Jump to content

Probleme instrument cluster / ceasuri bord


terente
 Share

Postare recomandată

Multumesc de info Al Bundy. O sa mai caut poate gasesc mai ieftin. Daca este vreun coleg din Constanta care sa ma ajute, bineinteles contra cost, ar fi si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tururor!

 

Aseara patesc si eu aceasi problema nu mai functionau ceasurile de bord (nici lumina fundal, nici martorii de ulei, servo etc absolut nimic) si masina pornea 2 secunde dupa care se oprea. Azi de dimineata imi mai incerc norocul si totul normal, ceasurile de bord functionau, masina porneste normal doar ca a ramas o eroare de air-bag aprinsa...

 

Bateria a fost schimbata recent in luna Ianuarie, este vorba de o baterie Varta (daca este nevoie pot da detalii suplimentare despre ea)

Si scuze este vorba de un G5 1.9 TDI din 2005.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu cred sa fie de la baterie... sterge eroarea si monitorizeaza problema.

 

bateria - daca e noua, invarte bine - nu e de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promptitudine in primul rand!

 

Am mentionat de baterie in urma citirii postului nr. 6 al colegului Al Bundy.

Momentan nu am posibilitatea sa scanez masina dar pana atunci o sa verific felul in care a fost schimbata bateria si contactul sigurantelor.

 

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat siguranta 17 (soclul 6 este liber) care este ok, i-am curatat contactele (erau putin oxidate deoarece aveau o culoare mata) insa nu am vazut urme de apa in acel compartiment.

Am observat ca pe langa eroarea de air-bag a mai ramas aprins si martorul de ESP OFF precum si cel de la servo.

Acuma eu incerc marea cu degetul pana una asta cu toate ca nu am prea mari sperante am lasat masina cu bornele luate jos.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ajuta...  vezi daca o sa iti mai faca, trebuie verificat clusterul.

 

servo si ESP - fa o tura cu masina si se vor stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Pana acum este totul normal nu a mai facut figuri de atunci, am sters si erorile. Ramane de vazut ce se va intampla in viitor, dar acum stiu unde sa o "gadil" daca mai este cazul. Cred ca oxidarea sigurantelor se datoreaza in mare parte amplasarii langa baterie, la G4 nu am avut astfel de probleme care dupa cum prea bine sti sigurantele sunt in masina.

 

Cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am patit ceva similar cu ceasurile de bord. Cand am oprit la semafor ceasurile de bord au luat-o razna si s-au aprins aproximativ toate luminile in bord, ca atunci cand pui contactul iar acele de la vitezometru si turometru s-au miscat simultan foarte ciudat apoi totul a revenit la normal. Este prima data cand mi s-a intamplat asa ceva, masina este luata de noua si are in jur de 22k km(este folosita doar pentru concedii).

Am spalat-o acum careva zile, asta ar putea fi o cauza sa se fi infiltrat apa pe la cantacte iar bateria sunt sigur ca este buna pentru ca si asta iarna la -20 de grade pornea la sfert, nu a dat niciodata semne de oboseala. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca a facut o singura data, e greu de zis.... scaneaza masina si vezi ce erori gasesti stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

_APoLLo_ ai reusit sa schimbi ceasurile? Ti-a disparut problema?

Am si eu o problema similara de cand am cumparat-o (acum un an). Cand o pornesc pentru o perioada de aproximativ 5 minute in locul unde se afiseaza kilometrii imi pulseaza Error. Am facut diagnoza am resetat dar reapare problema. Diagnoza suna cam asa:

 

Chassis Type: 1K0Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72VIN: WVWZZZ1KZ4W020459   Mileage: 166530km/103476milesAddress 01: Engine        Labels: Redir Fail!   Part No SW: 03C 906 056 B    HW: Hardware No    Component: MED9.5.10        00 5401     Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0C8475949   Coding: 0000072   Shop #: WSC 01279 785 00200   VCID: 2240E8D6C295E70CNo fault code found.Readiness: 1110 0101Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl   Part No: 1K0 920 860 E   Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1220     Coding: 0005101   Shop #: WSC 66666 141 80830   VCID: 2A5000F6BAA53F4C1 Fault Found 00003 - Control Module             014 - DefectiveAddress 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x.lbl   Part No: 1K1 909 144 E   Component: EPS_ZFLS Kl.1       1202     Shop #: WSC 00000 000 00000   VCID: 2D5A0BEA8B4B28741 Fault Found 02441 - Yellow Malfunction Lamp in Instrument Cluster             013 - Check DTC Memory             Freeze Frame:                    Mileage: 6520 km                    Temperature: 31.0°C                    Voltage: 12.30 V                    Voltage: 12.00 V

 

Despre codul 0003 informatiile sunt vage (sau nu le inteleg eu) iar despre 02441 nu reusesc sa gasesc mai nimic.

Yellow Malfunction Lamp in Instrument Cluster cred ca este martorul de bord volan galben care se aprinde cand pui contactul (testul martorilor de bord). La mine intradevar nu se aprinde cand pun contactul dar daca scot borna de la baterie si o pun inapoi se aprinde (impreuna cu lampa de ABS) si dupa cateva sute de metri se stinge (ceea ce este normal conform manualului la deconectarea bateriei). Deci lampa nu este arsa. Am cateva banuieli ca s-a incercat sa se dea inapoi kilometrajul (si poate chiar s-a reusit), ceea ce poate fi un motiv pentru acest comportament dar am vazut ca nu sunt metode clare de a verifica acest lucru. Testul de Output pe instrumente e ok acele se opresc perfect la mijloc. La Mileage: 6520 km se refera la kilometrii parcursi de cand a aparut eroarea (adica acum 6520 km) sa ca eroarea a aparut cand kilometrajul era la 6520? Pentru ca eu cand am cumpart-o avea 160000km deci...

As incerca o resoftare/rescriere (si cu ocazia asta un update la software daca este disponibil) dar oare imi va dispare eroarea?

Cat ar ajunge oare sa schimb tot Cluster-ul, cu toate ca nu prea as investi in asa ceva doar pentru ca o lampa face figuri, dar ma enerveaza de mor sa dau cheie si sa-mi pulseze intre ochi error de fiecare data.

Off topic: Pentru Address 01: Engine Labels: Redir Fail! aveti idee cum as putea obtine libraria lipsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca are probleme clusterul tau....... cat ar ajunge unul ? depinde de cel care-l vinde... fa cateva intrebari la cei care dezmembreaza.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Wictor

De când și-a revenit ic-ul nu am mai avut probleme cu el. Merge normal fara sa indice vreo problema. La diagnoză eroarea reapare dacă este ștearsă. Posibil să se fi umblat la km sau pur si simplu s-au defectat. Din ce am mai citit e posibil să se rezolve doar cu o resoftare a ic-ului. Eu încă n-am încercat asta.

@Florin

Când m-am interesat cât costă un ic nou prețul era de 1600 lei + ic-ul vechi la schimb. Am găsit un ic pe un site de dezmembrari, exact cu același cod, în stare foarte bună și cu garanție. Prețul a fost de 400 ron. Încă nu l-am montat pentru că nu am mai avut probleme cu cel actual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pare logic. O resoftare ar trebui sa rezolve eventualele erori aparute in soft si cred ca la mine e o problema de soft avand in vedere ca hardware-ul e ok.

Asta inseamna ca o sa scoti la vanzare ic-ul?  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa se rezolve si la mine cu resoftare mai mult ca sigur o sa pun la vanzare ic-ul. Cata vreme ic-ul functioneaza bine, am decis ca n-are rost sa ma mai agit.

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Nu am gasit un topic potrivit si ca sa nu deschid altul postez aici. Masina din semnatura (g5 2005, 1.9 tdi, pentru cei pe tapatalk) are acum in bord 181275 de km. Am verificat km stocati in bord (de cand am luat-o eram curios daca are km dati inapoi). Si surpriza... km stocati sunt mai multi cu ~300 decat ce arata ceasurile. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal - diferenta apare din cauza modului diferit de stocare a celor doua unitati. Deci, nu-ti face griji, este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asta imseamna ca nu s-au dat km inapoi?

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mare parte da... Sau, in alte cazuri - cine i-a dat, a stiut cum sa-i faca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu-ti poate garanta nimeni. Oricim la 200kkm trebuia sa fie mai mare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am si eu o problema cu masina din semnatura, anul de fabricatie este 2008. Am avut un accident frontal, am reusit sa repar masina, insa, de atunci nu imi mai indica nivelul de carburant din rezervor si nici temperatura exterioara (acum afiseaza -17 grade Celsius). Dupa lupte seculare, am schimbat sonda litrometrica la indicatiile unor electricieni din service si surpriza... Nimic nou. Am schimbat instrument clusterul cu altul de la o alta masina si am descoperit ca el e cauza problemelor. Mentionez ca am Instrument Cluster cu MFD sau MaxiDot. Am inteles ca se poate repara sa iau un oricare instrument cluster si cineva priceput sa inlocuiasca piesele defecte. Ma poate ajuta cineva in privinta asta? Multumesc anticipat!

Modificat de caponegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricare nu....si depinde ce e stricat la al tau. Eventual cumperi unul sh si il adapezi cu ecu, scriere cipuri chei ....dupa care o sa porneasca cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti recomanda pe cineva care sa imi poata face o constatare si sa imi ofere o solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare la voi. As putea pune un IC de la MKVI? Ca daca tot trebuie sa schimb, macar sa fac o treaba mai simpatica.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Galati, nu cunosc - vezi in aria Prestari servicii, daca e cineva.

 

ca sa il adaptezi pe cel de G6 e mai complicat.... trebuie inlocuita si pompa ABS, modificari, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!