Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Pai atunci mai ai 2 ani sa-ti faci timp...glumesc :) Nu trebuie lasati sa-si bata joc de tine. Toti ii lasa si de aia sevice-urile VW sunt cum sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema cu spira, mie mi au schimbat-o dupa ce am facut circ si am inregistrat video inclusiv vin, dar problema e ca si cu noua spira face!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la tine m am referit ca astept sa vad cum rezolvi tu problema , insa acum chiar m ai bagat in ceata sa inteleg ca asistam la un nou episod gen injectoare bkp sau buton frana de mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost in felul urmator:

 

m-am dus prima oara, m-au refuzat au zis ca asa fac toate.. le-am facut video si am revenit.. au trimis video catre fabrica si am primit accept de schimb pe garantie.

am fost a treia oara si au mai facut niste verificari, dar nu aveau spira in stoc. 

dupa vreo 2 saptamani am fost iar si venise spira, mi-au schimbat-o inclusiv nu stiu ce calculator de pe acolo.

 

cand am plecat, m-am bucurat, nu se mai auzea.

dupa vreo 2 zile a inceput iar, ba mai mult volanul era dezaxat. nu era pus corect.

am revenit in service, mi-au pus volanul cum trebuie. (m-au chemat in spate si mi-au aratat ca producatorul il recomanda pus asa ca are doua semne.. dar semnul era intre, l-au mutat un mm si e pus ok).

 

cand am plecat nu mai scartzaia volanul, dar dupa 2 ore a inceput iar... nu face mereu, dar in majoritatea timpului, face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol, ai avut ghinion. Oricum, repeta miscarea. La mine odata schimbata spira n-a mai scos un sunet.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tu Dinu esti cel mai norocos de aici. La passat ma refer.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce norocos? Care-s problemele alea asa mari de care sufera B7 si care pe mine m-au ocolit?

 

Sa nu zici de greieri, aia se trage de la drumurile din Romania si toate masinile care circula pe acolo au problema asta, e numai o chestiune de timp pana apar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E uite ca la tiguan nu am deloc. 17000km facuti

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci si tu esti norocos :D ...si tot n-am inteleles de ce ai zis ca eu sunt norocos....

 

Deschide vre-unul threadul asta azi - maine cand vrea sa-si ia B7 si intelege din postul tau ca tre sa ai mare noroc sa dai peste un B7 fara probleme. Si nu e asa!

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza doar procentele statistice, nu numerele care nu spun nimic singure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinu gandeste te la un lucru. Acum au oferta la passat la care iti dau cutia dsg gratuit si uzina numai produce passat. De ce oare? Poate nu a prins modelul chiar asa bine. Nu?

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b7 e o masina buna, doar ca mai are mici probleme de calitate interioara.

De exemplu, la mine bordul trozneste un pic cand plec tare de pe loc sau pun frana. Troznesc plasticele. Se mai intampla cuiva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bune, eu nu va inteleg. Vorbiti asa degajat...trozneste bordul, scartie in spate, volanul zici ca se rupe din cauza spirei, etc..dar este o masina buna. Foarte buna. Imi doresc ca cei care vor sa cumpere actualul passat sa citeasca pe aici. E drept ca eu prin vanzarea ei am pierdut cateva mii de euro dar am putut sa imi permit. Sunt oameni care nu pot, dau o gramada de bani, sau devin datori la banci pentru ce? Pentru una care trosneste si scartaie?? E clar sunt multi care au probleme cu ea si foarte putini pe acest forum. Nu toti posesorii de b7 sunt aici.

Va repet, b6 era mult mai inchegat si fara scartaieli. Era cu adevarat limuzina.

PS Am uitat ca sunt eu de vina ca locuiesc in ro si am drumuri cu gropi, dealtfel masina este foarte buna. Poate daca merge pe platforma..

Modificat de aurel.banu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti baieti sa ne calmam putin , e clar ca sunt ceva probleme dar comparatia cu B6 eu unu nu o accept ptr ca le am avut respectiv am pe ambele.Cu B7 am problema cu spira si cea cu vibratia stopului din luneta care s a rezolvat banal cu putin burete , iar daca o rezolv si cu spira sunt chiar multumit de masina.Diferenta de pret intre B7 si B6 a fost de 3000 de euro bani in care se regasesc:

-DSG

-170cp fata de 140

-consum net superior fata de B6 care avea cutie manuala

-suspensie adaptabila

-front assist(il ador :) m a salvat deja de cateva tamponari )

-side assist( f util)

-lane assist

-zgomotul motorului si antifonarea mult mai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cum sa te calmezi,si nici tu nu cred ca esti calm,atunci cand stii ca ai dat 30 de mii de euro pe o masina noua,si ca sa nu mai auzi un scartait(o vibratie cum spui tu),trebuie sa o rezolvi cu un burete.si daca mai rezolvi si cu spira,esti foarte multumit de alegere.

si asa cum spunea si dinu mai sus,poate sunt de vina si drumurile "bune" de la noi.

ar fi o masina buna,daca ar fi cu 10 mii mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca sunt calm chiar daca am dat mai mult de 30k pe masina si asta pentru ca traim intr-o lume departe de a fi perfecta.........problema mea este legata de faptul ca trebuie sa si asume defectele de fabricatie aparute nu sa se faca ca nu le vad.......... multumit sunt si acum cu tot cu spira defecta :D Acuma nici eu nu pot nega ca nu mi ar placea sa fie cu 10k mai ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai baieti, ia linistiti-va voi ca pana una alta in momentul asta unul are Polo iar celalalt Tiguan. Ca din Polo lucrurile se vad altfel e de-a dreptul axiomatic. Mult mai inghesuite. Daca ar fi cu 10 mii mai ieftina B7-le ar costa cat Polo-ul tau la aceleasi dotari, asa ca las-o jos ca macane. Mai mult din punctul meu de vedere, Octavia a fost tot timpul peste Polo, Jetta si Golf. Si eu mi-as dori ca A5-ul sa coste cu 10k mai putin .. n-as mai fi pe topicul asta. Tiguan nu mi-as cumpara doar pentru simplul motiv ca RAV4 rupe tot in gama ei asa ca poate fi monumentul de fiabilitate VW, nu ma intereseaza. Personal, nu as fi luat Tiguan dupa Passat. Noua Skoda 3 poate sau un Touareg daca tot ti-ai permis sa pierzi cateva mii. Nu ai un sentiment ciudat cand te urci in el? E atat de .. Tiguan. Passat-ul limuzina ... hahaha .. pai A8-ul ce mai e? S-klasse? B7-le are o tinuta de drum ireprosabila. Ultima oara am facut 3.000 km in 4 zile si sincer nu mi-as putea dori altceva de la o masina. Consum 5.5 % media de viteza 80 km/h. Cate masini din clasa B7-ului mai au roti pe 16"? Prea putine. Daca as fi luat motorul de 170 cp sau daca ar fi avut astia un motor de 200 cp diesel era si mai interesant. Problemele masinii incep si se termina la plastice..

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iulian2007: De acord, unde e butonul ala cu like? ;)

 

@arcas: Atentie la detalii... nu VW nu se face ca nu vede defectele de fabricatie, ci dealerii de teama sa nu le fie imputate. Si ca sa fim si mai exacti, dealerii din Romania. In Germania sunt alte probleme la werkstatt-urile VW (aroganta, nepasare etc.) dar nu se face nimeni ca nu vede problemele. Daca spun aici pe forum cu ce "probleme" merg nemtii cu B7 pe la dealeri si (culmea!) le sunt si rezolvate, cred ca-mi iau un "ban" pe viata pe motiv de distribuire de informatii false :censur:

 

Oricum, nu se poate compara atitudinea service-urilor din Romania si Germania  decat daca ar avea costuri asemanatoare. La fel si cu pretul de achizitionare al masinii...Eu am dat pe Passat luandu-l de nou din Romania cu vreo 20% mai putin decat l-as fi obtinut aici...deeeci... :tuktuk:

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am doar 2500 de km facuti si deja incep sa apara greierii. Usa soferului in mod special face destul de urat la plecarea de pe loc din cauza vibratiilor. In plus din cand in cand volanul scoate un zgomot de parca rup ceva inauntru. 

Probleme care lasa un gust amar si strica partile bune ale masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7 cu 40000km din februarie 2013, .....,la 2000-2500km masina era de vis, acum la acesti km are aceleasi zgomote ca si B6 de 215000km.

Mentionez ca B6 este servisat doar la Audi (desigur cu pret manopera de Audi ?!?) cu revizii din 15000km, schimbarea suspensiei s-a facut din 45000km in 45000km, ultima chiar mai repede la 165000km (amortizoare fata/spate,bielete antiruliu, flanse cu rulmenti radiali,kit protectie amortizoare).

 

In februarie deoarece inca era iarna am pus la B7, aparatori noroi fata/spate atat pentru mine, pentru a proteja caroseria de pietre, cat si pentru ceilalti , eu primind o piatra la baza parbrizului la 3km de PBN cand masina avea 12km.

La acea vreme aparatorile de noroi fata atingeau solul doar la urcari pe bordura inalta, acum la 40000km, suspensia s-a inmuiat atat de tare incat aparatorile de noroi au devenit "avertizor" de calitate a drumurilor, ating la cea mai mica denivelare, pe drum drept si exagerat pe un drum usor sinuos.

Nici nu se pune problema de garantie, au peste 60% pe orice stand in orice conditii . nu au scursuri, asteptam revizia de 45000km si cu acelasi buget cu care cumparam radial-matic pe ulei low entry negociate de VW cu Sachs, trecem la Koni.

In afara de zgomotul enervant de la servo  si "CELE MAI PROASTE SCAUNE-confortline" (sezutul cel putin), masina este OK.

Parca nu e chiar de 29500euro, as fi vrut sa fie la banii astia cu tot cu retrofiturile OEM costisitoare pe care le-am facut: xenon,BCM, climatronic cu incalzire, butoane usi CC, lampi usi, lampi la  picioare, volan R,inchizator torpedou, inele alu look manere usi la interior,pedale GTI, footrest, etc.....

Imi promit ca schimb scaunele ,cel putin pe fata ca oricum maxim cele 2 din fata sunt folosite!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Am doar 2500 de km facuti si deja incep sa apara greierii. Usa soferului in mod special face destul de urat la plecarea de pe loc din cauza vibratiilor. In plus din cand in cand volanul scoate un zgomot de parca rup ceva inauntru. 

Probleme care lasa un gust amar si strica partile bune ale masinii.

 

deci mda...si mie tot la ~3000 de km mi-au aparut greierii dar...la Jetta.

Bineinteles ca si mie mi-a lasat un gust amar dar am zis na...nu e passat (?! lol) si e facuta in Mexic.

bine ca n-am luat passat.

 

si mie-mi scartaie usa soferului, sau prin stalp pe undeva, un greieras + la torpedou/bord in dreapta...

pe piatra cubica sau cale ferata sau etc..e groaznic, merg cu 1 la ora.

 

bmw-ul lu' frate-miu (seria 3 - 2009) avea 140k cand l-a dat si nu avea nici macar un singur greier. acum are seria 5 2012.

din pacate mie chiar nu-mi plac bmw-urile, din foarte multe motive, insa cateodata nu stiu, poate ar fi bine sa fiu mai open minded.

 

de exemplu touaregul e din 2004, a sarit de 100k si nu face cum facea jetta pe la 3000 de km.

si pardon, ce coclauri si hartoape a vazut asta...nu l-am menajat (de la ce poate tehnic, nu ca nebunul..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e clar, masina nu e facuta pentru Romania, ce sa ne mai miram de probleme la suspensii si greieri? Ai TDI cu DSG, ca alea-s mai "lasate"? Eu am vreo 39000 km si nu trancane decat ochelarii de soare din suportul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie manuala, suspensie standard, jante aliaj 16", 215/55/16, deci conform maxim, masina chiar daca face km este menajata cat se poate pe drumurile din Romania, am verificat jantele la abateri radial-axiale si sunt perfecte, cu toate ca sunt facute de turcii de la CMS, in China, deci sincer am grija de masina.

Masina nu "trancane", este perfect normala ca orice masina din clasa ei, doar ca la 2000km, credeam ca sunt mai sus de clasa C.

Acum s-au schimbat lucrurile este normal, lucrez in domeniu ma lovesc zilnic de aceste probleme, nu aveam alte asteptari.

Nici nu poti sa ai alte asteptari cand in prima ora dupa ce am luat masina , am facut o diagnoza (pentru a scoate PR-urile detaliat) si dupa ETKA (oficiala), peste 60% din module sunt de provenienta China cu cod 7N... de pe MAGOTAN!!, si ETKA "jura ca nu fura ca acele echipari sunt doar de Asia?!", dar masina este din PBN.

Desigur dupa aceeasi ETKA daca as comanda piesa de schimb ar veni cea cu 3AA...., dar inca nu a fost cazul de test.

E clar ca sunt alte drumuri aici, fata de Germania, cand ti-am spus ca "trancane" carligul de la Touareg (carlig OEM WEstfalia, nou montat de fabrica) la suportul Thule de biciclete nu m-ai crezut, dar iti pot da exemple de locuri minunate de la noi la care infrastructura e praf si imi statea pe creier "trancanitul" suspensiei pneumatice la viteze foarte mici , nu mai conta carligul.

Din pacate cea mai mare dimensiune pentru jante si anvelope in Romania (pentru cei care fac km) este 17" si 235/45/17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!