Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

Nu mai retin terminatia mesajului daca era implusibil sau no signal, deoarece nu ma interesa decat sa vad daca e ce a zis si mecanicul. Atunci pe moment eram multumit ca aflasem si atat. Probabil semnal implausibil arata dupa senzor ax came,  ma gabdesc ca daca era no signal, imi pornea masina mereu greu. ;)

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mâine o să umble să desfacă pompa. Se poate observa dacă e pompa defectă ?! Cel mai simplu ar fi cum spunea colegul romytaxy, de împrumut, nouă e 860. Dacă aș ști că ea e de vină...o iau, că de două luni mă disperă cu pornirea și mai ales cu incertitudinea. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am motorul 2.0 benzina, cod aqy. La prima cheie, dupa ce sta cateva ore, porneste greu (a 3-a sau a 4-a cheie). Nu conteaza ca e frig sau cald. Toata ziua merge perfect, trage bine, dimineata se chinuie sa porneasca.

Am schimbat senzor turatii, senzorul lichidului de racire, bujii, revizia e facuta recent (toate filtrele, inclusiv cel de benzina).

Singurele erori de pe tester sunt legate de sondele lambda, dar erorile astea erau si inainte sa apara problema asta.Am incercat sa pun contactul si sa il iau de mai multe ori inainte de prima cheie, banuind pompa de benzina. Nicio schimbare.

Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nicu ciurusniuc
On 21.08.2016 at 23:46, Viorelus a scris:

Mâine o să umble să desfacă pompa. Se poate observa dacă e pompa defectă ?! Cel mai simplu ar fi cum spunea colegul romytaxy, de împrumut, nouă e 860. Dacă aș ști că ea e de vină...o iau, că de două luni mă disperă cu pornirea și mai ales cu incertitudinea. :banghead:

salutare,ai reusit sa rezolvi problema?aceleasi simptome le am si eu la vw bora 1.9tdi asz.

Modificat de nicu ciurusniuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

De cateva zile am observat ca porneste greoi dimineata.

Astazi dupa ce am lasat-o 9-10 ore in timpul serviciului, cand sa plec iar porneste greu. 

Am oprit-o, am mai pornit-o o data si la fel. Am incercat a 3 a oara si a murit de tot. A trebuit sa chem un prieten sa o pornesc. 

Dupa ce am mers cu ea 5-10 min am oprit-o si a pornit fara nicio problema. 

Any idea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu pornirea dar odata cu răcirea vremii nu mai am probleme! Trebuie studiat fenomenul ăsta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, iAntonio a scris:

Salutare,

De cateva zile am observat ca porneste greoi dimineata.

Astazi dupa ce am lasat-o 9-10 ore in timpul serviciului, cand sa plec iar porneste greu. 

Am oprit-o, am mai pornit-o o data si la fel. Am incercat a 3 a oara si a murit de tot. A trebuit sa chem un prieten sa o pornesc. 

Dupa ce am mers cu ea 5-10 min am oprit-o si a pornit fara nicio problema. 

Any idea? 

Bateria ai verificat-o? Cati ani are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, rayn said:

Bateria ai verificat-o? Cati ani are?

O s-o verific. Masina o am de 2 ani aproape. Fostul proprietar stiu ca a schimbat-o dar cu ceva timp inainte sa o vanda. Deci as zice aproximativ 3 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 02.10.2016 at 11:15 AM, nicu ciurusniuc said:

salutare,ai reusit sa rezolvi problema?aceleasi simptome le am si eu la vw bora 1.9tdi asz.

  Salut !!!  Am schimbat kitul la pompa tandem pentru că am găsit ulei în rezervor. Asta chiar a fost necesar. Am curățat rezervorul , am înlocuit cu una nouă, pompa de motorină din rezervor, care avea filtrul, sita aceea, plină de ….mâl. Mă rog… Am sperat că s-a rezolvat problema, dar…NICIDECUM.

 În cele din urmă am schimbat și oringurile la injectoare. ABIA atunci am scăpat de probleme. Oringurile le mai schimbasem, preventiv,  cu un an înainte când îmi picase un injector. Dacă tot am schimbat injectorul....hai să schimb și oringurile. Se pare că atunci a fost ciupit unul  și în timp a început să-mi facă probleme. Cam asta a fost odisea mea cu …DEZAMORSAREA POMPEI… cum inițial credeam că ar fi problema. Acum mașina merge perfect. Sper să-ți fie de folos …pățaniile mele. Seară buna tuturor.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Adaug si eu cazul Golfuletului meu:

Porneste la sfert in anotimpul cald, dar exista probleme in anotimpul rece: cu cat las masina mai mult timp nemiscata, cu atat porneste mai greu. Am urmarit o corelatie clara intre numarul de zile in care nu a fost pornita si dificultatea la pornire (numar de secunde necesare pentru pornirea motorului). Astfel, la 1-2 zile de nemiscare, porneste la sfert, sau aproape, indiferent de temperatura exterioara. De la 3 zile in sus, pana la 7-8, porneste din ce in ce mai greu (in a 7-a sau a 8-a zi aproape ca nu porneste din prima cheie).

Problema era mult mai neplacuta acum 2-3 ani, cand aveam o baterie de 55 Ah (dupa ~2 saptamani de nemiscare iarna gaseam masina moarta, fara curent in bord, dupa ce , in prealabil prezenta aceleasi simptome de pornire din ce in ce mai grea pe masura ce treceau mai multe zile de inactivitate). Iarna trecuta, cu baterie luata de 4 luni, am ramas fara curent in bord dupa 2 zile de nemiscare (a fost ceva cu totul special, au fost -20 de grade noaptile acelea, dar oricum, nici o bucurie....).

Acum am una de 65Ah, si pare ca "tine" mai mult...

Totusi, nu mi se pare normal ca, folosind o baterie aproape noua, sa risc sa mi se descarce daca nu merg cu ea.

Am testat bateria noua (si pe cea de acum 1 an, si pe cea de acum 3 ani), cu/fara motor si consumatori principali porniti, insa totul a parut normal. Tehnicianul de la service-ul de baterii a emis ipoteza ca exista un consumator intermitent, care trage curent din baterie din cand in cand...

Singura posibilitate la care ma pot gandi este inchiderea centralizata, care a fost adaugata de fostul proprietar (am actele), cu tot cu sistem de ridicare a geamurilor electrice din cheia briceag. Ma gandesc ca, poate, acest sistem face uneori probleme ?

Alte idei ?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12.10.2014 at 6:31 PM, kirra30 said:

adevarul e ca senzorul e no name :winter: deci e foarte posibil sa fie el de vina...mie imi parea ciudat sa fie senzorul,doarece in mers,cand se incalzea motorul,acul la temperatura se ridica...iar dimineata in sta jos...deci ar indica rece totusi...in fine,o sa schimb cu un senzor pe origine..sa vedem ce iese

Salut. Văd că este tare veche postarea... dar totuși mă interesează cum ai rezolvat. Am aceeași problemă și aceleași întrebări. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
VW Golf 4 1595cm3 102CP

Simptom: pornire grea iarna dimineata la rece, sub 0 grade: porneste la prima cheie si moare/ porneste la a doua cheie si mentine cu greu relanti, relantiul fiind neuniform la rece, uneori mers in 3 cilindrii. :banghead:. Martori : Check engine (uneori insotit de ESP) aprinsi.  Tester: Detonatii "missfire" pe cyl 3. La cald (peste10grade), pornea si mergea normal, mersul in 3 devinea in 4. Cand ajungea la 90 grade mergea normal, demaraj bun, insa relantiul avea un usor tremurat. Exceptie: in 1 din 3 cazuri pornea aproape normal:), chiar si la rece. 
Remediu: montat 2 injectoare(dezmembrari Bragadiru 100ron/buc) pe cilindru 1 si 3, montat bobina Beru noua (270ron la  epiesa.ro) si 4 x bujii BERU Z340 (epiesa 39lei/buc)la un mic service din Sec.3, Sos Garii Catelu, zona Antilopa: mecanic nea Marian 0723-361.355.:) - nota 10/10, mecanic din vechea garda, rabdator..care pune suflet la o reparatie. Cu ideile mele de pe acest forum foarte util si experienta dansului, de 14zile porneste la sfert, relanti uniform...
Esecuri in ultimii cativa ani, adica schimbatori de piese aiurea: 3 reprezentante din nord, est si sud  Bucuresti + alte 2 service uri maricele, urmate de tertipuri specifice cand m-am intors la  garantie, dupa 2-3zile. Tertipurile, constau in prostirea clientului ca masina are peste 10 ani, ca benzina e de vina, ca e defect multiplu, ca GPL e de vina, ca mai fa 500km..orice e de vina afara de service etc. Cum prosteala nu mergea, urma discount la piesele schimbate aiurea...Altii au acceptat adevarul, nu stiu, am incercat, am esuat, nu te costa nimic. M-a suparat prosteala, mai mult decat prejudiciul financiar.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 4 1595cm3 102CP
On 8/24/2016 at 2:16 PM, blidaru said:

Am motorul 2.0 benzina, cod aqy. La prima cheie, dupa ce sta cateva ore, porneste greu (a 3-a sau a 4-a cheie). Nu conteaza ca e frig sau cald. Toata ziua merge perfect, trage bine, dimineata se chinuie sa porneasca.

Am schimbat senzor turatii, senzorul lichidului de racire, bujii, revizia e facuta recent (toate filtrele, inclusiv cel de benzina).

Singurele erori de pe tester sunt legate de sondele lambda, dar erorile astea erau si inainte sa apara problema asta.Am incercat sa pun contactul si sa il iau de mai multe ori inainte de prima cheie, banuind pompa de benzina. Nicio schimbare.

Vreo idee?

In afara de pompa de benzina si sonda de oxigen, eu as suspecta bobina decalibrata, injector infundat, regulator presiune benzina. Toate pot functiona prost la rece si bine la cald, fara a da nimic pe tester. Bobina o poti inspecta vizual, daca are fisuri foarte mici sau pinul umflat, care nu mai e stralucitor. In final ar trebui sa iti apara candva missfire, ceea ce ar reduce necunoscutele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua de aproape jumatate de an am si u un vw golf 4 1.6 16 v  AUS ma mancat de bani incetu in cetu il aduc la adevar . dar cea mai mare problema este pornirea greoaie . cand pun contactu bazaie destul de mult pompa de benzina gen 10 15 s pe testar nu am nici o eruare totul este perfect dar de pornit nu porneste bine acu a inceput sa o ia la a 2 a cheie bujii schimbate ngk , am schimbat si pompa de benzina am crezut ca nu face presiune suficient de asta bazaie bult degeaba inainte de pompa am schimbat si filtru crezand ca este infundat nici un rezultat maine imi ajunge si releu de la pompa e ultima chestie care nu am schimbato. va rog datimi un sfat am un prieten cu un golf 4 ete 1.4 16v ii merge pompa 2 3 secunde la pus contactu si o ia la spert mai am un prieten are scoda fabia tot 1.4 16v are aceiasi problema ca la mine bazaie pompa mult  si ii porneste greu. eu cand deschid usa nu mi se aude pompa de benzina bazaind, dar la golfu 1.4 a prietenului cand deschizi usa se aude pompa care este problema si de unde? la mine de ce nu pleaca pompa de benzina cand deschid usa de la sofer si dece bazaie asa mult si porneste greu masina ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu ti merge lumina de pe usa nu o sa ti amorseze pompa la deschiderea portierei dar tot ar trebui sa porneasca(adica o sa bazaie automat cand pui contactul).Presiunea din rampa trebuia sa o verifici intr un service care se respecta...pompa bazaie mult sa faca presiune pentru ca undeva se pierde dupa o perioada de stat(in cazul tau)normal presiunea ar trebui sa , se mentina si sa ''bazaie'' foarte putin...poti verifica si vizual conductele tur/retur.Releul il cumparai daca pompa nu mergea deloc(adica nu functiona, bazaia...).

Daca vrei sa iti rezolvi problema incepi verificarile...nu exista totul este bun si nu porneste adica  un fel de ''operatie reusita pacientul este mort''.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi merge becu de pe usa . nu stiu am suito pe rampa totul este bun. alta cauza dc nu pleaca pompa la deschiderea usii? nu stiu multi vorbesc pe forum dar o cauza exacta sau ce au facut sa rezolve problema nimeni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este tot o problema legata de deschiderea usii - din pacate, daca lumina pe usa iti merge, trebuie verificat mai departe ce se intampla, legat de calculator usa, conectica, cablaj, etc.

p.s = poate iti actualizezi profilul, cu masina, an fabricatie, etc.... sa ne fie mai usor sa te ajutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am auzit si eu la mine prima data pompa de benzina cand am deschis usa dar cand am pus contactu sau blocat singure usile . nush da chear incep sa ma satur de  ea . de cand am luato mai mult am stat in servis cu ea nu am reusit sa ma bucur de ea iam schimbat bucsaraie fata complet bucsele la puntea spate, sonda lambda , distributie, carcasa la termostat curatat, egr, clapeta tot ca sa fie bn si tot imi face probleme pe testar nu da nici o eruare si am fost la cel mai bun din oras . 

este vro problema daca nu las sa se stinga becurile din bord sau sa se opreasca pompa de benzina si ii dau la automat? am citit pe aici ca unii asa fac am incercat si eu si pare in regula porneste parca mai bn sa zic... 

 

Incearca sa scrii corect!

Modificat de taz21
greseli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti astepta si pana se sting martorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un golf 4 TDI 99 cod motor alh

Cand motorul este rece porneste repede, daca motorul sa incalzit invarte de vreo 4-5 ori si abeea porneste. Am fost la o gramada de mecanici cu aceasta problema si am primit tot soiul de raspunsuri si am facut urmatoarele:

-Schimbat baterie cu una noua Bosch

- Senzor temperatura nou

-Filtre, ulei, distributie

- Furtun turbo nou (era fisurat cel vechi si am mers vreun an de zile cu fassaitul si am crezut ca e ceva normal sper ca nu o sa cada turbina)

-Garnitura admisie

-EGR curatat + schimbat garnitura

-Garnitura Conducta ulei in turbo

- Baie de ulei

Precizez ca am pierderi de ulei, dimineata gasesc balta.. Nu stiu pe unde ma disperat si nici nu pot sa imi dau seama pentru ca in urma cu ceva timp sa rupt joja de la ulei si a umplut de ulei totul pe acolo. 

Pe traseul intercooler-Egr gasesc mult ulei pe furtune daca tin furtunul in jos curge ulei

Pe la egr mia dat ulei pe gaurica aia, acum vad ca nu a mai dat dupa curatare si noua garnitura

Motorul are un fel de trepidatie ciudata uneori ca si cum ar da sa moara dar turatiile raman constante 

Motorul are peste 300000 de mii de km

Ce as putea sa mai verific? Am mai auzit de calculatorul de comfort, si de ecu sa le schimb.. Sau bujii nu stiu ce sa mai fac, mai postasem in topicul cu inchiderea centralizata.. Nici acum nu am reusit sa fac acea parte ( mi sa spus ca sar putea sa fii ars calculatorul de comfort ca am pus redresorul pe baterie fara sa dau bornele jos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.verifica avans

2.verifica turatie electromotor (fa log )

3.daca 1 si 2 sunt ok mofidica softul pentru pornirea la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, EEXCALADE a scris:

1.verifica avans

2.verifica turatie electromotor (fa log )

3.daca 1 si 2 sunt ok mofidica softul pentru pornirea la cald

Ambele sunt ok, am sunat astazi un baiat de aici din Pitesti si mia spus sa schimb calculatorul ecu ca nu se rezolva prin reprogramare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema asta la pornire parca da sa-se rupa motorul asa urat face ... ceva solutii ce ar putea fii ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact ce v-a postat si Excalade mai sus..... Avans axa came, electromotor sau remediere hot start la software ECU motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Loren said:

Ambele sunt ok, am sunat astazi un baiat de aici din Pitesti si mia spus sa schimb calculatorul ecu ca nu se rezolva prin reprogramare..

Se inlocuiesc doar doua circuite integrate din ECU-l tau,se pun pe slot-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!