Jump to content

Probleme instrument cluster / ceasuri bord


terente
 Share

Postare recomandată

Pana la urma am fost nevoit sa inlocuiesc instrument cluster-ul. Florin a facut o treaba super si, multumita lui, acum pot merge linistit, fiindca vad nivelul carburantului din rezervor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am si eu o problema cu masina din semnatura, anul de fabricatie este 2008. Am avut un accident frontal, am reusit sa repar masina, insa, de atunci nu imi mai indica nivelul de carburant din rezervor si nici temperatura exterioara (acum afiseaza -17 grade Celsius). Dupa lupte seculare, am schimbat sonda litrometrica la indicatiile unor electricieni din service si surpriza... Nimic nou. Am schimbat instrument clusterul cu altul de la o alta masina si am descoperit ca el e cauza problemelor. Mentionez ca am Instrument Cluster cu MFD sau MaxiDot. Am inteles ca se poate repara sa iau un oricare instrument cluster si cineva priceput sa inlocuiasca piesele defecte. Ma poate ajuta cineva in privinta asta? Multumesc anticipat!

 

fiind 2008, benzina...... a fost un pic mai complicat cu adaptarea ceasurilor, dar l-am facut.

 

 L-am bagat in lucru si pe cel vechi, poate il salvam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un traseu de cablaj intrerupt in ceasuri, am mai intalnit treaba asta.


Mai exact pe traseul care trimite masa catre senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu e asta - l-am verificat, refacut... traseul e ok pana in procesor. Asta e primul lucru care l-am verificat/facut la el.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am păţit şi eu,chestia cu resetarea.problema a fost borna de minus avea joc,strânsă şi de atunci nu mai am probleme de loc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut cu respect ! Am si eu o problema cu IC-ul unui Golf V an 2007 si v-as fi foarte recunoscator daca m-ati indruma cu un sfat . De ceva vreme am observat ca intensitatea iluminatului IC a scazut ,iar buzzerul nu mai functioneaza, iar astazi cand am vrut sa pornesc masina...surpriza..n-a mai pornit ...bordul mort complet, iar masina pornea pt 1-2 secunde, apoi se oprea. Am verificat siguranta F6 din compartimentul motor ...este ok ! apoi am deconectat bateria ...cu gandul la un ...hard-reset ca sa-i zic asa ...si nimic ..la fel de moarta ! Am facut un scan cu VCDS-ul si va atasez scan-ul complet ...sa fi crapat IC-ul sau sa fie vreo problema de alimentare?

 

Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56

VIN: WVWZZZ1KZ7W149458   

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: Malfunction 0010
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: Cannot be reached 1100
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: Cannot be reached 1100
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: None
   Part No SW: 03G 906 016 LD    HW: 03G 906 016 LD
   Component: R4 2,0L EDC 0000SG  0544  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZBZ0F0536501
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 70E467AA63740598D15

1 Fault Found
18058 - Powertrain Data Bus
            P1650 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 124.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Torque: 0.0 Nm
                    Torque: 174.0 Nm

Readiness: 0 0 1 1 1

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No SW: 1K0 907 379 AC    HW: 1K0 907 379 AC
   Component: ESP FRONT MK60      0101  
   Revision: 00H11001    
   Coding: 0021121
   Shop #: WSC 00011 000 00000
   VCID: 73EE68A612623E802C7

2 Faults Found
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            004 - No Signal/Communication
00474 - Control Module for Immobilizer
            004 - No Signal/Communication

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-820-047.lbl
   Part No: 1K0 820 047 GK
   Component: Climatic PQ35   120 0606  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 73EE68A612623E802C7

1 Fault Found
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            004 - No Signal/Communication

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 D    HW: 3C0 937 049 D
   Component: Bordnetz-SG     H37 1002  
   Revision: 00H37000    Serial number: 00000006379808
   Coding: 00890F2700041500001400001400000000097B075C
   Shop #: WSC 00000 785 00200
   VCID: 2A50B5C285283F485F1

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 261006 020  0501  
   Coding: 00038805
   Shop #: WSC 00000  

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1K0-909-605.lbl
   Part No SW: 1K0 909 605 T    HW: 1K0 909 605 T
   Component: 37 AIRBAG VW8   020 2300  
   Revision: 05020000    Serial number: 0038PD0XJSYY  
   Coding: 0013111
   Shop #: WSC 01269 785 00200
   VCID: 3D7A8E9E64A6B8F00A3

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 BB    HW: 1K0 953 549 BB
   Component: Lenksäulenmodul 036 0070  
   Coding: 0000002
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 73EE68A612623E802C7

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 K    HW: 1K0 907 951
   Component: J533__Gateway   H04 0020  
   Revision:   H04 02    Serial number: 121206F2001492
   Coding: 3D0F034007000000
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 2F66A4D6BECA5A6088F

1 Fault Found
00381 - Databus Instrument Cluster
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 212
                    Time Indication: 0


-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 701 M    HW: 1K0 959 701 M
   Component: Tuer-SG         005 0981  
   Coding: 0000052
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 38749F8A4B849DD8D95

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 L
   Component: EPS_ZFLS Kl.069 H07 1806  
   Shop #: WSC 00000 028 00001
   VCID: 346CABBA57EC79B8F5D

1 Fault Found
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            000 -  -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: Redir Fail!
   Part No: 1K0 959 433 AJ
   Component:    KSG              0401  
   Coding: 00C802087F2D8405484A03E010CC
   Shop #: WSC 00000 785 00200
   VCID: 78F45F8A0B045DD8195

   Component:   Sounder n.mounted     

   Component:       NGS n.mounted     

   Component:      IRUE n.mounted     

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 702 M    HW: 1K0 959 702 M
   Component: Tuer-SG         005 0981  
   Coding: 0000052
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 39729A8E708E84D026B

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
   Part No SW: 1K0 035 186 T    HW: 1K0 035 186 T
   Component: Radio BVX       034 0046  
   Revision: 00034000    Serial number: VWZ1Z2F3253846
   Coding: 0020200
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 37769CB6469A92A0D0F

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------
 

In speranta ca voi primi ajutor, va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate sigurantele. Nu am acum acces la elsa sa-ti spun care este cea de la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele din compartimentul motor, sau cele din interiorul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca toate sunt OK< da jos ceasurile si verifica daca in mufa lor, cu fara contact, ai 12V pe un fir si la punerea contactului tb sa mai apara pe inca un fir. verifica cu o lampa de control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa fie probleme daca pun contactul cu mufele scoase de la ceasuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat  cum ai spus ,in mufa ceasurilor pe al doilea slot de la stanga la dreapta am 12V fara contact, iar cand pun contactul am 12V si pe primul slot .(verificat cu lampa de control exact cum ai spus )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca au picat ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat ! Dupa ce am desfacut bucati ceasurile, am refacut cateva lipituri care pareau dubioase, am dat cu spray de contacte la mufa de la pamblica, am schimbat inclusiv buzzerul (care era ars) cu un difuzor mic de la o jucarie de radio, apoi am dat cu spray de contacte la conectorul ceasurilor , am sters toate erorile cu VCDS si cam asta a fost ! caz rezolvat !

Multumesc frumos de indrumari, Al Bundy ! Toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut colegi.Problema este la un Leon 2008.

Am si eu o problema cu ceasurile.Povestea a inceput asa:
Mergea totul perfect,fara niciun semn pana am lasat masina nepornita 2 saptamani,dupa care au inceput sa faca probleme ceasurile,la inceput se resetau din can din cand.Dupa aceea au inceput sa moara complet in momentul in care opream motorul,ramaneau stinse,daca aprindeam pozitiile nu se aprindeau si luminile de la ceasuri iar acele de la benzina,temperatura ramaneau intepenite.Din cand in cand mai mergeau si in momentul cand opream motorul palpaiau.Precizec,cu motorul pornit functioneaza perfect,doar cand opresc motorul se intampla chestia asta.Acum de fiecare data cand opresc motorul mor si ceasurile,nici macat nu mai merg "intermitent' din cand in cand...pur si simplu mor cand opresc motorul...iar cand il pornesc,acestea functioneaza dar cu ceasul si trip resetate.Am scanat si am aceasta eroare:
Adresa 19: Poarta CAN Eticheta: ROJ\1K0-907-530.lbl
Numar VAG SW: 1K0 907 530 L HW: 1K0 907 951 
Componenta: J533__Gateway H15 0180 
Revizie: H15 Numar serial: 1400K076010D78
Codare: E9801F060002020202
Atelier: WSC 04941 785 00200
VCID: 30657B35A3C687A1DFB-8065

1 cod a gasit:
00381 - Bus de date pentru bord 
004 - lipsã semnal / nu comunicã
împrejurari cod:
Stare defect: 01100100
Priorit.defect: 1
Frecv. defect: 254
Resetare contor: 59
Indicator de timp: 15

Pe VCDS tensiunea in baterie cu motorul oprit imi apare 12.39V ,am auzit asocieri intre baterie slaba si functionarea ceasurilor de bord. Bateria este noua insa in ultimul timp am umblat mai rar cu masina.Am si becul de la baterie intermitent aprins,si am observat ca atunci cand ceasurile isi revin,se stinge si becul bateriei.Am patit sa isi revina o data dupa un drum mai lung de 100km...dupa care a stat cateva zile si gata.

Sa fie ceasurile defecte ? sau vreun cablu ? merita sa incerc sa curat mufele cu spray de contacte sau sa ma gandesc direct la achizitionarea altor ceasuri ? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai daca ai tensiune pe pinul2 la mufa bordului. Daca ai acolo 12V atunci problema este in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara..

In primul rand tin sa precizez ca am cautat de mai multe ori pe forum si nu am gasit un subiect asemanator.

Problema mea este iluminatul kilometrajului.Am o Jetta 1.9 tdi,2007,si de multe ori la kilometraj in bord nu se aprind toate ledurile(vezi poze).Are momente cand se aprind toate,uneori doar intre 180 - 260,alteori intre 0 - 60 si intre 180 - 260.

Daca poate cineva sa ma ajute ar fi super. Am incercat sa scot bornele,a mers o perioada apoi iar,am demontat indicatoarele,am suflat de praf degeaba.Daca a mai patit cineva asa ceva,va rog.sa-mi spuneti cum s-a rezolvat.

Multumesc anticipat!

IMG_20170321_201009.jpg

IMG_20170321_201615.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie desfacute ceasurile si verificat daca e vorba de lipituri reci pe placa electronica sau led defect - oricum, se inlocuieste, etc... se repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...led defect nu cred ca e,deoarece cateodata se aprind toate.Sa inteleg ca trebuie verificate legaturile pe placa.Asta inseamna ca trebuie sa merg la un electronist...merci frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu legaturi... circuite.

Eu ti-am zis ce poate sa fie....acum, tu crezi ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emciochina    ledurile se conecteaza in serie cate  4-5 pt a lumina la fel. Daca unul din ele face figuri cade toata ramura respectiva. Asa cuum ti-a zis florin, ori un led iti face figuri ori trasee intrerupte/lipituri proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut! Detin un Golf V TDI (cod motor BRU) de cativa ani. Astazi m-am urcat in masina sa plec la tara si am dat la automat. Masina a pornit, dar dupa  1-2 secunde motorul s-a oprit. Care sa fie cauza? Mentionez faptul ca nicio lumina din bord nu s-a aprins, nici cand am invartit de cheie, nici in scurta perioada in care masina a pornit. Initial am crezut ca e bateria (Varta Silver Dynamic - 74AH), am tras curent de la o alta masina, dar fara succes.

Am sunat un prieten in alt oras si mi-a spus ca ar putea fi o problema cu cesurile din bord (instrumentul cluster) care imi activeaza imobilizatorul. Ce solutii as avea pentru a rezolva problema?

1. Ceasurile se pot repara? Daca da, poate imi recomandati si o persoana/firma care se ocupa cu asta.

2. in cazul in care raspunsul este negativ la prima intrebare, ceasurile se pot schimba cu altele SH de la o alta masina?

3. Exista vreo posibilitate de a opri imobilizatorul?

4. Alte solutii?

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, fa o scanare completa, sa vedem ce erori ai stocate - in functie de acestea, vedem ce se poate face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!