Jump to content

filtru de aer imbibat cu ulei


pabloescobar
 Share

Postare recomandată

Pai si uleiu ala de sub filtru de aer nu vine din filtru ?....o sa ma duc la un service sa fac un test de compresie la cilindri (la reprezentanta din Timisoara nu am rezolvat nimic , ma programat pe 11 ....am mai fost la un service unde un mecanic din ce i-am relatat eu in termeni profesionisti (sunt noob in deastea) ma lovit cu un verdict ..segmentare"...nici macar nu s-a uitat :( ..precizez ca motoru trage normal , merge rotund, fum nu scoate , nu imi da in nas,nu am variatii la relanti ,nu se aprinde nimic in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 66 JOK

    12

  • Reed

    5

  • Fane_05

    5

  • 84.mky

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa faci o testare, sa vezi daca zice ceva acolo. ulei cam cat ia de la schimb la schimb sau nu ai apucat sa vezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..inca nu am apucat sa vad cat ulei pierd...sunt plin de draci ,numai mecanici de mecanici .....daca nu ai relatii la ceva service-uri ,te jupoaie astia cu minciuni si aberatii .....urmeaza zilele astea sa fac si testul de compresie la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema ta - ulei la filtrul de aer, am fost la repr. pe calea Lugojului si mi-au schimbat epuratorul de gaze ( vreo 2 milioane ) si au vrut sa il monteze ei cu 3 mil manopera. E foarte usor de schimbat si nu merita sa il schimbi la ei. Nu stiu daca a rezolvat ceva pentru ca nu am mai umblat la filtru sa vad daca mai am ulei in el. Dar ceva ulei pierd in continuare de pe joja, nu mult dar.... Ca si la tine masina trage bine, am si test de compresie facut la VW si a iesit bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine de stiut :lol: ...mersi CrisTM...o sa intreb mecanici si de chestia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epurator de gaze?????? ce e ala? -canistra de carbon? Daca se duce aia motorul merge oricum numai bine NU. Cat despre uleiul de sub carcasa filtrului nu am idee de unde vine dar f. putin probabil sa vina din filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu am daca i se mai spune si canistra de carbon, pe cutia piesei OEM scria denumirea in germana iar traducerea in romana era Epurator de Gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai fost azi la un mecanic recomandat de cineva,si a zis ca nu am nici o problema iar de segmentare sa ma astept dupa 250-400 k km..masina are acum 140k km....nu stiu ce sa zic,..o sa mai intreb si pe altii,testul de compresie la motor il fac saptamana viitoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca poti si ai timp poti desface putin filtru si fa-i o poza sa vedem cam cat ulei e pe el si sa comparam cu cat am gasit si la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... si o chiesie buna (zic eu), daca tot umblii pe acolo curata si clapeta de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat Reed, o sa curat si clapeta ....zilele astea o sa fac comanda si la furtun (asta vechi s-a cam topit)

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema sa rezolvat de la sine....acum 3 zile m-am uitat din nou la filtru , este la fel k acum 2 saptamani .....am curatat clapeta (mersi Reed)...am pus capacu inapoi si gata ....acum ma uit geana pe joja de ulei ,iar dupa o luna mai fac un control la filtru de aer ....multumesc tuturor pentru sfaturi :angry:.....ramane sa vad si chestia cu uleiul de sub filtru de aer(as vrea sa dau jos suportul(carcasa) filtru de aer sa vad mai bine ....dar nu stiu cum?_)

"Probabil problema venea de la filtru(vechi si murdar)"

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti face prea mari griji, nu e ceva grav

dupa o vreme asa incepe sa faca

in capacul de la culbutori ai un filtru care dupa o vreme se imbiba cu ulei din gazele carter si lasa sa treaca uleiul prin el

ori schimbi fitrul (nu stiu daca se poate )ori capacul ,ori pune un filtru pe furtun pe care il schimbi periodic (poti sa-l faci si din carpa)

este un lucru f. des intalnit mai ales la mersul prin oras

am avut acelasi lucru la masinile mai vechi

Modificat de mishu28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ce piesa e cea incercuita in imagine? si ce rol are?

post-6102-1204269721_thumb.jpg

Modificat de cosmin brici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

si-a rezolvat cineva problema cu filtru imbibat in ulei ca si mie imi da putzin ulei prin clapeta ;tind sa cred ca este epuratorul de gaze de vina, este cineva sa ma lamureasca si pe mine va rog cu chestia asta? mc

Modificat de ionutzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat, la masina unui vecin. A luat masina de la piata, ieftina si cu multi km. Motorul este un 1,4 ...16V, GOLF 4 VARIANT, cu citlig, care are semnalmentele ca a dus mult remorca.. Bila era luciata, parca era de inox.

Am scos furtunul din filtru de aer, sub masina, filtru nou, si da-i bice.....vecine.

Motorul trebuia reparat, capital, asa i sa spus de la reprezentanta vw, deci, am ales varianta romaneasca, cu furtunul scos in atmosfera. Masina trege mai bine, si nu mai da uleiul in toate locurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si cel mai bine asa dpdv ecologic... da-i pace. Cu ce deranjeaza uleiul ala din filtrul de aer?

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul din profil,are112600 km,luat la 110000 km din Germania,dupa cartea service n-au fost schimbate pina acum filtrele(de aer si habitaclu);le-am schimbat si cel de aer arata cam asa(foto).Deci cu putin ulei in partea din dreapta(partea pasagerului)Ceva urme am gasit si in interiorul carcasei de plastic care acopera motorul(in care este plasat filtrul,la motorul AZD).Tinind cont ca exact in acea parte(unde sunt urme de ulei pe filtru)intra un furtun pe unde am inteles ca se evacueaza gazele de carter asta ar explica urmele de ulei din acea zona.

post-29936-1228301192_thumb.jpg

post-29936-1228301205_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mda....si eu la acelasi motor ca a lui Sergiu ,motor AUS , ...aceeasi problema...ulei pe filtru de aer.O sa ma duc si eu pana intr-un service sa vad ce zice lumea pe acolo.Ulei nu-mi consuma deloc.Cand am facut schimbul scumpul de mecanic mi-a pus ulei cat a incaput (ca doar n-a pus de la el)...cand scot joja uleiul imi e peste maxim cam cu 3-4 mm.Sa fie oare si asta o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Miky xXx

Cred ca ar fi bine sa incerci sa scoti putin din ulei, pentru a reveni la normal. Stiu ca la masina mea exista o atentionare in vederea evitarii depasirii nivelului maxim. Din cate am auzit prin service, ar avea o influenta asupra simmering-urilor de supape (in sensul deteriorarii lor). Nu am reusit sa realizez/aflu care ar fi mecanismul prin care aceste simmeringuri ar fi afectate de nivelul ridicat al uleiului (poate vreo inchidere hidraulica, vreo marire de presiune... nu stiu). Dar, in mod sigur, fabricantul nu ar fi recomandat ceva daca nu exista un motiv intemeiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda....si eu la acelasi motor ca a lui Sergiu ,motor AUS , ...aceeasi problema...ulei pe filtru de aer.O sa ma duc si eu pana intr-un service sa vad ce zice lumea pe acolo.Ulei nu-mi consuma deloc.Cand am facut schimbul scumpul de mecanic mi-a pus ulei cat a incaput (ca doar n-a pus de la el)...cand scot joja uleiul imi e peste maxim cam cu 3-4 mm.Sa fie oare si asta o problema?

Eu am AZD,da nu conteaza asta.Nu mai deranja mecanicul,uleiul respetiv este cum spuneam mai sus si m-am mai documentat si ulterior,de la gazele de carter si nu constituie o probema.Nu este de la nivelul prea mare al uleiului,dar in cazul nivelului peste maxim,uleiul poate fi aspirat prin sistemul de aerisire,ajungand in instalatia de evacuare;"poate sa arda in catalizator si sa-l deterioreze"(citat din manualul de intretinere).

L.E (Off topic) Asa ca daca nu vrei sa ai probleme... refa nivelul! ;)Cand mai schimbi uleiul,spune-i mecanicului sa puna doar 3,5l si asta va fi pina la semnul maxim si nu mai mult.Cel putin la motorul meu asa a fost

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!