Jump to content

Flansa amortizor, nelamurire?!


puricele
 Share

Postare recomandată

Telescopul original nu iese din fuzeta fara scula speciala, insa pt a schimba flansa si rulment nu e nevoie decat de presa de arc, inelara cu cot de 21 si imbus de 7. Cric si cheia de roti. Recomandarea mea e sa asiguri suplimentar masina ca sa nu cada pe tine.

Cuplul nu il stiu, dar se strang cu simt ambele, fara sa exagerezi prea tare pt ca poti deteriora rulmentul de nou. Piulita e autoblocanta oricum. Sa fii foarte atent cand le desfaci sa vezi cat de mult filet ramane iesit dupa ce ai strans totul la loc, sa fie lafel ca si cand ai demontat, altfel nu e totul asezat cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua,am o problema la flanşe,adică nu stau corect ci strâmb sau aşa ar trebuiIMAG0213.thumb.jpg.9da5e89a86000a5927dfc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

am schimbat flansele si rulmentii pe fata in service acum un an am rulat 3000km batraneste si cu grija iar acum flansele sant praf au joc 2cm ambele ;flansele sant lemforder ;daca nici lemforder nu mai e cea fost de care sa pun ca trebuie sa le schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 3000 de Km cam greu de crezut ca niste flanse de calitate sa se duca.

Dar posibil sa fi nimerit niste facaturi, repet, imi e greu sa cred ca Lemforder sa tina atat de putin.

Daca vrei siguranta in achizitie si longevitate maxima, du-te intr-o reprezentanta vw si comanda oem. Vor fi cu cca 40-50% mai scumpe insa ai garantia produsului cumparat. Iar de fabricat, sigur tot de Lemforder sunt fabricate.

Ca idee, eu am schimbat flansele si toate bucsele acum mai bine de 5 ani cu oem si dupa zeci si zeci de mii de Km sunt in stare surprinzator de buna.

cosbur, masina e pe teren plan? Daca da, pbma nu e din flansa, posibil sa fie din brat, telescop, iti recomand o geometrie. Posibil si de la niste bucse uzate sa se intample acest lucru.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

multumesc pt raspuns MURARU DAN flansele au fost cumparate de la un mag de piese auto impreuna cu mai multe piese ;distributia,senzor temperatura hella, ulei,termostat,antigel,bucse brate fata si nu am avut probleme aveam incredere in acest mag probleme sant doar cu flansele si au fost montate in prezenta mea dar am demontat ciuperca aia metalica si se vede ca cauciucul de la flansa este rupt la ambele st si dr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lemforder de 5 ani pe 2 masini identice...si nu sunt probleme ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am schimbat flansele pe fata am pus lemforder cu tot cu rulmenti,si am pus arcuri eibach pro kit...dupa toata treaba asta au inceput sa imi huruie cauciucurile pe asfalt...atat cele de iarna care sunt noi noute pe 15 cat si cele de vara care sunt la fel noi pe 17...nu prea gasesc o explicatie logica decat ca ar fi amortizoarele originale praf praf in 16 ani?inainte de acest schimb cu arcurile vechi si flansele vechi era liniste totala in timpu mersului...ceva pareri?am facut si directia si tot asa se aude..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ai vrea sa fie amortizoarele dupa 16 ani?!:biggrin:  Orice producator de amortizoare recomanda schimbarea lor la 4 ani sau 80 000km.Ale mele au intrat in al 8-lea an si au 60 000km si le ''simt'' ca nu mai sint la prima tinerete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ai refacut unghiul de fuga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,ma gandesc ca au strans "mecanicii" prea tare piulita care tine capatul planetarei in rulment si au reusit sa il strice,inainte era liniste totata si acuma se aude din ce in ce mai tare deci clar rulmentu e pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat saptamana trecuta telescoapele (am pus Kayaba Excel G); odata cu telescoapele am pus si bucsele cap telescop Kayaba (cu rulment inclus) noi; ce ma ingrijoreaza este spatiul ramas intre oala telescopului si "palaria" din varful axului de telescop; adica este destul de mare, cam ca si cand bucsele ar fi vechi; de regula in trecut cand am mai schimbat doar bucsele astea spatiul acesta disparea si reaparea odata cu uzura bucselor; a mai patit cineva la fel cu bucse nou-noute ?

Ma gandeam ca or fi mai mici bucsele... mecanicul sustine ca nu conteaza spatiul ala daca au disparut zgomotele si masina ruleaza OK...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.12.2015 at 23:57, marius1982.11 a scris:

Telescopul original nu iese din fuzeta fara scula speciala, insa pt a schimba flansa si rulment nu e nevoie decat de presa de arc, inelara cu cot de 21 si imbus de 7. Cric si cheia de roti. Recomandarea mea e sa asiguri suplimentar masina ca sa nu cada pe tine.

Cuplul nu il stiu, dar se strang cu simt ambele, fara sa exagerezi prea tare pt ca poti deteriora rulmentul de nou. Piulita e autoblocanta oricum. Sa fii foarte atent cand le desfaci sa vezi cat de mult filet ramane iesit dupa ce ai strans totul la loc, sa fie lafel ca si cand ai demontat, altfel nu e totul asezat cum trebuie.

Cum arata scula speciala,tizule ?Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

arata ca un bit de imbus de exemplu, doar ca asta e oval si astfel introducandu-l in fanta fuzetei si rotindu-l 90 de grade va deschide acel "colier" care prinde baza telescopului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La amortizoare spate exista flanse .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,sunt din aliaj cu o bucsa in ele,prinse pe caroserie.Ms tizule...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am  schimbat   amortizoare  fata (Bilstein)cu  flanse+spate(Monroe) fara  flanse.

Flansele fata au  cedat dupa  numaj 3  zile (optimal),a crapat  cauciucul.

Am pocnituri la plecare ,putin la franare.putin la viraj  dreapta  si  mai  mult   pe  stanga

Deci  cand   cumparati  piese  luati  de  la  un  producator  Bun gen Sachs,Lemforder ,Kyb  etc

La  piese gen amortizoare ..rulmenti ...ambreiaj (care  se  schimba  la  interval  mare  de  timp si consta  in  operatii  complexe si  costisitoare) cumparati  producatori  de piese buni , consacrati.

Fag.,Luk, Gates,Kyb etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.03.2016 at 0:32, marius1982.11 a scris:

arata ca un bit de imbus de exemplu, doar ca asta e oval si astfel introducandu-l in fanta fuzetei si rotindu-l 90 de grade va deschide acel "colier" care prinde baza telescopului.

Mecanicosul zicea ca sunt sf-uri,cu un ciocan mai mic pina la urma... s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

SF-uri pe dracu, dar na, ne place sa improvizam noi romanii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17 November 2015 at 8:01 PM, miyagirza said:

Sunt pe gaz, monroe reflex...cred ca nu a fost cea mai buna alegere! Este stabila pe drum bun și viteza mare...dar zici ca dau cu motorul de pământ la gropi mai pronunțate

Pune un mecanic sa verifice pivoții  , capetele de bara, bieletele antiruliu,bucsele pe punte fata. Cel mai probabil bătaia aceea mică se aude de la pivoți, dar e posibil sa se fi îmbătrînit Bucățile la brațele din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pana la urma care kit-uri de flanse amortizor sunt mai bune, Sachs Sau Lemforder ? Vad ca ambele au rulment Ina - ok. M-am saturat sa le tot schimb.

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi pe drumuri proaste sau ai suspensie sport sa te astepti la asta. Ina suna OK, si lemforder. Eu am pus ultima oara kitul lemforder si pare sa fie ok. Asta a fost acum cativa ani buni..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Radlog si flansele Sachs sunt f bune. Precum ai observat are rulment Ina kit-ul Sachs. Eu mi-am pus Sachs si sunt f multumit insa poti pune si oem, daca pe drumuri proaste nu mergi cu grija le vei uza prematur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,am o problema cu piulita care vine prinsa peste flansa de cauciuc,cand o strang trece peste si raman cu flansa in mana,amortizoarele ,flansele,rulmentii noi la cele vechi nu trecea peste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ( din ce spui tu ) ca, cand strangi piulita de peste flansa, aceasta trece prin flansa si flansa iese pe deasupra piulitei, corect ?

 

daca e doar atat,  cauta o saiba plata mai groasa si pune-o intre piulita si flansa.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!