Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

urat, mai ales ca nu e asa de frig.....

 

incearca cu mufa scoasa intai, asa cum ti-am mai zis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il mai las putin ca acum este oprit de 10 minute si porneste ok...sunt 6 grade, dar asa porneste si la -15, nu este mare diferenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incerci dimineata sau dupa multe de ore de stantionare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste cam greu masina,la prima cheie,dar invarte cateva secunde bune.As vrea sa incerc cu mufa scoasa de la g62 dar doresc sa stiu daca imi ramane eroare apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si da - ramane eroare stocata pe engine, dar nu martor aprins pe ceasuri.... doar il vezi la scanare, pana la stergere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si are ceva daca merg cu eroarea pe calculator pana o sterg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu afecteaza cu nimic, functionarea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit acum cu mufa senzorului scoasa, martorul de bujii sta mai mult aprins si a pornit destul de ok fata de altadata in aceleasi conditii!

Vad diseara cand ies de la servici!

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara un senzor nou.... alege unul fabricat de Hella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi porneste greu la cald dar am rezolvat problema doar temporar...

I-am schimbat senzorul G62(il dadea eroare pe tester si nu se stergea),am luat o baterie de 75 cu curent mare la pornire si acum din 10 porniri doar la 1-2 duce 4-5 chei pana porneste....O las asa ca nu e problema.

Martorul bujii nu se mai stinge decat dupa 10-12 secunde si ma gandesc ca poate e releul de la bujii sau vreo bujie,desi pe tester nu era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pornit si acum mai ok, dar nu foarte ok, ma gandesc ca este de la compresie...si a pornit mai bine pentru ca bujiile au incalzit mai mult la o temperatura mai crescuta, au fost 7 grade! Ce spuneti? Sa fie ceea ce zic in privinta compresiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa scoasa de la senzorul g62 masina ar trebui sa porneasca la sfert sau sa invarte un pic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Am o problema cu pornirea masinii.

Exemplu:

- Dimineata (-1 grad C) porneste "la sfert de cheie"

- La ora 13.00 (dupa ce a stat de la ora 8.00) trebuie sa dau la automat 4-5 secunde

- La ora 17.00 (dupa ce a stat de la ora 13.20) trebuie sa dau la automat 3-4 secunde (uneori porneste OK)

 

Cateodata abia la a doua cheie a pornit.

Dupa ce porneste nu mai face "figuri" porneste OK cu motorul cald.

...o sa o pun pe tester cand dau de mester...

 

 

Astept pareri..

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare nu porneste la prima cheie, insa la a doua o ia binisor. Am verificat toate bujiile mai putin una care avea fisa prinsa cam dubios si imi era sa nu o rup, erau bune, am schimbat releu bujii, baterie, alternator si electromotor sunt reparate si in continuare nu vrea sa porneasca din prima, iar acum si cand sunt peste 7C tot la a doua cheie.

 

In restul zilei porneste bine, chiar daca o las mai multe ore...singura data cand imi face probleme este dimineata.

 

Aveti idee ce ar putea fi?

 

vw lt 2.5 tdi, 109cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva care este procedura corecta pentru instalarea kitului de reparatie la un injector pd? nu ma refer la demontarea injectorului, ci doar la schimbarea componentelor din kitul de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua.am si eu o problema cu pornirea la cald.am verificat injectoarele sunt in parametric normali,am schimbat sonda de temperature,si tot la fel face.porneste greu cand temperature ajunge la 90 cand parcurg peste 30 km.se chinuie cam 5 secunde sa porneasca .este un golf 4 din semnatura.1.9 tdi 115 cp PD.de la service a spus ca trebuie modificata temperature la motor.ca e posibil sa nu recunoasca.as putea modifica cu vagcom  si unde trebuie intrat pentru modificare.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se modifica din VCDS.... trebuie facuta o diagnoza competenta - in functie de asta, se constata cam unde sunt probleme.

 

senzorul G62 - temp apa - ce marca ai pus  ?

 

oringurile la injectoare, le-ai schimba vreodata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi sa spus ca injectoarele sunt bune merg in parametric normali.asta ar trebui sa porneasca greu si la rece.dar la rece porneste la sfert.am fost plecat pana la Bacau si am stat cam 10 min la aeroport cand am dat sa pornesc sa chimuit cam 5secunde.si asta face numai cand e motorul fierbinte.

post-142027-0-00104400-1418050636_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca la George: dimineata porneste perfect, chiar daca sunt si -10 grade. Dupa ce ajunge temp la 90 grade si stationez 10-20 minute, invariabil porneste doar la a treia cheie. La primele doua chei urca turometrul pana la 500 rpm apoi cade. Exista doua pareri: 1. imobilizatorul 2. regulatorul de presiune din rampa. Voi ce parere aveti? Merci.

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era de la imobilizator - pornea si se oprea imediat - clipea martorul masinuta cu cheie si stocat erori pe Engine si Instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Florin! Atunci, e posibil sa fie regulatorul de presiune din rampa injectoarelor? Un coleg de pe forum spunea ca se inlocuiesc acolo niste o-ringuri si se rezolva problema. Fisele, pompa de benzina, bobina si bujiile sunt noi iar injectoarele curatate cu ultrasunete. Compresia e ok, ceva gen 13/13/12,5/11,5. Astept sugestii. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba acele oringuri, ca nu costa decat 7 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Al Bundy! Le schimb si anunt rezultatele, poate mai ajuta vreun coleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ufff. Am gasit topicul! Scuze moderatorilor pt ca am mai postat intr-un topic similar insa vreau neaparat sa-i multumesc lui Al Bundy pentru sfatul cu o-ringurile. Al Bundy: Respect boss! Regulatorul se scoate usor, are o clema ce se ridica cu surubelnita. O-ringul mic era facut praf. Se ruleaza foarte simplu pe exteriorul piesei. Am deconectat bateria in timpul procesului. Rezultat: indiferent de temperatura motorului, fie ea -10, 40 sau 90 grade, masina porneste la prima cheie. Sunt onorat a fi membrul unui forum de profesionisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!