Jump to content

filtru de aer imbibat cu ulei


pabloescobar
 Share

Postare recomandată

Am schimbat recent filtrul de aer si era pe un sfert imbinat cu ulei. Masina consuma cam mult. Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 66 JOK

    12

  • Reed

    5

  • Fane_05

    5

  • 84.mky

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Corectie! Am vrut sa scriu imbibat cu ulei. Oare cum o fi ajuns acolo ? :(

E vorba de un VW 1,4 pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vaporii de la CCV (epuratorul de gaze care baga o parte din gazele de carter in admisia de aer) care au condensat acolo. Dar las specialisti in benzinare sa te lamureasca. Eu sunt inclinat pe Diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ... de ce sunt bagate inapoi in admisie gazele alea? Am mai auzit si eu de treaba asta cu uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca ar fi ne-ecologic sa fie degajate in atmosfera. Ne-ventilate nu ar fi bine pentru motor asa ca le baga in admisie ca se le arda complet. Problema e ca au deja vapori de ulei care pot fi utili sau nu.

Pot fi nasoi ca (la TDI) se pot combina cu recircularea de esapament (tot pentru ecologie) si sa formeze mazga solida care incet-incet obtureaza admisia. Pot fi benefici ca fac traiectul de admisie "invelit" intr-o pelicula de ulei care mai poate filtra un pic aerul (se lipeste de el praful fin ce reuseste sa treaca de filtru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am inteles ... cate compromisuri fac astia din motive ecologice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

BorisFlokow> daca ai vazut tu prin tara noastra Dacii 1310 cu un furtunas scos prin fata sub motor pe care scot fum. Acelea sunt gazele de carter ce nu mai sunt bagate in admisie prin epurator ci aruncate direct afara .. Motivul este clar pentru o functionare mai rotunda a motorului care merge numai cu aer curat de afara bogat in oxigen (necesar la motoarele pe benzina). Partea negativa e ca acele gaze chiar sunt poluante .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Am schimbat recent filtrul de aer si era pe un sfert imbinat cu ulei. Masina consuma cam mult. Astept pareri.

daca era imbibat cu ulei ... inseamna ca turezi mult motorul, ii dai de obicei ture multe. true?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate din ce stiu eu daca ai filtrul imbibat cu ulei, du-te la service si fa un test de compresie la cilindrii. Cand se intampla asta te apropii de segmentare. Nu scoate si fum albastru pe teava de esapament?

Chiar daca turezi motorul, nu trebuie sa se intample asa ceva.

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voinea a explicat f. bine (chiar ma miram de ceva vreme asupra explicatiei calumea...). La Dacia din semnatura si mie-mi face exact la fel... Ia uitati cum era filtrul de aer... :P

P.S. Iti mananca ulei ceva?... Daca nu ma indoiesc ca ai vreo treaba cu segmentarea... Cati km are?

post-8852-1192816619_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu a fost imbibat cu ulei..am inteles ca este normal si nu mi-am mai facut griji. Nu consuma ulei deloc si incerc sa merg moderat fara sa-l turez fara motiv si nici sa merg batraneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tot la 1.4 16v am gasit ulei la filtrul de aer cand l-am schimbat si din cate stiu si eu e normal la motoarele astea. mi-a zis un mecanic inainte de a schimba ca o sa gasesc acolo ulei si nu imi fac griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu am masina cu motor 1.4 16V pot sa spun ca daca filtru lde aer se imbacseste cu ulei inseamna ca motorul are probleme. In primul rand ar trebui sa-i faci un test de compresie . Daca acesta iese bine atunc iscapi doar cu schimbatul semeringurilor de la supape ( boala veche la VAG) . Teoretic se poate fara sa dai chiulasa jos insa mecanicii prefera varianta cu datul chiulasei jos ( se adauga la manopera cel putin pretul unei garnituri de chiulasa )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai treaba e in felul urmator, la mine cel putin, eu am gasit ulei pe garnitura lui, pe cauciuc, nu si in filtru sau daca era nu era ceva semificativ, dar chestia asta din cate stiu eu am mai vazut-o pe un topic pe aici, mai de mult si tot asa se zicea ca la motoarele de 1.4 16v e normal. acum asta nu inseamna ca e normal sa ai filtru de aer plin de ulei, ci doar sa aiba urma de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este normal sa intre putin ulei in filtrul de aer. Acum daca jumatate de filtru e imbacsit de ulei nu este chiar ok, inseamna ca motorul poate avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mintea mea furtunul de la CCV intra in circuitul de la admisie "DUPA" filtrul de aer la toate modelele.

Prin urmare ca sa ajunga ulei acolo trebuie ca CCV sa scoata o presiune mai mare decat ceea ce vine prin filtru. Asta inseamna motor uzat sau nefunctionare corecta a avansului sau ceva aiurea de tot!

Ma gandesc ca atunci cand opresti/pornesti motorul pot exista fractiuni de secunda pot exista astfel de situatii....:)

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Deci pana la urma este normal sau nu sa existe urme de ulei ???...mentionez ca uleiul are culoarea la fel ca cel din bidon (nou)

pun cateva poze"

32mf4.jpg

02zm6.jpg

..si mai este ceva urme de ulei chiar sub filtru de aer

56zn6.jpg

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmele de pe garnitura filtrului-normale

cele de sub filtru- NU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de la ce ar putea fi acele pete de ulei de sub filtru?(garnitura??)....sunt paralel :hainoroc:

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin ...problema complicata

....am fost la un mecanic...s-a uitat si mi-a zis asa...vin prea multe gaze ,ulei ,furtunu mai are putin si crapa ,

s-a subtiat foarte rau (zona incercuita din poza)...dute la reprezentanta sa vezi ce zic si iei ,sa schimbi furtunu si sa verifici

si sonda "(incercuita in poza)..

Ce sa fac??..probleme grave sau ??

kkkmx7.jpg

Maine dau o fuga si pana acolo(daca gasesc reprezentanta vw) sa vad

ce zic si aia...sa schimb furtun ...

Sau e pe duca motoru(segmentare)....precizez ca nu se simte nimic la plecarea dupa loc si in trafic, masina trage normal(adik tot sprintena este :) )

...voi ce zice-ti???...help :P

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SINGURUL lucru anormal ramane uleiul de sub filtru. In rest nu inlocui nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anormal nu este chiar, vezi ca s-a mai discutat chestia asta intr-un topic pe undeva si dupa cum spune si acolo e normal la motorul acesta sa fie un pic de ulei in/la filtru de aer, dar nu mult, putin pe margine pe garnitura lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba este ca mie imi vine mult ulei ...ma duc azi sau maine la reprezentanta vw sa se uite si aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu m-am facut inteles: e normal sa ai ulei pe garnitura filtrului de aer dar NU e normal sa ai ulei pe altundeva ( cu exceptia INTERIORULUI motorului :censur: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!