Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

volantul batea fin ( putin dimineata la pornire )

arcul (lamela aia metalica ) care s a rupt, este de la placa de presiune.

este ca un contraarc la soarele placii.

cea noua nu mai are acel contraarc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joi seara in drum spre arad, zgomote metalice la ambreiaj.

diagnostic: un arc de la placa presiune - rupt si freca in capacul cutie viteze.

 remediere: schimbat intregul set ambreiaj. - noroc ca nu s a spart capacul cutiei de viteze ca am mers mai bine de o suta km cu arcul ala rupt.

intrebare: cum a fost defect de fabricatie, are rost sa fac mail la vw? reparatia a fost facuta in reprezentanta renault ca n am mai putut duce masina altundeva.

apropos: cum pot incarca poze aici?

si inca ceva, in provincie piesele sunt enorm de scumpe.

eu le am comandat de la bucuresti altfel......

 

... eu nu as avea nici incredere in mecanicii din provincie,.... nu cred ca ti-au facut treaba buna. sa fii atent, la primul zgomot ciudat sa mergi sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ...Neata !!! Ce treaba are adaosul unui magazin si priceperea unui mecanic cu localitatea ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma vad nevoit sa ma explic.

am spus doar ca, daca cineva are un evenimet de felul meu, sa nu mai piarda timpul  ( asta in cazul in care nu are ceva cunostinte pe plan local - cazul meu)

cu, cautarea de piese, pentru ca ofertele din provincie, in genere, sunt mult mai mari decat in zona Bucuresti si nici nu le prea au nici macar in stoc la furnizor.

Ex: la BARDI Arad, nu aveau si mi au facut oferta de 4000 ron la comanda  min. 5 zile in conditiile in care din Bucuresti mi au venit la Arad la 2350 ron cu transport incul in 2 zile.

la UNIX mi au spus sec ca ei nu au asa ceva (set ambreiaj cu volant si rulment).

cat priveste mecanicul, sigur mi a facut treaba buna - am mers deja cca 900 km de la eveniment, in toate regimurile de turatie si masina se comporta excelent.

trebuie sa avem incredere in semenii nostrii altfel, in noi de ce ar avea cineva incredere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci km cat mai multi.

Cati km are masina?... ce ai pus, ce producator?

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam, la fel si tie.

140 mii. sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ,

 

 

Dupa ce mi-a fost schimbat compresorul de AC(facea zgomote ciudate) , facand drumuri scurte in oras (de ex 3 km dimineata spre lucru), la oprirea motorului imi merg ventilatoarele (termocupla) . Mentionez ca nu pornesc AC , am sunat la reprezentanta unde mi-au schimbat acel compresor si au zis ca nu are treaba ce au facut ei cu comportamentul ventilatoarelor..apa imi urca la 90 de grade (dupa ac, ar fi 90 si ceva , depaseste cu f putin 90), nu am aprins niciun martor in bord . Aveti idee ce ar putea fi , multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti ! O intrebare...La masile voastre (Passat B7) se aude ca si la mine un suierat de sub masina ? Ca si cum ar fi o conducta fisurata...m-am uitat pe dedesupt si nu mi dau seama de unde vine si nici nu se vede vreo scurgere de undeva...uneori suieratul este mai pronuntat alteori nu prea e sesizabil.Nu-mi dau seama daca asa facea si cand am luat-o si daca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe forum, stiu ca am citit la un moment dat ceva de termostat si/sau termocupla (e diferenta intre ele) care tine ventilatorul de la AC pornit. eu am patit la un passat b5.5 16benzina, si dupa ce am schimbat o termocupla (care semana exact cu un termostat de la apa numai ca era alta culoare) si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Buna ziua ,

 

 

Dupa ce mi-a fost schimbat compresorul de AC(facea zgomote ciudate) , facand drumuri scurte in oras (de ex 3 km dimineata spre lucru), la oprirea motorului imi merg ventilatoarele (termocupla) . Mentionez ca nu pornesc AC , am sunat la reprezentanta unde mi-au schimbat acel compresor si au zis ca nu are treaba ce au facut ei cu comportamentul ventilatoarelor..apa imi urca la 90 de grade (dupa ac, ar fi 90 si ceva , depaseste cu f putin 90), nu am aprins niciun martor in bord . Aveti idee ce ar putea fi , multumesc .

Cel mai probabil ca nu are nicio legatura cu AC-ul, ci cu curatarea DPF-ului. Masina incearca sa isi faca ciclul de curatare (pentru asta are nevoie sa ridice temparatura din DPF, trebuie mers vreo 30 km in anumite conditii etc.) Pentru ca tu faci drumuri scurte, nu apauca sa isi termine treaba. De aceea cand opresti motorul ventilatoarele inca merg, ca sa raceasca. Cel mai bine e sa mergi un drum mai lung, sau sa executi cu VCDS o curatare fortata, la drum. Daca nu ai VCDS, poti merge la un service pentru asta.

 

Oricum, menifestarea se va repeta cand masina va incerca data viitoare sa curete filtrul de particule. Eh, Passatul TDI nu e facut pentru drumuri scurte, de oras...e ca un caine de vanatoare....trebuie sa il scoti zilnic la alergari lungi, altfel se imbolnaveste :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 
  • photo-thumb-145708.jpg?_r=1423487544
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B7 2011
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 58 minutes ago

Salut baieti ! O intrebare...La masile voastre (Passat B7) se aude ca si la mine un suierat de sub masina ? Ca si cum ar fi o conducta fisurata...m-am uitat pe dedesupt si nu mi dau seama de unde vine si nici nu se vede vreo scurgere de undeva...uneori suieratul este mai pronuntat alteori nu prea e sesizabil.Nu-mi dau seama daca asa facea si cand am luat-o si daca e normal.

este posibil ca acel suierat de sub masina sa vina de la turbina .....in functie de cum accelerezi ...... verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude doar cand esti langa masina de dedesupt...in partea dreapta in special...din masina nu se aude deloc.M-am bagat sub ea si am pus pe cineva sa accelereze si nu se modifica suieratul de la turatie.Ma gandesc ca poate se propaga sunetul de la role de undeva.Filtrul de particule face vreun zgomot cand se curata ?

Modificat de ciky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu, nu face zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mult ma bucur ca e ... LINISTE aici ... ! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie si mai multa liniste de acum inainte... :)

 

Acest topic a ajuns foarte greu de urmarit deoarece s-a transformat intr-o mare amestecatura de probleme si pareri mai mult sau mai putin utile. Drept urmare, acest topic se inchide.

 

Daca simtiti nevoia de a discuta o anumita problema, cautati topicul dedicat exclusiv acesteia, iar daca topicul respectiv nu exista, il puteti crea fara probleme...

 

Este strict interzisa deschiderea unui topic nou in care sunt tratate doua sau mai multe probleme. Fiecare problema va fi tratata separat intr-un topic nou sau daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme. Nerespectarea acestui paragraf duce automat la sanctionarea cu warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...
Andreea Bejenaru

Se aude un zgomot,ca o ticaiala,atunci cand introduc cheia in contact,passat 2.0 trendline. Zgomot care dispare atunci cand plec de pe loc.

Modificat de Andreea Bejenaru
Greseala la scriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!