Jump to content

Flansa amortizor, nelamurire?!


puricele
 Share

Postare recomandată

...pai si ce combinatie ai facut tu (financiar,logic,omeneste) daca acum ai schimbat flansele si in 3 luni schimbi iar flansele cu amortizoarele....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ..combinatia era ca nu puteam sa mai stau mult asa ,,,avea bataie la flanshe si am decis sa schimb momentan doar flansele si rulmentii..pt ca am un drum de facut peste o saptamana(constanta-corabia)si ami era frica sa stau asa la drum de 800km(dus intors)si asta pt. ca nu dispun de bani acum sa schimb amortizoarele,,eu le vreau pe cele mai bune si pe toate 4..nu numai fata...asta e combinatia


Flansele noi

attachicon.gifDSC08869.JPG

asta e distanta cu cele noi febi

post-132140-0-63384400-1436958374_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi are dreptate, doar din banii de manopera plus 2 reglaje de directie (banuiesc ca ai facut reglaj dupa schimb) si aproape acolo sunt banii de telescoape fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reglajul e facut de mine la ata si perfect

am facut reglaj cand am schimbat pivoti si capete de bara la un prieten si apoi a doua zi pt. linistea lui sa dus totusi sa faca la un service cu plata....surpriza :tuktuk: ,,era totul ok si a dat bani degeaba pt geometrie..asta e...el avand un golf4 1.416v


mai bine lua bere de banii aia si ne imbatam :D


salut GTD..nu-i asa,,,ia uitate aici:

Piese auto online pentru VW GOLF IV 1.6 16V Benzina Combi AZD, AUS, ATN, BCB 105CP

si uitate la delphi si trw,,,sa vezi ca banii nu sunt aia

Modificat de kokolino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate am gresit am uitat de tura noua de flanse de fapt ramaneai si cu bani in buzunar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

specific ca vreau flanshe bune si telescoape 4 bucati, deci ca bani sunt 15-20 milioane(1500-2000ron),cand e momentul de schimbat amortizoarele(4luni)

atat ca nu am fost multumit de mana de lucru a lor si modul de cum sa lucrat...ciubucari :tuktuk:

Modificat de kokolino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O intrebare

E normal ca deja sa se vada ridicate (erau lipite cand le am inlocuit) ciupercile cu flansa si rulment lemforder?

Schimbate in martie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu merg amortizoarele cum trebuie... probabil ?

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele au 2 ani monroe. Poti detalia "nu lucreaza cum trebuie"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Lemforder sunt INA ?

Am luat azi rulment sarcina lemforder, sau cel putin cutia e, iar pe rulment scrie INA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,as vrea sa va intreb ceva,am schimbat amortizoare fata,flanse,bieleta direcție,bucsele de la bara stabilizatoare,Bucșă bascula fata si tot bate ceva pe fata,defapt...nu este o simpla bătaie,se manifesta ca Si cum nu ar amortiza gropile cu margine tăioasă,zdrangane tot bordul daca merg pe un drum foarte accidentat,întrebarea este daca este posibil ca toate astea sa se tragă de la capetele de bara,am probleme si cu servo...parca merge cam greu,si de revenit nu revine cum ar trebui...stiu ca este posibil sa fie de la caseta dar am zis sa cer si un sfat,este posibil ca din cauza capetelor de bara sa imi fie îngreunata direcția?sa mai încerc ceva sau sa na orientez către caseta?

Ma mai gândeam ca poate mi-au montat greșit amortizoarele...ca mare diferența între cele vechi si cele noi am simțit,amortizoarele noi sunt monroe reflex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt pe gaz simti orice gropita dar sta bine in curbe la viteza, cele pe ulei sunt mai elastice mai comfortabile pe drumuri rele dar usor instabile in curbe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pe gaz, monroe reflex...cred ca nu a fost cea mai buna alegere! Este stabila pe drum bun și viteza mare...dar zici ca dau cu motorul de pământ la gropi mai pronunțate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! 

 

Din luna August, aud un zgomot cand stau pe loc si rotesc de volan full dreapta sau stanga, ca si cum s-ar ciupi arcul, un zbang. Am cercetat, si mi s-a spus ca ar fi rulmentul si flansa, mie imi face in partea dreapta, stiu ca trebuie schimbat in pereche, nu l-am schimbat pana acuma ca mi-a zis un mecanic ca merge si asa.

 

Problema e ca acum am observat cauciucul pe fata, cel din dreapta este uzat inegal, adica pe marginea dreapta este mai uzat decat pe marginea stanga a cauciucului, si asta cred ca de la acel rulment. Iar cand ma uit la masina, parca e putin lasata pe dreapta, dar foarte putin.

Ca sa va faceti o idee uitati-va la filmulet  

 la secunda 0:30, acelasi zgomot mi-l face si mie, numai ca la mine face odata si tare cand dau de volan full intr-o parte, iar cand revin imi mai face odata tare. Si imi face numai cand rotesc volanul pe loc, in mers niciodata.

Poate fi de la altceva, planetara? caseta de directie? arc rupt?.

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roaga pe cineva sa ia de volan, de preferat cu motorul oprit iar tu asculti exact in oala amortizorului si poti constatata sigur daca e sau nu de acolo.

posibil sa ai si telescopul indoit daca unghiul de cadere tot nu e in parametri dupa de schimbi flansele si rulmentii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa le schimb singur(ma pricep), cu prese de arc de la YATO, cedeti ca sunt sigure? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt bune dar..iti mai trebuie multe altele pe langa ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pei in tutoriale nu am vazut prea multe in afara de inelare, tubulara speciala cu o gaura in care sa intre un imbus, eventual si o cheie dinamometrica daca vreau sa strang la cuplu. Ar mai fi altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai toate alea trebuie sa le ai, tubulara e de 21, imbusul de 6 daca telescopul e original/7 daca a fost schimbat, tubulara/fixa de 18/19, etc.

La "televizor"totul pare usor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e!

Acuma treaba e ca nu stiu cum sa strang la loc telescopul cu imbusul, nu stiu pana unde se strange, banuiesc ca pana la capat. Si nici la ce cuplu trebuie stranse celelalte suruburi.

Este original telescopul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la capat !! Pt.celelalte informatii(strangere la cuplu)cauta in elsa win.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi!

Si dupa aceea e necesar sa o duc sa-i fac geometrie la toate rotile, eventual sa le schimb intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu refacerea geometrie(am inteles ca la tine deja exista uzura)asa ca..o sa refaci geometria.

Accepta un sfat daca vrei..da jos telescopul cu tot cu fuzeta(desfaci in plus capul la planetara/scoti din pivot/capat de bara)pt.ca o sa te necajesti sa l scoti doar din fuzeta.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!