Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

la unele da, la altele nu - care sunt ultimele cifre la ECU al tau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin cu o alta problema, azi de dimineata am mers cu masina dupa ce sa incalzit motoru nam lasato sub 2000 de ture am mers cam 20 km pe oras, am ajuns acasa, am oprit motorul pentru vreo 10 minute apoi am pornito sa plec. Mia invartit greu de 2 ori apoi repede pana a pornit, in momentul in care a pornit mi sa accelerat singura pentru 2 secunde si mia scos foarte mult fum cu miros de ulei pe esapament, era fum de ziceai ca am facut bournout, si am oprito imediat ca mam speriat, am verificat joja de ulei si nu am putut sa imi dau seama de ulei, am vazut ca mia dat ulei pe la egr si am desfacut furtunul care duce spre intercooer si am bagat degetu, si am luat ulei pe deget de mi se scurgea de pe deget era fleasca.  

Screenshot_20170415-093955.png

Modificat de Loren
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica jocul la axul turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr nu e dus daca da ulei pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cere schimbat daca iti iese uleiul pe la gauri,dar vezi cauza uleiului in admisie,posibil de asta se accelereaza singura

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dinnou, am fost ieri si mi sa verificat jocul in ax al turbinei avea joc si se bloca la un moment si astazi de dimineata mia scos fum alb, si cum o pornesc dupa 1 min 2 scoate fum alb deci.. Un service bun pentru reconditionare turbina in Pitesti sau Bucuresti?

 

MOV_1757_000.mp4

Modificat de Loren
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut!

Golf 4 (2001), 1.6, 16V AZD

De cateva saptamani face figuri la pornire, simptomele sunt ciudate, ba chiar am ajuns la service si nu m-au putut ajuta cu nimic pentru ca nu avea nicio eroare si motorul mergea "rotund".

Aleatoriu masina nu vrea sa mai porneasca, ulterior am observat ca daca nu vrea si tin contactul pus, mi se reseteaza ceasul, se inchid/ deschid ușile si intr-un final porneste.

Reușesc sa va surprind cu problema mea sau nu? 

 

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria ai verificat-o? Ai verificat cat curent are cand pui contactul? Altfel intrebat, invarte electromotorul? ca asta nu ai specificat.

Daca ajunge sa se reseteze ceasurile ar fi cam urmatoarele de verificat. In primul si in primul rand bateria, daca porneste si dupa ceva vreme opresti si iar pornesti posibil sa ai bateria terminata. Daca bateria e in regula atunci as incepe sa verific cablul de masa daca inca e in mintile lui.
Iar daca nu invarte electromotorul si pana la urma invarte ar fi problema din perii sau bobina. De acolo s-ar putea sa-ti faca scurt circuit si sa-ti dea resetarea de ceasuri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, a venit frigul și am observat că mașina mea pornește ceva mai greu dimineața. Pornește de la prima cheie, însă parcă se chinuie puțin. Totodată, am observat că o dată s-a resetat computerul de bord, dar kilometrajul secundar nu. De asemenea, observ că îmi arată că sunt 4 grade ceva timp până mai conduc, chiar și zeci de minute, iar apoi se actualizează temperatura. Ce să fie oare?

Este vorba despre un golf 4 cu motor 1.6 azd, break din 2000.

Modificat de adrianb95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă o diagnoza sterge erorile si dupa ceva timp de mers, vezi ce reapare! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, adrianb95 said:

Salutare, a venit frigul și am observat că mașina mea pornește ceva mai greu dimineața. Pornește de la prima cheie, însă parcă se chinuie puțin. Totodată, am observat că o dată s-a resetat computerul de bord, dar kilometrajul secundar nu. De asemenea, observ că îmi arată că sunt 4 grade ceva timp până mai conduc, chiar și zeci de minute, iar apoi se actualizează temperatura. Ce să fie oare?

Este vorba despre un golf 4 cu motor 1.6 azd, break din 2000.

Bateria in ce stare este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aleatoriu, cam odata la 2 saptamani si tot timpul dupa ce umblu 10, 20 km cu masina, daca o opresc 1h sau chiar 2h si incerc sa plec, ii dau cheie, invarte, dar se opreste subit, apoi nici dupa 10 incercari consecutive nu porneste. La a 11 cheie, porneste ca si cum nimic nu ar fi fost. (La incercarile mele de pornire, in compartimetul motor incepe sa miroasa a benzina).

Singura eroare la orice scanare este 16555 Fuel Trim, Bank1, System too lean, P - 0171 -35 -00. Ce ar putea fi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ! o intrebare referitor la comportamentul "ciudat" zic eu la pornire , de ex: masina la prima cheie(harrr,harrr) o tin max 2 sec pentru ca zici ca moare bateria  dupa care imediat repun contactul si porneste la sfert dar cu o puterea a bateriei sa zic asa , dupa pornire se aude un zgomot cred ca e solicitat alternatorul cu un consum de 1.4 l/h al  motorului ,zgomotul dispare in momentul cand se aude un clanc de sub bord si isi revine si consumul la 0.9-0.8 l/h . Ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul este de la alternator - uzura, cand scade consumul, se opresc bujille incandescente.

In rest, fa o verificare la electromotor, cablurile de alimentare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta ta in ce consta uzura la alternator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmenti, perii uzate, bucsa, cam tot ce misca in el sau are legatura cu miscarea. Mai cad si regulatoarele de tensiune.
In rare cazuri cad bobinele sau am auzit chiar de ax rupt. Daca face zgomot pot sa fie rulmentii sau chiar si periile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut.De ceva vreme am si eu probleme cu pornirea la un Golf 4 1.9 tdi.

Se manifesta in felul urmator: dupa ce masina sta cateva ore oprita (cam dupa 6 ore din calculele mele), porneste greu.In ultimele zile de cand s-a mai racit afara porneste chiar si la a 2-a,a 3-a cheie.Dupa ce masina porneste si opresc imediat, in maxim 5 secunde, porneste fara probleme dupa.Deci nu se lune problema ca ar apuca sa se incalzeasca motorul.Am tot citit si am inteles ca ar fi problema la pompa de injectie, si anume ca se dezamorseaza.Bujiile sunt schimbate acum 3 luni, filtrul de motorina acum 2 saptamani.Credeti ca ar ajuta o supapa unisens pe tur?

Sau o alta parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-ai schimbat, dar verifică şi dacă primesc tensiune (scoţi mufa de la senzorul de temperatură ca să stea bujiile acţionate la maximum să ai timp să verifici şi pui contactul).

Legat de pompă ar putea fi o problemă dacă avansul ar fi dereglat, dar dacă problema a apărut în timp este mai puţin probabil. Despre dezamorsarea circuitului de alimentare, încearcă să bagi turul într-un recipient cu motorină, dacă porneşte tot aşa nu cred că te-ar ajuta o supapă, dacă porneşte bine  atunci este clar că se dezamorsează şi verifică prima dată supapa termică de pe filtru şi oringurile de la aceasta (presupun că au fost schimbate o dată cu filtrul). Dacă furtunul de tur este transparent ar trebui să se vadă dacă este motorină pe el.

Referitor la pornirea după câteva secunde, în multe situaţii gen anvas dereglat, sistem de preîncălzire defect se întâmplă aşa pentru că nu se încălzeşte motorul în ansamblu, camera de ardere însă da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum pe timp rece, o pornesc numai cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa.Altfel porneste foarte, foarte greu sau nu porneste.Nu stiu ce ar putea avea.O sa incerc sa pun o supapa unisens, pt ca am una, sa vad daca se schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram pe telefon, nu am vazut profilul.

Ai verificat temperaturile afisate in blocurile de masura, pt lichid racire, motorina - asta sa faci dimineata, inainte de prima pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea temperaturilor se poate face si din meniul ascuns?Fara un tester.

Tind sa cred ca prinde aer pe undeva pentru ca dupa ce am schimbat filtrul de motorina, vreo 2-3 zile a pornit ok, dupa care iar a inceput sa se manifeste asa.

Modificat de Irinel9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu poți vedea temperatura motorina în altceva...... Decât cu tester. 

Dacă era de la depresurizare, lipsa carburant, etc... Cu ce o ajuta ca scoți mufă la g62 și pornește instant? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!