Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

Senzorul ăla are 2 senzori în el, unul care dă semnal pentru ceasul din bord (pinii 2-4) şi unul la ECU (pinii 1-3). În bord se vede că se ridică acul, dar el începe să mişte de pe la 50 grade dacă nu mă înşel, ori pentru gestionarea aprinderii bujiilor în perioada asta când temperaturile sunt noaptea între 0 şi 10 grade şi 10 grade diferenţă faţă de temperatura mediului contează ceea ce pe ceas nu se vede.

Oricum recomand verificare înaintea schimbării. Poţi verifica, cu un multimetru, dacă este ok

http://vwforum.ro/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=449001

Dar, după mine, esenţa pornirii grele la tine nu este de la bujii. La SDI-ul meu mi-am dat seama că am bujiile arse când au fost temperaturi negative, în sensul că nu mai învârtea o singură dată ca să pornească ci de vreo 3-4 ori. iniţial nici nu mi-am dat seama. Deci un motor care nu are probleme, la temp pozitive, trebuie să pornească ok cu sau fără bujii.

Bineînţeles toate astea sunt supoziţii, fără să pui vagcom-ul nu se poate spune nimic cu exactitate.

Şi dacă tot o  să pui vagcom-ul să verifici şi cantitatea de motorină injectată (grupul 001, căsuţa 2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema la pornirea la cald.dupa ce merg 20 sau chiar 500km daca opresc motorul si dau sa pornesc iar se chinuie la pornire cam 4-5 secunde .de la ce poate fi? 


mentionez ca la rece porneste fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Masina din semnatura porneste foarte greu la rece si relantiul sta cam la 4-500/rot,mentionez caci nu se aprinde  nici lampa din usa soferului la deschidere.

Multumiri celor care ma pot ajuta cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la pornirea la cald.dupa ce merg 20 sau chiar 500km daca opresc motorul si dau sa pornesc iar se chinuie la pornire cam 4-5 secunde .de la ce poate fi? 

mentionez ca la rece porneste fara probleme

Trebuie facuta diagnoza dar la prima strigare as zice ca este renumitul senzor G62. Daca il schimbi sa nu pui altceva decit OEM/HELLA.Daca pui altceva sa nu te miri de ce nu merge (aviz colegu' @kirra30 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Masina din semnatura porneste foarte greu la rece si relantiul sta cam la 4-500/rot,mentionez caci nu se aprinde  nici lampa din usa soferului la deschidere.

Multumiri celor care ma pot ajuta cu un sfat.

Problema cu martorul "usa deschisa" am avut-o si eu. Se manifesta prin lipsa luminii din portiera, nu functiona semal faruri aprinse dupa scoaterea cheii din contact si lampa din interior nu se aprindea. Rezolvat cu WD40 (spray contacte uleios- merge si R11), jeturi puternice la broasca usii si deschis-inchis usa de mai multe ori. Daca nu se rezolva astfel se poate inlocui microdecuplatorul usii (nu cunosc pretul, dar nu ar trebui sa depaseasca 20 lei)-munca de Sisif, sau inlocuit broasca, undeva pe la 150 lei cu montaj, era cineva de prin Bucuresti care se ocupa, am aflat tot de pe forum (insa nu a mai fost nevoie la mine). Problema cu pornirea e posibil sa fie tot din broasca usii, deoarece la benzinare pompa de combustibil porneste la deschiderea portierei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rayn ...problema e ca a schimbat senzorul si chiar l-am anulat dar nimic tot porneste greu la cald.ce ar mai putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rayn ...problema e ca a schimbat senzorul si chiar l-am anulat dar nimic tot porneste greu la cald.ce ar mai putea fi

Cu ce senzor ? no name/oem, hella? Diagnoza ai facut ca sa stii de unde incepi? Aceasi problema o aveam la 1.6 AZD si dupa ce am pus senzor hella nu am mai avut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea , de curand am cumparat un vw bora 1.6 16v 105cp cod motor AZD care pornea bine la prima cheie dar ieri dimineata cand erau 3.5 grade la prima cheie a pornit mai greu cam 3-4 secunde azi dimineata cand erau 0 grade a pornit la fel dar cand incercam sa accelerez scadea turatia spre 500 de la 1200 luam picioru de pe acceleratie repede isi revenea iar la 1200 cum atingeam un mm acceleratia iar scadea , am repetat de vreo 5-6 ori la fel , am lasato sa mearga cam 2-3 minute si nu a mai facut , de la ce sa fie , a msi patit cineva ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Golf 4 1.4 AXP, bujii noi NGK, EGR nou, clapeta acceleratie curatata, senzor temperatura schimbat acum 2 ani (maine o sa cumpar unul Hella sa il scot din ecuatie pentru totdeauna), baterie Varta noua, curatat regulatorul de presiune si schimbat oringurile, nici o eroare pe calculator... NICIODATA, DAR NICIODATA NU PORNESTE LA PRIMA CHEIE dimineata.

Indiferent ca este cald afara sau ca este mai frig , niciodata nu porneste dimineata la prima cheie, dar la a doua porneste imediat. Switchul din usa este schimbat si functioneaza perfect, cand deschid usa se aude pompa...

E posibil ca sa fie vrei problema din electromotor? dar de ce nu face si in cursul zilei, chiar daca o tin mai mult de 7-8 ore parcata ?

Ce-i drept cand o pornesc stau destul de sus/mult cu cheia sa porneasa, nu stiu cum sa ma exprim, adica nu porneste la "sfert" :)

Valorile din grupul 32 sunt 1.3% in primul camp iar in al doilea 7,0%

Se manifesta exact ca aici: 

AIci pornirea mea dimineata:

http://youtu.be/s1DJaA-8Zf4

Ce ma puteti sfatui?

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza ce zice ?

.

Pai nu am apucat sa merg , am crezut ca a mai patit careva si imi zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu este aceelasi defect, la toate....

 

scoate mufa la senzorul de temperatura a lichidului de racire, si vezi cum porneste. Daca porneste mai bine, atunci inlocuieste-l - cumpara unule Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , o sa incerc , cam pe unde ar trebui sa fie , am masina de 2 saptamani si nu prea o cunosc pe unde sunt senzori sau nu inteleg anumite explicatii gen senzor G62 nu stiu ce e , unde e.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am scos un desen, ca sa te orientezi mai usor - vezi la pozitia nr. 8

post-30007-0-07155800-1414482837_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Florin, o sa incerc maine dimineata , ca numa atunci face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Golf 4 1.4 AXP, bujii noi NGK, EGR nou, clapeta acceleratie curatata, senzor temperatura schimbat acum 2 ani (maine o sa cumpar unul Hella sa il scot din ecuatie pentru totdeauna), baterie Varta noua, curatat regulatorul de presiune si schimbat oringurile, nici o eroare pe calculator... NICIODATA, DAR NICIODATA NU PORNESTE LA PRIMA CHEIE dimineata.

Indiferent ca este cald afara sau ca este mai frig , niciodata nu porneste dimineata la prima cheie, dar la a doua porneste imediat. Switchul din usa este schimbat si functioneaza perfect, cand deschid usa se aude pompa...

E posibil ca sa fie vrei problema din electromotor? dar de ce nu face si in cursul zilei, chiar daca o tin mai mult de 7-8 ore parcata ?

Ce-i drept cand o pornesc stau destul de sus/mult cu cheia sa porneasa, nu stiu cum sa ma exprim, adica nu porneste la "sfert" :)

Valorile din grupul 32 sunt 1.3% in primul camp iar in al doilea 7,0%

Se manifesta exact ca aici: 

AIci pornirea mea dimineata:

http://youtu.be/s1DJaA-8Zf4

Ce ma puteti sfatui?

 Nimeni, nimic? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la G62 si vezi cum porneste.... daca nu ai pus un Hella sau OEM, e posibil tot de la senzor sa fie....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa, aceeasi pornire dimineata, am schimbat G62 cu un Hella, fix la fel :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..intrebare..pornirea greoaie gen dau la automat si vrea sa porneasca dar porneste greu "sacardat", nu stiu cum sa explic...poate fi de la compresie? Si la rece si la cald...dar la cald doar daca o las oprita vreo 20 de minute si dau cheie pleaca aiurea...daca o opresc si pornesc imediat porneste bine!

Uneori se intampla sa porneasca si bine

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Si mie imi porneste greu dimineata doar si cand e frig, acum vreo doua saptamani cand era mai cald afara nu avea nici o problema. Am reparat electromotor, am baterie noua si acum invarte mult la prima cheie, iar la a doua porneste dar sacadat si greoi asa...Inainte sa fac electromotorul invartea foarte putin, apoi invartea mult dar pornea la a 3-a sau a 4a cheie, iar dupa ce am schimbat si bateria porneste la a doua cheie dar sacadat si chinuit.

In restul zilei porneste perfect, doar dimineata dupa ce o las peste noapte.

Aveti vreo idee despre ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..intrebare..pornirea greoaie gen dau la automat si vrea sa porneasca dar porneste greu "sacardat", nu stiu cum sa explic...poate fi de la compresie? Si la rece si la cald...dar la cald doar daca o las oprita vreo 20 de minute si dau cheie pleaca aiurea...daca o opresc si pornesc imediat porneste bine!

Uneori se intampla sa porneasca si bine

 

cam greu de crezut, daca motorul tau nu are peste 300-400.000km....

 

altfel, motorul care il ai tu, daca e in mintile lui, porneste si la -15 grade....fara bujii incandescente.....

 

verifica totusi g62-ul, bujiile incandescente, sistemul de alimentare - dar daca era din el, pornea greu si vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste aiurea si vara, numai cand o opresc si o pornesc atunci porneste ok! Daca erau bujiile nu trebuia sa porneasca bine la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da....

 

incearca sa scoti mufa la G62 si vezi cum porneste. Daca porneste ok, atunci schimba-l ... cumpara un Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un filmulet cu pornirea de azi...scuze pt calitate dar a fost facut pentru MMS sa il pot incarca mai repede! Am reusit sa fac doua porniri in filmare...cum porneste prima oara si imediat a doua! Poate fi de la compresie, eu zic ca daca era pornea si a doua lafel de urat? Ma sperie tare 

 

uploadfromtaptalk1414661537220.3gp

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!