Jump to content

Probleme instrument cluster / ceasuri bord


terente
 Share

Postare recomandată

Revin cu informatii noi. S-a incercat cu o noua baterie, la fel face. S-a incercat cu un senzor nou de presiune, la fel face. S-a facut diagnoza, nici o eroare. Motorul din punctul de vedere mecanic, nu are absolut nimic. Banuiesc, consumul de 0.8A este dat de BC-ul care nu intra in starea de standby. Am zis mai sus de acul de la benzina care indica in timp real benzina din rezervor, cu motorul oprit, cheia scoasa si borna scoasa. Sa incerc sa scot siguranta de la Instrument Cluster? Banuiesc ca se alimenteaza din a doua baterie de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai tu 2 baterii pe masina? FAptul ca indica fara contact pus denota o problema la ceasuri. Ce altceva mai merge fara contact pus ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, am aflat pe pielea mea ca mai este inca o baterie si un coleg de pe forum a confirmat asta pe un topic. Cand vrut sa inlocuiesc bateria, am scos borna plus si a inceput sa urle alarma in conditiile in care eu eram cu borna in mana. Plus ca m-am uitat intr-un catalog in care figureaza si a doua baterie. Din ce am inteles, este undeva in spatele masinii, sub bancheta, inchisa cu un capac. Atasez poza.

post-7750-0-66251800-1326115009_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la toate...cine stie ce echipare speciala.

Alarma are acumulatorul ei, incorporat in goarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, am aflat pe pielea mea ca mai este inca o baterie si un coleg de pe forum a confirmat asta pe un topic. Cand vrut sa inlocuiesc bateria, am scos borna plus si a inceput sa urle alarma in conditiile in care eu eram cu borna in mana. Plus ca m-am uitat intr-un catalog in care figureaza si a doua baterie. Din ce am inteles, este undeva in spatele masinii, sub bancheta, inchisa cu un capac. Atasez poza.

In poza ta luata din ETKA, trebuie sa vezi ca acele 2 chestii din poza, din partea de jos nici macar nu au part number, deci nu exista. Golful 5 NU are baterie suplimentara, doar unele modele de Passat B6 au, cele care au incalzire stationara. Alarma, daca a pornit, este alarma OEM a masinii si are un acumulator in ea, ca back-up, de acolo isi ia alimentarea,

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, in ETKA, nu exista part number pentru acea baterie. Mecanicul meu mi-a confirmat, dupa cateva verificari ca nu exista o a doua baterie si ca alarma are propriul ei acumulator de rezerva. Cat despre problema mea, a ramas sa contactez azi un electrician specializat. Voi reveni cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca doar sirena are acumulator de backup, nu toata alarma, iar acea sirena ar trebui sa poata fi anulata cu o cheie, daca nu se opreste din telecomanda, cel putin asa e la Viper...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma are acumulatorul ei, incorporat in goarna.

da....

Alarma OEM nu are cheie sa o poti oprii - doar unele alarme, after market, au asa ceva. Ea se opreste cand pui contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca se scoate borna cu masina descuiata, deci fara alarma armata, nu suna sirena. probabil colegul a vrut sa scoata borna dupa ce a armat din telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am vrut sa inlocuiesc acmulatorul oem, s-a scos borna + si a inceput sa urle goarna desi alarma nu era armata. Banuiesc ca era doar o anomalie cauzata de acumulatorul prea descarcat. Cu acumulatorul nou, a urlat goarna doar cand am scos borna cu alarma armata, in rest liniste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apollo nu stiu exact care este problema ta, ma dau si eu cu parerea eu am avut o problema cu ceasurile de bord pe care o voi incerca sa ti o descriu (cred ca exista o similaritate intre problema mea si a ta).

M a prins intr o zi in trafic o furtuna serioasa, am fost nevoit sa opresc pentru ca nu se mai putea circula toate bune si frumoase pana a doua zi cand dupa ce am descuiat masina am constatat ca ceasurile de bord nu se mai aprind sub nici o forma.

Incerc sa pornesc masina aceasta pornea 2 secunde dupa care se oprea din cauza imobilizatorului. Mai pe seara revin la masina deschid portiera de data asta se aprind ceasurile de bord am ramas surprins o pornesc si ma duc la o tura prin oras, dupa circa 10 15 minute cu motoru pornit imi raman ceasurile de bord blocate la viteza respectiva fara a mai indica aboslut nimic.

in ziua urmatoare a revenit totul la normal, ulterior am constat ca problema a avut legatura cu mufa calculatorului de motor din cauza ploii s a intamplat ceva acolo care a creat acele probleme, ma gandesc sa nu ai si tu ceva asemanator.

Rog colegi sa ma contrazica daca nu e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca se scoate borna cu masina descuiata, deci fara alarma armata, nu suna sirena

Perfect adevarat

Banuiesc ca era doar o anomalie cauzata de acumulatorul prea descarcat.

Posibil... un acumulator pe sfarsite, pe o masina printre ultimele generatii, genereaza un comportament ciudat la anumite componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@madutzu22

Nu exclud posibilitatea sa fie ceva de genul asta si la mine. In astea doua saptamani a cam plouat destul de mult. Inca nu am noutati la problema mea din cauza neseriozitatii unui electrician auto care m-a tot dus cu vorba si nici azi nu am reusit sa rezolv ceva.

Daca este vreun coleg din CT care se pricepe la astfel de probleme sau care stie un electrician priceput si serios, il rog sa imi lase un nume si un numar de contact pe privat. La capitolul service-uri din CT, exista vreunul bun la niste preturi decente? Multumesc anticipat.

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata, dupa o stationare de o saptamana si patru zile, fara borna la baterie, am decis sa pornesc masina. Am pus borna si toate problemele anterioare au disparut. Masina merge perfect din toate punctele de vedere. Azi era programata pentru o vizita la electrician. Nu mai inteleg nimic. Nici nu stiu ce sa mai fac acum. Sa mai merg cu ea azi sau sa astept pana apar iar problemele. Cred ca o sa merg totusi azi cu ea la electrician sa-i faca cateva verificari, asa pentru linistea mea.

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul in care se prezinta problema (dispare dupa o saptamana) poate sa indice faptul ca problema ta are o legatura cu apa ma gandesc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la asta ma gandeam si eu. In cele doua saptamani de stationare, au fost destule zile cand a plouat destul de serios. Faptul ca si-a revenit "miraculos" confirma faptul ca are legatura cu apa. Disparitia simptomelor totusi complica situatia. Practic nu mai am ce sa arat electricianului dar macar am apucat sa filmez comportamentul ei anterior. Merg azi la el si sa vad ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare si a iesit asa:

Address 17: Instruments Labels: 1k0-920-xxx-17.lbl

Part No: 1k0 920 861 A

Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 0814

Coding: 0003103

1 Fault Found:

00003 - Control Module

014 - Defective

Eroarea a sters-o dar ea a reaparut. Electricianul mi-a recomandat sa schimb ceasurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am avut si eu o problema asemanatoare. Am cumparat masina (sh) cu bateria originala si la prima iarna dupa ce am luato eu nu a mai pornit (masina fiind 2008 si astea intamplandu-se iarna din 2011), am zis asta e, s-a dus bateria. Am schimbato si iarna asta cum a dat frigu mai tare nu am ai pornit dupa vreo 4-5 zile de stat in parcare, am zis ca nu are cum. Am verificato, si imi consuma 0.08A cu totu inchis si stat langa ea timp de 2h poate poate o scadea. De vina ? erau ceasurile de bord care consumau curent (nu stiu dc, insa precizez ca nu am ceasurile originale, am alea de la gti). Le-am dat jos de pe masina, le-am dus la un electrician, mi le-a desfacut, a trebuit sa schimb nu stiu ce soft/chip (nu stiu ce era exact, o am si acum pe acasa) din el, si acum nu mai am aceasta problema, am verificat consumu e undeva la 0.02. Insa mie si cu bateria moarta, mie nu mi-a facut probleme computerul de bord in nici un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca nu iti pornea ... Consumul ala de 0.08 A nu e mare deloc, deci daca aveai o baterie tapana (gen de 70 de Ah) puteai sa o pornesti lejer dupa 1-2 saptamani de stat chiar si cu consumul ala. Sau cel mai probabil consumul era mult mai mare de 0.08 A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, cunsumul era sigur de 0.08 A, am testato 2 zile diferite. Insa bateria era de 45 Ah, ca asa vin din fabrica astea 1.6 mpi, sau cel putin asa a venit a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba e mare... peste dublul consumului maxim admis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma referam ca nu e peste limita maxima admisa de producator, ma referam ca nu e atat de mare incat sa nu poti porni masina dupa 4-5 zile daca ai o baterie cu o capacitate cat de cat mare. Am crezut ca odata ce a schimbat bateria a pus si el una sanatoasa gen 60-70 Ah, ca sigur cu asa ceva o pornea dupa 4-5 zile cu consumul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu noutati. Dupa indelungi cautari pe internet am gasit un instrument cluster cu bc minidot exact cu acelasi part number de pe o masina cu aceeasi motorizare. Inca nu le-am montat din motive financiare. Momentan nici nu ma grabesc pentru ca ceasurile merg bine si dupa 350km parcursi. De atunci n-am mai facut nici o diagnoza sa vad daca mai este eroarea pe ele stocata. Din ce mi-a zis electricianul, o cauza pentru comportamentul bizar al ceasurilor ar fi ca s-a umblat la kilometri. Suma de 300 ron pentru un montaj complet al ceasurilor este mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si mai ieftin. In afara de schimbarea fizica a ceasurilor, se mai copie fisierul IMMO din cele vechi in astea noi si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!