Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

da. am mers cu amestec de benzina cu motorina cca 700 km.

am scos tot amestecul mai putin ce a ramas intre fietru de motorina si pompa din rezervor.am mai facut ieri 300 km in regim normal de mers ( adica fara menajamente)

si motoul se comporta fix ca inainte de patanie.merge absolut normal, trage normal, apa sta la 90 gr., temp ulei variaza intre 90 - 1001 gr intre 2500-3000 rot/min ...

intrebarea ar fi, daca in timp ar putea sa mi cada ceva datorita acestei patanii....

 nu am pus din greseala benzina.

pe furtun la pompa scria VP N+ cu furtun negru la pistol.

in timp ce pe pompa mai erau 2 pistoale cu furtun Rosu si unul cu furtun negru pe care scria simplu Diesel.... deci pe cel cu care am alimentat eu, trebuia sa fie motorina aditivata.... nu benzina

corect?

insa pe bon scria ca am alimentat VP N+ Racing ... am intrat pe site la SHELL si asa am aflat ca era benzina.... altfel nu scria nicaieri, plus ca pistolul era pus pe furtun negru


si nu, nu e deloc gluma

:))

credeti ca se impune sa schimb Motorul? ori... Masina ???/

intrebarea este cat se pate de .. serioasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

raspunsul este cel de mai sus.... deocamdata nu ai ce sa faci decat sa monitorizezi problema, sa vezi daca apare span in filtrul de carburant, etc...

 

alimentare accidentala - nu are importanta cum ii zice, din greseala sau nu... e mai putin relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptat.multam. zi buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Uite ce scrie aici: http://alternativefuels.about.com/od/dieselbiodieselvehicles/a/gasolinindiesel.htm=> DPF-ul Eu i-as face o regenerare fortata, la drum. Se face cu VCDS-ul si o a doua persoana.

 

Oricum, se pare ca ai avut noroc (daca nu o sa pice in curand ceva :tuktuk: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam. ma gandesc serios sa schimb motorul. credeti ca se impune? dupa o astfel de experienta...

stiu ca benzina detoneaza mult mai puternic in capul pistoanelor si implicit in chiulasa.... 

 pe de alta parte, pe tot timpul drumului parcurs in aceste conditii ( masina nu a fost menajata deloc , am circulat cu 170-200 km/....) cat si dupa, 

nu am avut nici un martor aprins pe bord, nu temperaturi ridicate...., in afara de faptul ca de 2 ori a pornit balbaindu.se dupa care si a revenit si a functionat normal, altceva nu a avut....

 am verificat de span cand am scos amestecul din paharul filtrului de motorina si nici urma de acesta.

acum, masina porneste la sfert, merge normal ....

imi poate cineva recomanda un mecanic destept care sa stie sa faca o evaluare cap coada dupa aceasta experienta si sa ma indrume spre luarea unei decizii obiective?

multumesc anticipat tuturor ptr recomandarile de pana acum si pentru ajutorul viitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit cu schimbarea motorului. Nu arunca la schimbat. Mergi cu el si vezi cum se comporta.

Daca sunt pb vor apare in viitorul apropiat. Monitorizeaza in principal sist de injectie-pompa, injectoare etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul sa te gandesti pana acolo sa schimbi motorul.

Daca e sa fie probleme o sa fie la pompa de inalte, vb Dl. Florin.

Temperatura maxima in camera de ardere nu este foarte diferita intre M.A.S si M.A.C.

In schimb, din cate stiu, este foarte mare diferenta la presiune/detonare.

Din aceasta cauza este mult mai grav sa pui Motorina la Benzinar decat invers.

Asa ca stai linistit, daca nu o sa ai span in filtru, nu trebuie sa-ti faci griji.

Oricum nu ai pus benzina curata, a fost proportia mica, 33% poti considera ca ai pus aditivi in motorina, si ai mers cu ea aditivata. :)

In alta ordine de idei, de asta evit sa pun aditivi in motorina.

Nu sunt cel mai avizat, cine stie mai bine ma poate contrazice.

 

PS. In caz ca se mai intampla la cineva sa puna benzina in motorina si nu poate scoate pe moment "cocktail"-ul din rezervor, pune 1-2L de ulei 2T (2 timpi), si este ok sa ajunga pana la service, parerea mea personala !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Daca totusi e adevarata povestea, poti zice ca ai avut noroc. Data viitoare cand bagi pistolul de combustibil in rezervor, vezi ca daca are joc mare o sa vina benzina pe furtun. :coffee_lol:  Asta e unul din motivele pentru care americanii nu prea marseaza la dieseluri:- multi baga benzina in rezervor... din obisnuinta, deh...Si dupa aia ii injura pe nemti si tehnologia lor

 

Aici in De au fost cateva cazuri in care unii au alimentat TDI-uri cu un amestec de benzina si motorina ca si tine. Cauza a fost de la benzinarie, cumva au incurcat aia borcanele. Nu au pus benzina pura, ci tot un amestec. si oamenilor le-au crapat motoarele. Asigurarea nu plateste pentru asa ceva, au ramas sa se judece cu benzinaria, care sustine ca ei au alimentat gresit...

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draga Geisterfahrer, postul tau usor acid si ...ironic, din punctul meu de vedere - nu si are rostul.

Nu este ok sa ti privesti colegii de forum ca pe .niste copii....si sa i certi

nu toti suntem prosti si intram pe aici asa... sa facem figuratie.

eu inca mai cred in bunele intentii ale initiatorilor acesui forum.

aici, am fost ajutat si am incercat la randul meu sa ajut, fara sa fac pe .... interesantul.

am scis in alt post in ce imprejurari a avut loc respectivul eveniment.imi asum partea mea de vina in toata povestea asta.

insa n am postat aici ca sa faca alti colegi ironii pe subiectul acesta .... ci, sa aflu ceva pareri vis a vis de gestionarea ulterioara a problemei

( si le multumesc celor care si au spus parerea aici, inclusiv tie) si, poate ca acest subiect ii ajuta si pe altii ( sper sa nu fie nevoie niciodata) ajunsi din cine stie ce motiv in situatia mea.

zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Salut, nu am vrut sa te supar, faceam mai mult haz de necaz, imi pare rau daca m-ai inteles gresit. Ce ti s.a intamplat tie i se poate intampla oricui. De aia m-am si interesat pe niste forumuri germane despre situatii similare, ca sa te ajut cum pot. Ca rezumat, nu am gasit decat un singur caz de TDI care sa fi alimentat cu benzina in proportii apropiate de ce ai avut tu in rezervor. Omul a mers 30 Km pe autostrada, desi masina nu ii tragea prea bine, dar a dat vina pe turbina (mai avusese probleme cu ea). Abia cand a ajuns acasa si-a dat seama de problema....nu alimentase singur, ci il lasase pe un angajat al benzinariei sa faca asta.

 

A chemat platforma si a dus masina asa pana la service, unde i-au scos tot din rezervor si golit instalatia. Se temeau mecanicii de instalatie de injectie distrusa, dar omul nu a mai scris asa ca nu stiu care au fost urmarile. Benzinaria a platit pentru platforma si pentru operatia de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

multam. ma gandesc serios sa schimb motorul. credeti ca se impune? dupa o astfel de experienta...

stiu ca benzina detoneaza mult mai puternic in capul pistoanelor si implicit in chiulasa.... 

 pe de alta parte, pe tot timpul drumului parcurs in aceste conditii ( masina nu a fost menajata deloc , am circulat cu 170-200 km/....) cat si dupa, 

nu am avut nici un martor aprins pe bord, nu temperaturi ridicate...., in afara de faptul ca de 2 ori a pornit balbaindu.se dupa care si a revenit si a functionat normal, altceva nu a avut....

 am verificat de span cand am scos amestecul din paharul filtrului de motorina si nici urma de acesta.

acum, masina porneste la sfert, merge normal ....

imi poate cineva recomanda un mecanic destept care sa stie sa faca o evaluare cap coada dupa aceasta experienta si sa ma indrume spre luarea unei decizii obiective?

multumesc anticipat tuturor ptr recomandarile de pana acum si pentru ajutorul viitor

 

graba strica treaba.

 

din pacate, daca au survenit stricaciuni microscopice la nivelul pompei de inalte, dureaza ceva timp, pana o sa vezi efectul.

 

daca vrei sa arunci niste bani, dar sa stai sigur linistit - curatat tot sistemul de injectie, golita instalatia, spalat conducte - si posibil inlocuit pompa de inalte - asta deoarece acum nu vezi nicio uzura.... si sa o desfaci doar sa ai ce monta, nu cred ca are rost.

 

asta cu inlocuit motorul - nu isi are niciun rost.

 

P.S. - cunosc suficiente cazuri asemanatoare, curatat instalatie, inlocuit filtru - masinile merg de ceva timp, fara nicio problema

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc amandurora.

si eu m am gandit ca daca nu a crapat in 700 km, poate ca a scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat o interfata vcds 12.12.0 in limba RO si nu prea stiu cum sa activez amorsarea filtrului de motorina.

ma poate ajuta cineva?

multumesc

si.... scuze daca am postat gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam.

e proasta clona mea.

nu vede respectivul modul.

am desfacut si valva aia cu senzor de pe pompa CR si nu am span.

am schimbat si filtrul motorina si era f curat.

doamne ajuta .... ! la toata lumea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Daca ai 12.12 si masina e facuta mai tarziu de Dec. 2012 ar trebui sa o vada. Oricum, nu ai clona! ;)

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e ... nu am nici macar ... clona :))

masina e facuta in 2011.

am dat o retur.

 o sa mi iau alta, probabil 14......

 martea viitoare am programat un drum la Budapesta

sunt curios cum o sa fie la drum si dupa 

oricum mmmult mai PUTUROASA decat atunci cand m-am intors ultima data ..   ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dcpavelescu

Salut,

 

Cand motorul este rece in deplasare indiferent de viteza si treapta in special in primele 5-15 mins sunt ture in care masina trepideaza (se simte de toata lumea din masina).

Ca si cum s-ar inneca. Se simte pe portiunile in care accelerezi (chiar cand atingi cu Talpa pedala de acceleratie).

Dupa multe luni am reusit sa reproduce si cu cei de la service are perioade de aprox 2 saptamani la 1-2 luni cand se reproduce.

Cei de la service suspecteaza ca e ceva la motor, zic eu cu injectia si m-au programat saptamana viitoare pt o procedura de reglat presiunea de injectie, au zis sa am 20 l de motorina in rezervor.

 

Ati auzit de asa ceva, e doar spectacol? :) Imi recomandati si altceva?

 

Multumesc,

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele ! Aceleasi simptome in aceleasi conditii( motor rece , maxim 10 min dupa pornire, numai la accelerare) . Am schimbat 2 injectoare si acum motorul functioneaza normal. S-a intamplat dupa 195.000 km cu combustibil din Ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am observat azi ca la inchiderea masinii, plafoniera nu se stinge pe pozitia din mijloc (usa deschisa) , nici fata nici spatele, chiar daca sunt inchise toate usile....doar daca pun plafoniera pe pozitia 0 cand sunt inchise tot timpul. Ati intalnit problema asta, cam ce ar putea fi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

hmm, fa o scanare, vezi ce apare in blocurile de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema care inca nu i-am dat de cap. Passat 1.6 tdi, care cate o data cand plec dimineata masina nu se accelereaza bine in nici o treapta si se aude un zgomot de bataie la motor destul de ciudat un "tatacanit metalic" cand apas pedala si ajunge pe la 2500 de turatii. Daca opersc si repornesc motorul merge perfect. Pe vcds nu da nici o eroare. Singura explicatie, unde imi asum vina, este ca ultimile 3 alimentari au fost pe cand acul era pe rosu si ma gandeam ca exista ceva mizerii in alimentare si nu primeste destul combustibil. Filtru de motorina este schimbat de aprox 5000 km. Ceva pareri? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 1.6 benzina am mers pe rosu si s-a stricat pompa de benzina (care era deja obosita - si asta a pus capac).

La disel e cu totu altceva dar ma gandesc ca e o varianta si asta.

De atunci mi-am zis sa nu mai merg pe rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joi seara in drum spre arad, zgomote metalice la ambreiaj.

diagnostic: un arc de la placa presiune - rupt si freca in capacul cutie viteze.

 remediere: schimbat intregul set ambreiaj. - noroc ca nu s a spart capacul cutiei de viteze ca am mers mai bine de o suta km cu arcul ala rupt.

intrebare: cum a fost defect de fabricatie, are rost sa fac mail la vw? reparatia a fost facuta in reprezentanta renault ca n am mai putut duce masina altundeva.

apropos: cum pot incarca poze aici?

si inca ceva, in provincie piesele sunt enorm de scumpe.

eu le am comandat de la bucuresti altfel......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

dar pana sa se rupa arcul, nu ai avut zgomot/bataie de la volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!