Jump to content

filtru de aer imbibat cu ulei


pabloescobar
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Va rog sa imi spuneti cateva lucruri:

Am schimbat filtrele si uleiul acum 6 mii de km. Masina e un 6n2 AUD benzina din 2001.

Filtrele le schimb iar pe toate, sau doar cel de ulei si inclusiv uleiul?

PS: imediat dupa ce am adus masina de afara, i-am facut revizia, si cand am scos filtrul de aer, la fel am avut surpriza de a gasi ulei acolo...Consumabilele erau toate busite super uzate....cel putin din spusele mecanicului.

Mi-a spus ca si ar fi normal si nu.

Cum verific exact cat s-a consumat? Am inteles ca la rece se face treaba.

Multumesc! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 66 JOK

    12

  • Reed

    5

  • Fane_05

    5

  • 84.mky

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

" imediat dupa ce am adus masina de afara, i-am facut revizia, si cand am scos filtrul de aer, la fel am avut surpriza de a gasi ulei acolo...Consumabilele erau toate busite super uzate....cel putin din spusele mecanicului.

Mi-a spus ca si ar fi normal si nu."

Vrei sa gasesti cam multe intr-un singur topic.Trebuie sa cauti pentru fiecare problema topicul respectiv,nu este unul care sa cuprinda toate problemele pe care le avem.Daca citea-i topicul de la inceput,(ceea ce trebuie sa faci intotdeauna cand cauti ceva,afla-i ca urmele de ulei pe filtru nu sunt o problema,provin de la gazele de carter)e normal,poate mecanicul tau mai vrea sa scoata ceva bani zicand ca trebuie sa-ti schimbe ceva,sau chiar nu stie.

Cauta cu functia search despre filtre si vei gasi la cat timp se schimba(gasesti si manuale de intretinere la tot pe forum,unde scrie si acolo la ce intervale se schimba consumabilele si uleiul,daca vrei mai detaliat este topic despre uleiuri,trebuie insa perseverenta in cautare :study: ,astea sunt probleme uzuale au fost discutate in pagini intregi.Succes :blah:

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am desfacut ieri filtru sa vad ``ce mai face`` :blah_:... cam asa arata 11032009696.th.jpg

pe filtrul propriuzis nu este ulei, doar pe margina aceea de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
MasinaPoporului

O parere despre acest filtru...de la un motor de 1.4... nu e cam mult ulei in el?O fi avand probleme cu motorul?Sau se rezolva prin inlocuirea filtrului pentru ca nu a fost schimbat de vreo 10.000 km.

303iy6b.jpg

3492ulu.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

e cam mult ulei pe filtru..am acelasi tip de motor dar am ulei numai pe marginea filtrului in dreptul clapetei de acc.

daca scoti furtunul de la epuratorul de gaze sigur nu va mai fi imbibat de ulei,dar,asta nu e decat o rezolvare temporara pt ca problema cred ca e la motor.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata si la mine dupa 2ani de folosinta... daca uitam de talpa si lasam un pic de forja in motor... plus cateva liniute la semafoare pe care nu vrem sa le recunoastem

canon038.th.jpg canon040.th.jpg

Modificat de cgadalean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare

aceleasi filtre pline de ulei nu am vazut decat la masini de femei

asta inseamna ca;

-nu stiti sa schimbati corect treptele de viteza la turatii normale - adica mergeti subturat cu ea

-iar cand reduceti viteza aproape de 0 nu folositi treapta 1 de viteza ci trage-ti in treapta 2 si iarasi plecati subturat cu ea

in acele momente motorul"tuseste" si mai arunca si inapoi gaze si ulei prin corp carburatie

mai este varianta 2 cu motoare zob si turatii mari..iar atunci vaporii de ulei urca pe furtunul de evacuare gaze si aer cald din baie..trece de heater pipe si ajunge in filtrul de aer

in ambele cazuri este vorba doar de BAD DRIVER..si nu de masina

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna, azi am fost si eu curios si am desfacut cutia de la filtru sa vad la mine cum imi arata.filtrul este curat dar partea acolo unde este clapeta de acceleratie sau ce e acolo ca nu ma prea pricep sincer este umpic uleios.adik aproape nesemnificativ.in rest filtrul este ok,este ff curat si il am de mai mult de 12 mi de km.

si as mai avea o intrebare dece cate odata motorul parca merge in hop-uri ? nu tot timpul dar este cate odata.motorul are 140 mi km.uleiul nu lam schimbat de 10 mi km , acuma urmeaza sa il schimb.Ar putea fi de la ambreiaj ca imi patineaza foarte tare, si momentan stau prost cu bani ca sa il schimb.Tin sa mentionez ca masina este un golf 4 an 2002 , 1.4 16 valve 55 kw.ce ulei imi recomandati ?am bagat mobil 1 10 w 30.multumesc,daca ma poate ajuta cineva pls add - paco4_ever@yahoo.com.

multumesc

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care e prima intrebare,referitoare la filtru,ca n-am inteles... :) ?cat despre a doua,a treia, in alt topic ar trebui intrebat.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma bag si io,oare am filtru la epurator si eu la golf 3???1,6 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos tubul de plastic de sub filtrul de aer care directioneaza aerul spre clapeta (sincer nu ii vad utilitatea, ba dimpotriva), in ideea de a intra in admisie mai mult aer si mai putin ulei. Pana acum e bine, din toate punctele de vedere. A nu se intelege ca am scos furtunul dinspre epurator care intra in cutia filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cikinu spune de tubul ala din interiorul carcasei filtrului de aer care nici eu nu stiu ce rol are acolo..o sa l dau si eu jos sa vad ce si cum :ceuameni:

desfa capacul filtrului si ai sa-l vezi.Chiar sunt curios ce se intampla cu el scos:))

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre "tubul" din pozele de mai jos vorbeste cikinu.

post-18905-1259827855_thumb.jpg

post-18905-1259827864_thumb.jpg

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios sa aflu si parerea voastra daca il scoateti. Inainte sa scot tubul de plastic din cutie, m-am uitat la filtrul de aer si era uzat doar indepand de unde se termina tubul asta de plastic fara sens. Acum simt ca trage intr-adevar aer pe toata suprafata filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic...m-ar tenta si pe mine dar ma tot gandesc ca neamtu` nu a fost chiar asa necalculat in cat sa puna tubul ala asa de forma numai !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut.

Azi am deschis si eu capota la motor pe lumina, si am trecut la analizat;

Am vazut niste urme de ulei, undeva in apropierea unei conducte care intra in filtrul de aer, si pe mufa unui senzor a aceleiasi conducte. (poze)

Stie cineva ce poate fi, e grav? Mentionez ca nu am mai schimbat filtrul de aer de foarte mult timp (40.000km), chiar l-am comandat astazi, nu am desfacut inca sa vad in ce stare e.

Astept si sa-mi vina interfata de diagnoza vineri, sa pot sa ii fac si o diagnoza.

Pana una alta, stie cineva ce-s cu petele alea acolo? Sunt normale?

post-4347-1283947825_thumb.jpg post-4347-1283947829_thumb.jpg post-4347-1283947834_thumb.jpg

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti fi sigur ca motorul tau se chinuie, daca de atata timp nu a primit filtru de aer nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu feedback. Filtrul de aer nu pot sa zic ca arata tragic, avea ulei un pic imbibat la partea la care intra conducta de la carter, cel de polen... plin de frunze si praf iar cel de combustibil... m-a facut sa-mi dau seama de calitatea benzinei OMV Craiova (cel de la iesire spre Tg. Jiu/Dr. Tr. Severin); Si anume, benzina era tulbure.

Astept sa ajunga interfata sa pot face o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu un golf cu motor de 1,4 axp si aveam aceiasi problema .la 15000 km cand schimbam filtrul garnitura era imbibata cu ulei si pe marginea filtrului in zona descrisa de tine era imbacsit de ulei.eu am cumparat masina cand avea 2 ani vechime si 40,000km si am vandut-o la 101.000 km dupa 5 ani de folosire fara absolut nici o problema majora(2 bucse stabilizatoare si o sonda lambda de pe catalizator stricate ) si schimbat bujii,placutze frana si distributie .

am sesizat acest lucuru de cand am schimbat prima data filtrul de aer si asa am mers cu ea fara sa imi fac griji prea mari pana am dat-o.si am facut multe drumuri lungi de austria ,germania circuland constant la 4000 de ture pe autostrada cu 120-130km/h.

eu zic sa nu te mai agiti din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru replica, nu ma mai agit oricum. Am schimbat filtrele, facut si scanare cu VAG-COM, totul e in regula, masina toarce ca in momentul in care am cumparat-o. Precizez ca si eu o folosesc cam la fel de mult cum imi ziceai ca ai folosit-o si tu, si cam in aceleasi conditii. Nicio problema majora de cand am cumparat-o. (acum 70.000km). Sa ai o zi faina. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna,am si eu un g4 1.4,16V de cam 2 ani si nu am participat la schimbul de ulei si filtre pana acum ca dadeam masina la un amic care mergea la un mecanic dar am citit si eu topicul si am decis sa imi schimb si eu singur filtru de aer si polen sa vad daca intampin si eu acceasi problema.filtru de polen bineinteles era praf iar la filtru de aer acceasi problema era imbibat cu ulei..nu era mult ulei dar am avut ceva de curatat ca sa pun noul filtru.ideea ca nu inteleg masina nu`mi consuma ulei nu inteleg cum a ajuns acolo..mi s-a zis si am vazut ca e ceva normal sa fie asa .trebuie sa imi fac griji...sa ma duc la un service poate sa fie vreo problema cu motorul?...astept un sfat de la cei care au avut acceasi problema si au rezolvat...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am si eu o problema de genu asta.M-am uitat azi la ulei,lichid de frana,antigel etc si.... am observat ulei sub carcasa filtrului de aer,mai exact, la clapeta de acceleratie.Am desfacut capacul filtrului de aer si a fost putin ulei ca la colegii de mai sus (doar pe ''guma'' filtrului).Intrebarea este urmatoarea: Clapeta de acceleratie are o garnitura ceva la intrarea in carcasa filtrului de aer?Am atasat o poza si am incercuit cu rosu.

post-93108-0-19067900-1314715724_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin ulei se vede si la mine pe langa filtru si parca putin si pe filtru.Nu am observat sa imi consume ulei cu toate ca am facut cam 1500 de km pana acum de cand o am.Am exact aceisi cantitate de ulei pe joja. La relanti merge perfect rotund .

M-am speriat cand am vazut dar multumita voua si discutiilor voastre m-am calmat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!