Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Am facut si la rama, in schimb rama nu mai face deloc. Daca alta solutie nu e, cred ca scot iar tot afara si inainte sa pun carpele alea la cleme am sa dau peste tot cu WD40. Sper sa nu-mi intre ulei in ceasurile din bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD40 pute...daca nu vrei de acum inainte miros de gaz in masina, ia un spray siliconic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca mi-ai zis, am sa iau un spray siliconic si dupa ce fac "lucrarea" revin cu impresii, sper sa-mi iasa de data asta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu cred ca scapi de greieri (ar fi prea frumos ca tot ce scartaie in masina aia sa fie doar decorul ala de plastic!), da' incearca, succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in viitor as vrea sa fac si eu upgrade de la b6 la b7. Partea buna e ca vad ca nu prea au aparut probleme majore la B7....partea proasta e ca pe mine ma dispera eventualii greieri din masina. Si la B6 am schimbat ornamentele cu unele brushed aluminium si am capitonat pe unde era cazul . Situatia acum e acceptabila din punctul meu de vedere (altii spun ca am probleme cu capul...pt ca cica ma deranjeaza chestii aproape insesizabile), insa asa sunt eu. Deci chiar daca B7 nu are probleme mecanice sau electrice, am un mare stres in a trece la acest upgrade din cauza eventualilor greieri.


trist e ca la o masina ca passatul, o masina care mie imi place ca aspect si cum se comporta, sa discutam despre rahaturi de acestea marunte (greieri), insa care pot sa iti faca condusul o sursa de nervi si agitatie. Oare cat i-ar fi costat in plus pe cei de la Vw sa fi facut treaba ca lumea cu plasticele acestea. Sincer...am fost cu renault-uri, ford-uri, opel-uri noi si nu au fost greieri ca intr-un passat. Nasol

Modificat de muresansergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ooo, tin sa te contrazic cu renault-urile si opel-urile, cu ford n-am mers ... am avut un megane la care am muncit muuuult ca sa elimin majoritatea greierilor pe care ii avea (montantii de la parbriz, stalpii dintre usi, ceasuri, consola, ... usi) dar la final a fost liniste. si eu am aceleasi probleme cu auzul fin si cu llumea care-mi zice ca-s cu capul ca "aud chestii".

 

in comparatie cu megane-ul, vreau sa zic ca masina curenta e vis ... poate am nimerit-o eu mai solida. imi zornaie doar masca aia dintre RNS si scrumiera si asta in anumite conditii de drum. in rest, nu se aude nimic nepotrivit, INCA. mai asteptam, ca are doar vreo 30k km rulati in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine a scos asta cum ca B7 ar avea mai multi greieri ca B6. E doar mai bine izolata fonic, de aia se aud mai bine :D

 

Eu nu am nimic la peste 55k km, si le cam aud...Mai am o Corolla din 2004 si nici aia nu are nici picior de greier. Oi fi avut eu noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu cred ca scapi de greieri (ar fi prea frumos ca tot ce scartaie in masina aia sa fie doar decorul ala de plastic!), da' incearca, succes!

 

GATA :) . Mi-a iesit in proportie de 99%. Am dat cu un spray cu ulei, care nu miroase, pe toate prinderile si ulterior am pus si acele bucatele din material. Acum chiar sunt multumit :), cred ca greseam eu ceva de tot scartaia.

 

Am zis ca am scapat de greieri in proportie de 99% pt ca am observat ca face zgomot fffff putin si aeratorul din mijloc, cel de deasupra ceasului. Asta face cand il apas cu mana, in mers foarte rar.

Vreau sa-l scot si pe ala sa-i ung prinderile dar nu stiu cum.

Stie careva cum se scoate aeratorul central?

Multumesc!

Modificat de G-P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma intereseaza sa-l scot, ca are zile cand se aude ceva in el, dar nu stiu cum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne zici si noua ce marca de spray ai folosit si de unde l-ai luat? Multumesc!

 

 

Eu sincer nu cred ca scapi de greieri (ar fi prea frumos ca tot ce scartaie in masina aia sa fie doar decorul ala de plastic!), da' incearca, succes!

 

GATA :) . Mi-a iesit in proportie de 99%. Am dat cu un spray cu ulei, care nu miroase, pe toate prinderile si ulterior am pus si acele bucatele din material. Acum chiar sunt multumit :), cred ca greseam eu ceva de tot scartaia.

 

Am zis ca am scapat de greieri in proportie de 99% pt ca am observat ca face zgomot fffff putin si aeratorul din mijloc, cel de deasupra ceasului. Asta face cand il apas cu mana, in mers foarte rar.

Vreau sa-l scot si pe ala sa-i ung prinderile dar nu stiu cum.

Stie careva cum se scoate aeratorul central?

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi zica cineva ce tip de fisiere sa pun pe card ca sa vizionez un videoclip? Am pus cu extensia mp4 si nu citeste cardul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ne zici si noua ce marca de spray ai folosit si de unde l-ai luat? Multumesc!

 

 

Este un spray cu vasilina alba si a fost cumparat de la un "magazin de cartier" cu piese de instalatii sanitare si diverse scule. Cand ajung acasa postez si marca acestuia ca nu o mai retin.

Modificat de G-P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma lasa sa editez postul de sus. Firma este TECTANE dar cred ca orice spray este ok, numai sa nu miroasa, cum a spus un coleg mai sus.

 

Insista cu vasilina acolo unde plansa cu ceasuri atinge bordul si atentie si la "ochelarii" care vin peste ceasuri ca si acel plastic scartaie la o deformare usoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-as pune chiar orice. Produsele pe baza de petro-chimice de obicei miros si reactioneaza in timp cu plasticul, imbatranindu-l prematur. Unele decoloreaza sau mai rau, pot "umfla" anumite materiale....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca ungerea se face "in spate" si nu pe plastic la vedere este bine de luat in calcul si ce spune dinu_s.

 

Revin cu intrebarea referitoare la aeratorul central, nu stie nimeni cum se scoate acesta?

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, poate stupida, pentru posesori de b7.

Cum va asezati aeratoarele ca sa nu va bata in cap, corp sau fata? Vorbesc de pozitia soferului bineinteles...Nu reusesc sa gasesc o pozitie a lor, care sa nu ma deranjeze, mai ales cand folosesc AC. La masina cealalta,tiguan, nu am problema asta.... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il tin mereu pe prima sau a 2-a treapta, iar grilele laterale le am directionate in jos si spre geamuri, iar cele din mijloc sunt directionate in jos si spre spate. Nu am avut probleme de confort nici pe distante lungi. Cat priveste comparatia cu B6, este firesc (dar nu justificabil) sa aiba cel putin acelasi comportament din moment ce au aceeasi plansa de bord (interiorul este aproape identic). Eu pot sa fac o comparatie cu Passat-ul B5 pe care l-a avut tata 9 ani si apoi eu 5 ani. AC-ul raceste mult mai slab, dar la incalzire mi se pare in regula. Sa fie si ceva de bine, pot spune ca nu inteleg de ce plange lumea ca diesel-ul se incalzeste greu. Cea veche ajungea la 90 grade in maxim 8 minute, iar asta in 5-6 minute... dupa 3 minute de mers deja temperatura este ridicata la sfert. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles cu cele laterale, dar nu am inteles ce ai vrut sa spui cu cele din mijloc, in jos si pre spate...adica in jos si centrate pe mijloc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... spre spatele masinii, spre mijloc. Sau, ca sa nu fie fluxul de aer puternic, mai porneam dezaburirea pe masina veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Inlocuit la 87825 km bucse brate fata OE:  parte din fata si parte din spate.

 

pivoti, bielete: foarte bune

placutele frana fata si spate inca  originale, merg pana la 100.000 km.

post-120953-0-06031600-1414779144_thumb.

post-120953-0-75621400-1414779154_thumb.

Modificat de chryssti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In legatura cu zgomotul facut la bracajul maxim al rotilor, la plecare de pe loc, acesta a disparut odata cu schimbarea uleiului din cutie.Dar, de cateva zile, la rece a aparut zgomotul urmator, care dispare cand calc pedala de ambreiaj.Posibil sa fi fost si inainte de schimbarea uleiului dar nu l-am remarcat, fiindca din habitaclu nu se aude, doar din afara e pregnant si doar la rece.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Acelasi zgomot il am si eu de cand am luat masina de 2000km e la mine si are 172 000 km.Ai aflat de unde vine zomotul raducut123?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e volantul.Zgomotul fiind in stadiu incipient, vad saptamana viitoare preturile pieselor, manopera, producatori si ce anume voi schimba(volant sau volant+kit ambreiaj).Cred ca cel mai bine e cand desfaci cutia sa vezi producatorul ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi  kit-ul complet de ambreiaj(disc ambreiaj, placa presiune, rulment presiune, volant masa dubla, set suruburi).Desi volant avea intr-adevar joc, dupa spusele mecanicului mai ducea 10.000 km cel putin.Dar stiti cum e : o problema nerezolvata la timp ar putea atage dupa ea si altele!E mai bine ca am schimbat tot kit-ul.Deocamdata e liniste dinspre cutie.Voi vedea si maine la pornirea la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!