Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

alabalaportocala

@mariusmrs E ok pompa. Merge foarte bine masina, doar dimineata la prima cheie cand e frig porneste inecat, dupa toata ziua nu are probleme, doar daca o las mai multe ore nepornita. 

Treaba asta se intampla doar cand e frig, si iarna trecuta la fel facea, si acum la fel..Vara/primavara nu am probleme.

Modificat de alabalaportocala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Verifica si senzorul de temperatura lichid de racire daca arata temperatura corecta.

On 14.11.2019 at 21:44, Sir.Kaiser a scris:

Incearca si varianta a 2a, dai direct la automat fara sa mai astepti stingerea martorilor din bord si amorsarea pompei de benzina la punerea contactului. Rotesti cheia si dai direct la automat fara sa mai astepti deloc.

Asa se pornesc toate masinile pe benzina. Intri, bagi cheia, si invarti. Numai la diesel astepti sa se stinga martorul de la bujiile incandescente. Pompa de benzina porneste la deschiderea usii. Numai daca este stricata yala nu porneste pentru ca nu sesizeaza ca deschizi usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alabalaportocala

@Ebi e nou nout senzorul de temperatura antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alabalaportocala Problema asta am avut-o un an de zile, când spui ca e ok pompa ai verificat presiunea dimineața la ea, ai schimbat-o? 

Toți mecanicii au spus ca e x sau y, am schimbat piese aiurea, toți au spus ca nu e pompa ca se aude când pun contactul ok și ca vezi domle restul zilei merge bine. Într-adevăr mergea bine toată ziua, pornea la sfert toată ziua, doar dacă stătea ore în șir nepornita pornea înecat, uneori și după 5 chei. 

Eu personal am schimbat pompa și merge bine. Uite un video cum îmi făcea: 

 

După ce făcea asa dimineața, toată ziua zici ca era alta mașina, o lua la sfert. 

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alabalaportocala

@mariusmrs Au verificat-o mecanicii, nu ma pricep..au zis ca e buna. Oricum, la mine nu face deloc ca in video-ul tau. La mine porneste mereu la prima cheie, dar  porneste inecat, sacadat..

Video de mai jos arata cum fac sa porneasca la sfert, adica ii dau jumatate de cheie, dupa care la a 2 a cheie o las sa porneasca..si porneste perfect..Daca nu fac asa, porneste sacadat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
alabalaportocala
On 12/4/2019 at 9:54 PM, alabalaportocala said:

Va salut! In cazul motorului de 1.6 16V AZD, intampin o problema cand e mai frig si e prima pornire din zi. Porneste inecat si daca nu o las 30 secunde la relantii pana sa plec, moare motorul cand o accelerez.

Toate astea se rezolva daca la prima pornire n-o las sa porneasca ci doar ii dau jumatate de cheie si iau contactul, dupa care pornesc motorul normal, caz in care porneste la sfert. Am inteles c-ar fi de vina un senzor de turatie ( g28 cred) , dar chiar nu stiu care, cel de pe volant sau mai este altul?

Am schimbat senzor g28 de care pomeneam (senzor impuls arbore cotit) și tot nu s-a rezolvat problema cu pornitul.. 

Am mai auzit un posesor ca a rezolvat schimbând releul 409, știe cineva ce face acest releu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este releul pompei de combustibil. Când deschizi uşa se aude cum bâzâie pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alabalaportocala

Da, bâzâie.. Deci nu știu ce sa ii schimb sa pornească normal la rece.. Orice diesel pornește mai bine ca benzinarul asta.. Erori nu are,bujiile sunt bune, pompa e buna.. Daca fac ca în video ul de mai sus pornește la sfert.. 

Modificat de alabalaportocala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu schimba releul că nu are nici o vină. Ai încercat să măsori presiunea şi menţinerea presiunii în rampa de admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salitare, de curand am inceput sa am probleme cu pornirea masinii dimineata cand este foarte frig afara, de regula sub 4 grade. Pana acum mai pornea ajutata din acceleratie, dar in dimineata asta nu a pornit nici dupa a 3-a cheie, cand am zis sa incerc si cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa si, surpriza, a pornit neclintita. Acum am verificat temperatura indicata in vag com, in engine indica 56 grade, in instruments 52. Citisem ca daca diferenta este mai mare de 5 grade atunci ar fi indicata schimbarea senzorului, dar dupa patania de dimineata ce imi indicati? Sa il schimb totusi? Si daca da, merita sa iau unul OEM?

Mentionez ca in trecut a fost schimbat cu unul de alta marca decat OEM cand incepuse sa imi fluctueze ceasul care indica temperatura. MUTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat acel senzor insa nici o modificare, porneste la fel de greu dimineata, iar daca scot mufa de la acest senzor porneste din prima. Ce as mai putea verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am aceiasi problema cu pornirea grea la rece,dupa ce sta oprita cateva ore. La mine se manifesta asa: Daca sta nepornita cateva ore,la prima cheie porneste greoi apoi dupa pornire moare motorul. Apoi la a 2-a cheie porneste sfert.Am incercat toate variantele sugerate pe forum dar fara rezultat. Am verificat presiunea in rampa(3bar), senzor ECT nou HELLA,vacum nu scapa gram(verificat cu aparatul de fum)

Singura eroare ce o am este cea de la senzorul MAP,dar nu am reusit sa ii dau de cap sub nici o forma. Am pus si senzorul nou,dar dupa 2 saptamani a cedat si nu mai pornea deloc cu el si am pus tot pe al vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut colegii. Mi-am cumparat un golf iv 1.6 bcb si am gasit o anomalie la pornirea motorului meu.

Daca o pornesc normal, adica sa pun contactul mai intai si sa astept ca martorii sa dispara si apoi sa rotesc pentru pornire, imi porneste foarte greu. Trebuie sa dau vreo 4-5 chei si cand porneste motorul sta in 300rpm cateva secunde si dupa isi revine la normal (600-700rpm daca e cald si 1100 daca e rece). Asa se intampla indiferent de temperatura motorului.

Anomalia pe care am intalnit-o este aceea e cand ii dau cheie direct fara sa mai astept sa-si verifice senzorii si dau direct pentru pornire, motorul porneste instant.

Am schimbat acum cateva zile bujiile, o bobina de inductie si intreg sistemul de evacuare. Am un relanti putin variabil, care cred ca e afectat de senzorul maf dar nu cred ca influenteaza temperatura.

la tester tin minte ca aveam senzorul de temperatura de pe radiator defect, dar nu cred ca ala influenteaza pornirea.

 

oare sa fie pompa de benzina infundata sau pe moarte? In miscare masina trage fara probleme dar totul se rezuma la pornire.

Ma dispera problema de nu mai pot fiindca am zile cand plec la drum lung si daca uit sa-i dau o cheie “taraneasca” ma chinui dupa vreo 5 minute sa pornesc motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică dacă nu cumva sunt umede bujiile atunci când nu vrea să pornească.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. N-am mai putut intra cateva zile sa verific forumul. Ce inseamna bujii umede? Ca sunt stropite de benzina si nu mai fac scanteie, presupun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aşa. În mod normal trebuie să fie perfect uscate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am scos bujiile si pareau complet uscate. O sa reusesc sa bag masina in service abia in vreo 2 saptamani. Poate afecta motorul daca il pornesc asa doar 'automat'? Grija mea e sa nu se produca vreo uzura excesiva la nivelul motorului sau electromotorului etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, mu il afecteaza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut tuturor, de ceva vreme, cam de o săptămână am probleme la pornire, am un golf 4 1.6 16v, când o pornesc se chinuie foarte mult și trebuie să țin mai mult de cheie și apoi se oprește, mai sunt cazuri în care nu pornește deloc sau pornește din prima, bănuiala mea este că ar fi pompa de benzina, dar la mine se aude ca și cum ar funcționa și în mers nu simt nici o diferență că nu ar mai trage când o accelerez brusc. Acum să vă zic prima oară când sa întâmplat, mi-a apărut servis în 3000km și nu îl pot reseta din butoane că cel din stanga nu merge. Mai am și o problema cu senzorul ala de accelerație logitudinalîă sau cum îi zice(g28 parcă, scuze dacă greșesc) pe care am neglijato deoarece nu mi-a facut probleme gen să nu pornesca masina sau altele pana acum. Cine a mai avut o problemă de genul să îmi spună cum a rezolvato.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns la celalalt post.

Nu are treaba cu eroarea de service in 3000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare colegi,am si eu o problema la uun golf 4 1.4 16v,dimineața sau după ce trec 8-9 ore mașina porneste greu,după ce se încălzește porneste la sfert,nici șocul nu mai acționează cum trebuie,adică turatia sta undeva la 750 rpm chiar daca abia am pornit o,mentionez ca am schimbat bujii,bobine,pompa de benzina,filtru de benzina,senzor temperatura,senzor MAP,am schimbat două clapete(curățat si calibrat) si tot nu ii dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!