Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Piesele 2.050 iar manopera 350.Desi pe mașina a fost Sachs, mecanicii au pus Luk.Nu ma întrebati, ca nu știu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este o problema sau nu dar atunci cand trece din 2 in 1 are un mic tremur. Cateodaa din N in D,doar la rece, are un zgac sau ca si cand ceva ar lovi masina din spate catre in fata ..... nu stiu cum sa explic. In rest schimba fara sa simti. Precizez ca sunt la prima DSG. Passat B7 2011 in jur de 240.000 fara probleme la volant si respectat planul de service intocmai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva de ce imi apare error start stop

Si nici nu se mai opreste la semafor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o patesc si eu de prin vara... face aleatoriu. de cate ori am scanat cu vag-com-ul am gasit mereu aceeasi err de senzor de temperatura combustibil (G81 - parca)

dar cum nu prea ma pricep la curatat/verificat cablaje...l-am lasat asa. cand ajung cu masina la revizie, le voi zice sa se uite si acolo. oricum, la cum e pozitionat, cu cablurile foarte tensionate, nu m-ar surprinde sa fie cablurile intrerupte... iar daca urmatorul se va instala la fel, problema va reapare cu siguranta.

 

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva de ce imi apare error start stop

Si nici nu se mai opreste la semafor

FA o diagnoza si vezi ce eroare este stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Rasfoiesc forumul cam de o luna si nu am gasit raspuns la problema mea asa ca imi fac curaj si incerc sa va spun cu ce ma confrunt, poate gasesc ceva ajutor aici.

Sunt posesor de B7 cam de o jumatate de an. 2.0tdi 140 cp dsg 2011 97000km. E prima mea masina diesel, prima automata.

Problema suna cam asa: dimineata, cu motorul rece, masina se misca foarte greu: se aude un tacanit (daca stiti cum tacaneau daciile 1300 daca in loc de benzina se baga gazolina, tacanit de avans), parca nu are suficienta putere, urca in ture greu si in consecinta schimburile sunt lungi si la accelerare usoara, constanta, pe la 50-60km/h, 2000rpm in treapta a 3 a se ingatuie de doua-trei ori (ingatuie=da in gol=are pierderi scurte de putere=sper sa intelegeti), tot cam pe la aceeasi viteza si turatii in treapta a 3a masina trepideaza. Simptomele astea le are cam de o luna de cand sunt diminetile mai reci si dureaza cred ca vreo 5-10 min, pana cand incepe sa urce apa.

O parte din simptome le avea si cand erau 15 grade dimineata (urca greu in ture si schimba greu) dar treceau repede.

Prima data am pus problemele astea pe baza faptului ca e motorul diesel si stiu ca se incalzeste mai greu(dupa cum spuneam e prima masina diesel). Am mai vb cu mecanici de coltul blocului si ei tot asa au zis ca e normal sa faca asa la rece, in afara de tacanit care ar putea fi de la un injector.

La tester, injectorul nr. 3, cand era motorul cald datea valoarea 1.2 mg/ciclu.

Acum, voi ce ziceti, ca aveti mult mai multa experienta decat mine. E comportament normal cand e motorul rece sau trebuie sa ma ingrijorez? Daca nu e normal atunci ce e de facut?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome le avea si un prieten de-al meu la un BMW seria 5 model 2010 si tot de la injectoare. Nu cred ca o sa iasa pe tester, cei de la bmw si-au dat seama punand injectoare de la o alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identic aceleasi probleme le-am avut si eu cu b7 la 175.000 km . Rezolvarea: trei injectoare inlocuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa vezi, s-au mai racit diminetile si parca masina merge mai bine acum. Nu perfect, dar o idee mai bine...ciudat. Sa fi schimbat omv-ul motorina?! Problemele sa nu aiba legatura cu temperatura?! Vedem maine pt ca m-am programat la o verificare. Va tin la curent, poate va intereseaza.

Intre timp am intrat pe cateva site-uri de piese auto si am vazut injectoare bosch si la 800 si la 2500 lei ...ba chiar am auzit la cunoscuti de injectorare la 6000 lei? Care e faza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usa soferului a inceput sa se simta "mai grea". Am uns-o si eu, au uns-o si ieri la inspectie. Nicio schimbare deocamdata. Cica sa urmaresc, daca nu se schimba nimic, trebue schimbate balamalele. Piesele trebuie vopsite la culoarea masinii si montate. Costuri pe la 100+ eur.

 

Naspa, masina are 60k km...nu mai comentez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

De ceva vreme, la Passat-ul meu nu se mai ridica complet si rapid portbagajul atunci cand este acţionat manual (sau de pe telecomanda sau din interior (de la butonul de pe uşă).

Pana acum se ridica perfect. Acum doar se ridica 5 cm.

 

 

  Stiti cumva ce cauzeaza aceasta problema?  Sa fie de la cele 2 pistoane? 

Ce ar trebui sa ii fac?

 

Multumesc :)

Modificat de eddzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la frig si de la cele amortizoare (nu pistoane ;)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparata masina din Germania (passat 2011) si avea setata presiunea in computerul de bord 2.8 .. Pe Germania nici o problema mergi numai pe drumuri coala de hartie .... Cand am intrat in tara le am dat aerul afara si le am lasat la 2.4 .... Cum am plecat de pe loc martorul din bord imi arata ca am presiunea mica in toate anvelopele si asta se intampla la fiecare pornire a motorului .din meniul masinii nu puteam sa modific sub nici o forma alta presiune pe care o vroiam eu si nici sa o identifice de baza pe cea care o aveam in anvelope adica sa i dau un reset... Foarte deranjant ... In fine...

Ajuns in Bucuresti am trecut pe la reprezentanta sa mi modifice acel 2.8 cu o alta presiune respectiv 2.2 . Intr o ora jumate .. Timp in care s a uitat inclusiv seful de service ,pe calculatorul lor legat la meniul masinii mele , nu a reusit sa mi faca modificarea ... Raspunsul a fost ca nu se poate face si ca vor trimite informare la fabrica sa vada ce raspuns primesc ( au trecut 2 saptamani si nu am primit raspuns )

Am apelat la un prieten de a l meu mecanic la care merg de 10 ani si imi intretin masinile foarte bun de altfel , imi pune testerul pe ea si ce crezi ? In 5 minute imi face modificarea in computerul de bord cu 2.2 !

Ca si reprezentanta nu stiu ce sa mai cred despre o asemenea abordare

Modificat de wmicosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta se rezolva mult mai simplu. Tu nu ai senzor de presiune pe valva anvelopei. CB citeste pres din anveloe cu ajutorul senzorilor ABS. Cu cat roata are pres mai mica diametrul ei este mai mic si face un nr mai mare de ture la km. Asa stie CB sa interpreteze pres mica sau mare.

Pentru a seta presiunea , de fapt diametrul anvelopei, trebuie sa faci urmatoarele: cu motorul pornit, fara sa te deplasezi cu masina, apasa si tine apasat butonul de senzor pres de langa schimbatorul de viteze pana indicatorul din bord clipeste si apoi se stinge. Acum ai setat presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu are un astfel de buton ... Am avut acest buton pe o Jetta stiu ce spui ... Doar din CB se poate face dar nu aveam optiune in el ....iar senzori am pe fiecare janta am obs asta cand am inlocuit anvelopele de vara cu cele de iarna . Doar masinile care citesc din senzorul de ABS au acel buton despre care vorbesti tu .

Modificat de wmicosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OMG! Sorry, dar nu ma pot abtine... Te-ai gandit vreodata ca VW nu permite intentionat userilor sa seteze presiunea chiar cum le fulgera lor neuronii? Sistemele de franare (ABS si ESP) funtioneaza si ele in anumite limite fizice si dupa cum spunea cineva mai sus (absolut corect!) o presiune mai mica decat cea permisa induce erori de calcul al diametrului rotii, al vitezei si directiei de deplasare etc. Plus ca cresc consumul si scad eficienta franarii...si as putea continua la nasfarsit cu exemplele. Chiar daca ar vrea sa te lase pe tine sa le modifici, exista multe norme de safety pe care VW le-ar incalca daca te-ar lasa sau ajuta sa modifici. Jos palaria pentru cei de la service care nu te-au ajutat. Bag mana in foc ca stiau si ei cum se face.

 

Incearca sa intelegi ca rotile si informatia despre rotatia lor este singura baza pe care masina ta poate deduce informatii despre propria pozitie si viteza. Iar daca masina nu isi cunoaste adevarata pozitie si viteza....multe rele se pot intampla! Sper din tot sufletul sa nu iti dai seama pe propria piele - sau mai grav, pe pielea altora! - ca am dreptate. Fugi la masina si umfla rotile corect, daca te deranjeaza rigiditatea trenului de rulare vinde-o si ia ceva mai confortabil.

 

LE: Nu lucrez intr-un service VW si am in general o parere destul de proasta despre service-urile lor. Lucrez insa la o firma unde dezvolt sisteme de parcare autonoma pentru multe masini, de exemplu si cele montate pe VW-uri. Stiu ce vorbesc din experienta proprie de zi cu zi. Sincer nu as vrea sa imi vina din sens opus unul cu roti desumflate. De aia am scris cele mai de sus, fiecare o ia cum crede.

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in regula ca fiecare sa vina aici cu parerea lui ...dar sa mergi cu presiunea in anvelope 2.8 (pentru ca masina era setata pentru drumurile din Germania ) in aceasta tara este ca si cand joci fotbal pe coji de nuci . Sunt de asemenea de parere ca 2.3 sau 2.4 este maximum de presiune pentru ceea ce ne ofera drumurile noastre .

Daca era vorba de o setare de fabrica pentru care nu se putea face o modificare ulterioara din motive de siguranta in trafic nimeni nu o putea modifica ......

Modificat de wmicosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-am vazut pe capacul de la rezervor, presiunea recomandata in anvelope este de 2.5.

Asta e si presiunea pe care mi-au bagat-o in anvelope la vulcanizare, pentru ca daca lasau la 2.2 parca mergeam pe pana... :)

 

Numai bine!

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, oficial nu se poate seta o presiune mai mica de 2.5, din motivele expuse mai devreme. Fiecare e liber sa mearga cu masina cum vrea, numai ca asta nu inseamna ca e o masina sigura. Intr-o tara normala, cine e iresponsabil plateste. VW nu vrea sa plateasca daune in caz ca te-ar lasa sa modifici presiunea aia cum vrei tu, ei au totusi o responsabilitate, spre deosebire de hoardele de bajetzasi cu clone VCDS facute pe vapor. Dar nah, daca tu ai mai multa incredere intr-un nea Dorel decat in zeci de ingineri VW, asta e... Suntem romani, deci prin definitie mai destepti ca ei!   :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt adeptul tehnologiei si ideologiei nemtesti 100% dar ideea este alta ... Discutam despre altceva .. Si anume ca masina avea setata presiunea pentru Germania . Nu cred ca exista Passat vandut in Romania de reprezentanta care sa recomande sau sa inscriptioneze pe capacul de la rezervor presiunea recomandata 2.8 .

Cat timp am rulat in Germania cu masina am mers pe presiunea data de ei fara probleme dar la intrarea in tara nu am putut circula cu aceeasi presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:coffee_lol:   Da, makes sense: in Romania presiunea se masoara in bari romanesti, iar in Germania in bari nemtesti. Plus ca aerul de Germania e mult mai curat, cerul mai albastru etc.

 

Hai sa fim seriosi. Daca vrei iti fac o poza cu interiorul capacului de la rezervor de la masina mea, care e cumparata de noua de la Midocar Otopeni. Sau intreaba si tu pe altii care au Passaturi cumparate din Romania.

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in regula .ma opresc aici ... . No comment ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!