Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

Nu porneste instant.porneste ceva ceva mai greu cu mufa pusa decat fara ea.porneste greu masina in ambele cazuri.numai ca probabil nefiind mufa la senzor pusa se incalzesc la maxim bujiile si din cauza asta porneste ceva mai repede.

M-am uitat de curiozitate la pompa.Corpul pompei este umed de motorina, iar pe un furtun chiar se observa o picatura de motorina.

Se pot/poate schimba garniturile/garnitura pompei(nu stiu daca e vb de una sau mai multe)?Sau o alta rezolvare care nu implica schimbarea pompei.

IMG_20180227_181148574.jpg

_IMG_000000_000000.jpg

De asemenea pe turul de motorina se observa bule de aer.Sunt normale?

IMG_20180227_181313086.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, Irinel9 said:

Acum pe timp rece, o pornesc numai cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa.Altfel porneste foarte, foarte greu sau nu porneste.Nu stiu ce ar putea avea.O sa incerc sa pun o supapa unisens, pt ca am una, sa vad daca se schimba ceva.

Eu de aici am înțeles ca pornește mult mai ușor cu mufa scoasa..... Dacă cu ea bagata pornește f. F. Greu.

Da, se pot schimba garniturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asigur că bulele alea nu sunt o problemă pentru pornire. La mine sunt uneori şi mai mari dar porneşte la sfert. Dacă înainte de pornire aşa se prezintă furtunaşul nu cred că se dezamorsează circuitul. Despre schimbarea garniturilor uite AICI cum se face.

Ca să ne dăm seama de ce porneşte greu ai nevoie de un vcds ( log pe timpul pornirii, vizualizare parametri injecţie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este anormal ca pompa sa fie umeda de la motorina, nu?

Clar trebuie schimbate garniturile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal să fie umedă. Trebuie schimbate garniturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - acum va pot garanta ca am o masina care face balta pe langa pompa.... si porneste ok ...si sunt -10grade. Nu sunt sigur ca aceasta este singura problema, asa cum am scris mai sus..... trebuie facute verificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Care este procedura de verificare a avansului cu vag com?

Si ce valori trebuie sa aiba pentru un G4 AHF?Multumesc.

Modificat de Irinel9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna seara , recent am cumparat  golf 4 , 1, 6 16v  , am probleme cu pornirea , de aceea apelez  la sfaturi de la baieti priceputi ,  masina cand a- m cumparato   pornea  bine , dupa aproximativ  2 luni a inceput sa porneasca greu  ( cand pleca bine , cand pleca la a 2-a sau a 3-a  cheie   asta si la rece si la cald) ,  dupa a inceput  sa nu mai porneasca  numai la a 3-a  , 4-a  cheie  si ajutata din acceleratie  , altfel nu pornea  am dus-o la sevice  ( curatat  injectoare cu ultrasunete , sonda lambda schimbata , clapeta  verificata si chiar inlocuita cu alta , presiunea pe pompa  testata , canistra carbon  verificata , bujii schimbate , si alte verificari  , nu reusesc sa gasesc problema ),  am luat-o de la service si a-m duso la alt mecanic  , tot asa porneste la a 3-a  , 4-a cheie si ajutata  din acceleratie  ,  asta la rece , daca o lasi 10 minute pornita  si o repornesti  porneste imediat , dar dupa 4-5 ore de stationare din nou nu porneste , nu stiu ce sa mai cred ,  inainte  pornea  rau si la rece si la cald , dar putea sa plece si bine la rece sau la cald , dupa a inceput sa plece  rau si la cald si la rece   si in ultimul timp pleaca rau la rece dar la cald  pleaca bine , a mai avut cineva  probleme asemanatoare , astept pareri  , cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A verificat şi menţinerea presiunii timp de 10 minute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur a verificat bine pompa? Incearca sa faci si verificarea cum am zis aici, chiar daca e mai banala la mine a mers.

 

Am avut problema asta 1 an de zile, m-am luat dupa toti desteptii si am bagat bani aiurea cand era simpla: pompa.

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv  presiunea pe pompa a fost verificata, nu stiu daca a verificat si mentinerea presiunii timp de 10 minute ,  acum 2 zile , pe seara am trecut pe la servis , am incercat sa o pornesc   a pornit  la a 3-a chieie foarte lunga  , motorul era la 400 turatii  dupa a urcat la turatii normale , am oprit-o si am repornit-o  si a luat-o la prima cheie,dar daca sta mai multe ore nepornita din nou porneste greu ,  ce sa mai zic , ? sa incerc  cu schimbarea senzorului g 62 ? a-r putea sa fie oringurile de la regulatorul de presiune  de pe rampa de injectoare ?  multumesc mult  de sfaturi ,  va rog mai iesiti cu ceva pareri sa rezolv treaba asta

@mariusmrs eu am probleme doar la pornire , porneste foarte greu  dupa ce sta oprita cateva ore , trebuie sa faci 2-3 chei  foarte lungi , si sa o ajuti din acceleratie , daca o opresti si o repornesti  porneste  repede , presiunea pe pompa a fost testata , o sa mai fac si alte verificari  pe alimentare sa vedem poate dam de ceva ,  multumesc:ROflag::ROflag::ROflag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la G62, vezi cum pornește dumneata cu mufă scoasă. Sau dacă ai acces la vcds vezi ce temperaturi ai pe Engine si pe Instruments dimineața înainte de pornire doar cu contactul pus. Sau să măsori rezistenta celor doi senzori ( vezi ca este topic despre asta)

Ce tine de regulator se verifică cu manometrul dacă se menține presiunea în rampă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

1.6 16v AZD

Dupa mai multi ani in care am tot citit acest forum minunat, mi-a venit randul sa cer si eu o parere la o problema careia deocamdata nu am reusit sa ii dau de cap.

De ceva timp motorul porneste greu, la a 3-4-a cheie dupa mai mult de 30 de minute de la oprire. Dimineata porneste o idee mai repede, dar tot destul de greu. Dupa pornire exista mereu un nor de fum in spate si miroase a benzina nearsa.

Tot verificand diverse... bujii, bobine, presiune alimentare, compresie motor etc pentru a depista problema am sesizat ce se intampla de fapt:
La deschidere usii de la sofer, dupa mai mult de 30 de minute de la oprire, atunci cand amorseaza pompa de benzina la deschiderea usii de la sofer, toate cele 4 injectoare se deschid, pulverizeaza constant timp de 2-3 secunde in acelasi timp si inunda camerele de ardere. Apoi, evident motorul fiiind deja inecat, se intampla ceea ce am scris mai sus.

 

Mentionez ca am facut probe la punerea contactului, nu pulverizeaza deloc injectoarele, nu exista pierderi de combustibil la ele indiferent de cate ori pun contactul fara sa dau la automat. Cand dau la automat se deschid corect, pulverizeaza in ordinea aprinderii. La punerea contactului am tensiune la mufa care alimenteaza injectorul. La deschiderea usii dupa 30 minute minim la fel, am tensiune pentru o perioada multa mai scurta de timp (sub o secunda) doar ca deschide injectorul. Verificat acest lucru la toate 4 injectoarele.

Nu exista nici o eroare in vcds, in bord.. nimic.

Rog colegii cu experienta sa ma ajute. M-am gandit la releul 409, insa nu am schema electrica a lui pentru a-i face probe, l-am comandat OEM la un pret foarte ok dar ajunge abia peste 2 luni.

O opinie va rog.

Multumesc.

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am omis sa fac urmatoarele precizari:

- motorul porneste la sfert la cald, in primele 30 de minute de la oprire indiferent daca se deschide usa de la sofer inainte de a se da la automat
- motorul porneste la sfert si dupa 30 de minute de la oprire sau dimineata atata timp cat nu se deschide usa soferului inainde de a se pune contactul. Daca intru prin dreapta si pun contactul, apoi ies din masina si intru normal pe usa soferului (releul nu mai primeste comanda la deschiderea usii, automat injectoarele nu mai deschid aiurea) porneste la sfert. Toate optiunile de pe usa functioneaza impecabil : actuator, inchidere-deschidere din cheie, lampa usa deschisa, lampa interioara aprinsa la deschiderea usii, geam electric, oglinda electrica.
-rezistenta injectoarelor: 15 ohmi la fiecare injector.
-consum combustibil ok, 6% in afara, 8-9% in oras
-compresie la cald 18-19 bari in fiecare cilindru.
 

O alta anomalie posibil in legatura cu cea legata de injectoare, dupa ce se porneste motorul, dupa circa 500 m incepe sa intrerupa doar la mers constant in sarcina (turatie constanta indiferent de treapta de viteza, dar nu mai mare de 3000 rpm), pana ajunge la 90 de grade. Dupa ce a ajuns la temperatura nominala de lucru functioneaza perfect, fara intreruperi sau alte anomalii. In momentul accelerarii nu intrerupe deloc. Ralanti constant. La mers in gol nu intrerupe indiferent de turatie, constanta sau progresiva.  Am suspectat senzorul MAP, la fel nu apare nici o eroare pe vcds sau in bord. Nu exista missfire la nici un cilindru conform verificarii cu vcds in timp real. Am facut proba cu mufa de la MAP deconectata, motorul nu mai intrerupe deloc indiferent de temperatura acestuia, se accelereaza liniar, consuma ok, se simte o usoara frana de motor mai accentuata si automat s-au aprins martorii in bord. Erori stocate in vcds legate de MAP (fiind deconectat) P1156, P0113 dar si de EGR (P1403 - Regulation Deviation).

Bobine de inductie inlocuite, bujii inlocuite, EGR, MAP si clapeta de acceleratie demontate si curatate de curand (aproximativ 2 saptamani). Adaptari vcds reusite la EGR si clapeta de acceleratie.

Modificat de Sir.Kaiser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv     presiunea in rampa este buna , presiunea pompei de asemenea , nu este problema de presiune ,  seara cand am trecut pe la mecanic  ,  masina a pornit cu mufa de la senzorul g62 scoasa , a doua zi  dimineata nu a mai pornit cu mufa scoasa , a treia zi trec dimineata pe la mecanic si masina porneste la prima cheie cu senzorul in functiune , ce sa mai crezi ? mecanicul  a decis  sa  trimitem  calculatorul ( ECU)  sa-l testam pe banc , spune ca pe calculator este un  senzor  ( se numeste  senzor barometic , ) , a-r putea fi defect , eu sincer sa fiu nu cred ca este calculatorul (ECU) , m-am gandit la senzorul de turatie  motor , cand o sa vina calculatorul  de la proba pe banc , primul lucru  pe care o sa-l fac o sa schimb senzorul turatie motor , stiti  daca acest senzor a-r putea sa dea probleme cu pornirea , mentionez inca o data  masina dupa ce porneste  functioneaza perfect  , liniar  si in parametri ,  cu respect  :ROflag::ROflag::ROflag:, astept pareri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da senzorul de turaţie motor poate cauza probleme de pornire, dar parcă nu se pupă cu descrierea ta. Poate mai curând senzorul de presiune din rampă. Referitor la G62 am găsit o chestie interesantă: When a fault related to the coolant temperature sender -G62- is stored, the engine control unit uses the intake air temperature as a supplementary value for start-up (supplementary value of start-up temperature). Then the temperature is increased according to a mathematically model programmed into the engine control unit. For an engine at running temperature a fixed supplementary value is displayed after a short time. This fixed supplementary value depends, in turn, on the intake air temperature.

Eram într-o mare eroare crezând că dacă scoţi g62 ECU reglează injecţia pentru temperaturi scăzute. Ei uite că nu este aşa şi de fapt el ţine cont în situaţia asta de senzorul de temperatură al aerului (este în aceeaşi carcasă cu senzorul de presiune). Un vcds ar fi fost ok pt că aste sunt chestii care se pot citi pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca a-r putea fi senzorul de temperatura al aerului ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neapărat, dar trebuie verificat. În situaţii din astea cu pornire ciudată în funcţie de temperatura trebuie verificaţi prima dată toţi senzorii de temperatură. Voiam doar să subliniez că nu este întotdeauna concludent testul cu mufa de la G62 scoasă (cel puţin la benzinare). Caută un vcds, cu el poţi verifica temperaturile la pornirea motorului, presiunea, etc. Dacă nu fă rost de un multimetru şi-ţi explic cum se verifică senzorii de temperatură.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu noi informatii , calculatorul  a revenit de la testul pe banc si  este perfect functional , mecanicul  are un seat cu aceleasi caractweristici cu masina in cauza , a schimbat prin rotatie toti senzorii , injectoare , pompa benzina, bobine ,  a testat presiunea la rece pe pistoane , masina nu vrea sa porneasca la prima cheie  , porneste dar dupa treoi patru chei lungi si ajutata din acceleratie , dupa daca opresti motorul imediat si o repornest , pleaca , se intampla sa plece si la prima cheie dar foarte rar , singurul lucru pe care trebuie sa-l mai faca este inlocuirea senzorului  de faza (hall)  , dupa a spus ca nu stie ce a-r putea sa fie ,  m-a sfatuit sa merg la un electrician auto si sa verific toata instalatia electrica , in principal sa masoare semnalul care pleaca de la fiecare senzor catre calculator , dar si alte verificari pe instalatie , ce spuneti , poate fi ceva pe parte electrica?     astept si alte pareri , cu respect :ROflag::ROflag::ROflag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postezi in paralel in 2 topic-uri. Hotaraste-te unde vrei sa postezi si continui acolo. Ambele trateaza cam acelasi subiect dar putin diferit.
Si te rog renunta la acelasi emoji la fiecare postare pentru ca nu aduce nimic constructiv, doar enerveaza.
Multumesc de intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cer scuze am postat din greseala in alt topic , cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat deja masina de la mecanic , dar nu am rezolvat problema cu pornirea ,s-a verificat tutul dar nimic , ce spuneti despre asta ( masina nu porneste , vine benzina cand pun contactul , pompa functioneaza perfec  , s-a verificat presiunea  pe pompa cat si in rampa , ) , presiunea verificata si la rece inainte de pornire , toti senzorii au fost verificati , rampa injectoare cu bobine  luate de pe alta masina si puse pe masina in  cauza , tot nu porneste , ( porneste mult mai repede daca o ajuti cu acceleratia) , este posibil ca bujiile si bobinele sa fie in regula , dar bujiile sa nu dea scanteia cum trebuie ? daca s-ar intampla treaba  asta cand dai la automat  pompa baga , dar daca scanteia nu este data cand trebuie , benzina inunda bujiile in interiorul cilindrilor , in  Italia  acest fenomen se denumeste   auto ingolfata  nu stiu cum se numeste in Romania ? poate auto inundata ?  stiti ceva de acest fenomen ?  va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, tarox said:

dar bujiile sa nu dea scanteia cum trebuie

Pune o poză cu bujiile după o pornire din asta chinuită

13 minutes ago, tarox said:

ar daca scanteia nu este data cand trebuie

Aici trebuie verificată distribuţia, dar şi aspectul bujiilor poate da un indiciu. Ai surprins două aspecte importante: cum trebuie şi când trebuie:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul a spus  ca bujiile sant  imbacsite de benzina , si inegrite , asa spune el ,   te rog spune ce legatura are distributia ?  multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, tarox a scris:

ce legatura are distributia ? 

o distributie care nu e setata cum trebuie face ca compresia sa nu fie optima in momentul in care da scanteie => ardere incompleta => bujii negre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!