Jump to content

Problema la pompa secundara de racire - motor CR


doctorul
 Share

Postare recomandată

si verifica cablajul inainte - au existat cazuri cand le-au inlocuit degeaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca se merge cu pompa asa..ar trebui sa apara vreo problema? Si eu am gasit pe intermitent, dar nu s-a aprins nimic in bord si nu da niciun simptom. Am facut o scanare si am gasit eroare ca e stocata in urma cu vreo 2000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ajunge ceva ulei pe cabluri si sa apara de acolo problema, cand eroare ii cu intermitent.

Nu stiu ce este in spatele clapetei de acceleratie care scapa ulei. Intra in el furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am citit pe forumurile straine cum ca VW stie de problema asta si le-ar inlocui gratuit cum au facut cu injectoarele pt PD. Este adevarata treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am aceeași eroare si descriere a defectului. Merg cu eroarea asta de aproximativ 6 luni si cam 7000km facuti (asta de când am observat-o într-un service la o verificare de rutină ) . Ne poate spune cineva mai in temă cu problema care este momentul la care trebuie să ne facem griji și sa o înlocuim? Apare in bord vreo eroare, se întâmplă ceva in functionarea motorului? Dacă nu se înlocuiește la timp care sunt riscurile? Eu am găsit-o la 540RON. E un preț bun? Ce părere aveti?

Modificat de dancrow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Se pare ca problema cu pompa de apa auxiliara electrica la vw este delicata. Nu este singurul caz pe care l-am intalnit.

 

Este vorba de un GOlf 6 1.6tdi 2010 cu eroarea:

 

9867 - Coolant Pump 2 : Open Circuit

P261A Open Circuit

 

Din pacate masina este in limp mode ( avarie ) limitare de turatie la 2800-3000 de ture.

Sterg codul de eroare, masina trage perfect , in 10-15 secunde apare iar codul de mai sus si masina intra in avarie nu mai trece de 2800de ture iar. Si tot asa...

 

Nu credeam ca pompa asta electrica poate sa bage masina in limp mode, sincer le-au complicat prea tare.

 

Ce este interesant este faptul ca am dat pompa jos, pui contactul si porneste, opresti motorul se opreste si ea.

 

Ceva sfaturi ar fi utile de la cei patiti si va voi spune si eu ce rezolv.

O zi vesela.

 

 

Modificat de DnI_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si golf 6 e totuna cu passat b6? nu de alta dar mai invatatm is noi lucruri noi daca e asa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cablajul si conectorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit cateva G6 cu acea pompa dusa dar niciuna nu avea simptomele descrise de tine, adica sa ia limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la Passat B6 CR..... totusi, ciudat este ca masina isi revine imediat, dupa stergerea erorii.

 

cu ce intefata scanezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

gaborvad , apreciez ce spui, din pacate 1.6 tot cr este si tot pompa electrica auxiliara are.

 

In primul rand eram foarte curios daca voua  ( celor de aici care au avut probleme ) pompa defecta introduce motorul in limp mode iar aici am gasit discutii mai multe.

 

Am scanat cu vcds , vas, odis, delphi , launch, aceleasi rezultate. Masina intra in avarie la 10-15 secunde dupa ce stergi codul.

Am incercat sa sterg si codul de eroare din ECU motor si degeaba, am sters eroarea si la fel tot in limp mode.

 

Problema a fost rezolvata si va multumesc pentru atentie.

A fost cumparata pompa noua si schimbata. Problema a disparut !

 

O zi vesela!

Modificat de DnI_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La vw transporter, aceeasi eroare duce la fierberea apei, plus limp. Imediat scade nivelul sub minim, si de aici continuarea o stiti...:(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tututror! Am CC-ul din semnatura (2.0/140CP/2011) si mi-a aparut si mie eroare la pompa secundara de racire. Am cumparat una noua, pe Pierburg ,la 430Lei,dar din pacate era modelul celelalt pe masina mea(aceasta in schimb e aproape 700 Lei). Întrebarea mea este daca pot pune pompa Pierburg(cumparata deja),pe masina,in prealabil cumparand si suportul ei (38Lei) inlocuindu-l pe cel actual,fara sa am erori in ECU.Se potriveste electronic cu ECU-ul masinii,o sa dea vreo eroare? Mecanic se rezolva. Apropos,si mie imi intra in Limp mode in momentul când apare eroarea.Opresc motorul si pornesc,eroarea disparand iar motorul intra in normal.

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca ecu sa o vada cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Al. Va anunt ce am facut.Pe miercuri imi soseste suportul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. Ma confrunt si eu cu aceasi problema banuiesc. In urma scanarii am gasit urmatoarele erori. A rezolvat cineva aceasta problema fara sa schimbe pompa. Exista cumva alta rezolvare? Multumesc

 

2 Faults Found:

 

009756 - Coolant Pump 2

               P261C - 000 - Short to GND - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 255

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 143396 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2055.14.30

                    Time: 09:47:19

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 782 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Voltage: 13.83 V

                    Lambda: 79.7 %

                    Bin. Bits: 10011111

                    Bin. Bits: 00000000

                    Temperature: 44.1°C

 

009754 - Coolant Pump 2

               P261A - 000 - Open circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 9

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 143466 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2055.14.30

                    Time: 14:41:43

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 2162 /min

                    Speed: 79.0 km/h

                    Voltage: 14.29 V

                    Lambda: 0.0 %

                    Bin. Bits: 10011111

                    Bin. Bits: 00000000

                    Temperature: 85.5°C

 

 

Readiness: 1 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, alta solutie nu este - daca totul pe cablaj este ok, atunci trebuie inlocuita pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Din pacate am si eu probleme cu pompa auxililara. Ma deranjeaza faptul ca  avertizarea check engine sta tot timpul aprinsa. Am sters-o cu testerul dar/...degeaba. Am inteles ca pot merge linistit din cauza acestei pompe. dar ce sa fac sa nu imi mai apară check engine....e stresant!!!

Modificat de calingurghiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A incercat cineva sa desfaca o pompa? Am vazut pe un forum in state un DIY cu repararea pompei la 2.8 vr6. E diferita ca si constructie asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu problema asta.

Poate cineva sa ne spună poziționarea ei mai exacta.sau cu o poza din Autodata.

As vrea sa o demontez și sa văd cod de piesa ca sa știu ce sa comand.post-12289-14521509018375_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alt browser.... link-ul merge, e bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am cumparat o pompa secundara.urmeaza sa o verific ce si cum, si in cel mai rau caz  schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!