Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

Salut tarox,

Incearca sa o pornesti dupa o stationare mai indelungata (minim 30 minute) fara sa deschizi usa soferului (intri prin dreapta in masina, scoti pe liber, dai la automat). Vezi daca e vreo diferenta.

Atunci cand o pornesti si porneste greu (la a 3a, a 4a cheie) scoate fum? Miroase a benzina nearsa pe esapament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , o sa incerc si varianta asta , in legatura cu  scosul fumului si aruncatul benzinei pe teava de esapament , nu am verificat , dar  de cateva ori am simntit miros de benzina  in interiorul masini ,  mie mi s-a parut  ca vine mirosul prin gurile de ventilatie  , cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Aerofan said:

o distributie care nu e setata cum trebuie face ca compresia sa nu fie optima in momentul in care da scanteie => ardere incompleta => bujii negre.

deci spuneti ca  distributia  daca nu este setata bine  a-r putea da probleme cu scanteia ?  mecanicul spune  ca daca a-r fi ceva la distributie a-r da probleme si la relantiu , astazi cand a-m pornit-o  am dat o cheie lunga  ( 5-6  secunde ) la automat  , si am ajutato  din acceleratie , a pornit   , nici nu mi-am dat seama  , motorul avea 200 ture , incet incet a urcat pana la 1000  ture si s-a stabilizat , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti functioneaza ok dupa ce porneste putin probabil sa fie de la distributie. Daca ar fi sarit un dinte ar merge rau permanent, nu doar la pornire. Daca ar fi sarit mai multi dinti nu ar mai functiona deloc pt ca din ce am citit ai motor 1.6 16v, deci automat motorul tau este motor cu interferenta.

Modificat de Sir.Kaiser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cred si eu , marea dilema este ca atunci cand am luat masina , nu am avut probleme , timp de 2 luni masina  a functionat  bine , dupa 2 luni   a inceput sa faca probleme la pornire , dar in urma verificarii s-a constatat  ca alternatorul  nu mai incarca bateria, asa am reusit sa termin si bateria  , si am fost obligat sa schimb si alternatorul,  dar dupa putin timp a inceput sa dea aceasta problema serioasa , la inceput cand pornea la prima cheie , cand nu pornea , dupa nu mai pleca aproape deloc  tebuia sa faci 5 -6 chei , de exemplu acum 4 zile dupa ce a stat 3 zile oprita a luat-o la prima cheie , si dupa  cand a stat 2 ore nu a mai lual-o  , reamintesc ca s-au facut toate verificarile , prin rotatie  de la alta masina cu aceleasi caracteristici , am inlocuit toti senzorii , pompa benzina , rampa  cu injectoare , cu bobine cu bujii , testata compresia , presiunea pompa , presiunea in rampa , presiunea pompa inainte de pornire ,regulatorul de presiune curatat cu ultrasunete si scgimbat garniturile , injectoare curatate cu ultrasunete , calculatorul  trimis la test pe banc ,  problema este ca porneste mult mai usor  daca o ajut din acceleratie , masina  a fost la 2 mecanici  ,  care spun ca ajunge multa benzina  in camera de combustie (  daca dai mult la automat si nu porneste  , benzina ajunge  sa ude bujiile in cilindri ,  de aici si fenomenul de bujii  pline de benzina si innegrite ) ,  sa fie ca bujiile sa nu dea scanteia  cum trebuie ? dar de unde pleaca aceasta problema daca bujiile sant bune atat si bobinele?  stau si ma intreb , poate ma ajuta cineva  , multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca bujiile sa fie deja ude atunci cand tu dai la automat si apare scanteia bujiei/pulverizarea injectorului. Ai putea sa verifici ce ti-am recomandat mai sus. Daca porneste la fel de greu in conditiile in care nu deschizi usa soferului (intri prin dreapta), eliminam aceasta varianta si putem trece la alte verificari.

Incearca si varianta a 2a, dai direct la automat fara sa mai astepti stingerea martorilor din bord si amorsarea pompei de benzina la punerea contactului. Rotesti cheia si dai direct la automat fara sa mai astepti deloc. Este posibil ca motorul tau sa fie deja inecat in momentul cand demarorul invarte coroana de la volant si de aici pornirea grea. Incearca aceste 2 verificari si scrie rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa trei ore  de  cand am oprit masina  , cam acum o jumatate  de ora am incercat , am intrat pe dreapta am dat cheie si a pornit ,  vreau sa mai incerc peste 2 ore , dar si maine dimineata , si o sa vedem , cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, urmaresc cu atentie continuarea verificarilor.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari  am incercat si a 2-a varianta ,  am intrat pe usa din dreapta si am dat cheie imediat , fara sa mai astept  sa apara martorii , surpriza , a pornit,  maine dimineata  incerc  din nou , si asa o sa incerc toata ziua din 3 in 3 ore , sant liber pana luni , si o sa fac  mai multe probe , cu respect  , te tin la curent 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Sir.Kaiser said:

Ok, urmaresc cu atentie continuarea verificarilor.

Bafta!

revin cu detalii , dupa cum am spus , prima proba a-m facut-o  ieri seara , am intrat pe usa din dreapta  am pus contactul  si am dat cheie , surpriza a pornit , ce-a dea doua proba la distanta de 3 ore  tot asa pe usa din dreapta  fara sa astept aparitia martorilor am dat cheie imediat  si din nou a plecat ,  astazi de dimineata  din nou am dat repede la cheie si aplecat , pe la ora 113 astazi tot la fel si din nou pleaca , o sa mai fac o incercare tot asa, si dupa  una cum se face normal  sa intru pe usa soferului sa vedem ,? nu-mi vine sa cred masina asta  a stat prin servis 3 luni , s-a verificat totul si nimic , acuma intru pe usa din dreapta si porneste , multumesc mult Sir.Kaiser , de unde a-r putea venii problema asta , te tin informat pentru ultimele probe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iti spun si de unde este. Intai mai fai proba o data intrand normal pe usa soferului ca sa fim siguri ca este de acolo. Apoi iti spun ce sa mai verifici. 

Nu trebuie sa imi multumesti, pe acest forum exista colegi minunati dispusi sa impartseasca cu noi cunostintele lor, ii apreciez mult pt asta (se cunosc ei) si nu fac altceva decat sa ajut si eu la randul meu asa cum am fost ajutat. La fel poate vei face si tu si asa oamenii vor fi mai buni.

Anunta-ma daca iti porneste iar greu cand intri normal prin stanga (obligatoriu sa o lasi minim 30 minute de la ultima oprire a motorului) si hai sa rezolvam problema masinii tale ;)

Modificat de Sir.Kaiser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si proba cu intrarea pe partea soferului , si  a pornit, acuma vreau sa mai fac peste 2 ore una , si alta maine dimineata, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin  dupa prima pornire cu intrare pe partea soferului  cand masina a pornit la prima cheie , am mai facut trei  porniri  si de fiecare data a pornit greu ( porneste  dupa 2 chei foarte lungi , in momentul cand porneste motorul  are 200 -300 de turatii  si cam in 3-4 secunde se stabilizeaza la 1200 de turatii )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum mirosind a benzina imediat dupa pornirea greoaie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa  , cele trei porniri cu intrare pe partea soferului cand masina a pornit din nou greu ,  la 2 ore distanta am facut  pornire cu intrare pe partea  dreapta , am dat la cheie imediat  fara sa apara martorii in bord , masina a pornit imediat , iar dupa 6 ore am mai facut o pornire tot asa si din nou a pornit , in legatura cu  scosul fumului si mirosul de benzina , astazi de dimineata( cu motorul rece dupa o stationare de 8 ore de la ultima tentativa de pornire)  dupa ce a pornit greu m-am dat jos din masina si intradevar scotea fum si mirosea a benzina in jurul masinii , mentionez ca de cateva ori chiar mirosea in masina a benzina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne mai jucam sau postam la subiect? De 3 zile se discuta de parca am fi intr-un film. Va rog scurt si la subiect, multumesc de intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tarox

Dupa aceste verificari pe care le-ai facut cred ca injectoarele tale deschid si pulverizeaza la deschiderea usii soferului. Scoate rampa injectoarelor cu tot cu injectoare (baga o hartie sub injectoare pt a vedea daca deschid), inchide usa soferului, lasa masina fara cheie in contact minim 30 minute, apoi deschide usa. Fara sa pui contact verifica daca au pulverizat injectoarele la deschiderea usii soferului.

Daca hartia e uscata, pune contactul pe treapta 2 si fara sa dai la automat verifica din nou daca hartia e uscata.

@Aerofan

trebuie sa faca aceste verificari inainte sa dam cu presupusul... incercam sa-l ajutam. Daca a schimbat aproape toata masina ca si piese, a fost la 2 mecanici si inca nu i s-a rezolvat problema inseamna ca nu este o problema uzuala. Pana nu verifica aceste lucruri nu poti sa stii de unde este defectiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuie sa fac aceste verificari , surprinzator la verificarea certificatului masinii am vazut ca am acelasi cod motor ca a-l prietenului Sir.Kaiser  ( cod motor AZD) , Santeti niste baieti de aur , fara voi nu a-s fi reusit sa aflu aceste lucruri , mult respect , respect , respect   , o sa revin  dupa probe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sir.Kaiser corect ce spui insa, verifica aia, intra pe a usa ailalta, deschide portbagajul, etc tin de 2 pagini deja :D 
Nu era mai simplu? "Porneste masina fara sa deschizi usa soferului ca s-ar putea sa-ti ramana pe deschis injectoarele si pulverizeaza cand intra pompa in functiune"

Nu ma intelege gresit, apreciez faptul ca ajuti dar dureaza suspansul prea mult si cine o sa mai citeasca pe aici isi pierde rabdarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este ne-am dus prea in lung , dar prietenul nostru a incerca probabil , din teama ca nu o sa inteleg  cum trebuie sa fac verificarile, ( de aceea m-a pus sa fac mai multe probe , si cu intrare pe partea dreapta , ) , este adevarat ca putea fi mai scurt ( nu intri pe usa soferului ), si eu mai la subiect,  cum a-ti spus si dumneavoastra , in legatura cu , de a nu va intelege gresit   toti de pe acest forum sant persoane  speciale , si nu avem cum sa ne suparam pe ei , aveti  mult  respect de la mine , saptamana viitoare o sa fac verificarile  si o sa revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari  , am reusit sa fac proba  la care m-ati indrumat , la deschiderea usii soferului , se deschid injectoarele  si pulverizeaza , mecanicul a spus ca nu a mai  intalnit asa ceva ,  a spus  ca s-ar putea sa fie o problema electrica , in mod normal impulsul pentru deschiderea injectoarelor i-l da calculatorul ( ECU ) ,  nu putem lua in calcul  releul 409   ,  l-am schimbat , nu este releul 409 , puteti venii cu pareri , va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, nustiu ce are mașina ca pornește greu când e rece motorul și scoate fum alb 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt "n" posibile defectiuni pentru care porneste greu. La aceasta descriere a problemei regasim minim 10-15 posibile cauze. Vrei sa le mentionam aici si sa le iei pe rand prin eliminare?

Sau preferi sa fii putin mai explicit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alabalaportocala

Va salut! In cazul motorului de 1.6 16V AZD, intampin o problema cand e mai frig si e prima pornire din zi. Porneste inecat si daca nu o las 30 secunde la relantii pana sa plec, moare motorul cand o accelerez.

Toate astea se rezolva daca la prima pornire n-o las sa porneasca ci doar ii dau jumatate de cheie si iau contactul, dupa care pornesc motorul normal, caz in care porneste la sfert. Am inteles c-ar fi de vina un senzor de turatie ( g28 cred) , dar chiar nu stiu care, cel de pe volant sau mai este altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina ai verificat-o? In restul zilei merge ok, porneste la sfert?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!