Jump to content

Probleme instrument cluster / ceasuri bord


terente
 Share

Postare recomandată

On 6/22/2018 at 11:15 PM, Edw said:

Bună seara! Am si eu o problema cu masina mea, un  vw golf V  din 2008.  Nu îmi mai indică nivelul de carburant din rezervor (litrometricul) iar temperatura exterioară este afișată eronat( -40 grade). Pentru a funcționa A.C. - ul a trebuit să scot senzorul de temperatură exterioară. Deși am schimbat sonda litrometrică și senzorul de temperatură exterioară, problema persistă în continuare . Electricianul de la service a făcut lucrările necesare pentru a vedea dacă există vreun scurtcircuit sau fir împușcat, rezultatul fiind negativ. Acesta mi-a spus că problema ar fi ceasurile de bord.  Din câte am citit pe acest topic au fost persoane cu probleme asemănătoare care au fost ajutate. Vă rog dacă puteți să mă ajutați și pe mine. Vă mulțumesc anticipat!

desfaceti ceasurile si verificati placa de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am desfăcut și am mers la un electronist pentru a-i verifica lipiturile. Mi-a zis că sunt ok, nu sunt fisurate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a verificat sursele, etc ?

daca nu le identifica defectul, atunci mergi pe varianta inlocuirii cu unele second hand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Edw said:

Le-am desfăcut și am mers la un electronist pentru a-i verifica lipiturile. Mi-a zis că sunt ok, nu sunt fisurate.

NU am zis nimic de lipituri, ci de trasee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edw hai ca iti dau eu o solutie mai rapida, desfaci mufa de pe masina  si intre pinul 33(fir maro/albastru) si pinul 19(fir maro) faci un strap , de preferabil sa inseriezi si o sigurata de 3-5A pt cazul in care mai apare un scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terrabyt, esti un geniu, iti multumesc pentru sfatul dat. Multumita lui Florin care a efectuat operatiunea de mai sus data acum pot vedea cate grade sunt afara si cata benzina mai am in rezervor.

Iti multumesc mult! 

Facem topicul varza. Ti-a raspuns Florin (clapeta de acceleratie), te rog sa scrii in topicurile corespunzatoare data viitoare.

Modificat de loghy
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai bine reparai ceasurile? CA in eventualitatea unui alt scurt, arzi altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, le repari... dar cand gasesti problema. Din pacate nu au nimic pe placa de baza - vizibil - plus verificat si de un electronist, nu s-a gasit solutie.

Rezolvarea - asta sau alte ceasuri.

S-a pus siguranta, daca apare cumva scurt, se va arde siguranta....nu o sa strice altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traseul de masa de la senzori traverseaza toata placa si undeva in zona la procesor de obicei apare problema. Incerc sa caut o placa pe la mine si masor mai exact si revin cu info.

Daca ati pus si siguranta e ok, in caz ca apare un scurt pe fir se va arde acea siguranta, deci nu are ce sa se intample. Ca si functionalitate este la fel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am pus si siguranta, tocmai sa previn un eveniment neplacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 25.09.2011 at 21:49, terente a scris:

Deci am urmatoarea problema , de cate ori opresc masina mi se reseteaza bordul, mai raman doar kilometrii totali, restul nu mai am nimic, acele de la turometru, apa , nivel benzina imi raman sus, cum arata ceasurile unei masini pornite asa arata la mine oprita, nu mai functioneaza senzorul acela cand deschid usa sa tiuie buzerul ca am uitat farurile aprinse ( daca sunt aprinse, am dat gata 3 baterii din cauza asta ca ziua nu vad daca am sau nu farurile aprinse) , daca motorul este oprit si aprind farurile nu mi se aprinde lumina in bord ci doar in restul interiorului, geamuri, cd, climatronic.

Ce ar putea fi ?

Multumesc anticipat

Stima Gafincu adrian

Salut ,cum ai rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un g5 din 2005, la care cu cat e mai cald afara cu atat scade luminozitatea cifrelor (pana cand parti din cifre nu se mai vad deloc) la ultimul rand din minidot (cu km si trip). E vorba de lipituri, contacte sau e de la led-uri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciuna.

Este vorba de display defect - se inlocuieste afisajul cu altul nou si se rezolva problema - singura solutie viabila, pe termen lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspuns. Am gasit undeva la 100 euro afisajul (mi se pare mult avand in vedere ca la audi este cu 8 euro), stiti pe cineva care m-ar putea ajuta cu schimbatul in Sibiu sau prin apropiere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 euro costa mizeria mizeriilor, probabil cel mai prost din China - pentru modelele vechi, maxidot.

La modelul tau  - Golf 5, Golf 6, Passat B6, etc - nu se gasesc decat originale si costa in jurul la 100 euro cu tot cu trasport. Produs nou, original, raportat la pretul unui cluster nou - undeva in jurul la 2500 lei....eu zic ca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu pinout-ul de la instrumente pentru un golf5 ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinout îl găsești foarte ușor pe Google. Trebuie doar sa ii dai o căutare. Altfel, dacă ai o problema, spune cu ce te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am mai intrebat in alt topic, oar pe google nu am gasit nimic.

Dorind sa fac trecerea de la minidot la maxidot,m-am lovit de urmatoarea problmea la un Golf 5, pe noile ceasuri cu maxidot (1K0920871A -- 16.08.04) nu merge ceasul de la pompa de benzina (am eroare pe sonda litrometrica) si nici temperatura exterioara nu este afisata corecta (arata -43.5), iar pe ceasul actual de pe masina minidot (16.03.04) totul merge perfect. Pe maxidot in momentul in care fac test merg toate ceasurile. Crezi ca se poate rezolva problema asta?

Din cate am citit aici se pare ca ar fi problema la masa placii ceasurilor.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu este o problema la masa placii ceasurilor - ti-am raspuns in alta parte, pare o problema pe placa ceasurilor si ti-am recomandat sa verifici circuitul de pe placa si componentele de pe circuit - daca nu te pricepi, apeleaza mai bine la cineva care are pregatire in domeniu.

Altfel, parca imi aduc aminte ca ti-am recomandat sa trimiti masa pe firul respectiv.

T36/33 - maro/albastru - pe acest pin/fir, ceasul trebuie sa trimita masa catre senzori.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Acum cateva zile am montat un întrerupător pentru lumini, versiunea cu senzor de luminozitate, achiziționat de pe Aliexpress. Totul funcționează ok mai puțin faptul ca UNEORI acul de la vitezometru se duce peste cap si revine la normal doar daca opresc motorul si scot cheia din contact. Alteori ramane blocat pe o anumită viteză sau alteori arata viteza eronat. Totul revine la normal doar daca scot cheia din contact. Operatiunea de revenire la zero sau de resetare e cumva sacadată si cu un zgomot de motoraș si roți dințate. Menționez că pe navigația chinezească îmi arata ok viteza de deplasare. 

  Intrebarea mea este: are vreo legătură cu montarea întrerupătorului de lumini sau e o simplă coincidență? De asemene, câteodată display-ul minidot nu se aprinde complet, apar niste colțuri ma decolorate in zona km parcurși. Când am fost la un băiat să îmi șteargă niste erori in trecut, mi-a zis si ceva de o eroare la ceasurile de bord, dar nu am notat exact cum suna eroarea. Este posibil ca întrerupătorul de lumini sa intre in conflict cu calculatorul ceasurilor de bord?

IMG_20190409_192552.jpg

IMG_20190409_193012.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema in ceasuri, scaneaza sa vezi ce coduri de eroare ai in ceasuri. Daca nu ai eroare atunci trebuie sa le dai jos si sa verifici contactele. Fac cand e cald in masina? cand e frig? La pornire, trebuie sa urmaresti si asta si daca au legatura cu temperatura sigur e ceva contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, nick_mark said:

Salut. Acum cateva zile am montat un întrerupător pentru lumini, versiunea cu senzor de luminozitate, achiziționat de pe Aliexpress. Totul funcționează ok mai puțin faptul ca UNEORI acul de la vitezometru se duce peste cap si revine la normal doar daca opresc motorul si scot cheia din contact. Alteori ramane blocat pe o anumită viteză sau alteori arata viteza eronat. Totul revine la normal doar daca scot cheia din contact. Operatiunea de revenire la zero sau de resetare e cumva sacadată si cu un zgomot de motoraș si roți dințate. Menționez că pe navigația chinezească îmi arata ok viteza de deplasare. 

  Intrebarea mea este: are vreo legătură cu montarea întrerupătorului de lumini sau e o simplă coincidență? De asemene, câteodată display-ul minidot nu se aprinde complet, apar niste colțuri ma decolorate in zona km parcurși. Când am fost la un băiat să îmi șteargă niste erori in trecut, mi-a zis si ceva de o eroare la ceasurile de bord, dar nu am notat exact cum suna eroarea. Este posibil ca întrerupătorul de lumini sa intre in conflict cu calculatorul ceasurilor de bord?

IMG_20190409_192552.jpg

IMG_20190409_193012.jpg

Deconectează-l și mergi o perioada fără el. În teorie, nu e de la el... Dar e bine să-l elimini din calcul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eliminat întrerupătorul de lumini, cel cu senzor de lumina și am revenit la cel stock și se pare că problema de la vitezometru a dispărut. Mi se pare destul de ciudată legătura vitezometrului cu întrerupătorul de lumini. De menționat că acea anomalie se întâmpla când era pe poziția auto si intra in funcțiune opțiunea "coming home" pe care o avea integrată in întrerupătorul chinezesc. Menționez că centrala mea nu suportă funcțiile CH/LH. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinealucian

Salut. Am si eu o problem cu ceasurile de bord la masina din semnatura. Se reseteaza tot timpul dupa ce opresc masina ceasul si tripul. Singura situatie cand ceasurile nu se reseteaza este atunci cand blocul de lumini este pe pozitie, in rest pe celelalte pozitii ale blocului de lumini see reseteaza ceasurile. Care ar putea find problema?

Asa am luat masina si am fost la 2 persoane care au tester si mi-au zis ca este din ceasuri. Acum nu pot sa cred ca e doar din ceasuri daca atunci cand masina este cu pozitiile aprinse nu se reseteaza.

Si in momentul cand se reseteaza se aude ca un click si toate ceasurie din bord see misca putin. Se intampla chestia asta din minut in minut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verificati alimentarile ceasurilor. Altfel, e o problema pe placa acestora, ori le verifica un electronist,ori inlocuiesti ceasurile.

Atentie - au componeta de imobilizare = trebuie imperecheate cu ECU, cipuri chei, etc + codari, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!