapoi cica de la 192000. masina adusa in romania in martie 2015.

intre timp, pt linistea mea am reusit sa aflu de la reprezentanta ca in ianuarie 2015 masina a intrat ultima oara in service la 194000 km.

Eu sunt multumit de ea, pt o masina de acest gen, iar pt toti care vreti sa achizitionati o astfel de masina va transmit:

Nu va asteptati ca masina sa fie impecabila, cu putin km, dotata din toate punctele de vedere si altele!!!

depinde de noroc dupa parerea mea pt ca nu uitati, masina vine dintr-un pret de catalog undeva pe la 40000 euro acum 4-5 ani si nu aveti cum s-o luati ,,perfecta'' la 10-11-12 000 eur. in rest, bafta tuturor la achizitionat si sa aveti noroc cand alegeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt totusi diferente in acest noroc. Una este o masina fara carte service sau masluita acelasi lucru, cu km clar dati inapoi si adusa de un samsar "recent adusa, unic proprietar" si altul este riscul la o masina la care vanzatorul este si proprietarul masinii de 1-2ani, rulata la noi eventual de noua, ce a vazut revizii in reprezentanta. Asa ca norocul si-l face omul cu mana lui.

Poate mai exista si orgoliul sa nu fii mintit pe banii tai.

 

Noi cumparam ce vrem, nu ce ne permitem. E o diferenta mare intre mi-am permis BMW, Audi si mi-am permis masina de 9000-9500e.

In general se cauta cele mai ieftine masini scumpe. Nu e o problema, insa atunci cand se vor si multe dotari, km putini deja cadem in utopie. Ma refer in general indiferent de marca si cumparator, desi a devenit foarte raspandit A4 B8 in Romania. 

 

Varianta 2.0TDI 136cp este specifica Olandei daca nu ma insel sau Benelux, tot pe acolo :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu am dat pe A4 aproape 19k de euro in 2013....

 

Achizitie Audi GW, fusese masina sotiei patronului dealership-ului Audi/VW, 2010/2011, 66k km... piele Nappa (4500eur la configurare), bixenon, navi 3G, led afara si inauntru, 1.8TFSI, Multitronic8, neatinsa, intretinuta ca la carte

Masina de noua fusese in jur de 40k daca imi aduc aminte bine

 

Atat costa o masina cum se doreste pe aici... End of story

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dudule, n-are sens... :( oricum n-o sa inteleaga nimeni, nimic... baza e sa fie Haudi, apai c-are kilometrii dati inapoi sau ca a fost "putin lovita" sau ca n-are carte service, astea-s fandoseli de rasfatati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Iasi e plin de Audi A4 B8 aduse cu peste 200 mii km, nu exista sa fac un drum in oras fara sa vad un A4 B8, vezi si pe OLX ca e plin, e si normal cand se vinde la pret de Passat, eu voiam Passat dar am luat A4 pt. ca au aproape acelasi pret

 

cred ca toata lumea vrea masina noua sau cu 10-20 mii km dar pana la urma luam ceea ce se incadreaza in bani

 

am avut masina noua, VW Jetta si acum am trecut la A4 cu 200 mii km si nu simt lipsa deloc km reali si cu carte de service de la masina anterioara

masina mea anterioara la 120 mii km arata foarte uzata in interior pe toate 4 portierele si nu neaparat din cauza celor doi copii pt. ca si portiera mea avea uzat manierul si butoanele si eu am grija mare de masina dar in timp se roade

masina actuala desi are aproape dublu km are interiorul fix nou, nici cea mai mica uzura sau zgarietura

un calcul simplu, eu intr-o saptamana fac 50 de km in care urc si cobor din masina de aproximativ 20-30 de ori, deci la 1000 de km uzez manerele si balamalele si scaunul de 400-600 de ori

la acelasi rulaj pe autostrada in Germania probabil ca se fac 4-6 urcari si coborari, deci de 100 de ori mai putina uzura

cata uzura are un filtrul de particole sau cutie de viteze frecate in oras la mers bara la bara cu medie de 10km/h? pt. 100km ai nevoie de 10 ore de folosire in timp ce pe autostrada aceeasi km ii faci cu o folosire de 45 de minute

 

faptul ca a fost atinsa nu vad care e problema, daca nu a fost lovita tare si daca reparatia a fost facuta corect atunci totul e in regula, sunt putine masini care scapa de mici incidente dupa 5-6 ani

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vreti voi sa convingeti lumea ca Mos Craciun exista?
 

 

Un exemplu de analizat....sunt doar vreo 5000 de euro diferenta.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

The_Ego, pot sa sti spun ca da, prefer masina cu 200 000 de km alergata pe autostrazile din Europa (cazul meu Danemarca, erai aproape.. :D ), decat rupta in 2 pe aici 1 an-2 , care initial a fost si ea adusa tot de afara de vreun samsar. masinile pe care le-am avut inainte erau toate la 200 000 km, aratau foarte bine interior exterior, intr-adevar verificate cat se poate de amanuntit la cumparare, de altfel ca si aceasta pe care o am acum, si pot sa spun cu voce tare ca da, prefer confort, calitate,  in detrimentul masinilor noi in aceasi bani (cu abs, geamuri electrice si 2 airbaguri ca dotari si cam atat). Fiecare e responsabil pt ce isi cuumpara, si eu am spus acelasi lucru, nimeni sa nu se iluzioneze ca la banii astia sa gasesti o masina tipla care a costat 40 k acum 4 ani, dar poti sa conduci o masina de acest gen inca cativa ani fata probleme cu o grija dedicata pe care sa i-o porti si bineinteles pe care sa ti-o si permiti. sa nu uitam ca sunt masini din anii 92-94 incoace (bmw, vw, audi, ford etc)  care duc saracutele sute de mii de km in continuare si care poate o sa mai mearga mult timp de acum inainte. Nu e important ca are peste 200000 km, ci important cum i-a facut, daca masina intr-adevar e uzata din toate punctele de vedere si isi arata acesti km.

Repet, in 10-12000 EUR, astia sunt km ,astea sunt masinile. Cine vrea 100 000 km si revizii facute la timp in reprezentanta, se poate duce in tarile UE si cu bani de la 16-18000 in sus, sunt masini premium de lux si km costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E irelevant pe unde a fost umblata, cat cum s-a mers cu ea. Daca danezul, neamtul, ce o fi fost el proprietar anterior se urca in masina si cu motorul rece ii dadea blana din start si la oprire nu statea 1-2minute sa se raceasca turbina vorbim de o uzura. Apoi motoarele mai vechi erau mult mai fiabile. 1.9TDI-urile sunt un monument de fiabilitate pe langa 2.0TDI si in general fata de orice motor dupa 2007-2008. Asa ca necunoscutele legate de cum s-a mers cu masina si faptul ca motoarele astea nu mai sunt foarte fiabile ar trebui sa cantareasca la achizitie. 40.000 km in plus sau in minus sunt ceva si nu ar trebui inghititi asa usor.

Printr-o scanare a masinii se poate verifica sanatatea DPF-ului daca e asta frica.

 

Tot ce tine de articulatii si suspensii sunt consumabile (garantia de fabrica la aceste componente este de 10.000km).

Prefer o masina la care au fost schimbate aceste piese cu facturi care demonsteaza ca au fost piese originale si la inspectia mecanica sa se verifice decat o masina cu peste 150.000km (reali nu se stie) cu aceste componente neschimbate. Oricum discutand cu samsarul n-ai de unde sa obtii acele date.

Automat le voi schimba eu ca viitor proprietar. In primul rand fiind o uzura cu timpul daca nu cu km. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

si mai e o chestiune, suntem pe un topic Audi ( care e parte din vwforum) si nu inteleg ironiile acestea ca: baza sa fie Haudi..., fiecare e liber sa isi ia ce vrea, ceea ce si permite. nu e o crima sa iti doresti o masina f buna, cu nume(sau sigla) si sa nu ti-o poti achizitiona pt ca vezi doamne romanu' e pretentios, vrea si masina scumpa si buna. nu!! romanul e sarac si pune leu peste leu sa si ia si el ceva ce europenii aia din care facem si noi parte, arunca ca fiind vechi.

As vrea ca discutia sa fie orientata spre raportul calitate pret, spre beneficii riscuri la achizitionare, cost intretinere ulterioara, etc, nu sa coboram discutiile pe pante care nu isi au rostul. ca e vw, audi, skoda in cazul ns forumistii de aici, oricare din ele ne satisface fiecaruia placerea de a le avea dupa criterii personale. Unde dau dreptate contestatarilor, este faptul ca noi ne dorim ca aceste masini sa fie ca noi, nerulate daca se poate pt ca venitul ns e altul, si uitam ca aceste masini vin din tari unde sunt achizitionate la preturi europene cu salarii europene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba conteaza enorm unde a rulat masina, 40 mii km de autostrada uzeaza mai putin masina decat 5 mii km de trafic in B sau Iasi sau drumuri nationale

tocmai am trecut de la masina luata de mine de noua din reprezentanta vw si desi avea aproximativ 120 de mii de km cand am vandut-o era mult mai uzata decat masina actuala cu peste 200 mii km de autostrada in Germania

pe viitor voi prefera si voi recomanda o masina cu 200 mii km adusa din Germania fata de una chinuita in Romania cu 100 mii km

ca sa nu mai spun ca la calitate si confort acest model de "haudi" nu are ce discuta cu modele low cost ale concernului, am condus multe masini dar A4 B8 ma unge la suflet cand intru in curbe cu viteza aproape dubla fata de jetta sau passat

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

ai dreptate bogdan, verificasem inainte masina lauat de la Porsche de catre tipul care vroia sa mi-o vanda, iar mecanicul cand a vazut-o pe rampa l-a intrebat daca a mers cu ea pe camp sau pe sosea..., in ceea ce priveste asta de 200 k, pe rampa arata de parca nu ar fi parasit astfaltul autostrazii. poate ma insel, dar prin aceste intamplari am trecut si eu, nu la una, ci la multe masini verificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concret, s-a observat o uzura mai mare la un motor rulat 40.000km tara decat 150.000km in alte tari? Important este cum a avut grija proprietarul. Apoi VW nu e Audi si Jetta e facuta in Mexic, asa ca diferente de calitate sigur vor fi mari.

 

Daca isi scoate masina la vanzare un proprietar ce a avut grija de masina sigur nu se gaseste in categoria de pret unde sunt samsarii. Asa ca se compara mere cu pere.

 

S-au desprins cateva idei si am inteles:

- e cel putin naiv cel care cumpara din Ro. Dincolo de granita, e complet altceva, noi toti ne batem joc de masini.

- fraieri sunt cei care tin la km reali, la o carte service, eventual sa discute cu proprietarul (fie el si al treilea). Important e sa fie dinafara tarii adusa recent.

- la fel cum sunt si cei care dau 13.000 pe o masina similara cu una care face 9500 pe autovit.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

Concluziile mele sunt altele si anume:

1. nu merita sa cumperi masina din Ro, drumurile in mare masura dar si stilul de mers sunt in favoarea masinilor din afara, oricat de mult ai intretine si ai tine la o masina luata de noua de aici.(verificata situatia pe propria piele la service cu masinile aduse la constatare)

2.sa tii la km mai putin cu carte fabricata si aranjata cum am patit eu de avea aceleasi semnaturi si a naibii masina avea intrarile facute fix din 32500 in 3250 ca pe ceas-mie mi-a distrus si mitul cartii service, si app: venita cu admisia schimbata la porsche, admise cu garantie din care curgea la mai putin de 6 luni.

3. ai sa ramai surprins: am gasit masina verificata din targul Autovit adusa de samsar care o vindea la 10200 si care era intr-o stare muuult mai buna decat a unui tip pe care am dus-o la verificat pt care cerea 13000 si care e masina aia de am spus mai sus ca rulase pe camp...

 

In concluzie, ar fi bine sa vorbim pe experienta si nu pe hartii. mecanicul meu cred ca rade la ora asta cand ti-a vazut concluziile. (stie el prin ce patanii la achizitionare am trecut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta mea facuta in Mexic era cel putin la fel de buna daca nu mai buna decat Golf-ul sorei mele si mai am in familie si un Passat si toate sunt la egal dvpd al calitatii materialelor si asamblarii asa ca nu mai spune prostii daca nu te pricepi, nu conteaza tara unde e produsa atata timp cat se respecta standardele de calitate, drept dovada poate sta si iphone care e considerat cel mai bun telefon si e facut in china

insa toate cele trei masini de mai sus cumparate de noi sunt mult sub un Audi meu actual pentru ca la modelele premium se pune accent pe calitate si nu pe pret cat mai mic

 

eu am vandut masina mea luata de noua fix la pretul celor aduse de samsari pt. ca asta e pretul pietei, nu am vrut sa stau ca altii cateva luni pana sa o vand, in ziua cand am pus anuntul am gasit si cumparatorul deci poate puteam sa mai cer 500 euro in plus dar nu-mi place sa ma tiganesc, am pus pretul pietei fix, fara negociere si asta este

 

nu noi ne batem joc de masini ci soselele isi bat joc si de noi si de masini in acelasi timp si nu ai ce sa faci asa ca orice masina adusa de afara si rulata pe sosele bune e de cel putin 2-3 ori mai putin uzata la acelasi numar de km

 

ar mai fi un aspect, o masina cu 50 mii km poate avea un defect de fabricatie care poate "exploda" in orice moment in timp ce una rulata la 200 mii km sigur nu are nici un defect si are doar uzura normala care e de preferat unui defect grav de fabricatie

 

totusi am deviat cam mult de la subiect, cine are mofturi de 50 mii km atunci trebuie sa plateasca un pret destul de piperat insa cine poate dormi noaptea stiind ca masina are 200 mii km atunci poate lua un Audi in stare excelenta la pret foarte bun

 

cred ar fi mai constructiv sa discutam despre raportul calitate/pret al masinilor de vanzare si nu despre faptul ca unii prefera ceva de clasa inferioara cu km mai putini decat ceva de clasa superioara cu km mai multi

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!