Jump to content

Flansa amortizor, nelamurire?!


puricele
 Share

Postare recomandată

e foarte bine stai linistit , sa iti faci griji cand nu mai este nicio distanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum cum cum?:study: mai repeta odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta sunt si eu confuz ca unii zic ca ar fi bine asa cu distanta iar unii fara distanta.Din ce stiu eu data trecuta cand le-am schimbat stateau aproape lipite de oala si s-au mai ridicat odata cu uzura dar erau lemforder.

Astazi l-am sunat pe mecanic si i-am zis si dupa spusele lui sunt piesele proaste si nu aveau voie sa se ridice asa intr-o zi, ieri cand am pus capacele negreu peste ele nu aratau asa asta e clar.

Habar n-am sincer.

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, marius1982.11 said:

cum cum cum?:study: mai repeta odata.

esti cam ironic, dar daca nu sti  despre ce este vorba  abtinete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai explica-mi, poate imi scapa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in concluzie cum este ok? Maine ma duc sa le schimb cu lemforder si sa le dau retur pe acestea sper!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piese de calitate indoielnica...trebuia sa mergi pe lemforder din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat personal amortizoarele și flanșe de două ori de când am mașina, dar nici când erau uzate nu erau asa ridicate, menționez ca schimbul s-a făcut în fața blocului. Deci de noi nu trebuie sa exista nici o distanță între flansă și oală, pune SWAG și nu o sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi am schimbat flansele am pus Lemforder totul ok stau lipite de oala, cu cele kayaba imi aparuse si o bataie metalica pe dreapta si asta doar in 3 zile de mers cu ele.

Sper sa le primeasca astia de la autokarma retur(au fost montate la mecanicul meu si automat nu am factura si restul pt retur) oricum este ultima data cand iau de la ei, piesa de origine indoielnica am avut probleme si cu uleiul care nu l-am ridicat deoarece erau dubios de contrafacute bidoanele(unul arata cum trebuie si 2 erau total diferite, pareau facute pe malul dambovitei) deoarece mai luasem si stiam cum arata, pana la urma cu un pic de scandal mi-au adus alt ulei si am comparat cu bidonul de acasa si era ok.

Le voi face si o sesizare la anpc sa ii mai verifice putin ca tare nesimtiti au devenit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara factura de montare intr un service autorizat si constatare nu o sa ti primesti banii inapoi...este un procedeu teribil de anevoios si daca paguba nu este mare cred ca ar fi bun de luat ca invatatura de minte si nu ma intelege gresit dar nu cred ca merita osteneala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu treaba cu factura de montaj dar o sesizare la anpc nu le strica ca altfel o sa ajungem sa gasim doar piese contrafacute, mereu am cautat sa cumpar branduri bune lemforder,kayaba, liqui moly dar cum am patit de data asta la ei plus indolenta celor de la punctul din jiului din bucuresti care nu raspund la telefon sau email ca vezi domne ei sunt ocupati(i-am sunat de pe telefon cand eram in magazin si eram doar eu acolo si telefonaele lor nici macar nu sunt pe vibratii, efectiv sunt date pe mute).

pentru asta merita un pic de bataie de cap, ca banii sigur nu ii recuperez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, ce recomandati? Lemforder, sachs sau kyb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
andreilancrajan

Salut,pe spate cum se verifica flansele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridici masina si tragi de telescop stanga/dreapta respectiv inainte/inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Aceeasi problema cu strangerea piulitei care vine peste flansa☹️. La viraje stanga dreapta se aud paraituri de cauciuc de ma termina psihic asa ca mi-am suit-o pe elevator, i-am defacut piulitele de la ''palarie'' si ce sa vad ..flansa pe dreapta era blocata de la strangere si stanga era oleaca mai lejera, am mai miscat eu de ele ca sa nu mai desfac insa in zadar...tot paraie in viraje. Ajutati-ma va rog daca ati gasit vreo solutie. Multumesc si va salut cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar piulita prima nu se strange nebuneste, riscul e sa se distruga rulmentul. Eu le am strans la mana, cu inelara cu cot nu cu pistolul tinand contra de axul amortizorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg. Am sa remediez problema si sper sa nu mai faca. P.s. cateva zile n-a mai facut nimic..azi iar a inceput sa scartaie in viraje. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

E normal oare, la flanse SNR, sa vina de fapt INA?

Am luat azi SNR care cica-s mai bune ca Sachs, Lemforder, si mai scumpe, si cand desfac cu tia, bam, INA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

eu am aceeasi problema. Se aude un troncanit metalic spate stanga, si mi s-a recomandat sa schimb flansele la amortizoare pe spate. Asta sa fie cauza? E complicat de schimbat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!